Kitawa wrote:Päätin tehdä tietokoneella värityksen tällä kertaa, toivottavasti dark_havensilla ei oo mitään sitä vastaan. =)
Kitawa wrote:Ja toivottavasti muutenkin tykkäät piirustuksesta, oot tosi huippu tyyppi niin foorumilla kuin Twitterissäkin!
Kitawa wrote:Haa! Kiitos mahtikivoista palautteista ja anteeksi myöhäinen vastaus.Ajattelen, että Amenille varmaan maistuu drinksu, kunhan se pääsee alkuhämmennyksestä yli.
Piirsin vihdoin jotain, minkä voin tänne upata:
http://img542.imageshack.us/img542/6792/oor4.jpg
No niin, tämä siis on noin vartissa tehty piirros frendille kirjeen koristukseksi, eli ei niin kauhean yksityiskohtainen kuin jotkut kunnianhimoisemmat projektini. Väritykseen en oikeastaan panostanut yhtään, halusin vain lisätä siihen vähän sävyä, jottei olisi ihan pelkkä viivapiirros. Mielenkiintoista huomata, miten oma tapa piirtää Enary on kehittynyt vuosien saatossa.
Kitawa wrote:Piirsin vihdoin jotain, minkä voin tänne upata:
http://img542.imageshack.us/img542/6792/oor4.jpg
No niin, tämä siis on noin vartissa tehty piirros frendille kirjeen koristukseksi, eli ei niin kauhean yksityiskohtainen kuin jotkut kunnianhimoisemmat projektini. Väritykseen en oikeastaan panostanut yhtään, halusin vain lisätä siihen vähän sävyä, jottei olisi ihan pelkkä viivapiirros. Mielenkiintoista huomata, miten oma tapa piirtää Enary on kehittynyt vuosien saatossa.
Kitawa wrote:Ajattelen, että Amenille varmaan maistuu drinksu, kunhan se pääsee alkuhämmennyksestä yli.
Kitawa wrote:Toivottavasti kuvasto miellytti silmää. Palautteesta olen aina hyvin kiitollinen. =)
Kitawa wrote:Täällä Suomen fan art-puolella on ollut todella hiljaista viime aikoina. Toivottavasti kaikki eivät ole vallan talviunilla. Täältä pesee kaksi piirustusta Kitawalta.![]()
Toivottavasti kuvasto miellytti silmää. Palautteesta olen aina hyvin kiitollinen. =)
Kitawa wrote:Täällä Suomen fan art-puolella on ollut todella hiljaista viime aikoina.
Zoka wrote:Toivottavasti kolme kuukautta myöhässä tuleva palaute kelpaa. :p
Mutta tosiaan, heti kun tuo kuva ruudulleni ilmestyi, ei muuta voinut ajatella kuin että "Kyllön muuten perhanan söpö!" On kyllä niin hellyttävän ja surkean näköinen öttiäinen että ei auta muu kuin kirota kyvyttömyyttäni kurkottaa monitorin sisään halatakseni raukkaa.
On muuten hienon yksinkertainen tyyli myös, mukava silmälle. Suurimmaksi osaksi ihastelen kyllä noita käsiä. Itellä on aina jonkinmoisia onkhelmia kätösten kanssa joten en voinut olla huomaamatta miten sä oot onnistunut piirtämään ne niin uskottavan, mutta myös yksinkertaisen näkösiksi. Sun piirtämänäs näyttävät niin helpolta, mutta auta armias jos itse yrittää jotain vastaavaa.
Kitawa wrote:Pöö!
Täällä taas. Tuskin uskon tätä itsekään, mutta kesäloma saa ihmeitä aikaan ja nyt on tarjota katseltavaksi tällainen tekele.
https://dl.dropboxusercontent.com/s/xn8 ... 5.jpg?dl=0
Itse piirroshan on vanha kuin tuonela, mutta väritin sen vasta tänään (25.7.2015). Kuva löytyi puoliksi tussattuna siivotessani keskeneräisten piirustusten laatikkoa ja tuumasin, että suottahan tuon nyt hukkaan heittää. En oikein pitänyt alkuperäisestä piirroksesta ikinä ja siksi se kai jäi kesken, mutta ihan kiva siitä tuli näin väritettynä, vai mitä tuumitte? Taitaa olla Kita kesätunnelmissa. Mallia en juuri katsellut muutamaa yksityiskohtaa kuten sarvien ja tukkapehkon värejä lukuunottamatta, joten tämä on vähän tällainen freehand-juttu. Toivottavasti miellyttää silmää (mutta jos ei, niin enpä minä sille kyllä oikein mitään voi). Rentouttavaa kesää kaikille hirviöiden ystäville!
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests