Monsterboard

Kun Ring pääsee vauhtiin niin... (jatkettu 11.11.2006)

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: psyanide, Hemitys

Postby MonsteriNeiti » Wed Jul 26, 2006 1:55 pm

Jatkuu....
Pakko jatkua ennen kun mä sekoan!
MonsteriNeiti

Postby Ring » Wed Jul 26, 2006 9:39 pm

Ou shit! Ei saa seota! Sit mä vien sut mielisairaalaan ja sanon että tätä MonsteriNeitiä ei saa päästää tietsikan ääreen :twisted:

"Mitä hittoa?" Kalma ärisi.
"Mä taidan ens yönä nukkuu jossakin muualla..." Ring mumisi ja lähti ovelle.
"Mitä mä olen nyt tehnyt!?" Kalma huudahti ihmeissään.
"Sä.. Sä pidit mun vyötäröstä kiinni!" Ring inisi ja oli avaamassa ovea.
"E- en mä tahallni! Se oli puhdas vahinko! Ihan tosi Ring, et nyt viittis. Se oli ihan vahinnko! Mä en todellakaan ole mikään saakelin pedofiili." Kalma huudahti. Ring katsoi Kalmaa pitkään ja nyökkäsi.
"Saanko anteeksi, vaikka se olikin vain puhdas vahinko?" Kalma pyysi ja katsoi vaativasti Ringiä. Ring tuli Kalman luokse ja halasi tätä pitkään.
"Tottakai saat!" Ring sanoi.
"Selvä selvä, mutta älä sentään kurista mua!" Kalma naurahti ja lähti Ringin kanssa alakertaan. Käsi kädessä!
"Ouuh! Vai on Kalmisto löytänyt itselleen muijan!" Amen kiusoitteli ja avasi jääkaapin. Ring katsoi Kalmaa hiukan kummallisesti ja vetäisi kätensä irti.

Iltapäivällä monsumme päätti lähteä rannalle.
"Hemmetti tänne paahtuu!" Lordi valitti ja pyyhki hikeä otsaltaan. Awa naurahti ja levitti muutaman pyyhkeen kuumalle hiekalle.
"Mä tästä taidan lähtä uimaan." ilmoitteli uimashortsit päällään oleva Amen. Hän otti Enarya kädestä kiinni ja lähti kävelemään kohti merta.
"Whii! Apua!" Enary kikatti kun Amen heitti hänen päälleen vettä. Ring lähti kävelemään kauemmas muista ja istahti pienen metsikön vieressä olevalle tukille. Hän hautasi kasvonsa käsiinsä ja mietiskeli.
Rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta, rakastaa... hän hoki mielessään kunnes hänen selkäänsä koputettiin.
"Terve!" Kalman iloinen ääni kuului Ringin takaa. Kalma istahti Ringin viereen.
"Oletko sä vieläkin vihainen mulle?" Kalma kuiskasi ja katsoi Ringiä.
"Hei, mähän annoin jo anteeksi! You remember?" Ring hymähti ja pyöritteli sormiaan.
"Tuotah... Mä tuota niin, Eikun siis.." Kalma takerteli ja katsoi maahan.
"Niin, jatkuu?" Ring sanoi kysyvästi ja hymyili Kalmalle. Klama punastui ja jatkoi takerteluaan.
"Siis.. Mä taidan... niin, mä taidan pitää susta vähän enemmän, kuin vain kaverina." Kalma huokaisi ja tuijotti maata. Ring hämmästyi ja katsoi hymyillen Kalmaa. Kalma tuijotti häntä ja hymyili jäykästi. Ring käänsi katseensa pois, ja hetken päästä takaisin.
"Kuules, mäkin taidan pitää susta vähän enemmänkin, kuin kaverina..." hän mutisi ja punastui itsekin.
"Siis... err, miten on, seurustellaanko me nytten, vai?" Kalma takerteli ja pyöritteli jälleen sormiaan. Ring nyäkkäsi ja hymy nousi hänen huulilleen. Sitten Kalma tarttui Ringin käteen ja suuteli häntä intohimoisesti.
"Let´s go!" Kalma sanoi ja he lähtivät muiden luokse.

"Mä arvasin, että noilla on jotain meneillään!" Amen huokaisi ja silitti Enaryn hiuksia.
"Hah! Kalma on niin naisten mies!" Enary naurahti. Amen säpsähti ja katsoi Enarya ihmeissään.
"No entäs minä?" Amen tokaisi. Enary mulkaisi häntä ja hymähti.
"No totta kai olet! En kai mä susta muuten pitäisi niin paljoa? Naimisissakin ollaan ja kaikkea..." Enary hihkaisi ja heitti Amenin päälle vettä.
"Hei! Ei saa! Mä kuolen! Apuuvaa!" Amen huudahti ja heitti Enaryn kasvoille vuorostaan hiekkaa.
"Ja tuo ei ollut ollenkaan kivaa!" Enary huudahti ja tönäisi Amenin kumoon.

"Kaunis päivä, täytyy myöntää." Lordi sanoi ja kietoi kätensä Awan ympärille.
"Näin on. Missä Kita muuten on? Ja OX?" Awa sanoi kuulostaen hiukan huolestuneelta. Lordi katsoi ympärilleen ja huomasi Kitan ja OXin istuvan vierekkäin kaislikon vierellä.
"S*atanan homo!" OX karjaisi ja heitti Kitan päälle kasan hiekkaa.
"Siellähän ne." Lordi sanoi ja osoitti OXia ja Kitaa.
"Hah! Niillä taitaa olla omaa kivaa." Awa naurahti ja hänen katseensa nauliutui kauemmas. Laiturille. Kalma ja Ring istuivat laiturilla uittelemassa jalkojaan.
"Nuorta lempeä." Awa hymähti ja kietoi kätensä Lordin kaulan ympärille.

