Monsterboard

Tärkein Lordi-tavaranne?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Tärkein Lordi-tavaranne?

Postby King » Sat Sep 22, 2007 1:41 pm

Arockalypse LP;
Ensimmäinen vinyylini sisältää siis aivan mahtavia biisejä ja kannet ja kaikki on mahtavat myös. Se on sen takia tärkeä, että se on ensimmäinen vinyylini ever ja se sisältää niin mahtavia biisejä! :)

EDIT: Nyt vinyylissä komeilee Awan, Kitan ja OXin nimmarit. Awa piirsi siihen sydämen ja kirjoitti "Pusuja!". Kita kirjoitti ommarin ja Pac-manin. OX piirsi hienon örkin siihen. Se on mun aarre!

Mie Oon Lordi kirja nimmareilla + omistustekstillä
Kirja on todella mahtavaa luettavaa kuvien kera, ja vielä kun jäsenten nimmarit on alussa ja Lörsphäntuukin kirjoittama iso omistusteksti. Todella tärkeä.

Amenin kilpailun 3. sijan palkinto
Voitin Amenilta plekun, joka on todella tärkeä, koska se on Amenilta. Lordi-plekuja mulla on kylläkin yhdeksän, mutta tämä on yksi tärkeimmistä. Mukana tuli myös MHIYH-tarra, postikortti kaikkien nimmareilla, keräilykortti nimmarilla ja viesti, jotka on kaikki todella tärkeitä.

Magnumin kirjeet + pikku juttuja
Magnumin kirjeet ovat älyttömän mukavaa luettavaa ja niitä mulla onkin kolme. Yhden hän lähetti vahingossa kahteen kertaan. Myös Magnumin lähettämä WYLAM-aiheinen kuva nimmarilla, ommarilla ja pienimuotoisella tekstillä on aivan mahtava kuten A4-kokoinen paperi Magnumin nimmarilla, ommarilla ja tekstillä. Ne on niin sanoinkuvaamattoman upeat! Myös Magnumin lähettämät plekut.

Levyt, singlet
Kokoelmastani kannattaa katsoa mitä mitkäkin levyt sisältää nimmarien ym. muun tilpehöörin suhteen. WYLAM-singlessä on Magnumin nimmari, ommari ja teksti ja se on todella tärkeä. Get Heavy 1.painos löytyi ja se on keräilyharvinaisuus ja sen takia tärkeä. Kaikkiin sisältyy jokin oma tarina.

Keikkamuistot
Keikkamuistot ovat aina kivoja, erityisesti Kauppatorin keikka. Ja tietysti nimmarikeikat myös!
Last edited by King on Mon Oct 06, 2008 5:45 pm, edited 6 times in total.
I'm the carnivore Rex sinking fangs in your flesh!
King

Postby Super_Monstar » Sat Sep 22, 2007 2:09 pm

Levyt, ja niissä oleva musiikki. Ilman niitähän en omistais varmaan muutakaan fanikamaa. :D
Kirjoita allekirjoituksesi tähän.
Super_Monstar

Postby Hemitys » Sat Sep 22, 2007 2:09 pm

Ja perustelut mukaan.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby bond85 » Sat Sep 22, 2007 2:26 pm

Kaikki levyt!

Vaikka Lordilta tulee ties minkälaista oheistuotetta niin kun kyseessä on bändi niin tottakai musiikki on arvokkain mitä itsellä on. :twisted:
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

Postby Erina » Sat Sep 22, 2007 3:47 pm

Levyt ehdottomasti. Jokaiseen niistä liittyy aina muisto tai pari. Arockalypseen Euroviisuvoitto, Get Heavyyn se, miten se pönötti viimeisenä kappaleena siinä kaupassa, mistä sen ostin täpärästi, Monsterican Dreamiin taas se, miten näin ekaa kertaa Blood Red Sandman -musavideon ja olin kupsahtaa, koska se oli niin loistava video. Ilman levyjä en myöskään olisi selvinnyt kiusaamisesta, niistä tuli mulle henkireikä. Jos niitä ei olis ollu ja jos en olis pitäny Lordinkokotuotantoputkeen-maratonia, en olis ikinä tajunnu, että ei mun kannata kiusaajista piitata. Kummallistahan tää teksti on, muttei mahda mitään.
latua oon lesbo
Erina

Postby ana2009 » Sat Sep 22, 2007 4:04 pm

Kitan kapulat
Koska Kita on ne minulle osoittanut ja antanut ja sen takia minulle todella tärkeät.

Lordin vesipullo
Nimmaroitu ja siinä on lordin piirtämä kallo.
Tärkeä koska minulle osoitettu.

Lordin piirtämä käsimerkki ja nimmari
Entiseen huppariin piiretty myöhemmin leikannut irti ja laittanut seinälle.
Tuo muistot mieleen ensimmäistä kohtaamisesta bändiin, monen vuoden odotus palkittin.

Kaikki 4 erilaista Arockalypse vinyyliä
Vinyylit on jotenkin sellaista ultimaatista hienoutta, sanoinkuvaamatonta.

Kaikki oheistuotteet mitkä olen saanut bändin jäseniltä.
Niillä erityinen merkitys, kun joku jäsen on muistanut.
It's The Ink That Never Heels
Image
1st You Love It Then You Hate It (You're Such A Saint!)
ana2009

Postby penta » Sat Sep 22, 2007 5:00 pm

Hmm, kaikki on tietty omalla tavallaan tosi tärkeitä, mutta kyl varmaan pari erottuu joukosta.

Kehystetyt Lordien nimmarit (+Lorssin piirtämä käsi)
Ekat nimmarit, mitä sain heiltä sain, siks myös toosi tärkeet. Nykyään siis seinää koristamassa! :)

Mie oon Lordi nimmareilla
Tämä tietty kans tosi tärkee. Aina ku kirjan aukasee on ihana nähdä ne rustaukset siinä. Se on myös todiste siitä, että päivä jolloin näin ne, oli totta. :lol:

OXin pullo ja kynä
Pullossa sisällä on vielä vähän vettä ja pilli. Taas hieno muisto tärkeestä päivästä ja OXista. Kynällä vahvistelin myös käteen saatuja nimmareita parisen kuukautta. =) (se on permanenttitussi ja onnistuin saamaan jonkunlaisen verenmyrkytyksen... :twisted: )
You ain't nobody´s nightmare
You weren't boiled in falmes
--------
If only night can hold you where I can see you, Then let me never ever wake again
penta

Postby mummy- » Sat Sep 22, 2007 5:58 pm

.
Last edited by mummy- on Wed Apr 01, 2020 2:29 pm, edited 4 times in total.
mummy-

Postby Tinzu » Sat Sep 22, 2007 6:18 pm

Kaikki Lordi-tavarani ovat minulle tärkeitä, mutta seuraavat niistä ovat arvokkaimmat.

Kalman, OXin ja Amenin plektrat. Kaikki olen saanut herroilta itseltään ja ovat minulle korvaamattoman tärkeitä. Erityisesti tämä Kalmalta saatu plektra.

Lordi-lompakko Awan kirjoittamalla tekstillä (Awa <3 Tiina) ja nimmarilla. Lompakosta tuli minulle entistä tärkeämpi viime kesänä, kun pyysin Awaa kirjoittamaan siihen nimmarin. Nimmarin lisäksi Awa kirjoitti siihen myös yllämainitun tekstin, ja lompakko on nykyään kultaakin kalliimpaa.

Mie Oon Lordi nimmareilla ja omistuksella. Kirja on kokonaisuudessaan mahtavaa luettavaa, ja mikäs vielä sen mukavampaa kun siellä komeilevat kaikkien nykyisten jäsenten nimikirjoitukset ja omistustekstit.

