Monsterboard

Monsun tarinoita.... Uusi tarina! Alkaa sivulla 4! =)

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: psyanide, Hemitys

Postby monsu » Fri Jul 24, 2009 3:42 pm

No niin... jatkoa vihdoin viimein. :D
"No, siinä tapauksessa me lähdemme täältä heti", Kreivi sanoi minulle lempeällä äänellä. Sitten hän veti minut aivan itseään vasten ja teleporttasi meidät molemmat transylvaniaan, linnansa puutarhaan. Vihdoinkin minä olin kotona! Olin odottanut tätä hetkeä jo monta vuotta ja nyt se oli toteutunut. Naurahdin ja suutelin rakastettuani jälleen kerran. Kreivi vain tyytyi hymähtämään ja silittelemään hiuksiani. Me emme aina tarvinneet sanoja asioiden ilmaisemiseen ja tämä hetki oli hieno esimerkki siitä. Hänkin oli selvästi odottanut tätä hetkeä, koska hänen kosketuksessaan välittyi onni ja tyytyväisyys.
Hätkähdin, kun Kreivi nosti minut äkkiä syliinsä ja kantoi minut sisälle suureen, vanhanaikaiseen linnaansa. Kiersin käteni mieheni ympärille ja nojasin pääni hänen olkaansa vasten. Minua väsytti suunnattomasti, eikä se ihmekkään ollut, sillä aamu alkoi jo hiljalleen sarastaa. Vuorien takaa heijastui jo hiukan valoa, ja sen näkeminen sai minut haukottelemaan makeasti.
Olin jo vaipumaisillani uneen Kreivin sylissä, kunnes tajusin, etten ollut saanut verta koko yönä. Myös mieheni oli aistinut ajatukseni.
"Pure minua, Awa. Sitten pääset lepäämään", Kreivi kuiskasi hiljaa ja taivutti hieman päätään jotta saisin iskettyä hampaani hänen kaulaansa.
"En minä voi...", olin aloittamassa vastalausetta, mutta kreivi hiljensi minut.
"Minä käyn vielä metsästämässä tänään", hän sanoi ja katsoi minua katseella, joka merkitsi sitä, että pureminen oli käsky. Hän ei selvästikään tahtonut rasittaa minua tänään metsästysretkellä, eikä millään muullakaan. Olin tyytyväinen kohtalooni, sillä en olisi kuitenkaan jaksanut juosta varomattomien lenkkeilijöiden perässä.
Huokasin syvään ja iskin hampaani sitten mahdollisimman hellästi Kreivin kaulaan. Tämän jälkeen aloin hiljalleen juoda mieheni verta. Hän seisoi hiljaa paikoillaansiihen asti, kunnes irrotin hampaani hänen kaulastaan ja huokasin tyytyväisenä. Nyt olin saanut sen verran verta että pärjäisin iltaan asti.
Kreivi kantoi minut sitten erääseen täysin pimeään huoneeseen ja laski minut varovasti sängylle. Huoneen verhot olivat ilmeisesti niin paksut, ettei valo pystynyt läpäisemään niitä mitenkään.
"Tulen tunnin sisällä takaisin", Kreivi sanoi hiljaa ja suikkasi suukon poskelleni. Sitten hän poistui huoneesta ja jäin yksin. Silmäni alkoivat hiljalleen tottua pimeyteen ja pian näinkin hämärän huoneen kohtuullisen hyvin. Katseeni osui heti ensimmäisenä suuria ikkunoita peittäviin verhoihin, jotka oli valmistettu todella paksusta, mustasta sametista. Annoin katseeni kiertää huoneesa, kunnes se väkisin pysähtyi johonkin nurkassa lojuvaan, kankaalla peitettyyn möhkäleeseen.
Astelin sen luo ja vetäisin kankaan varovasti pois esineen päältä. Henkäisin lumoutuneena, kun kankaan alta paljastui musta, kiiltäväpintainen flyygeli. Sivelin hellästi lumenvalkoisia koskettimia ja tunsin, kuinka minut valtasi suuri halu soittaa jotakin, vaikka olinkin todella väsynyt. Istahdin flyygelin ääreen ja aloin soittaa jonkinlaista synkkää "hautausmaa" -musiikkia. Olin niin onnellinen saadessani taas soittaa, sillä pianon soittaminen oli kielletty minulta kymmenen vuotta sitten, kun olin kieltäytynyt menemästä naimisiin Kreivi Wormwellin kanssa. Nyt oli viimein tullut aika, jolloin saisin soittaa sydämeni kyllyydestä, eikä kukaan ollut kieltämässä sitä minulta...
Last edited by monsu on Mon Aug 03, 2009 12:27 pm, edited 1 time in total.
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby Hihhuliini » Wed Jul 29, 2009 5:08 pm

Awwww...
Hyvää tarinaa ja todella hyvää kuvailua... :wink:

Jatkoa odotellessa...
-Olen mies ja perseenhelutus kiinnostaa kyllä...
Edit: Kalma
Hihhuliini

Re: Monsun tarinoita.... Uusi tarina! Jatkoa 24.7

Postby monsu » Thu Jun 23, 2011 11:35 pm

No niin. Nyt laitan vihdoinkin tämän topsun taas elämään, johan edellisestä kirjoituksesta näyttääkin olevan aikaa!...huhhuhhuhuh O.O
Ensiksi pahoitteluni näistä keskeneräisistä tarinoista tässä topsussa ja toisekseen pahoittelut näistä järjettömistä tauoista. Olen pahoillani...

...mutta nyt... uusi tarina ja toivottavasti säännöllisempi jatkaminen....
_________________________________________________________________________________________________

Awa istui jälleen kerran de Paysantin kartanon kirjastossa lukemassa erinäisiä kauhuromaaneja. Tämä oli hyvin tavallista viihdettä nuorelle naiselle, sillä ainoastaan suuren kirjaston synkimmässä nurkassa, jota valaisi vain muutama kynttilä, hän kykeni unohtamaan kaikki huolensa ja murheensa, joita olikin ilmaantunut harvinaisen paljon viime aikoina.

Kaikki oli lähtenyt käyntiin siitä, kun hänen iki-ihana isänsä oli päättänyt pakkonaittaa hänet eräälle kreiville, eikä kyseessä oleva mies ollut Awalle missään nimessä mieluisa. Awa oli itse asiassa vihannut miestä yli kaiken ja siitä tämä kaikki olikin alkanut...
Kuullessaan sovitusta avioliitostaan, Awa oli järkytyksen ja vihan sokaisemana puukottanut ensin isänsä, sitten äitinsä ja lopulta myös tulevan aviomiehensäkin hengiltä, eikä suinkaan siististi vaan erittäin verisesti, sillä hän kirjaimellisesti oli silponut ruumiit. Tämä veriteko sai nuoren naisen lopullisesti järjiltään ja ajoi hänet tekemään itsemurhan, Awa oli puukottanut myös itsensä.
Herätessään myöhemmin helvetissä, hän oli tullut järkiinsä ja katunut jokaista tekoaan. Eihän katuminen häntä tietenkään olisi pelastanut kaikelta, mutta se kuitenkin edesauttoi pääsyä pois siitä kamalasta, iljettävästä ja tuskallisesta paikasta. Hän nimittäin tiesi, ettei Saatana pitänyt katuvista henkilöistä pätkän vertaa ja tämä oli siis mahdollisuus päästä takaisin maan päälle. Awa oli lähtenyt etsimään mahdollista poispääsyn mahdollisuutta ja se löytyikin nopeasti, kun hän oli törmännyt Saatanan kauniiseen vaimoon, Evilyniin, joka Awan tarinan kuullessaan oli ollut valmis auttamaan. Evilyn oli johdattanut hänet Saatanan eteen ja esittänyt asian miehelle varsin selkeästi ja ymmärrettävästi. Tämä johti siihen, ettei Awan kohdalla ollut edes tarvetta harkita asiaa, vaan nainen oli saanut "vapautuksen" helvetistä heti ja hänet oli palautettu takaisin maan päälle vampyyrina, joka omasi hyvin voimakkaat maagiset kyvyt. Nainen oli noussut heti maailman voimakkaimpien maagikkojen listalle. Awa ei kuitenkaan aluksi ollut halunnut käyttää voimiansa turhaan, joten hän oli jatkanut loputonta elämäänsä toimien samalla tavalla, kuin elossa ollessaankin. Maagikkona eläminen alkoi kuitenkin lopulta maistua Awalle mainiosti, sillä hän oli tajusi, että kykeni kiusaamaan inhoamiaan ihmisiä erinäisin keinoin, mikäli hänen teki mieli tehdä ilkeyksiä.

Viime yönä kaikki oli kuitenkin muuttunut, kun Awa oli törmännyt yöllisellä saalistusretkellään mieheen, joka näytti jostakin yhteydestä harvinaisen tutulta ja siksi nainen istui kirjastosalin nurkassa lukemassa. Hän ei edes todellisuudessa lukenut, vaan mietti mistä hänen tapaamansa mies oli tuttu, missä hän oli nähnyt miehen aikaisemmin. Awa oli niin syventynyt ajatustensa maailmaan, että havahtui mietteistään vasta kuullessaan jonkun astuvan hänen eteensä. Nainen kohotti katseensa tulijaan ja henkäisi kovaan ääneen. Hänen edessään seisoi se viimeöinen mies... ja nyt yhtäkkiä Awa muisti, miksi mies oli niin tutun näköinen.
____________________________________________________________________________________________________
Joo, eli tällaista tällä kertaa. (...Pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä...)
Rakentavaa kommenttia otetaan vastaan ja palautetta saa antaa (niin negatiivista, kuin positiivistakin).

Yritän tässä jatkaa joskus lähiaikoina, jospa vaikka tällä kertaa saisin itseäni niskasta kiinni.
Kiitos ja kumarrus tältä erää. =)

-Monsu-
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Previous

Return to Lordi fanfic