Monsterboard

Kalma, nettideittailun expertti.

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: psyanide, Hemitys

Postby AUTUMN] » Mon Nov 27, 2006 11:15 pm

Osa 7.

Kalma asteli tahdikkain askelin yläkertaan Lordin perässä, ja nenään tuoksahti hento ruoan tuoksu.
Mutta kun he olivat päässeet keittiöön asti, pöytä oli katettu, mutta missään ei ollut mitään syötävää.
-Mitäs perkuletta?! Lordi kirosi ja katsoi ihmeissään ympärillensä.
Sitten hänen katseensa siirtyi pöydän alle, ja näkökenttään ilmestyi Kita.
-Miten ihmeessä sä jo täällä oot, äskönhän sä olit dyykkaamassa? Amen kysäisi taustalta.
-Kidalla oli nälkä. Kita sanoi topakasti ja röyhtäisi kuuluvasti aivan kuin pisteeksi lausahduksen päälle.
-Voi hemmetin hemmetti! Mitä me nyt syödään?! Lordí kysyi haastavasti ja vajosi tuolille istumaan.
-Voi hellanlettas sentään! Eihän tässä auta muuta kuin tilata pizzat! Awa huudahti ja riensi hakemaan puhelinluetteloa.
-Jaajaa, että tämmöstä. Kalma nyökytteli hiljaa itsekseen huvittuneena ja istahti Lordin seuraksi pöyän ääreen.
Alguste seurasi isäntänsä esimerkkiä ja lipui siveästi pöydälle ja kiersi sitten itsensä juomalasin ympärille, ja nukahti.
-Alguste taitaa olla vähän väsyny. Ox murahti ja katseli huvittuneena Algustea.
-Joo, pitkä reissu takana. Kalma murahti vastaukseksi.

Sitten pitkän hiljaisuuden jälkeen Awa juoksee hengästyneenä raput ylös ja pamauttaa
kookkaan puhelinluettelon keittiön pöydälle.
-Tuossa! Siitä vaan etsimään. Kyllähän kyseisellä teoksella vähän ikää jo onkin,
mutta luulis sieltä nyt jonkun vielä hengittävän pizzapaikan numeron löytyvän.
-Hehee, oliks sillon pizzoja, kun tää on nidottu? Amen kysyi vitsikkäästi ja avasi pihelinluettelon,
joka pölysi pahemmin kuin vaarin vanhat matot.
-Khöh. Ernustin Pizzeria, Kolmankatu 622. Amen luki ääneen.
Samaan aikaan Kita uskalsi tulla pöydän alta pois.
-Tilataanko Kitalle pizza?
-EI! Awa vastasi topakasti ja kulautti vettä kurkkuunsa tomeraan tahtiin.
-No, yritetäänks me tota pizzeriaa? Ox kysyi murahtaen.
-Joo, soita vaan. Awa sanoi ja kaatoi lisää vettä kannuun.
Ox raahusti alakertaan, ja näppäili tahdikkaasti numeron.
“1458865.” Ox mutisi mielesään ja odotti.
Ja odotti, ja odotti.
Kunnes lopulta joku toisessa päässä vastasi pirteällä äänellä;
-Täällä Cruella, miten voin palvella?

(c) AUTUMN]
Image
~Sur La Route De Madison ~
AUTUMN]

Postby auringonkukka » Tue Nov 28, 2006 2:45 pm

Voi hele :lol: Hyvä tarina, jatkoa!
auringonkukka

Postby Nikkeli94 » Wed Nov 29, 2006 4:29 pm

Uuuu... Jäipä jännään kohtaan! Eikä edelleenkään löydy mitään moitittavaa, joten jatka.
Nikkeli94

Postby Paroni » Sat Feb 10, 2007 3:15 pm

Tosi hyvä tarina. Repeilin monessa kohtaa eikä kirjotusvirheitäkään silmään pistänyt. Joten jatkoa vaan :wink:
''Mutta ei se mitään, onhan se mukava olla lutunen'' -Kita <3

# Kneel before the unholy ghost
<3Kalma
Paroni

Postby Silinteripäinen zombie » Sat Feb 10, 2007 6:17 pm

*reps,reps, reps* Ei hele toi loppu XD!

Siis kerrassaan mahtavaa tarinaa :D Tässä saa naureskella. Melkeen putosin penkiltä tossa lopussa xD. Mutta jatkoa peliin, tai no tarinaan!
Children of bodom<33

Niin kauan kun kiistätte meidän olemassa olomme
luulette olevanne turvassa
Elämme mielikuvituksessanne vaikka kiellätte

Meitä ei ole olemassa...
Silinteripäinen zombie

Postby Kreivi » Sat Feb 10, 2007 7:10 pm

Ei himpula XD. Dressman askeleet... ei voi olla totta... :lol:
Kreivi

Postby l-ord-i » Sun Feb 11, 2007 11:40 am

Helvata..Tää on ihan paras :'D. Toevottavasti jatkat pian.
Image
l-ord-i

Postby a.men » Fri Feb 16, 2007 6:30 pm

Voi lempo! Tälle tarinalle nauran ihan oikeasti :lol: Olen kyllä ehtinyt lukea vasta pari ekaa osaa, mutta luen kyllä loput mahdollisimman pian :D
Image
a.men

Postby hennuli » Sun Mar 18, 2007 10:13 am

:lol: :lol: :lol: Hahhaa! tää on ihan paras tarina! Mutta millonkas tää mahdollisesti jatkuu???? :shock:
See the guy along the road
Who can he be?
Wait awhile he'll turn around
See the man is me..
hennuli

Postby heikkituho » Wed Mar 21, 2007 10:23 am

Jatkoo! Ei hele repesin "Cruella puhelimessa miten voin palvella?" :lol:
Everytime I Die.
heikkituho

Postby Tunturisusi » Mon Apr 16, 2007 11:02 pm

Olen uusi lukija ja luin koko jutun. Ihan mahtava! Kiroitusvirheitäkään en löytänyt! "Kalma, nettideittailun expertti" Repesin jopa tuolle...Repeän tänään kaikelle. Mutta asiaan. Tämä tarina on aivan paras, tykkään tavastasi kirjoittaa, juoni etenee selvästi eikä teksti ole pelkkää vuoropuhelua.

Käärmeet on ihania. Varsinkin toi Alguste, ihana symppis. Niin kaikkitietävä siinä yhdessä kohtaa. No ei muuta. Hyvä tarina.
Jatkoa siis! :twisted:
"Tämän tarinan alussa, tämän tarinan lopussa, ja aina sen sydämessä on pieni poika, joka halusi olla hirviö."
Ava © A.men
Tunturisusi

Postby spyro_91 » Tue Apr 17, 2007 7:46 pm

Pitkästä aikaa taas intouduin lukemaan muidenkin kuin vanhojen suosikkien ficcejä. Tää on ihan helvatan loistava. Hauskaa kun Kalmistolla on käärme ystävänä, ja sillä on hyvä nimikin Alguste. Tää on jotenkin ihanan rento stoori, viime aikoina on tullu luettua enemmän noita väkivaltaisuuksia ja surumielisempiä, ihanaa vaihtelua. Toivottavasti kirjoitat jatkoa pian :)
spyro_91

Postby Demon Angel » Tue Apr 17, 2007 8:40 pm

*reps* Ei hele. Sähä kirjotat saatanan hyvi. Jatka kuule.
"Cruella puhelimessa, miten voin palvella?" *totalreps* "Hei broidi. Mis se jeesusteippi on? Sille ois taas käyttöö!"
Laitas kuule jatkoo ettei tartte tulla kahveelle lekan kaa.
-Peter vittu, senki äpärä! (Gene Simmons)
Demon Angel

Postby AUTUMN] » Tue Nov 27, 2007 8:29 pm

Heis!

Vähän hiljaiseloa ollut ja näin, tämän tarinan suhteen. Nyt se sitten jatkuisi, tasan vuoden tauon jälkeen. Huh-huijaa, meneepä aika nopeasti!

Noniin, siis bäk in bisness!

--

Osa 8.

-Nii että pizza ois kiva ja näin. Ox sanoi ja kuvitteli
jo mielessään kinkku-poronkäristys-ananaspizzan.
-Asia selvä. Tuleeko perhepizza?
-Juu, pistähän samalla vaikka viisi.
-A-asia selvä. Saanko hieman udella että ihan itsekkö aiot ne syödä? Cruella kysyi ja raapusti vinhaa vauhtia tilausta muistiin.
-No, jos hyvin käy. Ox hörähti puhelimeen, kertoi sitten vielä osoitteen ja löi luurin kiinni.
Ox raahusti yläkertaan muiden luo ja rojahti tuolilleen…tai siis siihen missä olisi pitänyt olla tuoli.
Nyt Ox-parka makasi raajat sojottaen maassa ja kiroili kuuluvasti.
-Siis mitä hele******?! Kuka vohki mun tuolin?!
Awa auttoi sätkyilevän ja hytkyilevän Oxin ylös.
-Ja tän mä saan kiitokseks siitä, että mä tilasin suurella vaivalla meille pizzan! Piti kestää jonkun Cruella-pizzaneitinörtin kysymyksiä mun pizzansyöntitottumuksista ja nyt joku vielä kehtaa pilailla mun kustannuksella! Ox vauhkosi, ja riuhtaisi tuolin Kidalta, joka oli rahdannut sen pöydän alle.
-Mitä, sanoiksä Cruella? Kalma kysyi, ja pomppasi pystyyn.
-Missä on Cruella, missä?! Onkse verhon takana, haa! Kalma pomppi pitkin yläkertaa kuin aropupu etsiskellen jokaisen komeron.
-Puhelimessa oli Cruella, ei täällä, pölvästi! Ox korjasi.
-Soittikse tänne, vainookse mua, mitä ihmettä se haluu musta? Mä en halua kukka-tapeetteja enkä muitakaan naisellisia tarvikkeita mun poikamiesboxiini! Ja sitten on kaikki vessan peilikaapit täynnä kaikenlaisia kosteusvoiteita ja tököttejä, ripsentaivuttimia ja harjoja!
-Kalma, rauhotu! Awa sanoi rauhoittavasti ja antoi Kalmalle tuopillisen juotavaa, jonka hän kiitollisena nielaisi parilla kulauksella.
-Onks tä Cruella se nainen jonka takia sä tulit evakkoon? Awa kysyi ja istui Kalman viereen keittiön pöydän ympärille.
-Hä, mistä sä muka ton päättelit? Amen kysyi ällistyneenä.
-Naisen logiikkaa, katsos. Tosin pitäisi miehenkin osata ratkaista näin yksinkertainen yhtälö, ettäs tiedät. Awa vastasi ja kääntyi sitten takaisin puhumaan Kalmalle.
-Kerros nyt kaikki.
-Noh..kun mä aatelin et ois kiva et ois joku tyttöystävä ja tälläin, sitten mä pistin nettiin deitti-ilmotuksen ja sit….

Kalman kerrottua koko tarina, kaikki miespuoliset monsterit olivat jo nukahtaneet puolivälissä, mutta Awa kuunteli tarkkaavaisena aina viimeisen
sanan ä:n pilkkuihin asti.
-No, siinähän vasta on persoona! Awa sanoi myötätuntoisesti.
-Jep, onhan se. Kalma sanoi ja haukotteli. Missäs se meidän pizza luuraa?
Samassa soi ovikello ja Lordi herättyään hyppelehti avaamaan oven.
-Ja tänne tuli viisi kinkku-poronkäristys-ananaspizzaa?

Yläkerrassa Kalman sydän jätti yhden lyönnin välistä.
-Ei, ei, ei. Mä tunnen ton kimeän äänen missä vaan! Se on Cruella!
Ja niin Kalma juoksi suoraa päätä keittiön komeroon piiloon, kattilat saivat väistyä.

(c) AUTUMN]
Image
AUTUMN]

Postby LilaTiikeri » Wed Nov 28, 2007 10:08 pm

Ihanaa että tähän tuli jatkoa!
Tämähän käy mielenkiintoiseksi... Jatka samaan malliin! Mahtavaa..
"Ouch! My Skin! Ox... My face... How it looks? I can't marry! My face is broken!"
"Amen, err... Don't worry! You look like an anatomical model! Scary, but cool face! Everyone will get to love you! Trust me!"
LilaTiikeri

Postby Erina » Thu Nov 29, 2007 7:40 pm

Muah hah hah! Mä oon lukenu tätä jo jonkin aikaa ja nyt tuli hinku kommata. Siis aivan loistavaa tekstiä, täysin kirjoitusvirheetöntä (en ees ettiny niitä) ja tosi hauska tarina! Kuolin monessa kohdassa ja parissa uhkasi toteutua penkiltä putoamisen kirous. Ettäh... jatkelehan.
latua oon lesbo
Erina

Postby AUTUMN] » Thu Nov 29, 2007 8:46 pm

0sa 9.

Oli hyvin pimeää ja tunkkaista. Tilaakin oli kohtalaisen vähän, jalkoja ei saanut suoristettua sitten millään. Silinterikin oli mennyt lyttyyn, koska komeroissa yleensä on vain rajallisesti tilaa. Jostain pilkisti valoa, sitä tulvi yhä enemmän ja enemmän pienen komeron nurkkiin, ja lopulta koko komero oli valaistu kirkkaalla auringonvalolla, joka paistoi täydellä teholla suoraan isosta ja huuruisesta keittiön ikkunasta. Pian Kalma näki neljä hahmoa
kurkkimassa häntä ihmettelevä katse silmissään.
-Kalma, mitä himputtia sä siellä teet? Jätkä on ihan seko! Amen hirnui, mutta vaikeni pian kun näki Awan varoittavan katseen.
-Häipykse jo, ihan varmasti? Kalma kysyi häivähdys paniikkimaista pakokauhua äänessään.
-Jep, poissa on. Täsmensi Lordi ja istahti sitten Kidan viereen keittiön pöydän ääreen ja haukkasi rehvakkaasti ison palan kinkku-poronkäristys-ananaspizzastaan.
Kalma kampesi itsensä ylös rämäyttäen alas yhden jos toisenkin kattilankannen, joka sai Awan naaman väänteleihtimään mielenkiintoisesti.
Awa ryntäsi lajittelemaan kattilankansiaan, ku muu joukkio istui syömässä hyvällä ruokahalulla hyvin ansaittua pizzaa.
-Jättäkää mullekkin sitä! Awa huusi puoliksi komeroon hautautuneena.

Ahkeran pizzansyönnin jälkeen miehisemmät monsterilajin edustajat raahautuivat raskain askelin (raskaat askeleet johtuivat syödyn pizzan määrästä) alakertaan ja niin totutusti lysähtivät sohvalle.
Siinä samassa kuului korvia vihlova kaamea kirkaisu jostain sohvan uumenista. Hyvin vaivalloisesti sieltä luikerteli jotain epämääräistä, ja ehkä myös vähän litistynyttäkin, joka mumisi itsekseen.
- Alguste! Eiks sun pitäny olla ylhäällä? Koska sä tänne oot luikerrellu? Kalma kysyi irrottamatta katsettaan tv-ruudusta, jossa pauhasi juuri ilmestynyt hittielokuva.
-Hmhp, en millään viitsinyt katsoa sun ‘apua-se-on-cruella-sukellan-komeroon’-kohtausta. Ja luulin, että täällä olisi saanut nukkua rauhassa, mutta e-hei. Yht äkkiä tänne rymistää neljä vähän tai vähän enemmän isokokoista monsteria ja lyttää takamuksensä päin pläsiä! Oi että mä nautin, on tää niin luksusta. Alguste selosti painokkaasti ja kysäisi sitten samaan hengenvetoon:
-Onks ruokaa?
-Kai siel ylhäällä viel jokin palanen pizzaa saattaa olla jäljellä. Amen sanoi ja venytteli raukeasti mutta muisti sitten;
-Ai niin perskutarallaa, ethän sä mitään pizzaa syö? Mitä tollanen elikko syö?
-Kananmunankeltuaisia, yrttejä, kärpäsiä. Tällästä perusmättöö. Kalma vastasi.
-Kai sillä Awalla nyt jotain tollasta sapuskaa on, eihän me nyt sun anneta nälkää nähdä. Lordi sanoi ja virnisti rohkaisevasti Algustelle, joka lähti luikertelemaan sivistynein liikkein kohti yläkertaa.

Kohta olohuoneen täytti tahdikas kuorsaus, nimittäin Kita oli mytyssä fuksianpunaisella sohvalla, tyytyväinen ilme hyvinkin hammasrikkaalla pärställään.

