Monsterboard

Kaken tarinoita..:)

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: psyanide, Hemitys

Re: Kaken tarinoita..:)

Postby Nennuli » Fri Oct 14, 2011 10:12 am

Ja minkäs ikäinen on Kake muuten? :D Ja teeppäs sinä nainen tarinaa minäkin voin vihjata, että olen jatkamassa omaa stooriani ja kaksi murhaajaa tulee mukaan kanssa. :mrgreen:
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Postby MussoliniX » Fri Oct 21, 2011 10:12 pm

itse asiassa mulle on mun FB:ssa kuvia mun töistäni.. niitä sieltä voitk käydä katselemaas :D
MussoliniX

Postby Kake » Thu Dec 29, 2011 10:42 pm

VAROITUS: k-18, sisältää lapsille sopimatonta materiaalia!

Kaikki tarpeeksi vanhat:
ajattelin ilahduttaa teitä pikku perverssejä ;) Homostelua Kalman ja random hyvännäköisen miehen kanssa. Enjoy!

Kyllähän minä tiesin, etten saisi olla täällä taas. En saisi seisoa tämän talon ulkopuolella, odottaen jännityksellä sitä, että näkisin hänestä edes vilauksen. Tolkutin itselleni olevani järjiltäni. Mutta hän vain oli niin hyvännäköinen ja kiehtova ja en voinut itselleni mitään. Tahdoin nähdä hänet. Hän toi valon minun ikuiseen pimeyteeni. Hän oli oma henkilökohtainen aurinkoni. Vaikkei hän vielä sitä tiennytkään. Enkä ikinä voisi lähestyä häntä. Hän oli ihminen, minä taas kaukana ihmisestä. Sydämeni ei lyönyt, ruumiini oli kylmä ja eloton. Mutta silti halusin häntä, halusin häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Hän oli minun päiväunieni kohde, aina kun olin nähnyt hänestä unta,
heräsin tuntien alapäässäni sellaista painetta, että en voinut muuta kuin vetäytyä omiin oloihini hyvin pitkäksi aikaa ja helpottaa oloani itse.

Noniin, nyt etuovi aukeaa, hän on lähdössä. Mies on niin hyvännäköinen, tumma sotkuinen tukka, silmät kuin jäätä, kroppa tarkan kunto-ohjelman muovaama. Mies myös tiesi olevansa hyvännäköinen. Hän lähti kävellen kohti kaupunkia, joka askeleella hänestä huokui viesti: ”olen täydellinen, tiedät että haluat minua.” Ja minähän halusin. Vedin silinterini syvemmälle päähäni ja lähdin harppomaan miehen perään. Tänään, monen viikon odotuksen ja kyttäyksen jälkeen, aioin vihdoin tehdä asialle jotakin, aioin vihdoin puhua hänelle. Aioin vihdoin saada hänet itselleni.

Kiristin vauhtia, jotta pääsisin hänen rinnalleen. Kun saavutin hänet, hidastin vauhtia ja odotin että hän vilkaisee minuun. Sen hän tekikin. Hetken hämmästyksen jälkeen hänen ilmeensä muuttui kuvastamaan suoraa inhoa. Hänen ilmeensä osui minuun kuin puukonisku suoraan sydämeen. Minun aurinkoni ei tahdokaan valaista minua, hänen mielestään en ole riittävä. En kestänyt sitä. Päässäni naksahti. En ajatellut mitään muuta kuin tätä miestä, sitä kuinka tahdoin että hän olisi minun. Tukin miehen suun ja raahasin hänet metsään. Päätin että tämä mies olisi minun, vaikka sitten vasten tahtoaan. Revin hänen housunsa äkäisellä riuhtaisulla alas ja nautiskelin hetken katsellen tuota jumalaista, treenattua takapuolta, lihaksikkaita reisiä ja kauniita pohkeita. Halusin myös koskea, mutta molemmat käteni olivat varattuina, mies nimittäin rimpuili todella kovaa. Päätin sitoa hänet puuhun, ja tein hänen housuistaan alkeellisen köyden. Ensin riisuin hänen paitansa, ja sitten sidoin hänen kätensä yhteen. Lopuksi kiinnitin hänen kätensä puuhun.

