Monsterboard

Jarkko II (Matka (jälleen kerran))

Fanien Lordi-maailmaan sijoittuvia novelleja (short stories), tarinoita ja muita tuotoksia.

Moderators: psyanide, Hemitys

Postby Little Gothic » Sun Apr 08, 2007 4:13 pm

Hei, vähän hyvä 8) Siis tosi hyvä. Tykkään tästäkin tarinasta kun se ei oo tylsää romanttista hempeilyä. Noita songficcejä en jaksanu lukee, sori :D Mutta tää "päätarina" riittää kyllä aivan hyvin. Kiitos, ja jatka please.
Little Gothic

Postby ~Monsterican Girl~ » Mon Apr 09, 2007 8:06 pm

Mäkin haluisin jatkoa. Tää on aivan sairaan hyvä tarina :) Ja noi songficit, jotain niin... parasta :D
~Monsterican Girl~

Postby Mansikkakiisseli » Tue Apr 10, 2007 9:21 am

Kiitoksia, kiitoksia. En yhtään ihmettele, ettei joku jaksa lukea noita songfickejä, sillä ne ovat niin... Tekemällä tehtyjä.

Osa 7.
Mietiskelyä

Ox ja Mr. Lordi olivat hyvän aikaa pelanneet shakkia, ja miettineet samalla Enaryn tapausta.
"Oletko miettinyt" Ox sanoi tasaisesti, kuin olisi puhunut päivän säästä.
"Että Enaryn kuolemisella juuri lammen rantaan olisi joku merkitys?" hän sanoi samalla, kun siirsi kuningatartaan.
"Nooh.." Mr. Lordi sanoi, kun söi lähetillään Oxin tornin.
"En sen suuremmin. Yhtä hyvinhän Enary olisi voinut kuolla vaikkapa suohon,"
"Niinpä, niinpä...." Ox mutisi samalla, kun siirsi kuningattarensa.
"Kuules Lordi," hän sanoi.
"No mitä, mitä?" Mr. Lordi sanoi, kun söi omalla kuningattarellaan Oxin sotilaan.
"Shakki ja matti," Ox virnisti.
"Täh? Ei kuule, ei voi olla," Mr. Lordi sanoi, ja tutki pelilautaa, kuin olisi löytänyt sieltä vastauksen.
"On se kuule vaan niin," Ox naureskeli.
"Todistit taas huimat shakinpelaajan kykysi,"
Mr. Lordi kirosi, mutta sitten hänen kasvonsa kirkastuivat.
"Niinpä tietysti..." hän mutisi.
"Mitä? Mitä tietysti?" Ox kysyi Mr. Lordilta.
"Eipä mitään erikoista," Mr. Lordi sanoi.
"Taisin vain keksiä, että miten löydetään se paikka, mistä Enary lähti, ja missä Magnum on,"

---Lammella:---

Kallometsä on vaarallinen. Se ei ole vaarallinen siksi, että se on niin suuri. Se ei ole vaarallinen siksi, koska siellä on vaarallisia eläimiä. Tai, siksi myös se on vaarallinen, mutta yksi, ehkä suurin vaara on se, että siellä ei löydä enää sinne, mistä on tullut. Polut katoavat. Poikkeuksiakin on. Miksi Kalma löysi takaisin lammelle? Se ei kyllä ole poikkeus. Hän nimittäin meni yksinkertaisesti eri reittiä. Kitakin löysi takaisin lammelle, eikä hänkään mennyt - Mr. Lordin ja Awan kiusaksi - polkua. Awalla taas kävi hyvä tuuri. Hän pääsi takaisin lammelle. Ja siellä, rahkasammalten lätistessä, hän kaivoi paperilapun esiin, ja ryhtyi miettimään:
"Hmm,"
"Enary kuollut... Magnumkin melko varmasti kuollut.... Joku yrittää tappaa meidät..... Miksiköhän?" Awa pohdiskeli ääneen. Ei todellakaan ollut helppoa miettiä, kun Enaryn ruumis lojui sadan metrin päässä. Awa käveli Enaryn ruumiin viereen. Hän tuijotti haava päässä, yrittäen löytää jotakin, joka kertoisi Enaryn kuolemasta. Awa veti syvään henkeä, ja puhalsi ilman sitten ulos. Ei mitään. Awa käänsi katseensa paperilappuun.
"Jotakin tässä on," hän mietti.
"Jotakin, mutta mitä?" Awan ajatukset keskeytyivät, sillä pusikosta hyppäsi tummapukuinen mies. Miehellä oli kädessään verinen leka.
"No niin," mies sanoi käheällä äänellä.
"Siinä on toinenkin. Pääset ystäväsi luokse," hän sanoi ja iski lekan Awaa päin. Miehen epäonneksi Awalla oli nopeat refleksit, joten leka iski häntä vain olkapäähän. Kuului inhottava rusahdus, kun solisluu katkesi.
Miesi kirosi, ja kohotti lekan uuteen iskuun, mutta leka ei päässyt perille asti, kun vanha ja verinen Harley-Davidson kaarsi miehen eteen, ja sen selässä istuva zombie ampui haulikolla miestä rintaan. Mies vavahti, ja kaatui sitten lampeen. Mies kellui hetken aikaa, mutta sitten hän vajosi ruskeiden lumpeiden alle, ikuiseen uneen.
Kalma hyppäsi moottoripyöränsä selästä.
"Ootko okei?" hän kysyi solisluutaan parantelevalta Awalta.
"Juu, hetki pieni," hän sanoi, ja myrkynvihreä valo välähti hänen kädestään.
"Joo, nyt," hän sanoi.
"Sulla kävi tuuri, ajattele, jos leka olis osunut vaikka rintakehään," Kalma sanoi aitoa huolta äänessään. Hänenkään mielestä ei ollut hyvä, että heidän jeginsä kimppuun hyökätään.
"Niin," Awa sanoi.
"En nyt seisoisi tässä,"
Kalma nyökkäsi, ja he seisoivat vaiti, tuijotellen lampeen, minne salaperäinen, tummapukuinen mies oli hetki sitten kadonnut. Kalma avasi suunsa sanoakseen jotakin, mutta silloin puskassa rasahti. Kalma ja Awa kääntyivät salamana, ja puskasta astui esiin pitkä henkilö. Henkilö pudisteli hiuksiaan, ja kääntyi sitten katsomaan häntä tuijottavia hirivöitä.
"Ei kai vain..." Kalma aloitti.
"Kyllä, valitettavasti," Awa jatkoi. Molemmat tuijottivat henkilöä, ja huusivat:
"SINÄ!?"

"You can't get more serious than Lennon at his most serious.
If you get any more serious than that you fucking throw yourself under a train!"

- Roger Waters
Mansikkakiisseli

Postby Little Gothic » Tue Apr 10, 2007 4:13 pm

Wow, täähän on jännää. Kukahan se on? Äkkiä jatkoa en jaksa oottaa :P
Little Gothic

Postby hennuli » Tue Apr 10, 2007 7:42 pm

Aivanaivan! Laitappas lisää ja äkkiä sittenkin! ja sun PITÄÄ laittaa se songfic tänne! Mie vaadin! Tai sit sie joudut tekemisii miun haulikon kaa! :twisted:
See the guy along the road
Who can he be?
Wait awhile he'll turn around
See the man is me..
hennuli

Postby Demon Angel » Tue Apr 10, 2007 8:58 pm

Pistäs kuule jatkoo...
Ja muute hennuli...kelpaisko sun haulikolle seura? Nimittäi jos mansikkakiisseli ei kohta laita sitä songfickii nii mun lekalla on tosiaan asiaa sille.
-Peter vittu, senki äpärä! (Gene Simmons)
Demon Angel

Postby Kurosu » Tue Apr 10, 2007 9:00 pm

Tämä tarina on jotain niiin... Mahtavaa! En edes osaa sanoa mitä, mutta mahtavaa siitä huolimatta.. :lol:

En nyt oiken mitään rakentavaa osaa antaa... Jatkat vain samaan malliin, niin on rauha maassa ja ihmiset tyytyväisiä...^^

No niin.. Ja sitten voisit vaikka jatkaa seuraavaksi...
-Amen vei sydämeni! <3
-Niimpä. Kirjaimellisesti..
Kurosu

Postby hennuli » Wed Apr 11, 2007 4:07 pm

Demon angel. Seura kelpais tosiaan! :twisted:

Mansikkakiisseli: Laita nyt sitä jatkoo ja vähän äkkiä ennen ku me tullaan DA:n kaa käymää! buahhaah! :lol:
Who can he be?
See the man is me..
hennuli

Postby Demon Angel » Wed Apr 11, 2007 4:38 pm

Sitä samaa täältä...
*pitelee käsissään lekaa* En olekkaan päässyt vähään aikaan käyttämään tätä.
"Nii ekkö sä oo päässy kunno käyttöö?" (puhelee lekalleen)
*hiplailee lekaansa ja antaa käsiensä vaeltaa pitkin lekan veritahraista kaulaa*
Last edited by Demon Angel on Wed Apr 11, 2007 4:39 pm, edited 1 time in total.
Demon Angel

Postby Little Gothic » Wed Apr 11, 2007 4:38 pm

hennuli wrote:Demon angel. Seura kelpais tosiaan! :twisted:

Mansikkakiisseli: Laita nyt sitä jatkoo ja vähän äkkiä ennen ku me tullaan DA:n kaa käymää! buahhaah! :lol:

Mä liityn tein mukaan jos sopii :twisted: Mulla on kyllä vaan raatelukynnet aseena mut...
Jaa se songficci kans tänne, vaikka en oo useimmiten innostunu niistä niin voishan sitä kokeilla :D
EDITTIÄ: DemonAngel, onko teillä kovinkin läheinen suhde sen lekan kanssa? :P (Älä murhaa mua pliis, se oli ihan hyvällä tarkotettu) Tosin nää mun viestit alkaa mennä jo offtopicin puolelle :?
Last edited by Little Gothic on Wed Apr 11, 2007 4:40 pm, edited 1 time in total.
Little Gothic

Postby Demon Angel » Wed Apr 11, 2007 4:40 pm

Siitä vaa jos sulle kelpaa haulikko ja leka seurlaisiks.
*laskee lekansa varovasti pöydälle odottamaan tositoimintaa*
Demon Angel

Postby hennuli » Wed Apr 11, 2007 7:44 pm

hehee! Vai viel raateluhampaat! Tosi jees! Mukaan vaan! Hei! Nyt mansikkakiisseli jatkoo kehiin ennen ku myö tullaan kylään! (keitäppäs kahvit valmiiks... :twisted: )
Who can he be?
See the man is me..
hennuli

Postby Mansikkakiisseli » Thu Apr 12, 2007 9:24 am

Argghh... Olen jo toisin sanoen kuollut. :o
No, se songfic... Älkää sitten suuttuko, sillä se on aikas huono, sillä Kalmageddonista ei saa rautalangallakaan "kaunista ja tunteellista", vaikka onkin yksi maailman parhaista kappaleista....

Lordi - Kalmageddon

You start to feel the cold
Now you belive the tales
you´ve been told
He´s here, he´s at your door
The grim reapers son
we can´t ignore

Istuin rauhassa takkatulen ääressä, sarjakuvalehti kädessäni. Kääntelin verkalleen sivuja, ja hyräilin itsekseni. Samassa takan tuli sammui. Laskin lehden kädestäni, ja tutkin hiillosta. Se hehkui vielä, mutta kun kurkotin lähemmäs, huomasin, ettei se hehkunutkaan lämpöä. Se hehkui kylmää. Värisin kylmästä; koko talo oli viilennyt. Mieleeni tunki väkisinkin isoveljeni kertomus hirviöstä, Viikatemiehen pojasta, joka kulki taloissa ottamassa ihmisten sieluja. Joku kolkutti oveen. Kolkutus kaikui kylmästi. Ryömin hitaasti ovelle.

The age of ruin
is upon us all
Futile prayers just
a waste of your time
The dead walk
as their master calls
Leads the herd to the
beat of the chimes

Olin saapunut ovelle. Lattian raosta tuuli kylmää tuulta. Värisin kauhusta. Ilma löyhkäsi kuolemalta. Kurkistin oven ja lattian välistä. Oli hämärää, mutta silti erotin jotakin tummaa. Korkeat kengät. Kosketin varoen ovenkahvaa. Se oli jääkylmä. Kuulin etäistä kellojen soittoa, pudistin päätäni, mutta se vain jatkui. Avasin oven. Näky järkytti minua.
Kiljuin.

Kalmageddon
The man outta hell
He casts an evil spell
Surrender your soul
and those your treasure the most
Praise the unholy ghost

Ovella seisoi zombi. Nielaisin. Veljeni oli oikeassa. Zombi virnisti ilkeästi. Se huokui kylmää. Jalkani eivät enää kantaneet, vaan lysähdin lattialle. Tuijotin silti zombin kylmiä silmiä, ja tunsin kun elämä valui pois. Olin vain, ja tein hitaasti kuolemaa. Viimein heräsin horroksestani.
"Älä, älä, tee mitä tahdot, mutta älä tapa minua," takeltelin hermostuneena. En tiennyt, että kuulisiko se minua.
"En minä sinua tapa," zombi puhui kylmällä äänellä.
"Haluan vain, että palvot minua,"
Se lause herätti minut. Kokosin voimani, ja ryntäsin ullakolle.
En vilkuillut taakseni kertaakaan, mutta tunsin, kun zombi seurasi minua.
Sillä ei ollut mihinkään kiire.

You´re counting
in the dark
The last beats of
your pounding heart
The tales you´ve heard
are true
Your scream is silenced as
the cold hands engful
you

Olin kiivennyt ullakolle. Vanhat lattialaudat narisivat, ja tuuli ulvoi nurkissa. Vapisin. Kuulin sydämmeni tykyttävän. Näin zombin kulkevan luokseni hitaasti, hohtaen kylmää. Zombi astui lähemmäs. Näin sen kunnolla. Iho oli mädäntynyt, ja hampaat olivat keltaiset. Likaisten hiusten päällä oli silinteri. Tajusin; veljeni puheet olivat totta. Miksen uskonut silloin? Olisin voinut pelastautua. Yritin huutaa, mutta jokin näkymätön voima esti sen. Kylmyys tuli lähemmäs, kun zombi laski kätensä kaulalleni.
Sitten tuli pimeys.

Kneel before the unholy ghost

Last edited by Mansikkakiisseli on Mon Apr 16, 2007 8:58 am, edited 2 times in total.
"You can't get more serious than Lennon at his most serious.
If you get any more serious than that you fucking throw yourself under a train!"

- Roger Waters
Mansikkakiisseli

Postby Little Gothic » Thu Apr 12, 2007 2:55 pm

WOW :shock: Aivan sairaan hyvä! Missä oot oppinu tekemään songficcejä? :P Huomasin kyllä pari virhettä sanoissa, mutta mitäpä tuosta. Jos pitäis antaa numero niin ehdottomasti 10- Lisää noita! Mutta myös sitä päätarinaa kanssa :twisted:
Little Gothic

Postby hennuli » Thu Apr 12, 2007 3:52 pm

Tosi hyvä! tosta ehdottomasti 10+! (Eihän tää oo mikkää äidinkielenkoe.. :) ) Parempi laittaa sitä jatkoo äkkiä tai mie tuun huomenna käymään! :twisted:
Who can he be?
See the man is me..
hennuli

Postby Demon Angel » Thu Apr 12, 2007 9:28 pm

ööh...LC...tota nii...*punastuu*
Joo on mulla ja mun lekalla läheinenki suhde.

Mutta joo siis toi Kalmageddonista tehty songfic oli tosi hyvä.
Jatkas kirjotteluu ettei tarvi tulla oikeesti käymää sun luona...
Last edited by Demon Angel on Mon Apr 16, 2007 2:30 pm, edited 1 time in total.
Demon Angel

Postby Mansikkakiisseli » Fri Apr 13, 2007 1:50 pm

Kiitoksia.... Yhden kirjoitusvirheen korjasin, (he cast/casts) mutta kertokaapas, että missäs ne muut ovat, niin voin korjata ne.
Ja songfickeistä sen verran, etten missään ole niitä oppinut kirjoittamaan. Aloitin Nightwishin Forever Yours - kappaleesta, ja te tiedätte tuloksen. :roll:

Osa 8.
Minun luottamustani et saa

Kalma ja Awa tuijottivat suu auki puskasta kömpinyttä naista. Naisen ennen platinanvaaleat hiukset olivat harmaantuneet, ja skottiruudulliset housut olivat lähes puhki polvien kohdalta. Limetinvihreä takki oli harmaantunut, ja naisen sydämen muotoiset kasvot kiiltelivät hiestä. Hetken hiljaisuuden jälkeen Kalma viimein avasi suunsa.
"Mitä hittoa sinä täällä teet?" hän kysyi naiselta.
Nainen puristeli käsiään, ja vilkuili Kalman kädessä olevaa, yhä hieman savuavaa haulikkoa hermostuneena.
"No, sitä minä, kun tuota, S.O.P.P.A kaatui, ja tuota noin, ajattelin, että..."
"Soppa?" Awa kysyi hölmistyneenä.
"Oletkos sinä uuden yhtiön perustanut?"
"Ei, ei," nainen pudisteli päätään.
"Se on Sodi Oikeuden Puolesta Pitkällä Ajalla," hän julisti ylpeänä.
"Hän on mennyt sekaisin. Lindél, toistan: mitä sinä täällä teet?" Kalma toisti, ja silitteli haulikkoaan.
"Noh, minä ajattelin, että muistat joskus kun oltiin samalla puolella, taisteltiin pahoja vastaan, niin ajattelin, että sinä ja sun jengis vois aut-"
"MITÄ?! SENKIN VANHA, HYÖDYTÖN LUT-" Kalma huusi, mutta Awa keskeytti hänen lauseensa käden heilautuksella.
"Säästä tuo myöhemmäksi," hän sanoi Kalmalle.
"Taisi yhteistyökumppanit kaatua, ja nyt odotat, että suojelemme sinua, niinkö? Erja, kuule, luuletko meitä niin tyhmiksi?"
Nainen, Erja Lindél nimeltään pudisti surullisesti päätään.
"Niin, olette oikeassa," hän totesi.
"KUULE, NIIN OLEMMEKIN! SINÄ PETIT MEIDÄT! SINUN TAKIASI MAGNUM JA ENARY OVAT KUOLLEET! SINUN TAKIASI JOUDUMME ASUMAAN TÄÄLLÄ HELVETIN METSÄSSÄ! VAIN SINUN TAKIASI! OLETKO NYT TYYTYVÄINEN!?" Kalma karjui naiselle. Nainen pudisti taas päätään.
"En," hän sanoi.
"Olen hyvin pahoillani, mutta jos voisin korvata tämän, niin olisin onnellinen. Minulla on keino saada tietää, kuka on Enaryn ja Magnumin kuoleman takana. Ainoana ehtona on, että luotatte minuun,"
Kalma katsoi Awaan, ja Awa katsoi takaisin.
"No, yksi asia on varma," Awa sanoi.
"Minun luottamustani et saa," hän jatkoi.
Erja Lindélin kasvot venähtivät, mutta hän kokosi mairean tekohymyn kasvoilleen, joka sai Kalman ja Awan voimaan pahoin.
"Selvä," hän sanoi.
"Ette anna vaihtoehtoja,"
Sen sanottuaan Erja Lindél väläytti hymyn, ja hyppäsi puskaan. Kalma ja Awa riensivät perään, mutta hänestä ei näkynyt jälkeäkään.
"Outoa," Kalma totesi Awalle.

---Rähjäisessä mökissä:---

Lahossa mökissä Kallometsässä Mr. Lordi kolusi ullakoita. Samaan aikaan Ox ja Amen keskustelivat hiljaisella äänellä olohuoneessa, varoen etteivät herättäisi Mr. Lordin huomiota.
"En ole todellakaan varma tästä," Ox kuiskasi Amenille.
"Sano mitä sanot, mutta mielestäni Lordi on seonnut,"
Amen kohautti olkapäitään, ja keskittyi syömään greippiä.
"Miten voit syödä tuommoista moskaa?" Ox kysyi Amenilta.
"En tiedä, mutten löytänyt muutakaan," Amen vastasi muina miehinä, ja jatkoi greipin syömistä.
Ox pyöräytti silmiään, ja selaili vanhoja valokuvakansioita. Valokuvakansio, kuten kaikki muukin Kallometsässä, näytti tuhatvuotiaalta. Kukaan ei tiennyt kuinka vanha se oli, tai miten se sinne oli päätynyt. Valokuvakansio oli täynnä mustavalkoisia kuvia menneistä ajoista.
"Hei," Ox tökkäsi Amenia kyynärpäällä.
"Katso tuota,"

- Roger Waters
Mansikkakiisseli

Postby Demon Angel » Fri Apr 13, 2007 2:10 pm

Pistä jatkoo mansikkakiisseli.
Kiitos sun mun leka on ollu siitä lähtie ku sä laitoit kalmageddon songficin iha maasa.
Mut kyl se siitä piristyy.
Laita jatkoo...
Demon Angel

Postby Little Gothic » Fri Apr 13, 2007 3:34 pm

Voihan PIRU! Taas jätit tällaseen kohtaan :evil: Oispa tästä tarinasta kirja niin vois lukee kaiken kerralla. Mutta en siis hoputa tai mitään, eiei :D Mahtavaa kertakaikkiaan!
Noita songficin "virheitä" en viitti korjata, koska oot ehkä kattonu monsu-unen kansilehtisestä ja mä katon mieluummin nuottikirjasta jossa sanat on vähän erilailla :P
Little Gothic

Postby hennuli » Fri Apr 13, 2007 4:49 pm

no höh! jos en ois kipee ni tulisin välittömästi sinne vaatimaan jatkoo! :evil:
Who can he be?
See the man is me..
hennuli

Postby Mansikkakiisseli » Mon Apr 16, 2007 9:26 am

Jep, monsu-unesta olen kattonut, ja olen niihin sanoihin tyytyväinen.
Niin, ja kiitos kommenteista. Niitä on aina mukava lukea. :D

Osa 9.
Muistoja

Mr. Lordi tonki rähjäisen mökin ullakkoa. Ullakko oli täynnä vanhoja pahvilaatikoita, jotka sisälsivät aseita, antiikkia, valokuvia ja kaikkea muuta. Tällä kertaa Mr. Lordi ei hakenut niitä. Hän haki vanhaa, pölyistä kirjoitusta, jonka hän ajatteli olevan täällä. Mr. Lordi oli päässyt jo seitsemäänkymmenteenkolmanteen laatikkoon, kun Ox ja Amen - edellinen söi yhä greippiä - saapuivat ullakolle.
"Lordi," Ox sanoi pää laatikossa olevalle Mr. Lordille.
"Mhnhm," Mr. Lordi vastasi.
"Katso tätä. Näyttääkö tutulta?" Ox ojensi valokuvaa laatikosta tulleelle Mr. Lordille.
Mr. Lordi pyyhki pölyjä itsestään, ja otti kuvan käteensä.
"No totta vieköön tunnen tämän," hän sanoi.
"Sehän on Lauri,"
Amen kohotti päänsä greipistä, kun kuuli Laurin nimen.
"She shiish on she Rauthila?" hän sössötti suu täynnä greippiä.
"Anteeksi kuinka, Rehupelle?" Mr. Lordi kysyi ivallisesti Amenilta; hän ei kauheasti pitänyt hedelmistä.
Amen nielaisi greipin, ja henkäisi uudestaan:
"Se siis on se Rautila? Enkä ole mikään 'Rehupelle'. " hän sanoi Mr. Lordille.
Mr. Lordi nyökkäsi hitaasti. Hän ei jaksanut kinastella.
"Kuitenkin," hän sanoi Oxille ja Amenille, josta jälkimmäinen oli taas uppoutunut greippiin.
"He voivat olla kuolleita. Tai elossa. Mutta minusta tuntuu, että he ovat unohtaneet meidät,"
Ox pyörätytti silmiään, ja tuhahti:
"Joo joo. Kuka meidät nyt unohtaisi?"
Mr. Lordi huokaisi.
"Niin niin," hän sanoi hiljaa.
"Tai sitten vielä pahempaa. He ovat ehkä... Vaihtaneet puolta,"

---Lammelta kotiin:---

Kalma ja Awa kävelivät hiljaisina kohti mökkiä. Kalma oli käärinyt sätkän, ja hän puhalteli hiljaa raskasta savua ilmaan. He olivat kääntyneet polulta toiselle, kun Awa puhkesi yhtäkkiä itkuun. Kalma hämmästyi, sillä Awa ei koskaan itkenyt, ei ainakaan muiden nähden. Hän selvitti asiat raa'alla voimalla, tai yksinkertaisilla taioilla, tai miksei älyllä. Nyt kuitenkin Awa itki raskaita kyyneliä Kalman takkiin.
"Awa," Kalma sanoi yrittäen olla kuulostamatta ivalliselta.
"Mikä on?"
Awa nyyhkytti hiljaa, ja Kalma tajusi muutakin: hänen omia poskiaan vieri myös kuumia kyyneleitä. Siinä he itkivät, molemmilta kyyneleet valuen, hiljaisina, miettien elämän epäreiluutta. Ystävät pettivät ja jättivät, muut hylkäsivät, ainoastaan he olivat jäljellä. Liiallisen luottamuksen takia Enary ja Magnum olivat kuolleita; he olivat olleet lojaaleita väärille asioille, väärille uskomuksille, väärille ihmisille. He maksoivat siitä tyhmyydesta kalliin hinnan. Vapauden hinnan. Ja he tiesivät; heidän rahansa eivät riitä, eivät ole koskaan riittäneet.
He eivät pääseet vapauteen.
Viimein he olivat itkeneet kyyneleensä loppuun. Awa pyyhkäisi kyyneleet kämmenselkäänsä, ja veti syvään henkeä.
"Tästä ei sitten tarvitse kertoa muille," hän sanoi Kalmalle hiljaa.
Kalma väläytti hymyn suupielestään, ja tumppasi sätkän maahan. Se savusi hetken, ja sitten savu oli poissa.
"Okei," hän sanoi viimein, ja he jatkoivat kulkua.
He olivat kulkeneet kauan, kun viimein Kalma avasi suunsa:
"Mitä se Lindél mahtoi täällä haluta?"
Awa kohautti olkapäitään.
"Varmaan suojaa. Mikäköhän se S.O.P.P.A oikein on?"
Kalma heilautti vähättelevästi kättään, kuin olisi yrittänyt huitoa kärpästä kauemmaksi.
"Ääh, varmaan joku Sodi Orpojen Perunoiden Puolesta Aamupalalla, tai joku sinne päin,"
Awa tirskahti hiljaa, ja he jatkoivat kulkua vaitonaisina. Hetken kuluttua he olivat saapuneet suuren pirunpellon luokse.
"Hassua," Kalma sanoi.
"En muistanut, että täällä on tällainenkin,"
Awa kirosi raskaasti, pitkään ja hartaasti.
"Olemme varmaankin eksyneet," hän sanoi.
Kalma pysyi vaiti, sillä hän kuunteli tarkaavaisesti.
"Kuuntele," Kalma sanoi.
"Ihan kuin tappelu. Ja se kuulostaa Kitalta..."
Kalma ei jäänyt odottamaan Awan diagnooseja, vaan ryntäsi pirunpellon halki. Awa jäi hetkeksi paikoilleen, mutta seurasi, kun kuuli vertahyytävään tuskanhuudon, ja toisen huudon:
"EIIH!"

