Ja nii muuten, kauanko tuossa meni?
spyro_91 wrote:Ja nii muuten, kauanko tuossa meni?
Kitawa wrote:Kiitos palautteesta! Hyvä jos passaa. Tuotas noin... tein tuosta pikaisen lyijärin parissa minuutissa ja sitten illalla tussit. Värityksessä meni kaksi iltaa, joka oli yllättävän paljon (niin paljon yksityiskohtia). Eli eilen ja tänään tein värityksiä muutamia tunteja muistaakseni. (Itseasiassa tuskastuin siihen että niin kauan kesti.)
Kyllä siihen taivaaseen voisi jotain värejä iskeä sitten kunhan ehtii ja tulee vähän inspiraatiota. Kiitos neuvosta.Itte kun ajattelin että siihen pitää tehdä joku synkkä Pääkallometsä taakse, niin hermot meni jo ajatuksestakin alkaa jotain puita väkertään.
Kitawa wrote:mitä mieltä olette: pitäisikö jättää vastaisuudessa Lordi-aihetta sivuavat rope- yms. hahmot julkaisematta täällä?
Enary-fan-94 wrote:Tekisitkö Enaryn tyttären vaikka..
Devil_Is_A_Loser wrote:Ykkös suosikki kuitenkin on tuo vauva-Kita. Voisitkos piirtää toisenkin vauva-Kitan?
weirdkiller wrote:Ohhoh! Ompahan Kitalla varsin komia poika 8D
Toivottavasti siun luova taukos ei kestä pitkään
spyro_91 wrote:Hmm... En ole oikeastaan kuvitellut siihen itse mitään pääkallometsää. Mutta minä pidän hyvin paljon tuosta kuvasta ihan sellaisenaan. Voinko tulostaa sen ja laittaa seinälle?
Mää tykkään tosta sun tavasta värittää, nimittäin väriä ei ainakaan sun piirroksista puutu. Minkälaiset tussit ne on kun saat niin hyvin puu väriäkin sekaan, että näyttää melkeinpä ettei siinä olisi kuin pelkät tussit.
werewolf wrote:Kitawa wrote:mitä mieltä olette: pitäisikö jättää vastaisuudessa Lordi-aihetta sivuavat rope- yms. hahmot julkaisematta täällä?
Ei ei ja ei![]()
Mielestäni kaikki Itse piirtämä saa julkaista täällä..Kunhan On jotain mikä liittyy myös Lordiin!
kita-fani94 wrote:muute ootko ajatellu sellasta kuvaa jossa Enary ja Awa ovat kaljalla ja toisessa kuvassa lordi ja pojat miettivät miten saisivat talon kuntoon
benjamine wrote:noi on kaikki ihan yli-hienoja, iha rupee itteensä täs hävettämään, muka taideluokkalainen..toi lumipallo on kyl henkilökohtanen suosikki, huippu
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest