Monsterboard

Jonkinlainen tarinantynkä... by:MussoliniX

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: psyanide, Hemitys

Piditkö tästä tarinasta, halajatteko lisää?

Joo
9
82%
Ei
2
18%

Total votes : 11

Re: Jonkinlainen tarinantynkä... by:MussoliniX

Postby StormChild- » Sun Aug 14, 2011 7:44 pm

Jatkoa nyt heti!
StormChild-

Postby MussoliniX » Sun Aug 14, 2011 8:13 pm

Okei:D Nyt tulee Siis se Alessan tarina:D

No niin.. alkaa..

Luku 1.
Oli aivan tavallinen perjantai ilta. Kello oli noin 23.00 ja 16-vuotias Alessa Crookwood surffaili tapansa mukaisesti Internetissä. Sillon Alessan huoneen ovelle koputettiin.
-Alessa-kulta, aika laittaa tietokone kiinni ja mennä nukkumaan. Huomenna lähdemme mummun hautajaisiin! Alessan äiti, Emily Crookwood-Richardson sanoi.
-Miksi? Aina sä tuut sanomaan mulle noin, vaikka muut mun kaverit saa olla koneella viikonloppusin niin pitkään kuin haluavat! Alessa protestoi ja yritti työntää huoneensa oven kiinni, mutta silloin Alessan isä, Daniel Richardson paiskasi Alessan huoneen oven auki ja alkoi huutaa:
-Etkö sä perkeleen tyttö kuuntele äitiäs? ja hän löi Alessaa kasvoihin.
-Daniel, ei tarvitse alkaa väkivaltaiseksi, Alessa tietää kyllä sääntömme: ei koneelle enää klo 23.00 jälkeen. Emily sanoi.
-No vittu, antakaa mun olla rauhassa! No, antaa heittää! Alessa huusi.
-Alessa! Tässä talossa ei kiroilla! Emily huusi.
-No aivan sama... Alessa mutisi ja meni eteiseen.
-Mihin sä tyttö kuvittelet meneväs tähän aikaan yöstä? Daniel huusi.
-Sitä mä en sulle kerro! Alessa sanoi.
-Kuule ihan varmana kerrot, likka, sä et lähde tästä asunnosta mihinkään klo 22.00 jälkeen..
Tässä vaiheessa Alessan teki mieli tappaa isukki, mutta hän malttoi mielensä ja marssi raivoissaan huoneeseensa ja tuli kohta sieltä raahaten suurta matkalaukkua.
Alessa seisoi ulko-ovella matkalaukku kädessään ja vapisi raivosta.
-Senkin siat! En palaa tänne enää koskaan! hän huusi, paukautti oven kiinni perässään ja juoksi ulos pimeyteen.
Juostessaan lumisateessa hänen mustat pitkät hiuksensa liehuivat. Katulampun valossa Alessa oli näkevinään pitkän hahmon kulkemassa tien yli ja katoavan läheiseen metsikköön. Alessa pysähtyi. Lunta satoi Alessan pitkille mustille hiuksille. Hän näki varjon tulevan takaapäin. Alessa käännähti. Joku vanha juoppo seisoi Alessaa vastapäätä.
-Mitäs noin nuori tyttö täällä yksin seisoo? Onko jano? Tule tänne niin saat juotavaa! ukko sanoi ja lähestyi Alessaa ruma virne naamallaan. Alessa yritti juosta mutta liukastui. Ukon virnistys vain leveni, kun hän näki Alessan makaavan maassa. Taisi ukolla olla muutakin mielessä kuin pelkkä ryyppyreissu.
-Pysy kaukana minusta! Alessa kirkaisi ja perääntyi, mutta ukko tarrasi Alessaa käsivarresta ja toi viinan hajuiset kasvonsa lähelle Alessan kauniita kasvoja.
- Päästä irti! Päästä irti! Alessa kirkui. Siinä samassa metsästä ponkaisi pelottavan näköinen olio. Se tarrasi ällistyneestä ukosta oikein kunnolla kiinni ja repäisi. Ukko karjaisi. Kuului ällöttävää ääntä, kun tuo loputtoman nälkäinen tappokone ryhtyi syömään. Kun ukosta oli vain luut jäljellä, peto kääntyi Alessaa kohti. Se nousi kahdelle jalalle ja alkoi kävellä Alessaa kohti. Alessa nousi seisomaan, mutta liukastui uudestaan ja löi päänsä katukiveykseen. Peto kumartui, nosti tajuttoman tytön käsivarsilleen ja katosi metsään.

Luku 2.

Peto katoi Alessaa käsivarsillaan yhä syvemmälle metsään, kunnes kaukaa alkoi erottua ränsistynyt talo. Talon pihalla seisoi mädäntyneeseen valkoiseen hääpukuun pukeutunut aavenoita. Awa kohotti katseensa kirjasta, jota hän oli tullut lukemaan pihalle.
-Kita! Kuka tuo on? Awa huudahti ja juoksi Kitaa vastaan. -Tätä tyttöä ahdistella joku, Kita huomata se ja syödä ukko, Kita sanoi ja laski Alessan varovasti maahan. -Tuo hänet ihmeessä sisälle, hän tarvitsee lämpöä, Awa sanoi. Kita kantoi Alessan sisään ja laski hänet olohuoneen kuluneelle sohvalle.
-Kukas tuo on? kysäisi Kalma, joka oli juuri tullut ostarilta Enaryn kanssa. -Emme vielä tiedä, Kita löysi hänet juuri kadulta tajuttomana. Kitan mukaan häntä oli ahdisteltu, Awa sanoi ja tarkkaili mustilla silmillään Alessaa, joka makasi edelleen silmät kiinni sohvalla. -Ketä on ahdisteltu, ja millä tavoin? Onko hänessä mitään merkkejä ahdistelusta? kysyi huolestunut Enary.
-Ketä on ahdisteltu? Sinuako? Ei ihme, noin suurella varustuksella voi kuka tahansa joutua ahdistelluksi... murjaisi Amen, joka oli katsellut televisiota.
-Äh, turpa umpeen, Enary mutisi ja punastui. OX kurkisti makuuhuoneestaan ja kyseli:
-Mistä moinen meteli? Varokaa vain, ettei Lordi herää. Hänellä on nimittäin.... rakkausongelmia..öhömm... OX sanoi ja vinkkasi silmää.
-ONKO? Koko Monster Squadin väki huudahti yhteen ääneen.
-Nyt hiljaa, tyttö alkaa herätä, Awa kuiskasi.
Vähän ajan päästä Alessa heräsi. Hän kauhistui huomatessaan olevansa monsterilauman keskellä. Alessa alkoi kirkua.
-Hei! Ei mitään hätää! Olet turvassa! Awa koetti rauhoitella kirkuvaa Alessaa.
-Keitä te olette?! Päästäkää minut irti! Älä satuta minua! Ole kiltti! Alessa kirkui, purskahti itkuun ja yritti lyödä Awaa. Lopulta Kalman oli pakko sulkea Alessa syliinsä, jotta tämä rauhoittuisi.
Lopulta Alessa rauhoittui. Hän lopetti riuhtomisen ja vajosi nyyhkyttäen lattialle.
-Hei, minä olen Awa, kuka sinä olet? Awa kysyi lempeästi Alessalta.
-Mitä se sinulle kuuluu? No, nyt kun kysyt, nimeni on Alessa.. Alessa vastasi pyyhkien kyyneleisiä silmiään.
-Miten jouduin tänne? Muistan vain, että jonkinlainen monsteri lähestyi minua.. juuri tuollainen tuossa! Alessa kiljaisi ja osoitti mustalla kynnellään Kitaa.
-Niin, Kita pelasti sinut jäätymiseltä. Ikävä kyllä tavarasi varastettiin, kun kävin sillä kujalla, josta Kita löysi sinut. Awa sanoi.
Ulko-ovi paukahti kun Amen lähti ulos. Hän sanoi lähtevänsä lähipubiin etsimään seuraa, vaikka vain yhdeksi illaksi.
-Hei! Pysy kaukana yön naisista, tiedät kai keitä tarkoitan? Enary huikkasi Amenin perään.
-Joo, joo...pysytään kaukana yön naisista... pysytään pysytään! Uskon jo, ei tarvitse hokea! Amen sanoi, kun Enary oli selostanut pitkän listan asioista, joita öisillä kaduilla kuljeskelevat naiset voisivat aiheuttaa.
-....äläkä juo itseäsi umpihumalaan, minä en ainakaan tule hakemaan sinua baarista pois! Enary lopetti puheensa ja antoi Amenille suukon poskelle. Amen punastui.
-METSÄSSÄ-
Kävellessään metsän halki lumipyryssä Amen oli kuulevinaan jonkun seuraavan häntä. Amen pysähtyi ja kuunteli. Oli hiljaista. Liian hiljaista. Yhtäkkiä alkoi tuulla ja lumi kieppui Amenin ympärillä. Lumipyryn keskelle alkoi hahmottua punaiset silmät, mustat hiukset ja uskomattoman hoikka ja kaunis vartalo. Amen jähmettyi.
-Mitäs sä siinä tökötät? kysyi nainen, joka oli juuri ilmestynyt Amenin eteen.
-Woooow... Amen huokaisi.
-Mä oon Miyuki, kuka sä oot? kysyi nainen ja katseli Amenia.
-Öööh..äää...höööö....
-Ai, sun nimi on Ööööhhäähööö? Pirun hauska nimi, Miyuki nauroi.
-No ei, mä olen Amen. Amen sanoi
-Hauska tutustua, Amen, Miyuki sanoi ja vinkkasi silmää.
-Samoin, mutta mun pitäs nyt mennä, mä sanoin Enarylle, että mä tuun kohtapuoliin takas.. Amen sanoi ja koetti mennä Miyukin ohi.
-Ei, ei, ei.. et sä lähde mihinkään.. Miyuki sanoi hiljaa, lähestyi Amenia ja kietoi kätensä Amenin kaulaan.
-Mitäs helv... päästä irti! Amen sanoi ja koetti karistaa Miyukin pois.
Mutta Miyuki ei päästänyt vaan tiukensi otettaan Amenista ja kuiskasi hänelle sanat, jotka muuttaisivat hänen elämänsä.
-Liekkeihin sinä tulet nielemään heidän vihansa.
MussoliniX

