Monsterboard

Pisin aikasi kun et ole kuunnellut Lordia?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: psyanide, Hemitys

Re: Pisin aikasi kun et ole kuunnellut Lordia?

Postby Riemu » Fri May 27, 2011 2:23 pm

Nyt täytyy sanoa, että taisi tulla oma ennätys, ei ole meinaan yhtyettä tullut kuunneltua ihan tarkoituksellisesti ainakaan viiteen kuukauteen...

Kun Babezin huumakausi päättyi, niin maailmasta tunki jälleen upeaa musiikkia ja nyt olen luukuttanut varmaan kymmentä uutta suosikkinousukasbändiä ja heidän tuotantoaan. Mediaplayerin sekoituksella toki tullut ajoittain vastaan, mutta jotenkin tuntui siltä, että on niin paljon kuultu, että menee vähän ohi korvien. Nyt kun sitten Twitterissä oli pitkästä aikaa Lordilta Tweetti, että uusittu Monsterboard on täällä, niin sen verran innostuin, että nyt lähti taas levyt Get heavystä lähtien pyörimään.
Riemu

Postby wake the snake94 » Tue Jun 07, 2011 6:53 pm

Hmm täytyy sanoa että viimeksi kuuntelin Lordia vuonna 2007, enkä ole yhtään viimeisintä studio lättyä kuunnellut enkä edellistä enkä omista kyseisiä levyjä edes ja ne eivät kiinnosta edes.. On tullut kuunneltua kaikkea muuta ja Lordin levytkin ovat jossain varaston pohjalla pölyttymässä ja intoa niiden hakemiseen ei vain ole.. :D eli kyllä tässä 4-5 vuotta on kulunut ilman Lordin kuuntelua.. :roll:
Last edited by wake the snake94 on Mon Jun 20, 2011 6:44 pm, edited 1 time in total.
Cannibal Corpse!!
wake the snake94

!!

Postby Monsterimies » Tue Jun 07, 2011 10:06 pm

Kyllä tässä varmaan vuodenvaihteesta asti on menty ilman. Eilen sitten pistin koko tuotannon soimaan Get Heavystä alkaen! Hyvältähän se edelleen kuulosti!
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
I'm who I am and this is what I do
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
In the end you know that I won't lose
Monsterimies

Postby Dr. Sin » Tue Jun 07, 2011 10:43 pm

Jaa, no olisiko muutama kuukausi. Oikeastaan aina välillä tekee mieli kuunnella, mutta nyt on hiljainen kausi, kun on vain yksinkertaisesti kuunnellut kaikkea liikaa. Nyt olen kuunnellut Two Steps From Helliä aika tehokkaasti. Sen tuotantoon ei voi muuten juurikaan kyllästyä, koska sitä on niin hirveästi.
Dr. Sin

Postby BloodRedSandgirl » Tue Jun 07, 2011 10:55 pm

Voi minnuu kämästä urpoa ku menin joskus luulemaan et on joteki pakko mennä massan mukana... Aattelin siinä vaiheessa et en voi kuunnella Lordii ku se on olevinaan nii noloo, nii päätin yrittää ettii jonkun toisen ei-niin-nolon bändin jota voisin fanittaa. Mut Lordi sit lopulta (onneks) vei voiton kaikista. Luojan kiitos en sortunu mihinkään muuhun. Joten tais siinä pari viikkoo mennä niitten muiden bändien perässä.
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby Nennuli » Tue Jun 28, 2011 9:54 pm

Novittu. Äiti ragee jo kun puhua pälpätän Kalmasta. :lol: :lol: :lol:
Kalma ja Ox RULES ^-^
Nennuli

Postby g-stealer » Fri Aug 05, 2011 5:57 pm

Oisko pari vuotta noin 2007 se hyyty sit tais alkaa ku saivat uuet puvut ja levyn ni 2009 alko taas ja on kestäny tähä päivää asti :) Onnex se on nyt vaa nii hyvää musaa :mrgreen:
I'm your nightmare!
g-stealer

Postby monsteri1234 » Sun Nov 06, 2011 2:53 pm

Olen kuunnellut lordia euroviisuista asti,-tosin en oo nyt pariin kuulauteen kuunnellu.-noh vähän taukoa niin sitten taas jaksaa :D
monsteri1234

Postby Heavy Rock » Mon Jun 11, 2012 6:32 pm

Mun pisin aika on jotaki 3 kuukautta. Sillon kuuntelin Party Rockia mutta, kyllä pitkän tauon jälkeen Lordi kuulosti ihan mahtavalta!
In the air a frightful thing, part animal, part machine!
Heavy Rock

Postby Para-Noir » Thu Jun 11, 2015 8:33 pm

Kahdeksan vuotta ja jokunen kuukausi päälle. Muutama viikko sitten Radio Suomessa soitettiin vanhoja Suomen viisukappaleita ja jossain vaiheessa voittobiisi pärähti soimaan.
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby monsterknight » Fri Jun 12, 2015 6:22 pm

Para-Noir wrote:Kahdeksan vuotta ja jokunen kuukausi päälle. Muutama viikko sitten Radio Suomessa soitettiin vanhoja Suomen viisukappaleita ja jossain vaiheessa voittobiisi pärähti soimaan.

Tuossa ajassahan on ehtinyt sitten missata monta helvatin hyvää lettua.
monsterknight

Postby Jere S » Fri Jun 12, 2015 6:57 pm

-
Last edited by Jere S on Sat Feb 02, 2019 6:20 pm, edited 1 time in total.
Jere S

Postby Para-Noir » Fri Jun 12, 2015 10:25 pm

monsterknight wrote:
Para-Noir wrote:Kahdeksan vuotta ja jokunen kuukausi päälle. Muutama viikko sitten Radio Suomessa soitettiin vanhoja Suomen viisukappaleita ja jossain vaiheessa voittobiisi pärähti soimaan.

Tuossa ajassahan on ehtinyt sitten missata monta helvatin hyvää lettua.

Bändi ei ole enää vuosiin herättänyt minussa mitään mielenkiintoa, pikemminkin päinvastoin. Vaikken bändistä pidäkään, en silti ainakaan toistaiseksi ole kokenut tarpeelliseksi häipyä tältä foorumilta.
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby Neftys » Thu Oct 26, 2017 8:20 pm

Mulla on tainnut pisin aika olla jotakin noin 6-7 vuotta. Sitten noin vuonna 2012 päädyin kuuntelemaan bändiä uudelleen ja siitä se sitten taas lähti. Nyt oon kuuneellu on/offina Lordia silloin tällöin kun tuntuu siltä, ja sitten voikin mennä helposti kuukausia kun Lordi on vahvana suosikkibändinä kuuntelussa. :D
Neftys

Postby Erina » Fri Oct 27, 2017 11:00 pm

Mulla oli kans tosi pitkä väli, varmaan ainaki neljä-viis vuotta kun en kuunnellut lainkaan, mut viime vuoden syksyllä tuli sellanen olo, että nyt tekis mieli kuunnella. Ja nyt oonkin sitten tehnyt niin, että mulla on Lordia iPodissa syksyllä ja talvella, sopii fiilikseen kun on muutenkin synkkää :) plus mulla tulee muutenkin aina syksyisin sellanen "ei hemmetti nyt vois kuunnella metallia" -fiilis. Vois täs myös lainata kirjastosta Babezin jälkeiset levyt kun en oo niitä lainkaan kuunnellut.
latua oon lesbo
Erina

Postby Heykke1987 » Wed Apr 03, 2019 3:31 pm

Hei, kullat! En tiedä, milloin menen autolla jonnekin kauas, - lasken aina Lordin täyteen ja avaan ikkunat, - jotta kaikki voivat nauttia tästä ihanasta musiikista
Heykke1987

Previous

Return to Yleinen keskustelu