(c) AUTUMN]
Image
AUTUMN]

Postby Erina » Fri Nov 30, 2007 10:25 am

*kuolin taas*

Millonkas jatkuu? Uhkasi taas toteutua tuo penkiltä putoamisen kirous.
latua oon lesbo
Erina

Postby hennuli » Thu Dec 06, 2007 5:20 pm

Aivan loistavaa että sä jatkoit. Mä luulin että tyyppi on jättäny koko boardin ja unohtanu tarinansa kokonaan! Mutta onneks näin ei ollut! Jatka äkkiä, äläkä enää pidä noita vuodenmittasia taukoja? Jooko? :D
hennuli

Postby Tunturisusi » Sat Dec 08, 2007 1:05 pm

Eijumahelehitto ton Cruellan kaa. :'D

Jatkathan pian? Käärmeet rules. Ja nyt tuli innostus piirtää käärmeitä. Miten musta aina tuntuu että mun viestit on tyhmiä ja epäasiallisia? Kalma on kyl best täs tarinas.
"Tämän tarinan alussa, tämän tarinan lopussa, ja aina sen sydämessä on pieni poika, joka halusi olla hirviö."
Ava © A.men
Tunturisusi

Postby Erina » Sat Dec 08, 2007 1:10 pm

^Mullakin on joku käärmeidenpiirtelyvaihde.

Mutta millon jatkuu?
latua oon lesbo
Erina

Postby AUTUMN] » Sun Dec 23, 2007 9:54 pm

Osa 10.

Aikaa kului, ja Kalma huomasi vielä kahden kuukauden päästä kykkivänsä muiden monstereiden luona, vieläkin ns. evakossa. Mutta minne hän olisi lähtenyt, kun on hyvää ruokaa, sänky kuorsaamista varten ja ihania ystäviä ympärillä. Kalma huomasi viihtyvänsä muiden kanssa, nauttivansa muiden seurasta, Lordin hehkeistä huumori-pläjäyksistäkin hän piti, he olivat kuin veljeksiä. Tämä yhteenkuuluvuuden tunne vain kasvoi, kun jouluaatto saapui heläyttämään hyvät huomenet monsterijoukkiolle.

-Jouluaatto, jouluaatto! Kita hyppi ympäri asuntoa ja pomppi Awan huoneen oven taakse koputtamaan ja hihkumaan innoissaan;
-Missä viipyy kinkku, häh?!
-Argh, anna mun nukkua! Eikä meillä mitään kinkkua sitä paitsi ole, mä olen ainakin kasvissyöjä! Awa huusi oven takaa.
Kita-raukan täytyi siis näin aamutuimaan tyytyä pulliin, jotka se oli piilottanut keittiön hellan taakse.

Kidan koputteluun heränneet muut monsterit istahtivat meilkein samaan aikaan aamiaispöytään, ja odottelivat tovin jos toisenkin Awan tulevan laittamaan heillen tuhtia aamiaista. Kukaan ei tullut, mistään ei lehahtanut kaurapuuron ihanaista tuoksua, kattilat pysyivät visusti kaapissa.
Alhaalta kuuluvat askeleet saivat monen monsterinnaaman hymyilemaan ruoan odotuksesta, kunnes he näkivät Awan päättäväisen naaman.
-Huomenta kaunis neito, keittäisittekö meille puuroa? Amen runoili pöydän toiselta puolen.
-Älä siinä kettuile, vaan kuuntele. Awa sanoi kipakasti ja jatkoi;
-Nyt te saatte luvan kokata, mä olen tehnyt joka ikisenä Jouluna meille aterian, tänään saatte tehdä te! Aammupuuronkin saatte keittää ihan keskenänne, osaatte sitten arvostaa mun aherrustani!
-Mutta mehän arvostetaan sitä suuresti syömällä kaikki sun tekemät ruoat viimeistä murua myöten! Huudahti Ox ja keikkui tuolillaan uhkaavasti.
-Ja parsat, te vaan tykkäätte syödä! Awa sanoi ja läimäytti resepti-kirjan keskelle keittiön laikukasta pöytäliinaa.

Päivä eteni eikä miespuolisilla monstereilla ollut aikomustakaan “alentua ahertamaan kyökissä niin kuin joku vanhapiika”, näin Lordi oli asian ilmaissut.
He kaikki nyt istuivat unisina television ääressä mahat kurnien.
-Hei oikeesti, me näännytään nälkään jos me ei tehä mitään ruokaa. Mitä jos vaan mentäis ja kokattais jotain tosi miehistä, niinku vaik poronkäristystä tai lammaspaistia, ettei tuu neitimäinen olo? Kalma kysäisi mainoskatkon lomassa.
-Eikä kun nyt pysytään kannassamme ja näytettään että meidän päätä ei kyllä käännä mikään! Lordi vastasi jämäkästi.

Tunnit kuluivat ja monstereiden energiataso oli alempana kuin Kidan älykkyysosamäärä.
Awalla sen sijaan ei ollut mitään hätää, hän kun oli kasvissyöjä, “sellaisiin pöperöihin ei miespuoliset monsterin-jötikät koske”, jälleen Lordin jämäkkä ilmaus.
Olohuoneen sohvalla vallitsi nälkäinen ilmapiiri.
-Mä meen tekeen jotain syötävää, eikä kukaan, tarkoitan kukaan, voi mua estää! Kita huudahti ja loi silmäyksen Lordiin joká oli juuri aikeissa nousta estämään Kidan liikkumisen kohti keittiön ruoka-aittaa.
-Joo, mä tuun kans! Ox sanoi ja mukaan lähti mös Kalma.
Niin alakerran television hälinään ja vain Amen ja Lordi.
-Mehän ei liikuta. Lordi örähti.
-Juu, ei missään nimessä. Amen vakuutti ja rykäisi äänekkäästi.
Pian yläkerrasta alkoi tulvia hento niin kauan kaivattu ruoan tuoksu.
-Voi paska. Amen sanoi painokkaasti haistettuaan käristyneen pihivin tuoksun olohuoneen tunkkaisessa ilmastossa.
-Mitä, häh? Ei tääl mun mielestä ulosteelle haise. Lordi tokaisi mietteliään ryhdikkäästi.
-Eikäku sitä, että ne yrittää poronkäristyttää meidän syömään! Aamen huudahti ja jatkoi sitten;
-Sori, kamu. Se on moro! Niin myöskin muumio oli liittynyt herkuttelevien ystäviensä seuraan yläkerran poronkäristys-bileisiin.

Vastahakoisin askelin parin tunnin jumpittelun jälkeen yläkerran monsterit saivat kuulla tuttujen isohkojen jalkineiden narinan vahaissa punaisissa puuportaissa. Lordin pärstä kurkisti keittiöön uupuneen utelias ilme kasvoillaan, ja hän näki keittiön pöydän vieressa istuvan kaikkien muiden kanssa myöskin Awan, joka virnisti Lordille ja tokaisi;
-Aattelit sitten tulla, jeh?
-Joo, mulle sitä käristystä nyt sitten! Lordi vastasi ja tarttui hanakasti lautaseen, jossa lojui kaksi, vähän tai vähän enemmän palanutta pihiviä. Lordi katsahti Awaa kysyvä ilme kasvoillaan.
-Ihan itse tekivät. Awa vastasi hymyssä suin ja osoitti Kalmaa, Oxia ja Kitaa.
-Jaa, noi voishan tää pahemmankin näköistä olla. Lordi vastasi ja rupesi rouskuttamaan ruokaa suuhunsa hyvällä ruokahalulla.

Ilta pimeni metsän ylle, ja monstereidenkin joukossa alkoi juhla-aika. Awa vaihtoi päällensä turkoosin silkkipuvun, joka oli perua äidinäidiltään. Ox ja Kita penkoivat laatikoista ja löysivät vanhoja kuusenkoristeita ja rupesivat koristelemaan kuusta, joka oli, no, vähän kärsinyt kuljetuksessa.
-Ei oo mun vika et kuusi on liian iso sisään kannettavaks! Lodi tokaisi ja istahti sohvalle.
Kuusi oli siis selvästi liian iso, se jatkui kattoa myötäillen vasemmalle, taittuen katon rajapinnassa yhdeksänkymmenen asteen kulmaan.
-Miten sä aattelit että me koristellaan toi kuusen latva, ei sinne hullukaan mitään tähtee saa? Alguste tokaisi kysyvästi ryömien sohvan alta “ihmisten ilmoille”.
-No, jos tehrään näin…

Kuusenjalka, kuusi, tähti, kuusenlatva. Nämä osat löytyvät yleisimmistä koristelluista joulukuusista. Eh, monstereilla ei.
Katsokaas jos laitetaan kuuseen joulukoristeita, ja ne sattuvat joskus olemaan jotain syötävää, kuten piparkakkuja tai karkkeja, niitä ei ole tarkoitus syödä. Kita ilmeisest käsitti asian väärin tai ehkä hän ei halunnut kuunnella.
Itse kuusi mahtuu nyt olohuoneeseen, tosin katossa on iso ammottava kolo, koska Lordi, ahkera nikkaroitsija kun on, ajatteli poikkaista sen taipuneen kuusenlatvaston. Siinä samassa meni myöskin kattoa, mutta kuka välittää, kun kuusi on sopivan mittainen!
*Kling, kling!* Awa kilisytti lasiaan saaden muut hiljentämään äänenvoimakkuuttaan.
Monsterit olivat kerääntyneet pöydän ääreen jälleen kerran syömään, tällä kertaa ruoan oli kokannut Awa.
-Vaikka tämä päivä on ollut kaikkea muuta kuin tavallisen jouluaaton kaltainen, on se silti ollut yksi parhaimmista. Ikinä en uskonut että sanon tämän, mutta; Kiitos, kiitos kun teitte itsellenne ruokaa. Ja Lordi, kiitos että teit meille ihan uuden ilmastointi-järjestelmän, vaikkain ihan vahingosa. Awa lausui viitaten katossa ammottavaan reikään, josta tulvi raikasta talvi-ilmaa keittiön pieneen mutta valoisaan sopukkaan.
-Juu, kröhm. Kyl me nyt tajutaan minkälainen homma sul on aina tän aterian kanssa. Ox sanoi, mutta jatkoi samaan hengenvetoon sitten; Mutta eihän tää tällänen toistu enää seuraavina jouluina, eihän?
-Ei, en usko että joudutte toista jouluruokaa väsäämään. Awa vastasi hymyillen.
-No, saaks jo ottaa? Kita kysyi malttamattomana.
-Käykää kiinni vaan. Awa sanoi nauraen, kun Kita nappasi ensimmäisen suikaleen hyvällä halulla lautasellee, jossa se ei kauaa ehtinyt kylmetä.

Myöhään illalla avattiin lahjat.
Alguste luikerteli innoissaan oman lahjansa ympärillä, ja yritti saada lahjapaperia irti hyppimällä sen päällä. Tulos oli arvattavissa, eihän se auennut mihinkään. Ox kuitenkin tarjoutui auttamaan, ja näin paketin sisältä paljastui tyyny. Alguste luikerteli sivistyneesti tyynyn päälle ja rupesi torkkumaan makeasti maiskutellen.
Awan lahjan sisältä paljastui meikkejä, harjoja ja erilaisia voiteita.
-Vihjaaks tää et mä oon jotenkin huonon näkönen? Awa kysyi naurahtaen pilke silmäkulmassaan.

Kun lahjat oli avattu, haukotusten kuoro täytti koko huojuvan hökkelin.
-Taitaa olla aika mennä nukkumaan. Amen sanoi ja raahasi lahjaksi saamansa sukset mukanansa.
-Hyvää yötä ja hehkeetä Joulua! Hän huikkasi taaperrellessaan huoneeseensa.
-Kiitos samoin! Awa vastasi ja niin hänkin painui nukkumaan.
Yksitellen kaikki uniset monsterit vaipuivat unten maille, ja nyt talo täyttyi haukotusten sijaan tasaisesta kuorsauksesta.

Toisaalla, Kalman poikamiesboxin ulkopuolella Cruella jyskytti ovea.
-Kalma, oi Kalmaa! Missä olet? Toin omalle kullalleni vähän jouluherkkuja! Avaa ovi!
Cruella oli tasaisesti vieraillut Kalman oven takana, ja yrittänyt saada yhteyttä Herra Silinteriin, mutta yrityksistä huolimatta mikään konsti ei tuntunut onnistuvan.
-Kyllä minä vielä sinut nappaan! Cruella huusi kaikuvaan yöhön ja marssi sitten auraamatonta polkua takaisin.

(c) AUTUMN]
---
Ihanaa Joulua kaikille! ^^'
Image
AUTUMN]

Postby Erina » Mon Dec 24, 2007 3:40 pm

Awa? Kasvissyöjä? Ei saa naurattaa!
latua oon lesbo
Erina

Postby Tunturisusi » Thu Dec 27, 2007 11:22 am

Kiva, että jatkoit taas. Toivottavasti monsut eivät joudu kokkaamaan uudelleen. :wink:
Ava © A.men
Tunturisusi

Postby Hardluck Woman » Thu Mar 13, 2008 4:56 pm

Ei voi muuta sanoa kuin että tosi hauska tarina! :D Pistähän taas jatkoa tulemaan kun aikaa on. Voi että, jotenkin nämä Kalma-aiheiset jutut on ihan parhaita. :D
I don't care if you don't like me.
Hardluck Woman

PreviousNext

Return to Lordi fanfic