Ouh, kraisus! Kommentteja kommentteja :D muuten ei hatkoa tipu :twisted:

Olen leirillä 31.7-4.8, että sinä aikana ei jatkoa ole tulossa, ellei leirikämpässä ole tietokonetta :lol: todenn äköisesti ei ole :)
waltzing together
Ring

Postby MonsteriNeiti » Wed Jul 26, 2006 10:22 pm

Haha,hyvä kun ei tuolloin tule jatkoa!(koska olen sillon mökillä enkä pääsisi lukemaan)
Mutta jos vielä kerkeät niin jatkoa :wink:
MonsteriNeiti

Postby Zusma » Wed Aug 02, 2006 5:58 pm

Voi vitsi. Mä varmaan kuolen tässä odotuksen tuskassa. Ei helvata mähän lähen ittekkin reissuun nyt pariks päiväks. No eiköhän se lievitä sitä sitten vähän. :lol:
Zusma

Postby Ring » Sat Aug 05, 2006 8:20 pm

WHIPII! Jälleen koneella :D

"Ai ai ai ai!" Kita vonkui kun OX oli motannut tätä nyrkillä keskelle kalloa.
"Oma mokasi, mitäs huidot rähmäkäpälilläsi." OX moitti ja siirtyi kauemmas päätään hierovasta Kitasta.
"Rähmäkäpälät?" Kita vinkaisi ja jäi tuijottamaan käsiään. Kitan ilme muuttui vihaiseksi, hyvin hyvin vihaiseksi. OX ei osannut varautua tapahtuvaan: Kita puristi kätensä nyrkkiin ja katsoi OXia murhaavasti.
"Mä sulle rähmäkäpälät näytän!" Kita huudahti ja tarttui tätä nenärenkaasta kiinni.
"Irti saakelin alieni! IRTI mä sanoin!"

"Mitä hittoa?" Ring sanoi ja katsoi rannalla tappelevia Kitaa ja OXia. Kita roikkui OXin nenärenkaassa minkä jaksoi.
"JOillakin on hauskaa.. Meillä myös!" Kalma (meinasin kirjoitta Klama :roll:) tokaisi ja katsoi Ringiä silmiin. Ringin haaleista silmistä näkyi pieni onneton kiilto. Kalma kumartui häntä kohti ja suuteli hennosti Ringin kalpeille huulille.
"Hmm.. Lähdettäisiinkö muiden luokse?" Kalma kysäisi hetken päästä. Ring nyökkäsi ja he lähtivät laiturilta.
"Tänne paahtuu.." Ring valitti ja laahusti Klaman perässä.
"Ai kuuma vai? No siihen saadaan helpotusta!" Kalma naurahti. Ring katsoi Kalmaa hiukan epäluuloisena.
"Kuinka niin?" Ring kysyi varovasti. Hän ei tajunnut ollenkaan, mitä Kalma aikoi tehdä. Kalma kaappasi Ringin syliinsä ja juoksi laiturilta alas.
"IIIIK!!" Ring kiljaisi. Kalma tuli mintaan ja ihmetteli, missä Ring oli.
"Ring. RII-IING!" hän huhuili. Omatunnon pistos tuntui voimakkaana Kalman rinnassa. Oliko hän hukuttanut Ringin?

"Mitä tuo Kalma tuolla vedessä tekee? Luulisi sillä olevan olkapää kipeänä." Enary ihmetteli. Amenkin katsoi laiturin läheisyydessä olevaa Kalmaa.
"Luulisi juu. Se huutelee Ringiä. Ei kai se zombie mennyt nyt hukuttamaan sitä?" Amen kauhisteli ja mulkaisi Enarya hiukan kalpeana.
"E-en usko. Ei Kalma sellaista tekisi!" Enary huomautti.
"Missä Ring on? Kalma tuntuu sitä tuolla huhuilevan." kysäisi viereen tullut Awa, Lordi vierellään. Äkkiä jokin tarttui Awan sääreen. Vedestä pilkisti pää.
"HUII!" Awa vinkaisi ja loikkasi puolisen metriä ilmaan.
"Apu... APUAA!" Ring kuului karjuvan. Hän räpiköi vedessä.
"Kuka huutaa helppiä?" paikalle tullut OX kysyi ja piteli nenäänsä.
"Ring! Mutta sillä on joku problemo! Kalma hyppäsi sen kanssa laiturilta veteen ja kai hukutti sen, tai jotakin." Lordi sepitti ja mulkoilirantaan päin. Kita istui rantaiekalla pidellen kättään.
"Vitt...u auttakaa joku saatana!" Ring karjui ja tarttui hädissään Amenin käteen. Ring räpiköi vedessä ja tunsi, kun jokin veti häntä kohti meren pohjaakin syvemmälle. Kalma riensi Amenin viereen ja tarttui Ringin toisesta kädestä.

Tsorppa, nyt ei oikein inspaa tänään... Väsyttää niin perkeleesti. No, see you soon :twisted:
waltzing together
Ring

Postby Ring » Fri Aug 11, 2006 9:34 pm

Tämä on nyt sitten tämän tarinan loppu.
waltzing together
Ring

Postby ItkevaEnkeli » Sat Aug 26, 2006 10:59 am

No? :shock: Miks sinä tämän nyt lopetit? Mitä järkeä siinä oli? :? Ja turha sanoa että kukaan ei lue tätä.
Ich will nur ficken, ficken, ficken... <3333
ItkevaEnkeli

Postby _-GetHeavy-_ » Thu Aug 31, 2006 3:31 pm

EI mitään lopettamisia!!!!

jatkat tätä!!!
*Puppyeyes*

jos oikein kiltisti pyydän... :mrgreen: :cry:
_-GetHeavy-_

Kun Ring pääsee vauhtiin, niin... (jatkettu 7.9.2006)

Postby Ring » Thu Sep 07, 2006 8:33 pm

Tadaatadaa dadaa :) Meikäläinen päättikin nyt jatkaa..

