Monsterboard

Kalma is HOT

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: psyanide, Hemitys

Jatkoa

Joo
1
17%
Ei missään nimessä
5
83%

Total votes : 6

Kalma is HOT

Postby Nennuli » Mon Jul 25, 2011 4:45 pm

Vatsaani kutitteli. Nainen tuli lähemmäs. Hän otti kiinni kaulastani kiini hampaillaan ja samalla hänen kädet valuivat housuihini. Se nosti kylmät väreet selkääni. Samalla puhelin soi. -Äh. Se oli unta. Perkele kuka siellä soittaa, Kalma ajatteli. Ox soitti. -Moro lähetääks drinkille vetään kännit? Ox kysyi. Enmätiedä, Kalma vastasi. -No vittu okei hän huusi kuullessaan Ox:in huokaisevan. ~BAARISSA~ No nyt mä kerron sulle unen, jonka mä toivoisin toteutuvan. -No okei!Ox vastasi sillä hän tietää, että siinä on naisia. Ja voi perse. Kyllä oli jotenkin öh... Ox pyöritteli silmiään.
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Re: Kalma is HOT

Postby LittleRoyal » Tue Jul 26, 2011 1:09 am

Ei missään nimessä, ellet tee isoja parannuksia. Siis tämä no taas yksi sinun tarinoistasi, jolla ei ole häntää eikä päätä. Vaikkei tämä ole mitään kuoleman vakavaa touhua, niin et taida ottaa tarinointiasi tosissaan kun kerran et näytä jälleen kerran panostavan yhtään tarinaan? Olisi kiva jos tälläkin olisi joku otsikko ja että suunnitellut tarinaa vähän paremmin. Ja nämä "tarinan pätkät" mitä postaat tänne ovat ihan liian lyhyitä. Ja mitä olen aiemmin antanut rakentavaa palautetta siihen että puhelauseet omalle rivilleen. Kuvaile enemmän henkilöitä, heidän ajatuksiaan, taustaa ja ympäristö missä kaikki tapahtuu. Ymmrrätkö minun pointtini?
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby Dr. Sin » Tue Jul 26, 2011 1:29 am

Mitä minä juuri luen.
Dr. Sin

Postby Lady Red » Tue Jul 26, 2011 2:03 am

Dr. Sin wrote:Mitä minä juuri luen.

Mietin täysin samaa.
She pulls the trigger and the bullet...won...
Lady Red

Postby Nennuli » Tue Jul 26, 2011 8:30 am

Lady Red wrote:
Dr. Sin wrote:Mitä minä juuri luen.

Mietin täysin samaa.

No mie aattelin että aloitan lyhyellä pätkällä ja isonnan sitten, kun jatkan, mutta kiitos hyvistä neuvoista. :D
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Postby Stude » Tue Jul 26, 2011 2:26 pm

Nennuli, kuuntele oikeasti mitä nuo ihmiset sanoo, kun ne oikeesti tietää.

Ja sullahan oli jo yks topsu / tarinan alku täällä : viewtopic.php?f=19&t=12382
Kuten aiemminkin Hemitys on tainnut kertoa sulle, että laita kaikki tarinasi vain yhteen topsuun. Näin kaikki pysyy perillä sun tarinoista ja niitä on helpompi esimerkiksi etsiä, kun kaikki on kerätty yhteen nippuun.
You're my heroin.
Stude

Postby ÖrriMörrikkä » Tue Jul 26, 2011 4:12 pm

Komppaan yläpuolelle kirjoittaneita ja kehotan vilkaisemaan tämän alueen ylälaidasta löytyvää Zukan aloittamaan kirjoituskoulua - lukaise se läpi, niin olet varmasti astetta parempi kirjoittaja. :)

Enteriä kannattaa ja pitää käyttää (kuten LittleRoyal jo sanoikin) repliikkiviivan jälkeen. Näin tekstistä tulee helpommin luettavaa.
Lisäksi olisin lyönyt rivinvaihtoa tässä kohdassa;
~BAARISSA~

Se mielestäni aloittaa uuden kappaleen ja tuollainen yhteen pötköön kirjoitettu setti on tympeää luettavaa.

Kolmas asia, johon kiinnittäisin oikeasti huomiota on osien pituudet. Onhan se hienoa kasvattaa viestimäärää lyhyillä, muutaman virkkeen pituisilla tarinan pätkillä, mutta siitä ei ole mitään iloa kenellekään. Lukijat kyllästyvät alta aikayksikön tällaiseen menoon.

Ja vielä jos voin huomauttaa jostain, niin sitä kuvailua, kuvailua, kuvailua mukaan. Ei pelkkää vuoropuhelua, niin alkaa näyttää hyvältä. :)

Örkkis (tai Mort - miksi nyt sitten haluattekin kutsua) kiittää, kuittaa ja toivoo, ettei tästä tullut liian tylyä settiä. :D
"If people don't like me, I don't care.."
MM&VN
ÖrriMörrikkä

Postby Hemitys » Tue Jul 26, 2011 6:35 pm

Stude wrote:Nennuli, kuuntele oikeasti mitä nuo ihmiset sanoo, kun ne oikeesti tietää.

Ja sullahan oli jo yks topsu / tarinan alku täällä : viewtopic.php?f=19&t=12382
Kuten aiemminkin Hemitys on tainnut kertoa sulle, että laita kaikki tarinasi vain yhteen topsuun. Näin kaikki pysyy perillä sun tarinoista ja niitä on helpompi esimerkiksi etsiä, kun kaikki on kerätty yhteen nippuun.

No näin.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Return to Lordi fanfic