dark_havens wrote:Ai että tuo on ihana tuo Amen-kortti! Rakastuin nyt kyllä ihan täysin <3
Nuo värit tuossa kortissa on kyllä tosi hienot ja positiivisella tavalla yllättävät; Ameniin kun ei yhdistetä usein sinisen tai mustan sävyjä (sininen ja musta ovat muuten lempivärejäni) vaan sellaisia punertavia ja kullanvärisiä kuten Arockalypse-kaudella tehtiin paljonkin. Tykkään tuosta taustaliekkiefektistä myös ihan muutenkin, jätkähän näyttää olevan ihan oikeasti tulessa!
Muki on hauska lisä ja olet onnistunut piirtämään sen Boimechanic-logon siihen tosi symmetrisesti ja pillihän on monsteripiireissä melko tuttu juttu ("Can the monsters have some beer... With a straw?"
) . Toinen asia mistä tykkään kovasti ovat nuo silmät, jotenkin niin ihanan sympaattiset
Johtuu varmaankin niiden koosta, itse kun onnistun hänelle piirtämään aina jotenkin pienet tai sellaiset "viirut" silmät. Silmien väri on myöskin hieno, ne ovat harmaat mutta niissä näkyy omasta mielestäni kyllä sinistäkin
EDIT: Heei, sinäkö olet @LaulavaKaniini?Muistankin nähneeni sinut siellä, itse olen Twitterissä nimellä @ElfstoneElessar
Kitawa wrote:Kiitti tosi kivasta palautteesta Zoka!![]()
Mie tein maalauksen herra Magnumista, kun kiva ihminen pyysi semmoista: http://img607.imageshack.us/img607/8099 ... ettiin.jpg
dark_havens wrote: Basso oli kiva lisäys, vaikka luulinkin sitä konekivääriksi kun ensimmäisellä sivusilmästä heitetyllä vilkaisulla sitä ekaksi katoin
Kiitos hienoista kuvista taas!
Zoka wrote:Olet saanut hemmetin hienosti tuon Magnumin kone-härveli asun piirrettyä~ Itellä on ollut sen kanssa onkhelmia joten ei ole tullut herraa piirrettyä vähään aikaan... =I Hyvinhän teikä piirtää sormia ja bassonkin olet saanut näyttämään awesomilta~
Kitawa wrote:dark_havens wrote: Basso oli kiva lisäys, vaikka luulinkin sitä konekivääriksi kun ensimmäisellä sivusilmästä heitetyllä vilkaisulla sitä ekaksi katoin
HAH HAA!Kiitos tästä, repesin jostain syystä ihan täysin tuolle konekivääri-kommentille!! xD
Velociraptor94 wrote: Onko sulla deviä?
Kitawa wrote:Ja sitten lisää häiriintyneitä piirroksiani! Varoitus: nakuilua luvassa/kuvassa.
"I am getting pretty unpatient about the Drummer's new costume. So is the Drummer himself."
http://img526.imageshack.us/img526/396/nettinaku.jpg
Zoka wrote:Ai että kun on söpö ja niin perkeleen hauska~ X,D Kyllä jotain näin upeaa voi sen vajaa puoli vuotta odottaakin ja olen aika varma että tämä henkilö joka tätä taidonnäytettä pyysikin on samaa mieltä kanssani~ ;]
...Pääni voisin lyödä vetoa että kyseinen pari napsii voiton ilman sen kummempia vaikeuksia~ XD
Kitawa wrote:Zoka wrote:...Pääni voisin lyödä vetoa että kyseinen pari napsii voiton ilman sen kummempia vaikeuksia~ XD
Lordi meni jo euroviisuihin ja voitti sen. Mikseivät siis menisi johonkin muuhunkin tällaiseen yhtä epätodennäköiseen kisaan ja voittaisi senkin. x)
dark_havens wrote:Tästä kuvasta tulikin muuten mieleen, että voisinko minäkin heittää pienen toiveen sinulle? :3
Kitawa wrote:Kiitos palautteesta!dark_havens wrote:Tästä kuvasta tulikin muuten mieleen, että voisinko minäkin heittää pienen toiveen sinulle? :3
No voit! Annapas kuulua!Menee ehkä ensi vuoden puolelle, mutta jos se ei siuta kiusaa, niin ideaa kehiin vain.
dark_havens wrote:Kitawa wrote:Kiitos palautteesta!dark_havens wrote:Tästä kuvasta tulikin muuten mieleen, että voisinko minäkin heittää pienen toiveen sinulle? :3
No voit! Annapas kuulua!Menee ehkä ensi vuoden puolelle, mutta jos se ei siuta kiusaa, niin ideaa kehiin vain.
Kiitos!Niin, sellaista ajattelin että josko voisit piirtää kuvan, jossa olisi minä ja Amen?
Ja aihehan olisi täysin vapaa, niin kuin sekin että mikä puku Eiskalla olisi jne... Olisi tooosi mahtavaa nähdä semmoinen, varsinkin kun olet niin taitava piirtämään
Juu, ei haittaa
Ei tällä mikään kiire ole, tee silloin kun haluat/kerkeät!
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests