Monsterboard

~ Dark Havensin piirustuksia ~

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: psyanide, Hemitys

Re: ~ Dark Havensin piirustuksia ~

Postby 0Xrocks0X » Sat Dec 22, 2012 12:35 am

Nää on oikeest tosi hienoi, ja kävi mieles, miten saat viel enemmän eloo näihin: Käytä esim. ylirajaustussia (mustaa) tohon kypärälogoon, vahvistamiseen ja/tai värittämiseen. Ja liekkilogoon sopii esim. vesivärit. Tosi upeita kyllä olivat! :P
0Xrocks0X

Postby dark_havens » Sat Dec 22, 2012 1:00 am

0Xrocks0X wrote:Nää on oikeest tosi hienoi, ja kävi mieles, miten saat viel enemmän eloo näihin: Käytä esim. ylirajaustussia (mustaa) tohon kypärälogoon, vahvistamiseen ja/tai värittämiseen. Ja liekkilogoon sopii esim. vesivärit. Tosi upeita kyllä olivat! :P

Kiitoksia kehuista ja vinkeistä! Tuohan on oikein hyvä idea, voisin kokeilla tuon kypärälogon tussaamista/"ehostamista" kyllä jossain vaiheessa :)

Muutenkin voisin tässä sanoa, että uutta tuotantoa on luvassa nyt kun joululoma alkoi ja mulla on vihdoinkin aikaa piirusteluun ja rentoutumiseen :) Eli niin kuin tuossa yhdessä postauksessani lupasin aiemmin (josta on kyllä jo ihan mukavasti aikaa :oops: ), seuraava tuherrus keskittyy siis Mr. Lordiin. :)
Image
A mummified soul
dark_havens

Postby Kitawa » Sun Dec 23, 2012 10:49 pm

dark_havens wrote:Muutenkin voisin tässä sanoa, että uutta tuotantoa on luvassa nyt kun joululoma alkoi ja mulla on vihdoinkin aikaa piirusteluun ja rentoutumiseen :) Eli niin kuin tuossa yhdessä postauksessani lupasin aiemmin (josta on kyllä jo ihan mukavasti aikaa :oops: ), seuraava tuherrus keskittyy siis Mr. Lordiin. :)

Ihanaa! Oon oottanutkin, että mahdatko piirtää lisää. ^___^ Täällä odotellaan mielenkiinnolla ja innolla.
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby 0Xrocks0X » Thu Feb 07, 2013 10:30 pm

Kitawa wrote:
dark_havens wrote:Muutenkin voisin tässä sanoa, että uutta tuotantoa on luvassa nyt kun joululoma alkoi ja mulla on vihdoinkin aikaa piirusteluun ja rentoutumiseen :) Eli niin kuin tuossa yhdessä postauksessani lupasin aiemmin (josta on kyllä jo ihan mukavasti aikaa :oops: ), seuraava tuherrus keskittyy siis Mr. Lordiin. :)

Ihanaa! Oon oottanutkin, että mahdatko piirtää lisää. ^___^ Täällä odotellaan mielenkiinnolla ja innolla.

Samoin täällä! Lisää kamaa vaan! :twisted:
0Xrocks0X

Postby JUZ » Sun Feb 10, 2013 1:12 pm

0Xrocks0X wrote:Nää on oikeest tosi hienoi, ja kävi mieles, miten saat viel enemmän eloo näihin: Käytä esim. ylirajaustussia (mustaa) tohon kypärälogoon, vahvistamiseen ja/tai värittämiseen. Ja liekkilogoon sopii esim. vesivärit. Tosi upeita kyllä olivat! :P
"Nothing's forever, nothing is ever meant to last
Trying hard as hell to get it back
Time has no meaning when love means more than life"

Lordi: And the Zombie Says from Monstereophonic (Theaterror VS Demonarchy), 2016
JUZ

Previous

Return to Lordi fanfic