Levyt. Osa nimmareilla, osa ei. Mutta ennen kaikkea kyseessä on mahtavaa ja minun mieleistä musiikkia. Mikäpä olisi sen tärkeämpää kuin hyvä musiikki.

Magnumin photo nimmarilla, pleku ja kirjeet. Kiitos erään ystäväni, kun sain Magnumin osoitteen käsiini. Herra lähetti minulle paluupostissa foton (nimmarilla) ja plekun. Ne ovat minulle todella tärkeitä, en osaa edes sanoin kuvailla miten tärkeitä. Niitä en vaihtaisi mihinkään.
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby Zezuga » Sat Sep 22, 2007 6:42 pm

Enpä nyt tiedä voiko näitä kaikkia seuraavia ns. "tavaroiksi" luokitella, mutta sanotaan nyt näin, että mulle ehdottomasti rakkaimmat Lordi-aiheiset jutskat ehkäpä koskaan;

Lordin symbolilogo, sekä nimmari tatuoituna;

Toteutukseen meni kauan, mutta lopputulos onkin sitten rajumpaa kamaa ja olen erittäin tyytyväinen. Kohta vuoden nämä kaunokaiset koreilleet meitsin ihossa ja ovat kyllä monesti positiivista kritiikkiä osakseen saaneet (Lordi knows). Niin ja nämä kulkee aina mukana olin missä tahansa ja olen helvetin ylpeä näistä. Samoin Lordin tekemästä luonnoksesta nimmareiden suhteen, joka on nyt kehyksissä seinällä.

Tiedät, että eivät nämä tähän tule jäämään. Odotan sitä päivää, kun näen Mr. Lordisen naamavärkin virnuilemassa käsivarressani... :wink:

Keikkakokemukset;

Keikan aikaiset superfiilikset, keikan jälkeiset rupattelutuokiot, valokuvat jne. Silloin meitsi tuntee helkkari elävänsä ja nämä kokemukset on kyllä pysyny miun mielissäni ihan kirkkaana aina ensimmäisestä 2003 vuoden Tammerfestin keikasta aina tämän vuotiseen Ruotsin Kiirunaan saakka. Eihän näitä voi edes sanoin kuvailla, mutta rehellisesti hienoimpia hetkiä mun elämässäni. Nytkin olisi jo kova hinku päästä taas vauhtiin, ihan pilke silmäkulmassa tässä ollaan..

Levyset;

Erityisesti Arosenlypsysen kansi Lordin omistuskirjoituksella varustettuna, sekä koko muu ihanainen alituisesti kasvava rykelmä muodostaa sen meitsin tärkeimmän kokoelman, musiikin. Ihan jo hirvittää mihin mittoihin tuo pino kasvaa ja minne saan kaiken mahtumaan, mutta se on sitä oleellista, se on sitä aitoa, se on sitä mistä nauttii täysin sydämin.

Kalman ja Lordin synttäriyllätykset;

Niin, suurkiitos vielä Kalmalle vain ehkä ihanimmasta synttärilahjasta koskaan Monsterican Dreamin aikaisesta promokortista ihanalla runolla (*wink*) varustettuna, sekä promopinssisarjasta. Et edes arvaa miten paljon meikä niitä arvostaa.

Ja Lordille (sekä Painmonarkille) kiitos meitsin 18-vuotissynttärikortista. Olin kyllä aika "häpi, häpi" sen saadessani (näin huonolla suomella kuvailtuna).