- Roger Waters
Mansikkakiisseli

Postby hennuli » Mon Apr 16, 2007 3:05 pm

toihan oli taas kerran hyvä osa! laitappas jatkoo! :D
Who can he be?
See the man is me..
hennuli

Postby Demon Angel » Mon Apr 16, 2007 3:09 pm

*reps*Sodi Orpojen Perunoiden Puolesta Aamupalalla. "Hei proidi mis jeesusteippi?"
Laitas jatkoo. Kuulostaa ja näyttää hyvältä.
Demon Angel

Postby Mansikkakiisseli » Mon Apr 16, 2007 4:11 pm

Kiitoksia, ja repesin itsekkin kirjoittaessani S.O.P.P.A:lle selitystä.

Osa 10.
S.O.P.P.A iskee kiinni

Awa ja Kalma olivat juosseet, kompastelleet, kaatuilleet, kävelleet, ryömineet, kontanneet ja hyppineet pirunpellon yli, ja tuijottivat nyt niityllä tapahtuvaa verilöylyä. Kita taisteli tummapukuista henkilöä vastaan, ja veri lensi.
"Kymppi vetoa Kitan puolesta," Kalma sanoi Awalle, joka tuhahti halveksuvasti.
"Nyt ei ole aika lyödä vetoa, vaan auttaa Kitaa," hän sihahti Kalmalle.
"No, jos sulla on ideoita niin olen halukas kuulemaan ne. Vaikka kyllä voin yrittää arvatakkin ne, mutta mitä suuremmalla todennäköisyydellä arvaan väärin," hän sanoi Awalle, joka oli alkanut mumista jotakin kielellä, mitä Kalma epäili latinaksi.
Awan mumistessa hänen eteensä kohosi valtava tulipallo, joka hohti kuin majakka. Kun pallon halkaisija oli metri, Awa mumisi jotakin, ja pallo lennähti tummapukuisen henkilön - miehen tai naisen - kimppuun.
"Ihan hyvin," Kalma sanoi pöllämystyneenä, kun Awan tulipallo oli hyökännyt tummapukuisen henkilön kimppuun, ja ajoi henkilöä takaa, vähän väliä näykkien henkilöä takamuksesta.
"Mennään," Awa sanoi, ja kaksikko lähti niitylle, joka oli monen metrin matkalta värjäytynyt verenpunaiseksi. Veren keskellä huohotti väsynyt, verinen, mutta kuitenkin elossa oleva Kita.
"Kita kiittää," hän sanoi Awalle.
"Ilman Awaa Kita olla kuollut,"
Awa hymyili Kitalle, ja kääntyi sitten henkilöä - joka lähempää katsottuna paljastui mieheksi - kohti. Awa kohotti kättään, ja tulipallo sinkoutui Awan taakse leijumaan pahaenteisesti, kuin henkivartija.
"Kuules, kuka sinä olet?" hän kysyi mieheltä.
Miehen mustat hiukset olivat liimaantuneet hiestä kiinni kasvoihin, ja vihreät silmät säihkyivät. Mies piteli kylkeään joka vuoti reippaasti verta, varmaan johtuen Kitan puremasta. Mies irvisti tuskasta, kun kohottautui maasta.
"Mi-, minä olen Rautila. Niin, Lauri Rautila," mies sanoi.
Kalma pyöräytti silmiään halveksien.
"Kattonut liikaa Bondeja," hän osoitti Lauri Rautilaksi esittäytynyttä miestä.
"Esitteleekin itsensä samalla tavalla: Rautila, Lauri Rautila, ihan kuin Bond," Kalma tuhahti.
"Mi-, miten niin?" mies älähti.
"No, mietis miten Bond esittelee itsensä," Kalma sanoi tuskastuneena.
"No?" mies kysyi.
"My name is Bond. James Bond," Kalma sanoi, ja mies ähkäisi tuskasta.
"Kalma," Awa sanoi.
"Nyt ei ole aikaa tuollaiseen. Kysyn sinulta," hän osoitti miestä.
"Mitä varten sinä yritit tappaa Kitan?" hän kysyi mieheltä, ja tulipallo hänen takanaan murahti, ainakin Kalma kuvitteli niin.
"No, se on S.O.P.P.A:n hommia," mies sanoi.
Kalma ja Awa katsoivat toisiaan. Taas S.O.P.P.A iski. Awa kääntyi Kitan puoleen.
"Sinä et tiedä mikä on S.O.P.P.A, ethän?" hän kysyi.
"Kita ei tietää," Kita vastasi.
"No, se on Sodi Oikeuden Puolesta Pitkällä Ajalla," Awa sanoi, ja Kita tyrskähti.
"Ja Lindél on siinä," Kalma lisäsi.
"Lindél?" Kita toisti.
"Niin," Kalma sanoi.
"Mutta tuo miehen nimi kuulosti tutulta. Olen tavannut sinut jossakin..."

