Monsterboard

Kitawa fan art~ päivitetty 25.7.2015

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby DeW » Wed Jul 19, 2006 4:42 pm

Tuo on aivan ihana! Tai ihana ja ihana.. Hieno, sanoisin..
Odotan innolla seuraavaa työtäsi. :wink: Kenet me seuraavaksi näämme? 8)
DeW

Postby Monster__girl » Wed Jul 19, 2006 4:46 pm

:shock: Vähäks sä osaat piirtää hyvin! Tykkäsin varsinki tosta "lumipallo päässä"- kuvasta... :roll:
Don't worry, they rock the hell outta you!!
Monster__girl

Postby Kitawa » Wed Jul 19, 2006 4:47 pm

DeW wrote: Kenet me seuraavaksi näämme? 8)

Aloitusviestiin aina kirjoittelen mitä on seuraavana luvassa. Eli tällä erää, jos Luoja suo, seuraavana ohjelmistossa on veljekset Kita ja Kuono sandyn fanfictionista. Toivomuksia saa kyllä laittaa. Kiitos palautteesta!
Kitawa

Postby Mistreal » Wed Jul 19, 2006 5:11 pm

Lol toi lumipallo juttu :lol: Kita: hipsis hopsis :D " Paras työ :D
Mistreal pikku pervoilija >8D
Mistreal

Postby Darkhystium » Wed Jul 19, 2006 6:16 pm

Kalma on upea. Kita on kuvassa niin 8D Tykään noiden harmaiden terävien osien värityksestä.

Olen ihan myyty tuon vauva Kitan takia (vauva Kitaa ei voi olla fanittamatta).
Mistä voin saada sellaisen? Avaruudesta? Tahdon vauva-Kitan!
Katsokaa nyt sen pientä söpöä pinkkiä hiustupsua. Awwww.
Darkhystium

Postby Zyx » Wed Jul 19, 2006 6:20 pm

ihana toi kalma ja kita kuva!
Image
Zyx

Postby Soka » Wed Jul 19, 2006 6:33 pm

Toi Kalma kuva on ihana ja toi Kitan 'hipsis hopsis'
Tiesitkö, kivääri on kiva kaveri. :twisted:
Enjoy your last dinner.
Soka

Postby Elyon » Wed Jul 19, 2006 6:33 pm

Monster__girl wrote::shock: Vähäks sä osaat piirtää hyvin! Tykkäsin varsinki tosta "lumipallo päässä"- kuvasta... :roll:

Samat sanat! Hiiiieeeno. :lol:
En osaakaan sanoa mitään muuta kuin hieno!
Image
No more fate and no more mystery.
Even as time falls away I live my days
every moment and its memory,
not only to survive: to die alive.
Elyon

Postby ¨Paholainen¨ » Wed Jul 19, 2006 7:54 pm

Sä osat kyl piirtää! (et varmaan tiennykää :wink: )
Tosi hieno toi Kalma kuvakin on...
ei mulla muuta kommenttia olekaan tosta kuvasta, että hipsis hopsis vaan.
¨Paholainen¨

Postby Prototype-90 » Wed Jul 19, 2006 8:03 pm

Wau! Sä osaat piirtää ja maalta, ja vieläpä tosi hyvin :D
Tee ihmeessä lisää!
Prototype-90

Postby Lady Night » Wed Jul 19, 2006 8:56 pm

Kai mä oon jo valmiiks sekasin mutta repesin ihan totaalisesti tolle lumipallo työlle,varsinkin ku Kita näyttää niin veikeältä ja Kalma vihaiselta... :lol:
Lady Night

Postby ItkevaEnkeli » Wed Jul 19, 2006 9:24 pm

Meikä tytöllä tulee jokin mieleen tuosta Kalmasta, mutta en saa millään päähän että mikä. Se näyttää jotenkin tutulta. *mietiskelee* No kuitenkin. Erittäin onnistunut työ. Värit on kohdallaan, vaikka tausta ei oikein sovi kuvan tunnelmaan. (my god, alan puhua kuin kuvis kurssin opettaja :shock: ) Tuossa puussa ja horisontissa häiritsee minua se ettei niissä ole mustia ääriviivoja kuten Kitassa ja Kalmassa. Näyttää keskeneräiseltä. Tuo oli kiva ratkaisu että teit tuon "puhekuplan" tavallaan osaksi itse kuvaa. Ei ehkä aluksi uskoisi, mutta systeemi toimii. :P Erittäin hyvää työtä. *taputtaa* Odotan lisää tuotoksiasi. Toivottavasti en loukannut sinua kommentillani. :oops:
Ich will nur ficken, ficken, ficken... <3333
ItkevaEnkeli

Postby Naksu-chan » Thu Jul 20, 2006 1:14 am

Kuinka joku voi osata piirtää noin hyvin..?
Pikku-Kita on IHANA! :'D Enpä oikein muuta osaa sanoa...
Naksu-chan

Postby Oxy06 » Thu Jul 20, 2006 1:30 am

Oooh tosi hienoja! varsinkin tykkään tuosta Kalma kuvasta. :) Kalman takista piikit on valostettu taidokkaasti! ^^ Jatka samaan malliin!
Kita <3 Lordi <3 Gene <3 <3
Ox <3 Awa <3 Paul <3
Kalma <3 Amen <3 Ace <3
Peter <3 Eric Carr<333
Oxy06

Postby Kitawa » Thu Jul 20, 2006 3:38 am

ItkevaEnkeli wrote: tausta ei oikein sovi kuvan tunnelmaan. (my god, alan puhua kuin kuvis kurssin opettaja :shock: ) Tuossa puussa ja horisontissa häiritsee minua se ettei niissä ole mustia ääriviivoja kuten Kitassa ja Kalmassa. Näyttää keskeneräiseltä.

Tähän onkin hyvä selitys: animaattoria ei koskaan pitäisi laittaa tekemään taustoja. :) Olen henkeen ja vereen hahmonpiirtäjä, enkä ole koskaan oikein osannutkaan näitä tausta-juttuja.

Kiitoksia kaikille palautteesta!
Kitawa

Kitawa fan art~ Kalma~19.07.

Postby Hellbender turbulence » Thu Jul 20, 2006 9:08 am

Oooh! :shock:
Tosi upeita nuo piirrokset! Aika veikeän näköinen tuo Kita ollut pienenä. Ja söpö! :P

Itseasiassa minäkin olen innostunut piirtämän noita Lordi-tyyppejä. Voisi kai niitäkin joskus viedä nettiin näytille.... Mutta ei kyllä taida ne olla ihan noin hienoja :lol: tausta puuttuuu... Mutta kyllä niissäkin on tarvittu taitoa! On (ainakin minusta) vaikea piirtää esim. Kalmaa. Ehehheh...ehkä kuitenkin toisin nettiin näytille vain Enary ja OX piirrokset. Ne on puuväreillä tehty, minulta kuin ei tuo maalaminen vesiväreillä onnistu :oops:

Jokatapauksessa, noi on ihan uskomattoman hienoja. Ja olihan se siis niin, että saa kopioida omalle koneellensa koristeeksi noita piirrustuksia?

Jatka samaan malliin! Upeaa!
Korn ja System Of A Down rulettaa!!
Image
http://ystavakirja.net/index.php?kayttaja=musahullu
Hellbender turbulence

Postby Enary-fan-94 » Thu Jul 20, 2006 9:51 am

Aivan sairaan hieno Kalma ja muutkin on edelleen hienoja....
Enary-fan-94

Postby Nikke 1 » Thu Jul 20, 2006 10:41 am

Toi pikkukita on ihana!!!!!!!
Ja toi Kalmatyö... Mä rähädin sille!
Sä oot hyvä! Piirrä lisää!!!!!!!!!!!
Turpani voit tukkia, mutta hiljaa en ole
Nikke 1

Postby Zukka » Thu Jul 20, 2006 11:04 am

Voi elämä. Voi elämä. Leukani putosi. Mutta yritetäänpäs arvostella nämä.

Awa
Jos tämän tosiaan ilman luonnostelua piirsit, olen kyllä ihan järkyttynyt. Miten joku voi heviletissä piirtää noin hyvin, ilman luonnosteluakin? Tekisi mieli viljellä tähän viisikymmentä kysymysmerkkiä, mutta sitten tätä postausta ei otettaisi vakavasti. Kuitenkin, törkeän upea.

Enary
Tästä pidin vielä enemmän kuin Awasta, mutta tämä oltiinkin kai luonnosteltu ensin? Kun ekaa kertaa katsoin kuvaa, ja vilkaisin sitten kuvausta, oli leuka tippua taas. Vesiväreillä?! Voi heviletti. Itse olen ehkä.. Yhden kerran elämässäni koittanut vesivärejä vakavissani, ja siitä tuli kyllä.. Khöm. No aika monsterimaista jälkeä. Mutta tästä tykkään kovasti, mutta jotenkin tuo (Enarysta katsottuna) vasen käsi häiritsee. Ei tietoa siitä, mikä häiritsee. Hassua. Mutta tästäkin tykkään ihan kympillä.

Pikku-Kita
Tämä on kyllä aivan julmetun suloinen, mutta jostain syystä en tästä pidä niin paljon kuin muista töistäsi.. Johtuu varmaan siitä, etten pikkulapsista yleensäkään (älkää nyt kukaan loukkaantuko kuitenkaan). Mutta tuo fleda on kyllä aivan ihana pinkkeine hiustupsuineen.