Niin, ja en varmaan koskaan unohda bändiläisten tiettyjä kommentteja, mitä olen saanut hymyssäsuin ihmetellä tässä vuosien aikana. Juu röökkss!
You know love's a thief, steal your heart in the night

I tremble as I look at you
My heart keeps pounding
My love is true
I can't explain this fire, burns inside
Zezuga

Postby Monsterimies » Sat Sep 22, 2007 7:45 pm

Lordin keikalta semmonen ranneke millä pääs sisään se on nyt seinällä aina ku katon sitä ja luen tekstin nii mulle tulee hyvä mieli ja ihanat muistot keikasta :)
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
I'm who I am and this is what I do
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
In the end you know that I won't lose
Monsterimies

Postby Daughter of beast » Sat Sep 22, 2007 8:08 pm

Levyt varmaankin, koska ne piristää ja lohduttaa.
Nää ei varsinaisesti ole Lordi tavaroita, mutta Amenin, Awan ja Kitan sähkärit.
Mulla kun ei ole yhtään Lordin jäsenten nimmareita enkä oo koskaan tavannu tai nähny ees vilaukselta... *itkee*
Daughter of beast

Postby Afrodite » Sat Sep 22, 2007 8:09 pm

Hmm mun tärkein Lorditavara on varmaan OXin plektra,
jonka toi Pietarsaaresta maailman ihanin ihminen! :mrgreen:
mommy kiss goodnight the dead.
Afrodite

Postby Joni Master » Sun Sep 23, 2007 10:20 am

ALL MY LORDI CDS

Kaikki Lordi levyni, mitkä on kerätty intohimolla ja taidolla.

ALL MY LORDI VINYLS

Kaukaa USA:sta hommattu, ilman tullimaksuja. :P

- Monsterican Dream Promo (Drakkar)

Tää on erittäin harvinainen. Ei ole kenelläkään tän foorumin fanilla ikinä ollut.

- Lordi Promo Zippo (Drakkar)

Ei tasan kovin moni omista.

- Lordi Kännykkäkuoret (3510)

Erittäin harvinaiset.

[url=http://i28.photobucket.com/albums/c206/Joni_Master/Kokoelma/ALLMYLORDICOLLECTORSCARDDRAKKARA-1.jpg]Would You Love A Monesterman Singlen Keräilykortit (Drakkar 2002)

My Heaven Is Your Hell, sinkun tarrat[/url]

Taidolla ja rahalla hommattu.
Last edited by Joni Master on Sun Apr 12, 2009 3:14 pm, edited 11 times in total.
Joni Master

Postby DemonAngel » Sun Sep 23, 2007 11:02 am

Awan nimmari on tärkeätärkeätärkeä <3
Saisin varmaan hirveen kohtauksen jos se katoais 8|

Ja Lordi-huppari, jonka ostin Rocktaurantista, ilman sitä on hirveen tyhjä olo..
Se on niinku olis joku unilelu yms jota ilman ei voi nukkua :DD
DemonAngel

Postby McQuade » Sun Sep 23, 2007 11:53 am

Pienen kokoelmani arvopaikalle nostaisin varmaankin Lordin ensimmäisen sarjakuvalehden, Monster Magazinen kaikkien nykyisten jäsenten nimmareilla varustettuna. Koko tuo lehti edustaa Lordista sitä josta tykkään eniten.
Liittyyhän lehteen myös muistojakin, kun Stockmannilla kävin nimmarikeikalla bändiä tapaamassa.

The Arockalypse-vinyylit ovat myös tärkeitä minulle, viime vuosina olen alkanut keräilemään satunnaisesti älppäreitä, joten Lordin levyhän sopii kokoelmaan mainiosti.
Kelpaahan sitä artworkkia katsella vähän isommassa mittakaavassa.
Julkaisut on muutenkin toteutettu laadusta tinkimättä, ja kaikki nuo red splatter ja clear-versiot ovat loistava idea.