Postby StormChild- » Sun Aug 14, 2011 9:32 pm

Tosi hyvää, lisää ja heti!
StormChild-

Postby MussoliniX » Sun Aug 14, 2011 9:59 pm

ja jatkoa tulloo...

Luku 3.

-Mitä vittua toiki tarkotti? Amen kysyi.
-Näet sitten... Miyuki sanoi salaperäisesti ja käveli metsän siimekseen.
-Kaunis nainen, mutta täysin sekaisin.. Amen mutisi ja jatkoi matkaansa.

Lähestyessään baaria Amen huomasi tutun näköisen hahmon parkkeeraamassa pyöräänsä.
-Kalma! Mitä vittua sä täällä teet? Amen huudahti yllättyneenä.
-No, no, varmaan mä oon täällä samasta syytä kun säkin, ettimässä naisia.. Kalma virnisti.
-Vai miehiä? Amen virnuili ja unohti kaiken mitä metsässä oli tapahtunut.
-Eiska hei! Kalma huudahti.
-No joo, joo.. lopetan.. Amen murahti.
-BAARISSA-
Amen ja Kalma astuivat baariin sisälle, tilasivat juomat ja istuivat pöytään odottamaan.
Tarjoilija tuli ja toi juomat. Juuri silloin nuori nainen tuli istumaan Amenin viereen.
-Hei.. saako tähän istua? tyttö kysyi.
-No saa tietenkin.. Kalma vastasi.
-No hyvä.. ai niin, mä olen Anita, Anita sanoi ja otti takkinsa pois.
-Moi Anita, pojat sanoivat. Kalma silmäili Anitaa.
-Mitäs sä tuijotat? Anita kysyi.
-En mitää.. Kalma sanoi ja punastui.
-Kyllä mua saa tuijottaa, Anita sanoi ja vinkkasi silmää.
-Ai niin, tuolla on mun kaveri Kata, Anita sanoi osoittaen tyttöä, joka seisoi vähän matkan päässä.
Kata oli noin 16-vuotias nuori nainen, jonka oli pukeutunut mustaan toppiin ja mustiin farkkuihin. Hänen hiuksensa olivat pitkät ja mustat. Jaloissaan hänellä oli tennarit.
-Kata, tuu meidän kaa istumaa! Anita huikkasi.
-En mä.. tai siis joo! Kata lisäsi huomattuaan Amenin katsovan häntä.
-Joo.. siis mä oon Kata, Kata sanoi ja istui Amenin viereen.
Kalma ja Anita puolestaan istuivat vierekkäin.
-Hei Anita, käydääks hakemassa juotavaa? Kalma kysyi.
-Joo, mikäs siinä. Mä haluan omenasiiderin, Anita sanoi ja kipitti Kalman perään.
Siilä välin Kata ja Amen jäivät istumaan pöytään. He katselivat toisiaan. Kata lähestyi Amenia. Silloin se tapahtui. Kata suuteli Amenia, Amen vastasi siihen innokkaasti. Siitä tuli pitkä kielisuudelma. Loppujen lopuksi se suudelma päättyi siihen, että Kata istui Amenin sylissä.
Kun Kalma ja Anita palasivat, he hämmästyivät aika tavalla nähdessään Katan ja Amenin sylikkäin.
-Hei Anita, kävitkö ostamassa uudet housut? Meinaa, ne on aika makeet. Kata sanoi.
Anita katsahti itseään. Sitten hän katsahti Kalmaa. Anita punastui.
-Voi ei.. Kalma, nää on sun housut! ja sulla on mun hame! Anita purskahti raikuvaan nauruun ja hoippui Kalman syliin.
MussoliniX

Postby StormChild- » Sun Aug 14, 2011 10:05 pm

Aivan helvetin mahtavaa, odotan innolla mitä tapahtuu jatkossa! :p lisää vaan kun jaksat :p
StormChild-

Postby Nennuli » Mon Aug 15, 2011 7:28 am

Ammattilais kirjoittaja :mrgreen:
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Postby MussoliniX » Tue Aug 16, 2011 1:23 am

Kiitos kaunis kaikille kommentoijille;))) Seuraavaa osaa saatatte joutua odottamaan jonkin aikaa, mutta lupailen, että se on odottamisen arvoinen :D Niin kuin sanottu, inspiraatio vaan puuttuu... mutta tarinaa tulossa lisää! T.MussoliniX
MussoliniX

Postby MussoliniX » Tue Aug 16, 2011 9:38 pm

jatkoa tulee taas!

Luku 4.

-Hei Anita, älä kutita! Kalma nauroi, kun Anita oli käpertynyt Kalman kaulaan ja suuteli häntä kaulasta.
-Miksi? Anita sanoi ja iski silmää.
-Anita, lähdetäänks meille? Kalma virnisti.
Amen ja Kata olivat puolestaan niin toistensa lumoissa, etteivät kuulleet mitään, mitä Kalma sanoi.
-Mä rakastan sua, Kata kuiskasi Amenille ja suuteli tämän kaulaa.
-Öh.. niin mäkin sua.. Amen vastasi, taivutti tytön päätä taaksepäin ja suuteli niinkuin ei olisi ikinä ennen suudellutkaan.. Mutta silloin Kata sävähti ja irroittautui Amenista.
-Teinkö mä jotain väärin? Amen kysyi.
-Et.. tuntui vaan oudolta. Ihan kuin täällä palaisi.. Kata sanoi.
Silloin Amen muisti Miyukin sanat: liekkeihin sinä tulet nielemään heidän vihansa...
-Öh... eiköhän lähdetä.. Amen sanoi Katalle, nosti tämän syliinsä ja alkoi kantaa häntä ulos.
-Selvä! Kata hihkaisi ja takertui tiukemmin Ameniin.

Samaan aikaan Monster Squadin mökillä Alessa oli jo täysin virkeänä ja autteli Awaa keittiössä.
-Öh.. Awa? Alessa aloitti varovasti.
-Niin, Alessa? Awa sanoi ja kääntyi Alessaa kohti.
-Niin... tuota.. öh.. Huomasin, että Kita katseli minua tänään.. mutta en tiedä miksi.. eikai hän voi olla ihastunut minuun? Eihän monsteri voi rakastua ihmiseen? Alessa sanoi.
-Hmm.. taidat olla oikeassa, Kita on tosiaan katsellut sinua siitä lähtien kun tulit tänne..minä näet tiedän sen, Awa sanoi ja iski silmää.
-Niin.. siitä asiasta sen verran että.. voisinko minäkin.. öh... olla samanlainen kuin Kita?
-Hmm.... kyllä se toki on mahdollista... haluaisitko tosiaan olla samanlainen kuin Kita? Jos teet päätöksesi ja haluat samanlaisen muodon kuin Kita, et voi enää vaihtaa ulkomuotoasi, Awa sanoi.
-Kyllä. Tai siis... öh.. haluaisin vain samanlaisen ulkomuodon, en samanlaista luonnetta. Oman mieleni sentään haluaisin pitää, Alessa sanoi.
-Oletko ehdottoman varma? Awa kysyi.
-Kyllä, Alessa vastasi.
-Öhh...mutta ennenkuin voit juoda taikajuoman, joka muuttaa sinut, sinut on surmattava. Awa sanoi.
-No antaa mennä vaan! Alessa sanoi.
-OLOHUONEESSA-
Alessa oli mennyt olohuoneeseen istumaan Kitan viereen lattialle ja pelasi nyt Kitan kanssa rallipeliä.
-Hahaha! Kita voittaa Alessa! Kita riemuitsi voitettuaan toisen tason.
-Kitalla olla nälkä, halutako Alessa patukkaa? Kita jatkoi.
-Ööö.. Alessa vastasi ja yritti olla purskahtamatta nauruun.
-Siis suklaapatukkaa.. Kita sanoi hämillään huomattuaan puhuneensa sivu suun.
-Öhh... kyllä mulle mikä tahansa patukka käy, Alessa sanoi ja virnisti Kitalle.
Alessa ja Kita istuskelivat lattialla ja Kita lähestyi Alessan huulia. Samoin teki Alessa. Ei aikaakaan kun Alessa ja Kita istuivat sylikkäin lattialla ja.. öh.. kirjaimellisesti nuoleskelivat toisiaan.
-Alessa, Kita rakastaa sinua, Kita kuiskasi.
-Niin minäkin sinua, Alessa sanoi ja nuolaisi Kitaa huulilta.. tai no.. siitä, missä huulet tavallisesti ovat.
-Mitä Alessa haluta seuraavaksi? Halutako Alessa leikkiä jotain Kitan kanssa? Kita kysyi.
-Öhmm.. mitä sä haluat leikkiä? Alessa kysyi.
-Mitä Alessa haluta?
-Kitalle käy kaikki! Leikitäänkö hevosia? Kita sanoi ja virnisti.
Okei.. Alessa sanoi.
-Okei, Kita sanoi, kaappasi Alessan syliinsä ja alkoi juosta yläkertaan, omaan huoneeseensa.
Kun he olivat päässeet Kitan huoneeseen, he riisuivat vaatteensa, menivät sänkyyn ja sammuttivat valot. Lopun saattaa arvata.

Jatkoa tuossa taas.. jatkanko? ;)
MussoliniX

Postby Nennuli » Thu Aug 18, 2011 2:55 pm

Hmm.Kaksi hevosta parittelemassa... Kiintoisaa. :lol:
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Postby MussoliniX » Sat Aug 20, 2011 6:37 pm

Joo... ajattelin Alessan käyvän seuraavassa osassa muodonmuutoksen. Mitä mieltä olette? Ja jatkoa tulossa heti kun olen kirjoittanut sen...
T:MussoliniX
MussoliniX

Postby Nennuli » Sat Aug 20, 2011 8:51 pm

JATKA JA ISOLLAJ:LLÄ...noin tulihan se sieltä... :mrgreen:
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Postby MussoliniX » Sun Aug 21, 2011 8:33 pm

Joo, heti kun olen kirjoittanut... :)
MussoliniX

Postby MussoliniX » Tue Aug 30, 2011 7:49 pm

Joo, ja nyt lissää, en ole päässyt koneelle ja silmätkin yhdess vaiheessa vetisti niin paljon ettei nähny mitään.. joten nyt tulee muutama osa putkeen :)

Luku 5.

Seuraavana aamuna Alessa heräsi Kitan huoneesta.
-Missä helevetis mä oon? Alessa huudahti.
-Ai, sinä herätä jo? uninen Kita kysyi.
-Joo.. mutta mä en muista mitään.. Alessa sanoi.
-Sinä et muistaa mitään? Kita hämmästeli.
-En.. mutta kenties sinä voisit auttaa minua muistamaan taas. Alessa virnisti.
-Ai.. Alessa haluta, että Kita palauttaa Alessan muisti? Kita sanoi ja lähestyi Alessaa.
-Hihihi... kyllä haluan.. Alessa koetti pidätellä itkua.
-Mikä Alessalla olla? Kita kysyi huomattuaan Alessan mielialan.
-Ei mikään... Alessa sanoi itkua pidätellen.
-No, sitten Kita voida halata Alessaa? Kita kysyi ja kietoi kätensä Alessan ympärille.
-Oihh.. kiitos, Kita.. minä.. rakastan sinua, Alessa itki Kitan kaulaan.
-Kita rakastaa sinua myös, Alessa. Kita sanoi.

Myöhemmin päivällä Alessa ja Kita tulivat olohuoneeseen, jossa Awa jo odottelikin heitä.
-Alessa, se sinun muodonmuutosjuomasi on valmis. Enää puuttuu surmaajasi, Awa sanoi.
-Okei, mutta millä ja miten mun murha tapahtuu? Alessa kysäisi.
-Öhmmm.... normaalisti se on tehty puukolla sillä tavalla, että kaulavaltimosi vedetään poikki, mutta sä saat valita tappovälinees ja kuolintapasi itte, Awa sanoi hymyillen.
-Okei.. mä haluun, että mun niska murretaan rautakangella.. mutta sen pitää tapahtua nopeasti. Alessa sanoi.
-Selvä.. Awa sanoi ja kysäisi vielä:
-Kenet haluat surmaamaan sinut?
-Hmm... Alessa mietti nopeasti ja vastasi sitten:
-Kita, voitko sinä tehdä sen?
Kita kääntyi Alessaa kohti ja nyökkäsi.
-Tai Awa.. odotas hetki..onko mahdollista, että voin olla puoliksi Kitan rotuinen ja puoliksi Enaryn tapainen valkyyria? Alessa kysäisi.
Hmmm... toki sekin on mahdollista, mutta oletko aivan varma? Awa sanoi ja kääntyi kohti Alessaa.
-Kyllä, olen ehdottoman varma! Alessa huudahti.
-Selvä. Awa sanoi ja lähti sekoittamaan vielä juomaa. Kita ja Alessa jäivät kahden.
-Kohta se tapahtuu, Alessa hihkaisi Kitalle.
-Niin, kohta Kita tappaa sinut, Kita sanoi.
Juuri silloin Awa tuli takasin.
-Ollaankos täällä valmiita? Awa sanoi.
-Juu. Alessa sanoi.
-No nii, Alessa. Hetkesi on tullut.

Luku 6.

Alessalle sanottiin, että hänen pitää polvistua maahan. Kita oli valmiina rautakangen kanssa Alessan takana.
-Alessa, sano kun olet valmis! Awa huusi.
-Okei.. kolme.. kaksi.. yksi... NYT! Alessa kirkaisi.
Rautakanki heilahti, kuului luiden rutinaa ja verta valui maahan. Alessa vajosi maahan mustat hiukset kasvoillaan verta yökkien ja pitäen kammottavaa kurkusta tulevaa narisevaa ääntä. Se ääni tuli siitä, koska Alessa yritti hengittää niska murtuneena.
-Kita, älä lopeta! Jatka vain! Awa sanoi.
Kita kohotti painavan rautatangon päänsä yläpuolelle ja iski rautatangolla Alessaa uudestaan niskaan, joka oli jo murtunut. Tällä kertaa Alessan narina loppui siihen. Alessa oli nyt hetkellisesti kuollut.
-No niin, hänen kuuluu olla kuolleena noin pari tuntia, sitten hänet voi taas herättää. Sitten hän voi juoda juoman, Awa sanoi.
-Sillä välin minun pitää hoitaa Enaryn kanssa yks homma kaupungilla.

Samaan aikaan toisella puolella Pääkallometsää Kalma, Amen, Kata ja Anita olivat tulossa baarista metsän poikki Monster Squadille.
-Hyi, lunta, Anita vingahti ja takertui Kalmaan kiinni.
-Hehehe, vai pelkää Anita lunta? No täältä tulee! Kata hihkaisi ja heitti Anitaa lumipallolla.
-Hyi vittu! Kata! Anita huusi ja paiskasi Kataa kahdella isolla lumipallolla.
-Kata, älä viiti... Amen aloitti, mutta juuri silloin Kata heitti Amenia päähän lumikököllä.
-Vai niin! Vai haluaa Kata-tyttö leikkiä! Täältä tulee! Amen hihkaisi ja kaatoi Katan lumeen.
-Auh! Amen! Äläää.. Kata hihitti lumessa Amenin ollessa Katan päällä ja tämän avatessa tytön pitkää mustaa päällystakkia.
-Graauuhh... Amen murahti viettelevästi.
-Krhmm! Eiska ja Kata, luminen metsä ei taida olla sopiva paikka lemmiskelylle, Kalma tuumasi suuren ääneen.
Kata ja Amen nousivat molemmat lumesta. Kata punersi railakkaasti ja Amen mutisi Kalmalle jotain. Ei varmastikaan mitään kaunista.
-No okei, Eiska.. muistathan, että teillä on huomenna keikka? Kalma kysyi.
-No joo.. Amen sanoi.
-Mutta mistäs me saadaan basisti, kun OX lähti Kreetalle? Amen lisäsi.
-Öhmm.. en mä tiedä.. Kalma vastasi välttelevään sävyyn.
-No voi perse, miks mä tälläisiä mietin? Tossa mun vasemmalla puolella seisoo yks basisti! Amen hihkaisi.
-No kukahan se on? Onko se kukaties Magnum? Kalma sanoi.
-No ei varmasti ole Magnum, koska me ei olla pidetty siihen sen jälkeen yhteyttä, kun me heitettiin se pihalle. Amen sanoi.
-No kuka hitto se sitte on? Ei kai vaan jokun paskan Hevisauruksen paska basisti? Kalma suuttui.
-No ei sekään.. Amen virnisti.
-No kuka se sitten on? Kalma kysäisi.
-Se oot sinä! Sinä tuut huomenna meidän keikalle! Amen sanoi.
-Täh? Miks mä? Mähän oon entinen basisti..
-Ja sä tiedät meidän kaikki kappaleet! Tulisit huomenna tuuramaan sitä hornansonnia, Amen pyysi.
-No okei. Kalma sanoi.

Kalma ja Amen olivat kasvokkain. Heidän kasvonsa olivat lähekkäin. Kalma työnsi kielensä ulos ja niin teki myös Amen. Heidän kielensä koskivat toisiaan. Kalman kädet heilahtivat Amenin selkään..
Äkkiä metsästä välähti salamavalo. Kalma ja Amen hätkähtivät erilleen. Salamavalon oli aiheuttanut lauma Seiskan toimittajia, jotka olivat nähneet tuon tapahtuman.
-Saanen esittää teille muutaman kysymyksen.. yksi toimittajista kysyi.
-Hähähä, tästä saakin mehukkaan etusivun kuvan ylihuomenna ilmestyvään Seiskaan, yksi toimittajista hykerteli.
-Näen jo etusivun otsikon: LORDIN KITARISTI JA EX-BASISTI NUOLESKELIVAT TOISIAAN- KATSO SALAKUVAT! huusi kolmas toimittajista.
-Rakastan tälläisiä juttuja, viimeksihän saimme sen törpön pianonpimputtajankin humalassa kadulla ikuistettua filmille.. mikäköhän sen nimi oli.. joku Awa.. ihan vitun tyhmä nimiki.. tokaisi neljäs.
-Anteeksi, hän on kyllä lady Awa de Paysant! Sanoi Amen.
-Eikä hän ole törppö! lisäsi Kalma.
-Aivan sama mulle.. mutta nyt on tullut aika riisua naamiot! huusi naisen ääni.
-Kuka vittu siellä on? Kalma ihmetteli.
-Mä tiedän.. se on Johanna Tukiainen. sanoi Anita peloissaan.

ja jatkoa tulee heti kun olen saanut kirjoiteltua.. ilmoittelen sitten ;)
MussoliniX

Postby MussoliniX » Thu Nov 17, 2011 10:28 pm

Mo. Mie ilmoitan että IRC-Gallerian käyttäjänimeni on vaihtunut. Uusi käyttäjätunnukseni siellä on: EnaryX. Voitte tulla kyselemään, antamaan palautetta ja kaikkea mahdollista jos haluatte! T. Mussolinix. PS. Käytt'äjätunnukseni täällä saattaa vaihtua, saatan vaihtaa sen uuteen. Ilmoitan sitten kun se tapahtuu.. mutta IRC-Galleriasta olen tavoitettavissa. :)
MussoliniX

Postby AnZa The Great » Thu Jan 05, 2012 5:16 pm

Vaikka sinulla on muuttunut käyttäjä tunnus niin haluan silti jatkoa tähän tarinaan.
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

Postby DarkAlessa » Tue Jan 10, 2012 11:54 am

Mie en tiiä onko se sallittua... kato modet ei varmaa tykkää siitä.. mutta ainahan se olis parempi jos jatkas vanhan käyttäjän topiceja nii ei tulis liikaa turhii topiccei... hmm...
Roses r gray
Violets r grayer
Fuck this poem
And listen to SLAYER!
DarkAlessa

Previous

Return to Lordi fanfic