Peräännyin pari askelta ja ihailin mieheni vartaloa. Hän oli sanalla sanoen täydellinen. Ojensin käteni ja kosketin häntä kaikkialta. Aurinkoni komeilta kasvoilta paistoi hätä, epätoivo ja jokin tunne, jota en tunnistanut aivan heti. Hetken päästä tajusin. Hän oli kiihottunut, vaikka yrittikin salata sitä minulta. Huulilleni levisi hymy ja polvistuin hänen eteensä. Nuolin hänen sisäreisiään pitkin rauhallisin nuolaisuin. Vaikka hän yritti kaikin voimin estää itseään reagoimasta kosketukseeni, hänen kalunsa alkoi kaikesta huolimatta kovettua silmieni edessä. Otin hänen puolikovan kalunsa suuhuni ja imin hellästi. Miehen huulilta pääsi huokaus. Päätin että en antaisi hänelle täyttä tyydytystä, sillä pitihän jotain jättää seuraavaankin kertaan, hykertelin mielessäni. Käänsin vain hänet ympäri, vedin omat housuni alas ja työnnyin hänen sisäänsä. Mies huusi tuskasta, sillä penikseni on todella iso, enkä itsekään tahtoisi saada sitä kuivana anukseeni. Aloin liikkumaan voimalla edestakaisin ja kohta miehen tuskanulvaisut vaihtuivat hyvänolon huokauksiin. Purin miehen hartioita, selkää ja puristin häntä lantiolta, työntyessäni yhä uudelleen hänen sisäänsä. Laukesin pian ja huohotin hetken miehen niskaa vasten.

Levättyäni hetken vetäydyin hänen sisältään ja vapautin hänet. Mutisin pienen loitsun joka vaivutti hänet uneen. Jätin hänet alastomana metsään, ja hänen vatsalleen asetin pienen lapun jossa oli numeroni ja teksti ”Älä valita, tykkäsit kuitenkin. Soittele kun haluat pitää hauskaa ;) rakkaudella: Kalma”
Ystävät ovat kuin lyhtyjä tiellä, ne eivät lyhennä matkaa, vaan tekevät sen valoisammaksi kulkea
Kake

Postby Beast_Lady » Fri Dec 30, 2011 1:01 am

Jees, tykkäsin oikein paljon.. liian paljon ;) ootin ensin jotain 'love at first sight'-tapaista mutta
näin olikin parempi ;D tällainen viaton bondage-dominance-fetissi ei kerro mitään mielenterveydestäni, eihän? :D
mutta, rakentavaa ei tosiaankaan ole, I'll be waiting for more :P
"Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö uudestaan ohi?"

Image
Beast_Lady

Postby Nennuli » Thu Feb 16, 2012 2:50 pm

-.-* Ei mitään pahaa, mutta kun se Kalma tarvii tiiät kyllä mitä. Mutta jatka samaa rataa :)
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Postby ÖrriMörrikkä » Thu Feb 16, 2012 5:17 pm

Oi, kyllä. Slashia tämä foorumi kaipaa. :D

Tämä kommentti koskee uusinta tuotostasi.
Mie en ole pitkään aikaan täällä mitään lukenut ja oli ilo löytää tällaista settiä täältä. Hihkuin ihan onnesta, kun huomasin varoitukset alussa.

Virheetöntä, helposti luettavaa ja sellaista tekstiä, jota on mukava lukea. Pituutta tietenkin aina toivoisi lisää ja jotkin kohdat menivät vähän liian nopeasti ohitse. Neljännen kappaleen loppuosassa, varsinaisen toiminnan kohdassa, ficin tunnelma vähän rakoili - ehkä siinä kohdassa olisi voinut keksiä, kuinka asiat pystyisi ilmaisemaan hieman toisin (en osaa selittää tarkasti, mikä siinä mättäsi, mutta jotenkin kohta oli vähän töks töks verrattuna muuhun tekstiin). Kuvailet silti oikein mukavasti tapahtumia ja hienoja kiertoilmauksia oli havaittavissa. :) Lopetus kruunasi kyllä koko ficin. Diggailin oikein paljon koko pätkästä.

Örkkis (tai kavereiden kesken Mort) kiittää, kuittaa ja lupaa jatkossakin lukaista siun tuotoksiasi.
"If people don't like me, I don't care.."
MM&VN
ÖrriMörrikkä

Postby Kake » Sun Mar 04, 2012 7:18 pm

Örrimörrikkä: Joo, huomasin valitettavasti itsekin tuon töksähtävyyden ja tunnelman kadotuksen tuossa mainitsemassasi kohdassa. Luin sen moneen kertaan läpi ja yritin muutella mutta se nyt sitten jäi tuommoiseksi häpeäpilkuksi tuohon :D kiitos rakentavasta! (:
Ystävät ovat kuin lyhtyjä tiellä, ne eivät lyhennä matkaa, vaan tekevät sen valoisammaksi kulkea
Kake

Postby Kake » Sun Mar 04, 2012 9:04 pm

Hähä Kake on täällä taas, ilahduttamassa teitä ;) Eli tämä uusin pätkä on jatkoa tuolle edelliselle ja varoitukset edelleen voimassa! Yritin tällä kertaa saada pituuttakin vähän lisää.

eli, K-18, poikarakkautta tarkkaan kuvailtuna. Rakentava on taas sallittua ja viettäkää taas hauskoja hetkiä! ;)

Oli myöhä, ulkona oli pimeää ja muut aluksessa nukkuivat jo. Minä istuin valveilla ja katselin ikkunasta ulos. Tarkoitukseni oli ollut lukea kirjaa, mutta olin vaipunut omiin mietteisiini. Tietenkin ajattelin sinua ja pientä metsäkohtaamistamme. Siitä on kulunut jo pari viikkoa, etkä vieläkään ole soittanut. Pelko siitä, ettet ikinä soittaisikaan, kaihersi mieltäni. Ajatukseni alkoivat harhailla täydelliseen vartaloosi, ja komeisiin kasvoihisi. Puhelimen pirinä keskeytti ajatukseni ja kirosin hiljaa. Kuka hemmetti kehtaa häiritä henkilökohtaista aikaani. Ärtymykseni vain kasvoi kun huomasin että puhelu tuli tuntemattomasta numerosta, joku yli-innokas fani oli varmaan taas onkinut numeroni jostakin.

-No mitä? tiuskaisin puhelimeen hyvin äkäisen kuuloisena.
-Öö tota, moi, onko Kalma puhelimessa, sori jos tää on väärä numero tai jos häiritsen, aattelin vaa että ku annoit numeros nii et voisin soittaa , kuului epäröivä matala miehen ääni.
Mielessäni heräsi välittömästi toivo.
-Anteeks, kuka sä siis olet? kysyin varovasti, yrittäen peitellä intoani.
-No jos soitin oikealle ihmiselle niin se, jonka kanssa sulla oli pieni tapaaminen metsässä, mies selitti takellellen.
Melkein kiljuin riemusta, mieleni teki hyppiä ilmaan. Se olit sinä! Vihdoinkin. Salasin innostukseni ja pakotin ääneni viileäksi ja seksikkään käheäksi.
-Niin joo, sinä, joko tekee mieli lisää? sanoin ja naurahdin pienesti. Sain sinut hämmentymään totaalisesti.
-Siis, tota, joo, tai siis ei, tai ehkä. En mä tiedä. Tai no joo, tekee, en oo voinu ajatella mitää muuta ku sua, änkytit puhelimeen.
-Ilmestyn sun luo ennenku ehit sanomaan maailman paras pano, sanoin ja lopetin puhelun.