Erityismaininnan ansaitsee myös ns. "Lordi-raamattu" eli 'Mie Oon Lordi', joka on rehellisesti sanottuna yksi parhaimmista bändibiografioista ja elämänkerroista mitä olen lukenut.
Mukava kirjoitustyyli, suuret, harvinaiset kuvat, ja Mr. Lordin henkilökohtaiset sivut hyvittävät kyllä kaikki asiavirheet (joita en ole itse edes huomannut). :)
McQuade

Postby suvi » Sun Sep 23, 2007 12:08 pm

KITAN NIMMARI:

Siinä vieressä sellanen kiva kuva joka kuulemma tarkottaa pusuja ja haleja. On sitä ihana katella. :D

KAIKKI KEIKKAMUISTOT:

Nimmarikeikoilla juttelut, lentosuukot, tanssahtelut, halit, yhteiskuva, käden puristukset, omat mokailut.. :D
Ja unohtamatta kaikkia niitä kuvia mitkä koneella on!
Emmagaala illan muistoista puhumattakaan!
Kaikki noi elää ikuisesti sydämmessä. (kiitos Kitalle noista!)

KITAN E-MAIL:

Pidän tätä todella suuressa arvossa. Rakkain kaikista sähköposteistani!
Hwo knows if we gonna meet in heaven tonight? <3
http://www.5wwwww5.com/monsterparadise
Suosittelen kans et käytte kattoo ton foorumin!!
suvi

Postby Electrical » Sun Sep 23, 2007 12:35 pm

Tärkein tavara....

Levyt
Ilman niitä ei olisi musiikkia :twisted:
Joka päivä kun nouset ja näkee niitä levyjä hyllyssä, tulee heti sellanen hyvä fiilis :D

Kalenteri nimmareilla
Jäsenten nimmarit on aina tärkeitä :)

Keikat
En mä tiiä saako niitä tavaroiksi sanoa.
Mutta ne kaksi keikkaa missä mä oon käyny on ollut ihan mahtavia! :)

Magnumin kirje nimmarilla
Se on se hyvin tärkea tavara mulle.
Last edited by Electrical on Sun Oct 21, 2007 11:24 am, edited 1 time in total.
Lordiholic since 10.11.2005 :twisted:
Electrical

Postby Stude » Sun Sep 23, 2007 2:44 pm

Noh, tärkeitähän on monet tavarat/asiat. Tässä hieman yhdisteltyinä muutamia..

Levyset/Nimmarit/Kirjeet
Yeah, kyllä ne tärkeitä on. Get Heavyn kansilehti on erityisen tärkeä, kun Magnum on pälpättänyt siihen jotain sydämien ym hauskojen lausahduksien kera. (Onhan se Magnumin nimmarikuvakin tärkeä näin henkilökohtaisesti.) Muutkin nimmarit mitä muissa vihoissa on, ovat tärkeitä. Olen myös otettu kaikista kirjeistä, joita olen saanut.
Kyllä ne muutkin ovat. Hyvä musiikki täydentää Lordia hyvin, ja eihän sitä Lordia olisi ilman kunnon rökrök meininkiä.
Musiikkia on kiva kuunnella, kun se on taltioitu CD:lle.

Miitit/Muistot (Eihän ne siis virallisia tavaroita ole..)
Monstereitahan on kerrassaan ihana tavata. Kyllä ne halit kelpasi ja nimmarit, mutta pääasia koko showssa oli se, että heitä pääsi tapaamaan.
Magnumin miitti oli yksi parhaimmista miiteistä, mitä olenkaan koskaan käynyt.

Magnum + Amen -kortti
Joo, siis Magnum ja Amen lähettivät kimpassa miulle kortin, jossa oli omistusteksti ja Amenin nimmari. Magnumilta sitten pikkulappunen siihen päälle. Olin niin otettu, että tulihan siinä muutama kyynel tirautettua.
Magnum on niin kultainen. Ja onhan se Amenkin. Se on yksi tärkeimmistä saaduista pikku lahjoista.
Last edited by Stude on Tue Mar 31, 2009 4:55 pm, edited 4 times in total.
You're my heroin.
Stude