"Yks, kaks, kol... HABAA!" Amen huusi ja kiskoi Ringin kädestä minkä jaksoi. Kalma puhisi ja mumisi jotain vieressä ja kiskoi myös itsekin. Lopulta Ring pulpahti pintaan kuin korkkiruuvi ja hankkiutui vikkelään rantaan.
"Mites sä nyt tuollain..?" Lordi ihmetteli ja hieroi palanutta niskaansa. Ring vapisi ja kääriytyi tummansiniseen pyyhkeeseen. Kalma, Amen, Awa ja Enary tulivat rantaan päin.
"Mä en ui enää ikinä. i k i n ä !" Ring nyyhkytteli. Kalma istahti hänen viereensä ja kietaisi kätensä Ringin ympärille.
"Ei sun tarvitse." Kalma kuiskasi. Ring vapisi yhä, nyyhkytti ja pyyhki kyyneleitä.
"Ei enää ikinä. Mä olen tässä." Kalma sanoi lohduttavasti.
"Kävikö pahasti?" Kita kysyi käännelleen päätään koiramaisesti.
"E-ei.. Pelästyin vain niin paljon."

Päivä alkoi kääntymään illaksi. OX käveli pitkin rantaa ja poikkesi pienen metsikköön.
"We rock the hell outta you..." hän lauleskeli ja potki kiviä polulla.
"Ai perkele!" kuului ääni läheltä.
"Haa? Mitä? Kuka puhuu?" OX kysyi hieman peloissaan. Hän katseli ympärilleen ja hiipi suuren puun taakse. Pahaksi onnekseen hän kompastui johonkin. Johonkin, joka kiljaisi,
"Mitä hittoa?" OX murahti ja oli jo lyömässä nyrkillä ihmiseen, otukseen tai asiaan, jonka ansiosta oli lentänyt nurin.
"Älä lyö perkelen aasi!" tytöksi osoittautunut olio karjeisi ja heilutti nyrkkiä OXin nenän edessä.
"Aasi? Ite oot muuli!" OX karjaisi. "Katsoisit, minne kävelet!"
"Katsoisit ihan itse! Sähän se muhun törmäsit!" tyttö kirkui.
"No okei okei, sori!" Ox huokaisi ja auttoi tytön ylös.
"Olen muuten OX.. jos et sitä tiennyt." OX sanoi ja haroi hiuksiaan.
"Tuttu nimi, mutta en sua ole tainnut enne tavata. Olen sitten Stude." tyttö esittäytyi ja katsoi pitkään OXin suuria silmiä. OX punastui hiukan ja suuntasi katseensa maahan.
"Tuota... oletko yksin?" hän kysyi ja katsoi taas tyttöä.
"Olen. Kuinka niin?" Stude kysyi ja hymyili hieman.
"Kun tuota. ööö... katsos kun.." Ox tarkerteli ja punastui jälleen.
"Niin, jatkuu." Stude hoputti. OX pyöritteli silmiään ja katsoi vuorotellen taivasta ja maata.
"Haluaisitko lähteä käymään meillä?" OX kysyi nopeasti. Stude nyökkäsi pienesti.
"Mennään muiden luokse." OX sanoi ja otti Studea varovasti kädestä kiinni varautuen siihen, että tämä läsäyttäisi häntä poskelle.
"Ketkä muut?" Stude kysyi.
"Kohta näet!" OX vastasi ja iski silmää.

Päätin sitten jatkaa. Kommentteja, esim. siitä, miten voisin parannella tarinaani. :D Muuten ei jatkoa tipu. Sotkin Studen mukaan, kun se sitä niin nätisti pyysi ;)

lyhyt tästä tuli, mutta koira on etusijalla :D
waltzing together
Ring

Postby _-GetHeavy-_ » Thu Sep 07, 2006 9:04 pm

IHANAA KU JATKOIT!

minä jo olin varma että et jatka mutta katos vaa! 8)

Ja hyvä tarina :wink:
http://ystavakirja.net/Gettis <-- Kirjottakaa kaikki jotka haluatte :33
_-GetHeavy-_

Postby Stude » Fri Sep 08, 2006 4:42 pm

Ehanaa! :D Aaaaw.. tuo:
"Mennään muiden luokse." OX sanoi ja otti Studea varovasti kädestä kiinni varautuen siihen, että tämä läsäyttäisi häntä poskelle.
Oli niin suloinen kohta.. mutta sitten repesin täydellisesti kohdalle:
"Aasi? Ite oot muuli!" OX karjaisi.
Joo, mutta jatkuu!! 8D
Stude

Postby Ring » Mon Sep 11, 2006 6:34 pm

OX ja Stude siirtyivät ranna puolelle. Kuuma hiekka poltteli Suden paljata varpaita ja aurinko porotti inhottavasti selkään. OX siristi silmiään erottaakseen, keitä rannalla oli. Kaikki löhöivät pyyhkeillä ottaen aurinkoa. Jokainen raajat eri suuntiin. Amen-raukan siteet syttyivät palamaan, joten tämä juoksi veteen. Kuin ampiainen olisi pistänyt tätä takapuoleen.
"Tuolla ne on." OX sanoi ja osoitti muita sormellaan.
"Sun perhettä, vai?" Stude kysyi rapsuttaen olkapäätään.
"No.. tavallaan juu. Ei itseasiassa, mutta tavallaan."
"Öö.. selvä." Stude sanoi katsoen Oxia hieman ihmeissään. Muut monsterit näkyivät jo selkeästi. Muumion tyylinen otus tuli vettä valuvana rantaan, pörhisteli kuin koira ja asettui taas pyyhkeelle makaamaan valkyyrian viereen. Noitaa muistuttava nainen istui tapparaa halaavan mieshenkilön kanssa vihreällä pyyhkeellä. Hieman kauempana oli alien, joka istui rantavedessä ja leikki ilmiselvästi Titanicia. Vielä kauempana oli zombie, silinteri päässään, ja hänen kainalossaan kyyhötti... vampyyrin puolikas?
"Hauskaa porukkaa." Stude sanoi virnistäen.
"Toden totta! Älyttömän mahtavia kämppiksiä." OX sanoi hymyillen. OX katsoi pitkään Studen kirkkaisiin silmiin. Stude punastui ja katsoi OXin silmiin. OX lähestyi Studea, laittoi kätensä Studen olkapäälle. OX oli juuri kumartumassa suutelemaan tätä, kunnes ihanan rauhaisan ja läheisen hetken rikkoi Mr. Lordin huuto.
"OX! Kato Amen, OXilla on muija!" Mr. Lordi huusi niin, että varmasti kuolleetkin kuulivat.
"Ystäviä vain.." OX takerteli ja puristi Studen kättä. Ring vilkutteli arasti Studelle.
"RING! Moi! Mitäs sä täällä teet?" Stude huudahti innoissaan ja juoksi puolivampyyrin luokse.
"Moi. Mitäs tässä, ei mitään erikoista. Meinasin äsken hukkua, kun se hemmetin Robert on taas liikkeellä." Ring mutisi.
"Hukkua? Mä olen sata kertaa sanonut, että se örkki pitää listiä ja vikkelään!" Stude sanoi asiallisesti ja vilkaisi takanaa seisovaa OXia.
"Te.. Te tunnette toisenne?" Kalma kysyi pitäen kättään visusti Ringin hartioilla. Ring ja Stude nyökkäsivät.
"Ei olla nähty ainakaan... öö. Kolmeen viikkoon. Pitkä aika, täytyy myöntää." Ring sanoi ja kaappasi Kalman silinsterin päähänsä.
"Hei! Se on mun!" Kalma huudahti ja yritti ottaa silinteriään takaisin. Ring vierähti kauemmas, mitä lähemmäs Kalma tuli.
"Riiing. Oletkos nyt kiltti, ja annat sen, jookos?" Kalma pyysi sulosilmin. Ring pudisti päätään ja katsoi Kalmaa vaativasti.
"Jos ei muu auta, niin.." Kalma sanoi uhoten ja antoi suuren suudelman Ringin kalpeille huulille.
"Hmph. Noniin, tässä armas päähineesi, herrasmies." Ring sanoi hymyillen. Kalma kaappasi silinterinsä ja painoi sen oikein visusti päähänsä.
"Te siis.. ootte niinku..." Stude takerteli. Ring nyökkäsi.

-kotona päin-

Tammi ovi kävi, ja sisään astuivat OX ja Stude, Studen valittaessa kamalaa nälkää. Ox käveli keittiöön Stude kannoillaan.
"Katsos. Tässä on keittiö. Ja tässä jääkaappi, joka avataan näin. Jääkaapista otetaan ruokaa näin, ja sitten se laitetaan kiinni näin." OX neuvoi virnuillen.
"Enköhän mä osaa jääkaappia käyttää." Stude naurahti ja alkoi voitelemaan leipää. OX hymähti ja istahti keittiön tuolille.
"Miten kaunis..." hän kuikasi itsekseen. Stude kääntyi OXin puoleen.
"Mitä sanoit?" Stude kysäisi nopeasti.
"Öö.. ei mitään, tai siis että öö... Sä olet kaunis." OX sanoi nopeasti, alussa takerrellen. Nyt se oli sanottu, eikä takaisin ollut enää paluuta.
"Ai. No, kiitos vaan." Stude sanoi ja istui OXia vastapäätä.
"Täytyy myöntää, että sä olet pirun komea!" Stude naurahti ja katsoi OXin suuriin silmiin pitkään. OX lähestyi. Lähestymisen hetki tuntui ikuisuudelta. Mutta se oli odottamisen arvoista. OX kumartui hiukan, ja suuteli hennosti, mutta intohimoisesti Studen huulia.

Äähää... :P Näin tässä nyt kävi. kommenttia odotellen
-Ring
waltzing together
Ring

Postby _-GetHeavy-_ » Tue Sep 12, 2006 2:32 pm

Mahtavaa!

Kiva kun on lisseeki tullu:DD
_-GetHeavy-_

Postby Stude » Tue Sep 12, 2006 4:00 pm

Uumama.. *haaveilee* Jospa tuo tapaht.. mutta mitä mä tässä selitän?
Tuotaah.. ehheh.. jatkoa, jos saan pyytää! :D
Stude

Postby Ring » Sat Sep 16, 2006 6:36 pm

Noniin... nyt jatkuu, kun Stude sitä jaksaa niin perhanasti jankuttaa -.-' :D

"Nam.." OX sanoi ja nuolaisi huuliaan. Stude käänsi nopeasti päänsä pois muuttuen tulipunaiseksi.
"Sori." Stude sanoi punaisena. "Ei ollu tarkotus.." Stude änkytti ja muuttui hetki hetkeltä punaisemmaksi.
"Ei se mitää, ei se mitään.." OX sanoi lohduttavasti ja kääräisi kätensä Studen olkapäälle. Stude alkoi nyyhkyttämään. OX katsoi tätä ihmeissään. Hän painoi päänsä hellästi Studen päätä vasten.
"Tuota.. ööh.. minä joo, eikun plääh... Mitä helvettiä mä tässä inisen.. Että. Tota. Öö. Mä.. mä. Taidan tykätä susta sillain. Tiedäthän, mitä tarkoitan.." OX sanoi ja käänsi katseensa muualle.
"Kuules.. öö.. härkä. Heh. Mäkin taidan susta." Stude sanoi ja katsoi suoraan OXin silmiin. OXin sydän hakkasi, teki kuperkeikkaa ja kärrynpyöriä samaan aikaan. Hän lähestyi Studea hiljaa, väänsi suunsa mutruun ja suuteli Studea pitkään ja intohimoisesti. Stude kääräisi kätensä OXin ympärille. He kellahtivat lattialle kuin pöydältä putoavat lankakerät.

