Ensimmäinen vinyylini sisältää siis aivan mahtavia biisejä ja kannet ja kaikki on mahtavat myös. Se on sen takia tärkeä, että se on ensimmäinen vinyylini ever ja se sisältää niin mahtavia biisejä!

EDIT: Nyt vinyylissä komeilee Awan, Kitan ja OXin nimmarit. Awa piirsi siihen sydämen ja kirjoitti "Pusuja!". Kita kirjoitti ommarin ja Pac-manin. OX piirsi hienon örkin siihen. Se on mun aarre!
Mie Oon Lordi kirja nimmareilla + omistustekstillä
Kirja on todella mahtavaa luettavaa kuvien kera, ja vielä kun jäsenten nimmarit on alussa ja Lörsphäntuukin kirjoittama iso omistusteksti. Todella tärkeä.
Amenin kilpailun 3. sijan palkinto
Voitin Amenilta plekun, joka on todella tärkeä, koska se on Amenilta. Lordi-plekuja mulla on kylläkin yhdeksän, mutta tämä on yksi tärkeimmistä. Mukana tuli myös MHIYH-tarra, postikortti kaikkien nimmareilla, keräilykortti nimmarilla ja viesti, jotka on kaikki todella tärkeitä.
Magnumin kirjeet + pikku juttuja
Magnumin kirjeet ovat älyttömän mukavaa luettavaa ja niitä mulla onkin kolme. Yhden hän lähetti vahingossa kahteen kertaan. Myös Magnumin lähettämä WYLAM-aiheinen kuva nimmarilla, ommarilla ja pienimuotoisella tekstillä on aivan mahtava kuten A4-kokoinen paperi Magnumin nimmarilla, ommarilla ja tekstillä. Ne on niin sanoinkuvaamattoman upeat! Myös Magnumin lähettämät plekut.
Levyt, singlet
Kokoelmastani kannattaa katsoa mitä mitkäkin levyt sisältää nimmarien ym. muun tilpehöörin suhteen. WYLAM-singlessä on Magnumin nimmari, ommari ja teksti ja se on todella tärkeä. Get Heavy 1.painos löytyi ja se on keräilyharvinaisuus ja sen takia tärkeä. Kaikkiin sisältyy jokin oma tarina.
Keikkamuistot
Keikkamuistot ovat aina kivoja, erityisesti Kauppatorin keikka. Ja tietysti nimmarikeikat myös!