Monsterboard

ItkevanEnkelin fanfic & fanart (viimeksi päiv. 29.3.)

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby ~Girl from the Night~ » Sun Jul 23, 2006 2:37 pm

Ei piru vie mun hermot kiristyy!JATKAAAAA! :twisted: :twisted:
let it snow<3
~Girl from the Night~

Postby MOLLY » Sun Jul 23, 2006 10:38 pm

JATKAA!!!!!!!
Once again there is pain, I bring flames, I bring cold
I'm the Blood Red Sandman coming home
On this unholy night I will make you my own
Blood Red Sandman coming home again
I'm coming home again!

Kalma on ihana <3<3<3
MOLLY

Postby Night-Cat » Mon Jul 24, 2006 12:21 pm

NauravaDemoni wrote:jatka jo, mulla on tylsää!!! :cry:

Sama täällä :evil: Toi on ihana toi Mehevä Mehevämpi Amen!!! <3 <3 Amen on ihana!!!!
Välillä elämä voi potkia päähän, mutta uskokaa itseenne ja tekemisiinne. Mitä ikinä teettekin, tehkää se sydämellä ja jonakin päivänä työ palkitaan. RAKASTAN TEITÄ!
-Amen
Night-Cat

Postby Stude » Mon Jul 24, 2006 12:23 pm

Jos kysyn näin hiljaa.. Itkis ja NauravaDemoni.. mistä te noi kuvat ootte saanu tohon allekirjotukseen? :P Hienoja on! Mehevä, mehevämpi, Amen! Totta! ;)

Jatkoa pyydän!
You're my heroin.
Stude

Postby Do » Mon Jul 24, 2006 12:44 pm

Stude wrote:Jos kysyn näin hiljaa.. Itkis ja NauravaDemoni.. mistä te noi kuvat ootte saanu tohon allekirjotukseen? :P Hienoja on! Mehevä, mehevämpi, Amen! Totta! ;)

Jatkoa pyydän!

Meikä pyytäis kans tietää mistä ne kuvat sais! Toi Ihana Ihanempi Kita on kyllä mahtava :wink: ja jatkookin pyydän
Lordi on uskontoni ja Kita Jumalani

Kita is my God
Do

Postby Shotgunkiller » Mon Jul 24, 2006 2:09 pm

Maddy teki niille...
No matter what I post here it'll still be AWESOME!
Shotgunkiller

Postby Do » Mon Jul 24, 2006 2:24 pm

hööh... miekin haluun :mrgreen: :roll:
Lordi on uskontoni ja Kita Jumalani

Kita is my God
Do

Postby NauravaDemoni » Mon Jul 24, 2006 6:43 pm

ItkevaEnkeli sano äsken mesessä näin: oon kirjottanu seuraavaa osaa jonku verran että kohta puoliin pistän jatkoa
Image
NauravaDemoni

Postby ItkevaEnkeli » Mon Jul 24, 2006 6:47 pm

Nauris menit paljastamaan! :D Nyt mun on pakko kirjottaa se loppuun tänään ku kaikki tietää. Damn you. :twisted:
Ich will nur ficken, ficken, ficken... <3333
ItkevaEnkeli

Postby Bedretdin » Mon Jul 24, 2006 6:51 pm

Muhahaa! Mesessä asiat paljastuu, minä olen yksi todistaja myös! :twisted: Niin se sano juu...
Image
Bedretdin

Postby Night-Cat » Tue Jul 25, 2006 3:11 pm

jatka
Välillä elämä voi potkia päähän, mutta uskokaa itseenne ja tekemisiinne. Mitä ikinä teettekin, tehkää se sydämellä ja jonakin päivänä työ palkitaan. RAKASTAN TEITÄ!
-Amen
Night-Cat

Postby spyro_91 » Wed Jul 26, 2006 11:37 pm

Luin tän nyt ekan kerran läpi. Oikeesti mää rakastan sun kuvailua! Tässä tarinassa on niin loistavaa kuvailua, että ei oo mitään ongelmaa kuvitella tapahtumia :D Jatkoa!
spyro_91

Postby Kitawa » Wed Jul 26, 2006 11:47 pm

ItkevaEnkeli wrote:Nyt mun on pakko kirjottaa se loppuun tänään ku kaikki tietää.

Missäs viipyy, missäs viipyy? :wink:
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby Stude » Fri Jul 28, 2006 11:58 am

ItkevaEnkeli wrote:Niin siis tuohan on basisti vitsi. Ite en meinannu tajuta ku ekan kerran kuulin. Basistihan siis erehtyy reiästä... ;D Kjehhehheee... Ei siis millään pahalla basistit.

Haista huilu! :lol: Mä inhoon basisti vitsejä yli kaiken!! Ne on niin sairaita!! Ei helvetti.. mutta luojan kiitos olen tässä tapauksessa tyttö! :lol:
You're my heroin.
Stude

Postby Devil_Is_A_Loser » Tue Aug 01, 2006 7:29 pm

Millos tää oikee jatkuu? Ois kiva tietää mitä tapahtuu seuraavaks :twisted:
Image
Image
Thanks Kaari for usenbars
Olan mukula <3
Devil_Is_A_Loser

Postby ~Girl from the Night~ » Wed Aug 02, 2006 10:09 am

Devil_Is_A_Loser wrote:Millos tää oikee jatkuu? Ois kiva tietää mitä tapahtuu seuraavaks :twisted:
Joo Todella ois kiva tietää miten tää jatkuu mutku kirjottaja on taas kadonnu jonnekki! :evil:
let it snow<3
~Girl from the Night~

Postby undertaker from hell » Wed Aug 02, 2006 10:20 am

Mun käsityksen mukaan se on partioleiril ja tulee joskus torstaina :?
He who invited death
[Was] born with an ill-fated punishment
Don't call his name
That [Man] will come again
undertaker from hell

Postby Devil_Is_A_Loser » Wed Aug 02, 2006 10:48 am

Ou shit... :?
Image
Image
Olan mukula <3
Devil_Is_A_Loser

Postby ItkevaEnkeli » Thu Aug 03, 2006 7:49 pm

Täällä taas. :twisted: Anteeksi jatkon viivästyminen. En ehtinyt kirjoittaa seuraavaa osaa loppuun ennen reissua ja olin ollut hieman huonossa kunnossakin silloin, joten kirjoittelu ei tullut ensimmäisenä mieleen. (seli seli...) Nyt lueskelen hetken foorumille tulleita viestejä ja jatkan ehkä sitten.
ItkevaEnkeli

Postby Devil_Is_A_Loser » Thu Aug 03, 2006 8:11 pm

Jee täällä taas!! Jatkoa mahollisimman nopeesti :wink: Tää on mahti stoori..
Image
Image
Olan mukula <3
Devil_Is_A_Loser

Postby Supermonstars » Fri Aug 04, 2006 11:11 am

mmmggg, ihana tarina! Jatkoa nyt ennen kun mä sekoon täydellisesti *Viskoo jo kamoja ympäriinsä* :lol:
Image
thanks sweet_killing_machine for usenbar and avatar
ox du machst meine Herz wärmer <3
Supermonstars

Postby ItkevaEnkeli » Sun Aug 06, 2006 7:11 pm

Anteeksi jälleen jatkon viivästyminen. Aina kun aioin kirjoittaa jatkoa joku tuli joko kylään tai minulle tuli jokin muu este. :roll: No, tässäpä seuraava osa pidemmittä puheitta.