- sillä aikaa muuty kotimatkallaan -
"Sun olisi syytä korjata armaasi. Mun jaloissa on miljoona rakkulaa mun onnettomissa koivissani." Ring marisi kävellen Kalman käsipuolessa. Kalma katsoi tätä. Ring oli vääntänyt koiranpentu-ilmeen kasvoilleen.
"Sä sitten osaat." Kalma naurahti ja nosti tytön reppuselkään.
"Laukkaa hepa, laukkaa Kalma-polleni!" Ring naureskeli, kun Kalma veti älyttömän spurtin Mr. Lordin ohitse.
"Senkin maantiekaaharit!" Mr. Lordi huusi ja heilutti nyrkkiään.
"Sori, tämä mun hullu heppani on vaan vähän raisu." Ring huusi. Kalma kompastui johonkin, ja lensi ojaan. Kuului vain kirkaisu, kova karjaisu ja ryskettä.
"Mitä helvettiä te siellä ojassa teette?" Amen huudahti ja katsoi hiukan sarkastisen puoleisena Ringiä ja Kalmaa.
"Tota. öö. Tämä mun raisu hevosen kompastui ja..." Ring selitti, mutta selitykset loppuivatkin siihen, kun Kalma 'hyökkäsi' hänen kimppuunsa, ja alkoi intohimoisesti suutelemaan Ringiä.
"Jossakin muualla, jookos?" Amen nauroi vatsaansa pidellen. Enary kikatti hiljaa tämän vierellä pitäen Amenin kädestä kiinni.
"No niin, ja ylös sieltä ojasta!" Kita huudahti. "Tai muuten Kita tulee mukaan!"
"Ei helvetti!" Amen räkätti ja loppujen lopuksi makasi keskellä tietä vedet silmistä valuen.
"Mitä hittoa sä keskellä tietä makaat, aikuinen mies!" Awa hekotti. Mr. Lordin pokka ei pitänyt, joten tämäkin repesi täydelliseen nauruun.
"Noniin, voidaanko rauhoittua!?" Enary kysyi virnistäen Amenille.
"No juujuu, mutta kun.. EI HELVETTI! MUHAHAAAH!" Amen nauroi ja löi nyrkillä maata.
"Hei ihan oikeasti! Herää pahvi! (lause muuten omistettu Studelle ;))" Enaru huudahti ja löi tätä leikkisästi selkään.

- sitten -
OX istui sohvalla Stude sylissään ja haroi sormillaan tämän vaaleita hiuksia. Hän kumartui suutelemaan tyttöä. Stude oli koko jutussa täysin mukana, ja kiepsahti OXin alle.
"Vai tällaistako sä haluat?" Stude kysyi naurahtaen.
"Jep jep." OX kuiskasi Studen korvaan. Ovi kävi, ja hekottava monsteri porukka rymisteli sisään.
"OX hei, jossain muualla, jooko?" Mr. Lordi pyysi anovasti.
"Mutta kunhan ette ojassa!" Kita huusi perään.
"Ei hemmetti Kita!" Amen repesi ja lösähti lattialle hakaten nyrkillään maata.

Noniin, tällainen daiju pätkä ^-^'
waltzing together
Ring

Postby Ring » Sat Sep 16, 2006 9:52 pm

"No oletpa säkin nyt hauska!" OX tuhahti, otti Studea olkapäästä kiinni ja lähti yläkertaan kohti huonettaan. Ovi aukesi narahtaen.
"Ei hele! Sulla on ihan hemo iso sänky!" Stude kiljaisi ja suli suloiseen hymyyn.
"Ööh.. Jaahas." OX sanoi ihmetellen. Hän katsoi Studea ihmeissään kun hän kokeili, paineli ja pomppi OXin sängyllä.
"Aivan ihana!" Stude hihkaisi ja jäi istumaan. OX tuli hänen viereensä, halasi tätä ja suuteli pitkään.
"Jatketaanko siitä, mihin jäätiin?" OX kysyi ja hengitti Studen korvaan.
"Jaa-a.. voi olla." Stude kuiskasi ja kietoi kätensä OXin kaulan ympärille.