---Rähjäisessä mökissä:---

"Squadeissa," Ox älähti hiljaa.
"Niinpä niin, mutta kun Squadit on kaatunut, niin tyypit otti hatkat, ja jätti meidät ulkopuolelle," Mr. Lordi sanoi hiljaa.
Tuuli narisi lattialaudoissa, ja Amen söi greippiä hiljaisena. Hirviöt eivät sanoneet mitään, sillä kaikki oli sanottu: kaverit olivat lähteneet. Vaikka siitä olikin aikaa, niin vanha kuva oli tuonut muistoja mieleen. Kun he katsoivat toisiaan, he näkivät muistoja; rikottuja lupauksia, menneitä aikoja, kuolleita unelmia. He näkivät kapinan hengen, ystävyyden, vihan muita kohtaan. He näkivät liittolaisuuden, ja veljeyden. He näkivät menneisyyden, onnellisen ajan.
He eivät kestäneet katsoa sitä, joten he käänsivät katseensa ystävistään, ja näkivät lattian; näkivät petoksen, näkivät nykyisyyden, näkivät pelot, näkivät vihan. Vihan, joka sykki pettureita kohtaan, pettureita, joita he joskus kutsuivat ystävikseen. Vihan, jonka he kohdistivat itseensä; miksi näin kävi? Miksei ryhmä pysynyt koossa? Oliko vika muissa, vai omassa itsessään?
Ja tätä miettiessään he tajusivat, että vastaus löytyy ystävien kasvoista.

- Roger Waters
Mansikkakiisseli

Postby Demon Angel » Mon Apr 16, 2007 4:52 pm

Jatkoa tuleen.
Loppu oli nii hienosti kirjotettu.
"Vaikka siitä olikin aikaa, niin vanha kuva oli tuonut muistoja mieleen. Kun he katsoivat toisiaan, he näkivät muistoja; rikottuja lupauksia, menneitä aikoja, kuolleita unelmia. He näkivät kapinan hengen, ystävyyden, vihan muita kohtaan. He näkivät liittolaisuuden, ja veljeyden. He näkivät menneisyyden, onnellisen ajan."

Ja toi:
"He eivät kestäneet katsoa sitä, joten he käänsivät katseensa ystävistään, ja näkivät lattian; näkivät petoksen, näkivät nykyisyyden, näkivät pelot, näkivät vihan. Vihan, joka sykki pettureita kohtaan, pettureita, joita he joskus kutsuivat ystävikseen. Vihan, jonka he kohdistivat itseensä; miksi näin kävi? Miksei ryhmä pysynyt koossa? Oliko vika muissa, vai omassa itsessään?"

Joten että jatkoa tuleen tai saat alkaa keitteleen kahveja mulle ja mun lekalle.
Demon Angel

PreviousNext

Return to Lordi fanfic