Kalma (ja lumipallo)
Nyt päästiin suosikkikuvaani. Ihhii, Kalma on tässä kyllä aivan \,,/. Halittava. Kitan lausahdukselle repesin, jahka olin saanut silmäni irti tuosta infernaalisen ihanasta Kalmasta. Ehhee, nyt tämä menee Kalman ihquttamiseksi. Ihq. Kitan kengissä häiritsivät nuo piikit. Ovatko ne väärässä kohdassa, vai katsonko väärin? Kalmassa ei sitten häiritse mikään, päinvastoin. Nuo.. Olkapiikitköhän ne ovat? Niiden väritys on tosi kiva, kuten joku jo sanoikin. Samoin nuo hanskat. Ja koko miäs. Lisää Kalmaa siun pitää piirtää, ehdottomasti.

Muoks:
Saanko tallentaa lumipallokuvan koneelleni?
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby juice-girl » Fri Jul 21, 2006 3:46 pm

hianoja kaikki, pakko myöntää! :) ihan yli-söpöjä! <3
juice-girl

Postby Kitawa » Fri Jul 21, 2006 4:19 pm

Joo, eli tiedoksi kaikille: kuvia saa toki tallentaa itselleen koneelle jos ei niitä levittele muualle tai ala muokkaamaan. Kiitokset kaikille kovasti palautteista! ^_^
Kitawa

Postby Mystic-Girl » Fri Jul 21, 2006 6:57 pm

Hienoja kuvia. Hyvin sarjakuvamaisia ja väritys on onnistunut. Huvittavia varsinkin viimeinen. :lol:
Everybody don`t know me
- Mystic -
Mystic-Girl

Postby Kalma-fani91 » Sat Jul 22, 2006 5:46 pm

repesin aivan tolkuttomasti tuolle kalmalle :lol: aivan jumalattoman hieno kuva!! :twisted:
Image
Kalma-fani91

Postby Kitawa » Tue Jul 25, 2006 11:18 am

Laitoin kaksi uutta kuvaa liittyen fanfictioneihin. Ensimmäinen on sandyn tarinasta johon linkki tässä: http://www.bmgfinland.com/lordiforum/vi ... php?t=3606
Kuvassa on siis oma käsitykseni Kuonosta, johon sain inspiraation k.o. kertomusta lukiessani. Toivottavasti kuva ei ole järkytys hahmon luojalle, joka tunnetaan nimimerkillä bandra. Tuollainen tyyppi miulle tuli heti mieleen Kuonosta. ^_^ Hahmosta oleva kirjallinen kuvaus kuuluu näin: "Kuono oli muuten samanlainen kuin Kita paitsi hän oli lyhyempi ja hänellä oli vähemmän hampaita". Omassa pikku pääkopassani hän oli alusta alkaen ruskeampi kuin isoveikkansa, ja hiukan punk-henkinen kaveri, iloinen veitikka. Ja tämä kuvahan liittyy kohtaukseen, johon kuuluvat vuorosanat:
Kuono: "Nyt Lordi ei tiedä missä Kita ja Kuono on?"
Kita: "Ei Kitakaan kyllä tiedä."

En muuten uskaltanut tehdä tuohon kuvaan taustaa. Ehkä kokeilen joskus. Siihen tulisi synkkä metsä, mutta pahoin pelkään että sössin koko kuvan jos alan tuhertaa sitä metikköä tuonne.

Toinen kuva on sitten Zyxin pyynnöstä tehty hänen fanficciinsä, johon linkki tässä: http://www.bmgfinland.com/lordiforum/vi ... php?t=3810
Kuvaus hahmosta on seuraavanlainen: "melko samannäköinen kun kita mutta sininen ja ei ole sarvia päässä mutakun ne pikkusarvet otsassa.mustat hiukset samanlaiset hampaat ja hame tai mikä ny onkaan". Niin ja hahmon nimikin on Zyx, Kitan isoveli siis. Hopefully miellyttää hahmon kehittelijän silmää tämäkin.

Ja sitten loppukommentti molemmista: ovat siis molemmat tusseilla ja puuväreillä tehty. Toivomus olisi, että jos joku toinen piirtää näitä hahmoja (kysyen tiettykin kirjoittajien lupaa), niin ei kopioisi suoraan näistä kuvista ideoita vaan keksisi omanlaisensa kertomuksien perustella. Kummiskin olen jonkun verran omia vapauksia ottanut. Mutta toivotaan että molemmat kertomukset jatkuvat! (kiitokset kirjoittajille, että sain kunnian piirtää hahmonne)

Ps. Jos linkit kuviin ei toimi, pistäkää viestii, en oo varma mut Geocities saattaa kait sanoo ittensä irti jos kuormittuu liikaa...? Dunno.
Kitawa

Postby Mistreal » Tue Jul 25, 2006 11:38 am

ei toimi :( ihan tylsää. Itse laitan kuvat imageshakiin... :D
Mistreal pikku pervoilija >8D
Mistreal

PreviousNext

Return to Lordi fanfic