- alakerrassa -
"Ai helevetti mun jalat!" Ring valitti kun Kalma yritti epätoivoisesti tunkea Ringin jalkoihin jotain kylmägeelin tapaista.
"Awa kiltti, tee mun jaloille jotain!" Ring aneli. Awa katsoi häntä hiukan ihmeissään, mutta antoi asian olla.
"Ei mua nyt just huvita." Awa sanoi ja meni keittiöön.
"Lordii... Mr. Lordii! Missäs sä oot? Mulla on sulle asiaa." Awa huhuili hiljaa. Mr. Lordi seisoi jääkaapin ovella yrittäen etsiä paria bisseä.
"Mitäs nyt?" Mr. Lordi haukottelil ja nosti kaksi pulloa pöydälle. Awa tuli häntä takaapäin, kietaisi kätensä hänen ympärilleen ja suuntasi suunsa kohti Mr. Lordin korvaa. Awa kuiskasi jotain.
"MITÄH?" Mr. Lordi huudahti. Awa nyökytteli päätään hymyillen.
"Oikeasti?" hän kysyi. Awa nyökytteli yhä. Mr. Lordin suu loksahti auki, silmät putosivat melkein kuopistaan ja sydän teki kuperkeikkaa. Hänen piti ottaa tukea kaapin ovesta, ettei olisi pyörtyä kupsahtanut siihen paikkaan. Ihanan hiljaisen hetken rikkoi kamala rysähdys.
"Mikä toi oli?" Amen kysyi itsekseen. "Tai siis kyllä mä tiedän, mikä se oli, mutta kukakohan se sai aikaan? Ettei vaan..." Amen sanoi ja risti kätensä päänsä taakse.
"Stude ja OX. niillä taitaa olla KRÖHÖMH. "hiukan" kivaa." Enary sanoi ja haukotteli perään.
"Uurgh... Päätä pipittää..." Kita valitti pidellen päätään.
"Ota buranaa!" Enary sanoi hymyillen.
"EI! Kitalle ei missään NIMESSÄ buranaa! Se sekoaa." AMen kauhisteli. Jälleen kuului kauhea rysähdyt.
"Ei kai tässä nyt muu auta.." Kalma sanoi, nousi, meni palohälyttimen luokse ja painoi sormensa varmistuslasin läpi. Alkoi kuulua kauhea piipitys.
"Mitä helvettiä?" Amen karjaisi ja katosi Kalmaa pitkään tämän nostaessa vaahtosammutinta lattialta.
"Ei. ET ole TOSISSASI!" Amen kauhisteli.
"Kyllä olen! Ja taysin varma asiasta!" Kalma virnisti ja marssi yläkertaan kuului OXin huoneen oven narahdus, ja seuraavaksi kamalaa kiljuntaa. Minuutit kuluivaty. Kalma tuli tyhjän vaahtosammuttimen kanssa alakertaan iloisesti hymyillen.
"Saipahan ansionsa mukaisesti!" Kalma naurahteli ja heitti vaahtosammuttimen eteiseen.
"Sulla ei sitten taida olla tippaakaan järkeä sun onnettomassa pääkopassasi! Vai?" Ring naurahti tökkäsi Kalmaa leikkisästi selkään.
"Ei todellakaa taida!" olohuoneeseen tulleet Awa ja Mr. Lordi huokaisivat. Heidän kasvoillaan oli iloinen virne. Ihan kuin jotakin jännää olisi tapahtumassa.
"Minkäköhän takia nyt tuollainen naamataulu?" Enary kysäisi.
"Olis vain asiaa." Awa hymähti. Mr. Lordin suu oli pelkkänä viivana, yritti nähtävästi peitellä virnettä naamaltaan.
"Jatkuu!" Kalma huusi innoissaan.
"Meille tulee vauva. Pieni monsteri!" Awa paljasti. Nyt taas vuorostaan Ringin leuka loksahti auki ja silmät melkein putosivat kuopistaan.
"OI OI OI! Pikkuisia Awoja!" Kita hihkaisi.
waltzing together
Ring

Postby Ring » Thu Sep 21, 2006 6:44 pm

"Vauva?!" Kalma huudahti niin että ikkunat helisivät.
"Ihanko totta?" Amen kysyi silmät pyöreinä.
"Juu juu!" Awa hihkaisi ja suli suloiseen hymyyn. Kaikki olivat aivan hiljaa. Inhottavan hiljaa. Awa katsoi muita hiukan ihmeissään.
"Öö.. Ettekö te edes onnittele?" Awa ihmetteli ja katsoi porukkaa hiukan vihaisen puoleisena. Kuului valtava rysähdys.
"Ox ja Stude. Hehee..." Kalma sanoi ja katsoi kattoon.
"Niin tosissaankin, onneksi olkoon!" Amen sanoi ja paiskasi Mr. Lordin kättä reippaasti. "Susta tuleekin sitten isukki!" Amen sanoi.
"Tota... Mun mielestä toi vaahtosammutin näyttää hiukan käytetyn oloinen.. Onkos sitä tarvittu?" Enary kikatti vihjailevasti. Mr. Lordi mulkaisi sammutinta ihmiessään.
"Mitä helvettiä?" hän huudahti niin että kattokruunu heilui. Kalma vihelteli ja tuijotteli kattoon.
"Kalma se oli!" Kita huudahti ja osoitti Kalmaa. Mr. Lordi suuntasi murhaavan katseensa Kalmaan. Kalma nosti kätensä torjuvasti katsoien Mr. Lordia anovasti.
"No kun piti noille nyt jotakin tehdä!" Kalma sanoi puolustavasti osoittaen yläkertaan päin.

Tsorppa, nyt jää näin lyhyeksi, kun mun pitää häipyä, kun veli mankuu koneelle... jatkan mahdollisuuksien mukaan huomenna :D
waltzing together
Ring