11. Luku

~illalla~
Kalma istui olohuoneessa ja paineli tylsistyneesti kaukosäätimen nappuloita. Monstereiden mustavalko-TV:stä ei tullut mitään hyvää ja vaikka olisi tullutkin, niin sitä ei ainakaan nähnyt kunnolla. Kuvaruutu aaltoili jatkuvasti ja välillä siitä ei näkynyt yhtään mitään. Siksi monsterit katsoivatkin yleensä vain videoita. Kalma oli omissa maailmoissaan ja hän ei luultavasti edes katsonut TV:tä. Kalma mietti mitä Enary mahtoi tehdä sen ”komistuksen” kanssa sillä hetkellä. Kauan he ainakin olivat olleet liikkeellä yhdessä. Kalmaa alkoi ärsyttää hetki hetkeltä enemmän ja yhtäkkiä hän alkoikin purra kynsiään.
”Älä pure niitä näppejäs!” Ox tuhahti närkästyneesti ja pamautti nyrkkinsä keskelle Kalman kalloa.
”Auaijai!” Kalma parkaisi ja havahtui hetkessä mietteistään.
Ox oli ilmestynyt Kalman taakse kuin tyhjästä. Hirviöiden olohuoneessa sohva oli keskellä huonetta poispäin ovesta joten Oxin ei ollut vaikeaa yllättää veljeään.
”Mitä sinä täällä teet?” Kalma mutisi Oxille ja hieroi samalla päätään.
”Tulin kylään. Enkö olisi saanut?” Ox sanoi ja istui samalla Kalman viereen sohvalle.
”Ihan vapaasti saat minun puolestani kulkea” Kalma sanoi ja sulki TV:n kokonaan.
Veljekset istuivat hiljaa sohvalla. Kalma alkoi taas miettiä Enaryä. Ox mietti luultavasti mitä Kalma mietti ja siinä he sitten vain mietiskelivät. Lopulta Ox sanoi.
”Mikäs se miehen vetää noin hiljaiseksi?”
”Naiset” Kalma vastasi.
Ox näytti lievästi sanottuna yllättyneeltä. Mistä lähtien Kalmalla on ollut ongelmia naisten kanssa? Ox ajatteli että hänen täytyy varmaan käydä useammin katsomassa veljeään.
”No mikä niissä naisissa nyt niin vaikeeta on?” Ox kysyi hieman ivalliseen sävyyn.
”No ei sinulla mitään ongelmia olekaan kun oot tuollanen ”komistus” ja minä oon tämmönen pappakalju-paska-zombi!” Kalma huusi vihaisesti ja käänsi katseensa pois Oxista.
Nyt Ox vasta yllättyneeltä näyttikin. Mikä ihme Kalmaa vaivasi?
Samassa pihalta kuului auton ääni. Kalma unohti sillä sekunnilla Oxin. Hän ponkaisi ylös ja syöksyi saman tien ikkunaan. Pihalla oli musta avoauto jossa oli punaisia liekkikuvioita. Enary istui autossa pelkääjän paikalla iloisen näköisenä. Kuskinpaikalla istui tummahiuksinen pitkä mies. Hänen ihonsa oli vaalea, mutta hänen silmänalusensa olivat mustat. Kun mies hymyili, tuli mieleen TV:n saippuasarjat, yli näyteltyä. Kalma näytti erittäin närkästyneeltä. Oliko tuo nyt muka häntä komeampi?
Ox katsoi ikkunasta veljensä olan yli. Enary käveli sisälle jonkun ventovieraan kanssa käsi kädessä. Näytti siltä että hän olisi saanut suuren ahaa-elämyksen. Jaa tuo Kalmaa siis vaivasi. Ox huokaisi ja ilmeisesti valmistautui sanomaan jotain, mutta hän ei ehtinyt tehdä mitään, kun Kalma jo juoksi ulko-ovelle päin. Hän ehti juuri sille ovelle joka erottaa eteisen ja olohuoneen toisistaan kun hän huomasi Enaryn ja sen oudon miehen. He suutelivat. Eihän siinä mitään jos se olisi ollut sellainen ystävien välinen pieni pusu, mutta se ei ollut mikään hyvän yön suudelma vaan intohimoinen ja pitkä. Sellainen joka kertoo enemmän kuin liikaa.
Kalman mielessä ehti liikkua monia ajatuksia, mutta päällimmäisenä hänen päässään kaikui yksi lause. Miksi minä? Enary kääntyi katsomaan Kalmaa. Kalma käänsi päänsä poispäin ja juoksi eteisen läpi portaikkoon ja sieltä yläkertaan omaa huonettaan kohti. Portaikon yläpäässä oli iso peili joka ylsi melkein katon rajasta lattiaan. Siitä Kalma näki kuinka Enary katsoi häntä hetken, mutta kääntyi taas miesystävänsä puoleen ja jatkoi suutelemista. Kalman sydän, tai se mitä siitä oli jäljellä, särkyi nyt lopullisesti. Hän ei voinut katsoa Enaryyn päinkään. Hän ei halunnut nähdä niitä kasvoja enää. Sen naisen kasvoja, joiden näkemisestä hän olisi tehnyt mitä tahansa vielä ihan hetki sitten. Niitä kasvoja mitkä olivat Kalmasta ihaninta mitä siinä maailmassa oli. Hän ei halunnut nähdä niitä enää koskaan.
Kalma juoksi huoneeseensa ja löi oven kiinni perässään kovalla pamauksella. Hänen poskilleen valui muutama surun kyynel. Kalma napsautti CD-soittimen päälle, että hän saisi jotain muuta ajateltavaa. Soittimesta alkoi kuulua Sadetanssin kappaleita. Ox oli joskus antanut hänelle sen levyn piruillakseen, koska tiesi ettei Kalma pitänyt suomenkielisestä musiikista. Kalma ei jaksanut sillä hetkellä vaihtaa levyä, joten hän antoi musiikin soida.
Kalma istui sängylleen ja yritti ajatella jotain muuta kuin Enaryä, mutta se tuntui mahdottomalta. Suru muokkasi Kalman kasvoille ilmeen joka olisi saanut kenen tahansa sydämen särkymään. Kalma näytti siltä kuin hän olisi kärsinyt enemmän kuin koskaan elämänsä ja kuoleman jälkeisen elämänsä aikana. Moni olisi voinut sanoa sillä hetkellä hänen olevan epämiehekäs, mutta Kalma ei välittänyt. Hän sai nyt surra sama mitä muut ajattelivat.
Sitten yhtäkkiä Kalmalla naksahti lopullisesti. Jotenkin suru muuttui yllättäen vihaksi ja Kalma ei kohdistanut sitä pelkästään Enaryyn, vaan kaikkeen siihen mitä hän teki. Kalma tuli hetki hetkeltä vihaisemmaksi ja häntä alkoi inhottaa ajatus siitä että hän asui Enaryn kanssa samassa talossa ja ajatus siitä että he olivat samassa bändissä. Kalma ei ajatellut enää selvästi. Hän katsoi bassoaan ja se toi mieleen ne hetket, kun hän oli harjoitellut soittamista Enaryn kanssa. Kalman silmät kostuivat taas, mutta viha ei laantunut siltikään. Hän tarttui bassoonsa ja kohotti sen ilmaan päänsä yläpuolelle. Kalma löi soittimen maahan niin lujaa kuin pystyi. Siitä irtosi palasia ja muutama kieli katkesi. Kalman rintaa pisti. Se basso oli hänelle hyvin tärkeä. Siitä huolimatta Kalma löi vielä uudestaan basson lattiaan. Kyyneleitä putoili Kalman silmistä ja osa niistä osui hänen käteensä joka piteli vieläkin nyt entistä bassoa. Hän heitti bassonsa seinään ja katsoi kuinka se putosi lattialle.
Kalma ei halunnut enää viettää aikaansa siinä talossa. Hän nappasi Kawasakinsa avaimet pöydältä ja juoksi ulos huoneestaan. Käytävällä hän meinasi törmätä Oxiin, joka ilmeisesti oli tulossa katsomaan mitä Kalma oikein metelöi.
”Kalma? Mihin sinä menet? Kalma!” Ox huusi, mutta turhaan. Kalma oli jo melkein alakerrassa.
Kalma ei välittänyt veljensä huudoista vaan juoksi ulos ja lähti ajamaan pois. Minne? Sitä hän ei tiennyt itsekkään.
Ox seisoi käytävällä Kalman huoneen edessä. Soittimesta kuului hiljaista laulua.
”...soittimet rikon niin että näet
etten tule palaamaan...”

Kalma ei palannut kartanoon moneen vuoteen. Hän alkoi elää itsekseen muualla. Ox oli kertonut Enarylle miksi Kalma oli lähtenyt, joten valkyyriakaan ei pystynyt enää jatkamaan Lordissa. Hänkin muutti muualle asumaan ja hän ei tavannut sitä englantilaista vampyyriä enää koskaan. Ox ja Awa tulivat heidän tilalleen bändiin ja kaikki jatkui suhteellisen normaalisti. Vuosien jälkeen Kalma ja Enary olivat jälleen puheväleissä, mutta kumpikin oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan...

~Nykyhetkellä~

Enary katsoi yhä Kalmaa, joka parhaansa mukaan yritti pitää kasvoillaan tavallisen ilmeen. Lopulta Enary kääntyi ja lähti kävelemään taloaan kohti.
”Menetkö sisään?” Kalma kysyi yllättyneenä.
”Kyllä” Enary vastasi.
Kalma kääntyi selin Enaryyn ja alkoi kävellä Kawasakiaan kohti. Hän sanoi Enarylle:
”Taidat nauttia ihmisten kiduttamisesta”
Kalma lähti ajamaan jälleen poispäin ja kun häntä ei enää näkynyt, Enary pysähtyi ja katsoi siihen suuntaan mihin hän oli ajanut. Hän näytti hieman surulliselta. Enary sanoi:
”En nauti”

~Sisällä~

Ox roikotti Kitaa yhä ilmassa. Kitan kasvot alkoivat jo muuttua liilaksi, koska hän ei saanut henkeä. Kitan silmissä alkoi sumentua.
”Ox! Päästä irti!” Awa huusi ja katsoi kauhuissaan Kitaa.
Ox ei tuntunut välittävän vaan hän vain jatkoi Kitan kuristamista.
”Ox!!” Awa huusi uudestaan, mutta nyt hän katsoi Oxia.
Ox ei tuntunut vieläkään välittävän. Awa nosti kätensä ilmaan ja sulki silmänsä hetkeksi. Sitten hän osoitti Oxia ja huusi niin lujaa kuin kykeni:
”Karoq jotunir!!”
Oxin silmät laajenivat ja hän päästi irti Kitasta. Kita mätkähti maahan ja hän jäi siihen köhimään yrittäen tasata hengitystään. Samassa näytti siltä kuin Oxin käsivarsi olisi jäätynyt. Jää ikään kuin kasvoi hänen kädestään ja se alkoi levitä hitaasti.
”Aaaaauuuuaaaahhhhh!!!” Ox huusi ja hän kaatui maahan.
Ox alkoi hikoilla hurjasti ja hänen hengityksensä muuttui hyvin raskaaksi. Hän näytti kärsivän ja näytti myös siltä kuin hän ei kestäisi enää kauaa.
”Mitä minä tein!” Awa kiljaisi kauhuissaan.

:twisted: Jatkuu. Minulla ei ole sitten mitään Kalmaa vastaan. Enkä tiedä herran musiikkimaustakaan, mutta muistakaa että tämä on vain tarina. Heh, meikäläisen käsitys siitä miksi Kalma ja Enary lähti Lordista. :roll:
ItkevaEnkeli

Postby spyro_91 » Sun Aug 06, 2006 7:28 pm

Minä tykkäsin hurjasti tästä osasta. Kalma reagoi inhimillisesti. Kiva lukea tälläistä tekstiä, jossa on tunteet enemmän esillä, hyvin kuvailtuna, eikä mitään tyhjää tekstiä esim. he sulkeutuivat huoneeseen ja pian sieltä alkoi kuulua epämääräisiä ääniä. Tosi hyvin kuvailtu, tuo Kalman suru ja viha ja sitten tuo basson rikkominen oli hyvä idea. Minä tykkäsin, toivottavasti pian tulee jatkoa.
spyro_91

Postby Devil_Is_A_Loser » Sun Aug 06, 2006 7:34 pm

Ihanaa tekstiä edelleen :wink: Jatka ihmeessä ja äkkiä!
Image
Image
Olan mukula <3
Devil_Is_A_Loser

Postby ItkevaEnkeli » Sun Aug 06, 2006 10:18 pm

Ihanaa lukea näin ihania kommentteja. Awww... :3 Kiitokset kaikille lukijoille ja erityisesti niille jotka ovat viitsineet kommentoida. KIITOS! :D Teiltä minä saan voimaa kirjoittaa kun tiedän että joku viitsii lukea. ;)

Viesti numero 666! :shock:
ItkevaEnkeli

PreviousNext

Return to Lordi fanfic