Postby Daughter of beast » Sun Sep 23, 2007 3:51 pm

Täällä kaikilla tuntuu olevan nimmareita ja suurin osa on nähnyt Lordin livenä. Arvatkaa, onko mun hartain unelma nähdä ne edes joskus livenä, saatika saada niiden nimmarit!
Olo on jotenkin...plääh, miten sen selittäis.
Okei, siis mä en oo koskaan nähny niitä ja sit ne on jossain USA:ssa...siis mä olen tosi onnellinen teidän puolesta, en mä sitä :)
Hieman alakuloinen olo, kun tietää, ettei ole vielä pitkiin aikoihin mahdollisuutta nähdä Lordia livenä!!!
Ja sit teidän tärkeimmät asiat: Olkaa niistä muistoistanne onnellisia, niin kuin tietenkin olette. Te kuulutte niihin onnellisiin, jotka ovat Lordin nähneet oikeasti.
Toivottavasti joku ymmärsi mun pointin tässä asiassa... *huokaus*
Daughter of beast

Postby Pikkupyy » Sun Sep 23, 2007 3:54 pm

Tärkein on vissiin Monsterican Dream cd, eka Lordi-tavara mitä olen hommannu, ja muutenkin parasta Lordia tähän mennessä. En möis.
Pikkupyy

Postby Znake » Sat Sep 29, 2007 7:41 pm

Hmm... Kaikki Lordi levyt sinkut ja sarjakuvat on mun tärkeimpiä.
Znake

Postby a.men » Mon Oct 01, 2007 5:35 pm

Kitan kirje + sen mukana tulleet "pikku" jutut
Ihan ykkönen kaikista Lordi tavaroistani, todella rakas, jos saan sanoa <3 Mukana tuli siis kirje ("kiitos piirrustuksesta plaa plaa") nimmarilla, MHIYH sinkun Kita tarra nimmarilla sekä WYLAM -02 Kita keräilykortti nimmarilla. Muistan vieläkin sen päivän elävästi, kun tämän sain, ja tuskin koskaan unohdankaan ;)

Kitalta ja Eiskalta saadut sähköpostit
Todella tärkeät myös, on ihanaa saada jäseniltä vastauksia posteihin :)

Kirje Magnumilta + mukana tulleet "pikku" jutut
Hirveän tärkeät myös. Mukana tuli kirje nimmarilla, valokuva nimmarilla ja omistuksella sekä pleku :)

No tuossa nyt tärkeimmät, tietysti kaikki tavarat ovat tärkeitä. Vaikka eivät olisikaan esim hinnaltaan kovin arvokkaita, niin tunnearvoa niillä on sitäkin enemmän, ihan kaikella ihan pikkutavaroista lähtien ;)
Image
a.men

Postby k.ita » Mon Oct 01, 2007 6:27 pm

a.men wrote:Kirje Magnumilta + mukana tulleet "pikku" jutut
Hirveän tärkeät myös. Mukana tuli kirje nimmarilla, valokuva nimmarilla ja omistuksella sekä pleku :)

Juu toi on meikäläisen kans yks tärkeimmistä Lordi aarteista! :D

Lordi huppari
Toihan on kans hirveen hieno ja tosi tärkee! se on hintansan arvonen! :D

Kitan kapula
Juup on tosi tärkee kans kun onhan se sentän Kitan! :twisted:

Lordi vinyylit
Vaikka noi ei vielä postissa oo saapunu niin pistän jo valmiiks tähän kun on ne niin mahtavan näkösiä! :wink:
k.ita

Postby Dodge » Sat Oct 20, 2007 9:58 pm

Plääh. Mullon samanlainen olo kun Daughter of the Beastilla.
Paitti et mä oon nähny Lordin livenä 8)
Mutta tavaraa (Nimmareita yms...) en ole saanu.
Ois kiva saaha se mangnumin ossa.
Jos joku tietää ni laittakaas mulle Yksityis-Viestillä. :wink:
Ammuu?
Dodge

Next

Return to Yleinen keskustelu