Postby _-GetHeavy-_ » Thu Sep 21, 2006 9:25 pm

awww... oivoi, ihan pikkuruiSia Awa- penskoja!^^

ja taas,ringi ylitti jälleen itsensä 8)
_-GetHeavy-_

Postby Ring » Sat Sep 23, 2006 7:39 pm

Mr. Lordi mulkaisi kattoa ja kohautti olkapäitään.
"Antaa olla. En mä enää jaksa olla vihainen.." hän sanoi ja suli hymyyn.
"Taitaa Mr. Lordilla olla vauvakuumetta ilmassa. Oikein olan takaa!" Enary naurahti ja katsoi Amenia silmiin.
"Ei kai? Katsos kun en huomannutkaan!" Amen tokaisi hymähtäen. Kalma istahti sohvalle ja risti kätensä niskan taakse.
"Mun kädet on muussia.." Kalma valitti ja sulki silmänsä.
"Ei mahda mitään. Kun mun jalat oli ensin muussia." Ring sanoi takaisin.
"Jos sun jalat ei olis ollu muussia, mun kädet ei tekisi nyt kuolamaa.. Tai no, vaikka ne onkin jo kuollee, niin silti." Kalma väitti takaisin.
"Vai alat sä väittää mun kanssani, mitä?" Ring huudahti ja loi virnistävän katseen Kalmaa kohti. Kalma näytti keiltä ja irvisti.
"No voi perse... Lapset lapset, älkääs riidelkö!" Enary sanoi. Ring ja Kalma lopettivat.
"Kyllä.. ÄITI!" Kalma tuhahti ja laittoi kädet puuskaan.
"Tylsääh.." Amen marisi. "Liian tylsää! Ainakin joillakin on kivaa." Amen sanoi osoittaen kattoon päin. Ring tirskaisi.
"Eikö Enary anna?" Ring kuiskasi hymyillen. Amen katsoi Ringiä kyllästyneen oloisesti.
"Sä se sitten jaksat.." Amen huokaisi ja hymyili pienesti.

"Olet sä kyllä aikamoinen.. härkä!" Stude naurahti peiton alla.
"Tiedetään!" Ox sanoi ja hymähti pienesti. Stude kietoi kätensä tiukasti OXin kaulan ympärille ja väänsi huulensa tötterölle. OX suuteli Studea pitkään ja intohimoisesti.
"Nam.." OX sanoi ja nousi istumaan.
"Mentäiskö alas? Mulla on ihan hemo jano päällä!" Stude sanoi ja venytteli makeasti. Kuului naksahdus.
"Mikä toi oli?"
"Mun käsi. Se naksuu aina!" Stude sanoi ja hymyili. OX oli hetken hiljaa ja nyökkäsi.
"Oliks sulla jano?" OX sanoi ja nousi seisomaan ja kiskoi housut halkaansa.
"Joo oli mulla. Ihan hemo jano!" Stude sanoi ja nousi istumaan.

Sillävälin...
"Kitalla on nälkää.." Kita marisi ja pyllähti olohuoneen matolle (kuin lankakerä :mrgreen: ) .
"Ainahan sulla on nälkä!" Awa sanoi lempeästi.
"Siitä huolimatta Kitalla on nälkä!" Kita valitti Awalle.
"Sulle pitää kohta kehittää jostakin sellanen lihan kappale, että siihen kasvaa kokoajan uutta lihaa lisää, kun olet ottanut yhden haukkauksen siitä." Awa hymähti. "Hetkonen! Hyvä idea. Odotas." Awa sanoi ja penkoi kirjahyllyä.
"Äkkiä sitten! Kita kuolee nälkään.."
"Koita kestää!" Awa sanoi ja selasi suurta kirjaa käsissään. "Tässä se on!" Awa huudahti ja laski kirjan pöydälle. Hän nosti kätensä ilmaan, hailutteli niitä jotenkin kummallisesti ja lausui jotakin loitsua. Ilmestyi sininen valo, joka suuntautui olohuoneeseen. Kuului voimakas bling-ääni.
"Mitä helvettiä?!!" Enary huusi ja järkyttyi. Amen, joka hänen vieressään oli ollut, muuttui suureksi lihakimpaleeksi.
"Ruokaa!!" Kita huusi ja riensi olohuoneeseen.
"Ei ei ei! Näpit irti! Se ei ole ruokaa, se on Amen!" Enary huusi ja nosti lihakimpaleeksi muuttuneen Amenin syliinsä.
"Mä en tahdo olla lihan kappale! Mä haluan olla Amen!" Amen the lihakimpale huusi minkä jaksoi.
"Ei hätää rakas, Awa tekee jotakin, kun tämän sotkun aiheuttikin. Eikö niin Awa!?" Enary sanoi ja suuntasi katseensa vihaisesti Awaan päin. Awa nolostui ja suuntasi katseensa lattiaan.
"Mikäs kokous täällä on?" alakertaan tullut OX sanoi Stude vierellään.
"Kun tota... Kitalla oli nälkä. Ja Awa yritti lohtia lihakimpaletta. Ja Amenista tuli lihakimpale!" Kalma repeili ja hakkasi nyrkillään maata. Ringkään ei pystynyt pitelemään nauruaan ja repesi mahtavaan nauruun.
"Turvat rullalle, tää ei ole enää ollenkaan hauskaa!" Amen mutisi vihaisena.
"No niin Awa, mitäs tehdään asialle?" Enary moitti.
"Tota.. Tarkistan kirjasta..."
"Awa sitten osaa!" Mr. Lordi haukotteli ja katsoi lihakimpaletta Enaryn vieressä.

Eheeh ^_^ Stude ja OX etenevät aika nopeasti :D no juu... Jääkö Amen lihakimpaleeksi, vai kerkeääkö Kita pistää Amenin poskeensa mennen tullen? :D
waltzing together
Ring

Postby Stude » Sun Sep 24, 2006 12:01 pm

Ohohoo!! XDDD *total reps* Osaan kuvitella puhuvan lihakimpaleen Enaryn sylissä! Täähän on aivan mahtava tarina! :lol: Lisää Lisää!!
You're my heroin.
Stude

Postby Ring » Sun Sep 24, 2006 12:28 pm

Awa selasi kirjaa ja mietiskeli.
"Tässä. Kuunnelkaa! Amen joutuu olemaan viikon lihakimpaleena, jonka aikana taika hiipuu pois. Olet normaali muumio noin.. muutaman päivän pääsät." Awa selitti rauhallisena.
"EI! En halua olla lihakimpale! EN EN EN! En suostu! Kitahan syö mut mennen tullen!" Amen huusi järkyttyneenä.
"Älä huuda urpo! Toi ei auta ollenkaan. Ei löydy mitään vastaloitsua." Awa selitti jälleen mahdollisimman selkeästi ja hitaasti.
"Mutta en tahdo olla lihakimpale!" Amen huusi. Stude katsoi OXia ihmeissään. Mitä jos hänestäkin tulisi lihakimpale. Stude nielaisi äänekkäästi.
"Kita ei kestä!" Kita sanoi ja lähestyi Amenia uhkaavasti. Enary katsoi Kitaa järkyttyneenä.
"Kita ei ei ei!" Enary yritti, mutta turhaan.
"Äsh.. Et sä mitään osaa." Mr. Lordi tuhahti ja mottasi Kitaa kalloon. Mr. Lordi hymähti ja istahti taas nojatuoliin. Kita lysähti maahan ja hieroi päätään.
"Ihana Lordi! Kita rakastaa Mr. Lordia!" Kita hihkaisi ja juoksi Mr. Lordin syliin.
"Kato nyt mitä itse teit!" Awa moitti ja lausui loitsun. Kitasta tuli vihreä kurnuttava sammakko.
"Alienista tuli sammakko! Ei hele!" OX räkätti. Stude tirskui.
"Jos minä yrittäisin." Enary huokaisi ja lausui loitsun. Kitasta tuli taas normaali, sama vanha Kita, joka ajatteli ruokaa kuin pakkomiellettä.
"Noniin, kaikki on taas ennallaan." Kalma huokaisi. "Paitsi Amen the lihakimpale. Tai itseasiassa Amen von lihakimpale." Kalma nauroi. ring mulkaisi tätä vihaisesti.
"Ipana!" Ring huudahti ja osoitti Kalmaa. Kalma murahti jotain ja näytti kieltä.
"Lapset lapset!" OX karjaisi. Se seurauksena kattokruunu putosi lattialle.
"Olikin jo aika! Pääsen tuosta rumiluksesta eroon." Awa huokaisi helpottuneena ja heitti kattokruunun komeassa kaaressa ulos ikkunasta.
"Se oli mun mummon! Sillä on tunteet!" Mr. Lordi huudahti ja katsoi pihalla olevaa kattokruunua.
"Itsekin sanoit, että vihaat sitä. Älä yritä, kyllä mä sut tunnen!" Awa sanoi ja meni keittiöön.
"Awaa! Mä en tahdo olla lihakimpale!" Amen huusi perään. Awa nosti torjuvasti kätensä ja jatkoi matkaansa.
"Mä en haluu!" Amen huusi ja lähti mönkimään Awan perään.
"Kuuletko sä mua?! MINÄ EN tahdo olla LIHAKIMPALE!"
"Mutta mä sanoin, että taika kestää muutaman päivän verran, korkeintaan viikon. Jos mä nyt muuttaisin sut takaisin muumioksi, niin sä olisit muumio korkeintaan viikon, ja sitten koko loppu elämäsi lihakimpale!" Awa selitti. Amen järkyttyi.
"Koko elämäni?"
"Huooh... Muumiot." Awa tokaisi ja istahti jakkaralle.

Aika kului. Amen oli pikkuhiljaa muuttumassa takaisin muumioksi, ainoastaan raajat olivat kanankoipien muotoiset.
"Noniin. Onko jo parempi olo?" Enary kysyi äitimäisesti.
"En mä nyt tiedä. Mä olen ihan kana!" Amen tuhahti. Lause sai Enaryn hymyilemään.
"Enaryy... Kitalla on nälkä." Kita valitti.
"Sano se jollekin muulle, kun mulle. Mä hoidan tässä parhaimmillani kanankoipimuumiota." Enary sanoi ja silitti Kitan päätä.
"Kanankoipi. Kita tahtoo kanankoipi!" Kita huudahti. Kita kipitti jääkaapille ja avasi oven.
"Nakkeja, ei. Makkaraa, ei. Puolikas hevonen, ei. Kalkkuna, no melkein. Sieni. SIENI?" Kita huudahti ja heitti sienen lattialle.
"Kuka hullu syö sieniä? Jatketaampas. Lehmä, ehkä OXille. Mutta sillä on jo Stude, joten ei. Hirvi, ei. Muulin pää, ei. STUDE?!"

Jaa-a... tällainen pätkä. Kommenttia kommenttia, muuten ei jatkoa tipu :twisted:
Last edited by Ring on Sun Sep 24, 2006 12:52 pm, edited 3 times in total.
waltzing together
Ring

Postby Stude » Sun Sep 24, 2006 12:34 pm

Vielä parempaa! :lol: Mönkivä lihakimpale! Eheheiii!! *nauraa hervottomasti*
Mitä vattua?! Minä jääkaapissa? XDDD
You're my heroin.
Stude

Postby Awa-Fani92 » Sun Sep 24, 2006 2:09 pm

:lol: Mahtava stoori! Jatkoo!
Image
Nyt on aikaa... aikaa surra... aikaa kuolla.
Awa-Fani92

Postby Jesde94 » Sun Sep 24, 2006 9:05 pm

Mitä ******!? Stude jääkaapissa!? Siis hei haluan kuulla ihan ********** mitä Stude tekee jääkaapissa!

Jatkoa toivoisin...
Jesde94

Postby _-GetHeavy-_ » Wed Sep 27, 2006 2:25 pm

mahtavaa jatkoo, nyt vasta bongasin.

Stude jääkaapissa *repsreps*
_-GetHeavy-_

PreviousNext

Return to Lordi fanfic