Heitin puhelimen sängylle ja hypin hetken nauraen tasajalkaa. Sitten muistin taas että muut nukkuivat ja hiljenin nopeasti. Nappasin pikaisesti tarpeelliset tavarat mukaani ja hiippailin alakertaan yrittäen olla herättämättä muita. En tietenkään onnistunut. Veljeni seisoi keittiön ovella, nojaillen rauhallisen näköisenä ovenkarmiin.
-Mihis velipoika on tähän aikaan yöstä menossa, veli kysyi silmää iskien.
-Siis, tota yhen kaverin luo vaan, hymyilin viattomasti.
-Niin varmaan joo, mut hei pidä hauskaa siellä! bulltauri nauroi kaksimielisesti.
Läpsäisin veljeäni ohimennessäni olkapäähän ja ryntäsin äkkiä ulos moottoripyöräni luo ja kaasutin pihasta.

Et onneksi asunut kaukana, ja pääsin talosi pihaan viidessä minuutissa. Huomasin hermoilevani kuin pahainen pikkupoika joka on menossa ensitreffeilleen. Seisoin hetken ovesi edessä, kunnes soitin ovikelloa. Kun avasit oven, jalkani meinasivat pettää altani. Olit ilmeisesti käynyt juuri suihkussa, sinulla oli vain pyyhe ympärilläsi ja vartalollasi kimalteli pieniä vesipisaroita. Voi luoja miten hyvännäköinen olit. Huomasit tehneesi vaikutuksen ja kasvoillesi levisi itsevarma hymy.
-Kerkesin sanoa monta kertaa että maailman paras pano, naurahdit ja astuit sivuun jotta pääsin sisään eteiseen.
-En oo tainnu esittäytyä, oon Joonas, sanoit kävellessäsi edelläni keittiöön.
-Joo moi, mutisin ja katselin ympärilleni.
Kämppäsi oli melko pieni, mutta yllättävän siisti. Jalkovälissäni alkoi tuntua jo siltä etten jaksaisi odottaa enää hetkeäkään.

Astelin nopeasti taaksesi ja käänsin sinut itseäni vasten. Painoin huuleni vaativasti huulillesi, ja annoin käsieni vaeltaa pitkin paljasta ylävartaloasi. Tunsin, miten huokaisit huuliani vasten ja painauduit tiukemmin minua vasten.
-Mennään makuuhuoneeseen, huokaisit ja johdatit minut pieneen, viihtyisään makuuhuoneeseen, jonka keskeisin huonekalu oli koristeellinen, leveä parisänky. Vedit minut perässäsi sängylle, samalla pudottaen pyyhkeesi sängyn viereen. Peniksesi oli jo juhlakunnossa, enkä malttanut olla koskematta siihen. Voihkaisit ja sen innoittamana siirryin suutelemaan rintakehääsi ja vatsaasi. Kroppasi oli täydellinen, vatsalihaksesi erottuivat selvästi, et ollut liian laiha vaan juuri sopiva, lihaksikas ja seksikäs. Juuri sellainen mistä minä pidän. Olin juuri siirtymässä alaspäin vartalollasi kun pysäytit minut.
-Tällä kertaa minä päätän mitä tehdään, kuiskasit kiimaisesti ja työnsit minut pois päältäsi. Sanasi vain kiihottivat minua lisää ja jäin odottamaan mitä tapahtuisi seuraavaksi. Nousit pois sängyltä ja kävelit lipastolle. Otit sieltä pörröiset käsiraudat ja liukastevoiteen.

Astelit hitaasti takaisin luokseni.
-Otahan vaatteet pois ja käy kontillesi tohon sängylle, käskit ja tottelin innokkaasti. Kun olin noudattanut käskyjäsi, laitoit minut käsiraudoilla kiinni sängyn päätyyn. Tulit taakseni ja tunsin kätesi pakaroillani. Puristit takamustani kevyesti ja liikutit kättäsi kyljelläni. Värisin, sillä kosketuksesi tuntui taivaalliselta. Inahdin kun tunsin sormesi aukollani. Liikutit sormeasi sen ympärillä ja yhtäkkiä työnsit sormesi sisääni. Ensin tunsin kipua, mutta kun aloit työntelemään sormiasi edestakaisin, kipu vaihtui hyvin nopeasti nautinnoksi. Lopetit mielestäni aivan liian pian, mutta pettymykseni haihtui nopeasti, kun tunsin peniksesi kärjen aukollani.

Työnnyit varovasti sisääni, ja tunne oli sanoinkuvaamaton. En ollut neitsyt, mutta ikinä en ollut saanut sisääni mitään niin isoa, kuin sinun elimesi. Ensin kipu räjähti sisälläni, mutta olit onneksi laittanut paljon liukastetta ja olit varovainen. Pikkuhiljaa rentouduin, ja aloin nauttimaan hitaista, pitkistä ja voimakkaista liikkeistäsi. Voihkit hiljaa työntöjen tahtiin. Kätesi vaelsivat pitkin vartaloani, enkä voinut estää pitkää huokausta karkaamasta huuliltani kun eksyit kovalle elimelleni. Aloit runkkaamaan minua hitaasti, samaa tahtia kuin työnnyit sisälleni. Pikkuhiljaa kiihdytit tahtiasi ja työntösi muuttuivat rajummiksi koko ajan. Myös kätesi liike penikselläni kiihtyi lakkaamatta. Ei mennyt aikaakaan kun laukesit huutaen sisääni. Vedit elimesi ulos ja irrotit käsiraudat. Käänsit minut selälleni ja istuit kovan kyrpäni päälle. Vajosit varovasti alaspäin, kunnes kyrpäni oli kokonaan sisälläsi. Nostin käteni lantiollesi ja aloin liikuttamaan sinua edestakaisin kiihtyvällä tahdilla. Hyväilit toisella kädelläsi pallejani, eikä kestänyt kauaa, kunnes minäkin sain tyydytykseni ja laukesin karjahtaen. Nousit pois päältäni ja tulit viereeni. Pyysit jäämään yöksi. Ja tietenkin minä jäin. Nukahdit nopeasti kainalooni ja kuuntelin suloista tuhinaasi. Olin rakastunut.
Kake

Postby Mansikkakiisseli » Mon Mar 05, 2012 8:05 pm

Kirjoitusasiat kunnossa, kielipoliisi hyväksyy.

Mutta se, miksi tässä tätä kommentoin, on siksi, että ihmettelen eikö tällaisia tarinoita saisi yhtään omaperäisempinä? Okei, kyseessä nyt on PWP, eipä siihen paljon mitään saa, mutta silti. Koska tasoltaan äsköinen tarina oli todella tavis, mitään uutta tai yllättävää se ei tarjonnut. Mites olisi uudet fraasit? (Okei, tähän väliin täytyy kiittää ettei siellä ollut tätä "sykkivä kalu" -ilmausta... koska jokainen nyt tietää ettei sellaista edes tapahdu oikeasti.) Vähän vaihtelua ko. genreen, ettei aina olisi näitä samoja ilmaisuja. Ehkä pelkästään uusilla fraaseilla saisi tarinaan vähän ilmavuutta ja vaihtelevuutta.

Mitäs muuta... no, muutenhan kyseessä oli perustarina, ihan toimiva semmoinen. Mutta uudistusta kaipailisin. En sitten tiedä, ehkä vain en ole tarpeeksi fanaattinen PWP-ihminen.
"You can't get more serious than Lennon at his most serious.
If you get any more serious than that you fucking throw yourself under a train!"

- Roger Waters
Mansikkakiisseli

Postby Nennuli » Fri Jul 13, 2012 11:39 pm

...
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Previous

Return to Lordi fanfic