Monsterboard

Suurimpia unelmiasi Lordiin liittyen

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby darkwolf » Mon Jul 20, 2009 1:29 pm

Mul o Amenin plektra :DD

Myös ois hauska jutella niiden kaa yms...
darkwolf

Postby eiskaskis » Mon Jul 20, 2009 1:30 pm

darkwolf wrote:Mul o Amenin plektra :DD

Mul on neljä :)

Omia unelmia en ehkä ala tällä foorumilla jakamaan, eheheh..
eiskaskis

Postby Hihhuliini » Mon Jul 20, 2009 1:32 pm

eiskaskis wrote:
darkwolf wrote:Mul o Amenin plektra :DD

Mul on neljä :)

Omia unelmia en ehkä ala tällä foorumilla jakamaan, eheheh..

joo mul on kans keikalt napattu Ox pleka... mut munki unelmat on sellasii joita en ehkä nyt tässä rupee kertoo... :wink:
-Olen mies ja perseenhelutus kiinnostaa kyllä...
Edit: Kalma
Hihhuliini

Postby darkwolf » Mon Jul 20, 2009 1:37 pm

: ) Mut tiä oli mun eka lordin keikka.. Huom, huom.. :twisted: Eiköhä sitä tule käytyä aika monesti Lordin keikalla sit.. : ) Joku yritti kaupata mun isosiskon kaverille kitan rumpukapulaa.. Kuulemma 20 euroo ei riitä.. Jtn 100-200 euroo ois pitäny maksaa..
darkwolf

Postby Edya » Mon Jul 20, 2009 9:58 pm

varmaa tavata ne kaikki, jokainen, mutta sitä toista en KEHTAA kertoa ;D se liittyy Ameniin saatte vain arvailla :D
Edya

Postby darkwolf » Mon Jul 20, 2009 10:17 pm

Edya wrote:varmaa tavata ne kaikki, jokainen, mutta sitä toista en KEHTAA kertoa ;D se liittyy Ameniin saatte vain arvailla :D

Hmm... Halata..? XD
darkwolf

Postby suvi » Tue Jul 21, 2009 11:00 am

darkwolf wrote:: ) Mut tiä oli mun eka lordin keikka.. Huom, huom.. :twisted: Eiköhä sitä tule käytyä aika monesti Lordin keikalla sit.. : ) Joku yritti kaupata mun isosiskon kaverille kitan rumpukapulaa.. Kuulemma 20 euroo ei riitä.. Jtn 100-200 euroo ois pitäny maksaa..

Joo törmäsin samaan tyyppiin, itseasiassa oli hilkulla etten saanu ko kapulaa kiinni, niin sit se tulee kauppaaman sitä sadalla eurol.. Tota jooh..

Mutta unelmia..

ehkäpä se että pääsis kiertää paljon ulkomaan keikkoja. Muutama vasta alla niin lisää ei olis pahitteeksi :)
Hwo knows if we gonna meet in heaven tonight? <3
http://www.5wwwww5.com/monsterparadise
Suosittelen kans et käytte kattoo ton foorumin!!
suvi

Postby -Delilah- » Tue Oct 20, 2009 4:45 pm

Unelmia.. Ei enempää eikä vähempää ku et pääsis mukaan jollekkin maailmankiertueelle.. :twisted: Sit jollain niistä keikoista Kalmistoki nousis lavalle vetämään Oxin kanssa. Ja totta Mooses mun pitää saada käsiini plektrat Eiskalta ja Oxilta ja rumpukapulat Kitalta. Tietysti pitäis myös saada halata porukka läpi ja Amenia ja Kitaa toisenkin kerran. Unohtamatta tietenkään nimmareita. :D

... että aika todennäköisesti tulee joskus tapahtumaan.. :roll:
"Kuka helvetti tuo kanan festareille?"
-Delilah-

Postby BloodRedSandgirl » Tue Oct 20, 2009 7:08 pm

Päästä jollain keikalla VIP - tapaamiseen Lordin kanssa, joka ei ole mahdoton ajatus, koska äitini on... *kröhöm* sellaisessa työssä, että se voisi järjestää sellaisen...... :roll:
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby Rageme » Wed Oct 21, 2009 7:01 pm

oih!! halata!! ja antaa pusun poskelle. tapaaminen yleensä. pelkästään se että näkee ihan pikku vilaukselta olis kova juttu. oon mä kerran nähny mutt, ne ei nähny mua joten...
Rageme

Postby Samppa94 » Wed Apr 28, 2010 11:04 pm

Se että saisin potkasta Amenia munille
Lordi rulez
Samppa94

Postby Hunger » Sun May 02, 2010 2:39 pm

Suurin unelmani Lordille on, että se tiputtaa "lapsellisen nolouden" leiman yltään, minkä useimmat ovat sille valheellisesti antaneet. Lordi on mahtava, kotimaisen metallin suurin ja hienoin yhtye, joka ansaitsee kunnioitusta Suomen kunniantuojana. Toinen unelma on, että Lordi kasvaa KISS:in mittaiseksi.
Let me be the one to shock you
Hunger

Postby annajee » Sun May 09, 2010 1:11 pm

Samppa94 wrote:Se että saisin potkasta Amenia munille

Noh! ;)
annajee

Postby Samppa94 » Tue May 11, 2010 10:03 pm

annajee wrote:
Samppa94 wrote:Se että saisin potkasta Amenia munille

Noh! ;)

Huvittais vaan tehä se. Tai voisin mie kyllä Oxiaki potkasta ballseille. :)
Lordi rulez
Samppa94

Postby Velociraptor94 » Tue May 18, 2010 11:36 am

Noh...noita toiveta..hmm...varmaa halata kaikkii Lordei ja nimmarit!
Ei oo niitäkää! Samperi! :lol:
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby Hardluck Woman » Sun May 30, 2010 2:16 pm

Minun suurimmat unelmani..

No, ensinnäkin se, että kaiken maailman paskiaiset, jotka eivät edes tiedä Lordista mitään, voisivat pitää sen turpansa kiinni. Minua ainakin henk. kohtaisesti vituttaa, kun joku mainitsee kuuntelevansa Lordia, ja sitten nämä idiootit alkavat heti nauraa: "hää hää, et oo mikkää hevari ku kuuntelet Lordia!". Oikeasti, painuisivat helvettin tuollaiset tyypit tai pitäisivät turpansa kiinni. Jos kerta Lordin maskeja pidetään naurettavina, niin siinä tapauksessa aika moni muukin maailmalla menestynyt bändi on naurettava! Noh, eiväthän nämä laulutaidottomat räppärit sitäkään ymmärrä.. Hah, stereotyyppiseen räppäämiseen ei edes tarvita laulutaitoa!

Toinen unelmani olisi päästä tapaamaan yhtyeen jäsenet henkilökohtaisesti ja esittää heille pitkä liuta kysymyksiä. Lisäksi olisi hienoa päästä toteuttamaan suunnitelma interreilausreissusta bändin perässä. :D
I don't care if you don't like me.
Hardluck Woman

Postby JawsOfTerror » Wed Jul 14, 2010 9:30 am

NOh, tietenkin tavata heidät :D
Its Breath Intoxicating...
Its Ego Suffocating...

Its Here In My House -
Tryin' To Get Out...

Its Jaws Intimidating...
Rage Indiscriminating...
It Looks Kinda Mad...

SWEET KILLING MACHINE<3
JawsOfTerror

Postby Riemu » Fri Aug 06, 2010 1:48 pm

Hardluck Woman wrote:No, ensinnäkin se, että kaiken maailman paskiaiset, jotka eivät edes tiedä Lordista mitään, voisivat pitää sen turpansa kiinni. Minua ainakin henk. kohtaisesti vituttaa, kun joku mainitsee kuuntelevansa Lordia, ja sitten nämä idiootit alkavat heti nauraa: "hää hää, et oo mikkää hevari ku kuuntelet Lordia!". Oikeasti, painuisivat helvettin tuollaiset tyypit tai pitäisivät turpansa kiinni. Jos kerta Lordin maskeja pidetään naurettavina, niin siinä tapauksessa aika moni muukin maailmalla menestynyt bändi on naurettava! Noh, eiväthän nämä laulutaidottomat räppärit sitäkään ymmärrä.. Hah, stereotyyppiseen räppäämiseen ei edes tarvita laulutaitoa.

Itselläkin tämä on hyvin pitkälle se ykkönen. Olisi unelmien täyttymys, että Lordia saisi fanittaa rauhassa, eikä kaupungilla Lordi-paidan pitäminen päällä olisi itsemurha.

Jos nyt mainitaan vielä joku muu, niin rumputunnit Kitalta olisi jotain upeaa.
Riemu

Postby annajee » Tue Aug 10, 2010 9:59 pm

Mr:Killjoy wrote:
Hardluck Woman wrote:No, ensinnäkin se, että kaiken maailman paskiaiset, jotka eivät edes tiedä Lordista mitään, voisivat pitää sen turpansa kiinni. Minua ainakin henk. kohtaisesti vituttaa, kun joku mainitsee kuuntelevansa Lordia, ja sitten nämä idiootit alkavat heti nauraa: "hää hää, et oo mikkää hevari ku kuuntelet Lordia!". Oikeasti, painuisivat helvettin tuollaiset tyypit tai pitäisivät turpansa kiinni. Jos kerta Lordin maskeja pidetään naurettavina, niin siinä tapauksessa aika moni muukin maailmalla menestynyt bändi on naurettava!

Itselläkin tämä on hyvin pitkälle se ykkönen. Olisi unelmien täyttymys, että Lordia saisi fanittaa rauhassa, eikä kaupungilla Lordi-paidan pitäminen päällä olisi itsemurha.

Tälläistä ongelmaa ei ehkä olisi, jos teidän itsetunto ois niin hyvä että kestäisitte tollasen :)
Se on se asennoitumiskysymys, aina tulee olemaan ihmisiä jotka ei pidä juuri siitä mistä sinä pidät.
annajee

Postby LivHanna » Mon Aug 23, 2010 8:45 pm

annajee wrote:
Hardluck Woman wrote:No, ensinnäkin se, että kaiken maailman paskiaiset, jotka eivät edes tiedä Lordista mitään, voisivat pitää sen turpansa kiinni. Minua ainakin henk. kohtaisesti vituttaa, kun joku mainitsee kuuntelevansa Lordia, ja sitten nämä idiootit alkavat heti nauraa: "hää hää, et oo mikkää hevari ku kuuntelet Lordia!". Oikeasti, painuisivat helvettin tuollaiset tyypit tai pitäisivät turpansa kiinni. Jos kerta Lordin maskeja pidetään naurettavina, niin siinä tapauksessa aika moni muukin maailmalla menestynyt bändi on naurettava!

Tälläistä ongelmaa ei ehkä olisi, jos teidän itsetunto ois niin hyvä että kestäisitte tollasen :)
Se on se asennoitumiskysymys, aina tulee olemaan ihmisiä jotka ei pidä juuri siitä mistä sinä pidät.

Indeed! Pitää vaan oman päänsä ei liikaa kiinnostu muiden kommenteista. Ei se ole itsemurha, jos sen paidan kantaa ylpeydellä.. ;)

-Liv
"You're loud and loaded
You're rock and roll"
LivHanna

Postby Riemu » Tue Aug 24, 2010 1:38 pm

annajee wrote:

Minulla on kuule sellainen itsetunto ettette uskokaan ja tottakai aina löytyy ihmisiä, jotka eivät pidä siitä mitä sinä, mutta tilanne Kajaanissa on hieman erilainen. Jos luokassa mainitset Lordin alkaa seuraavanlaisia kommentteja tulla: "Saatanan pelle fanittaa jotain Looordia"
" Painu helvettiin pilaamasta luokan mainetta Looordi pelle"
"Ootko säkin joku vitun Loooordi fani"
"LOL Loordi fani, mee homostelemaan kotiin sen Monstermanian kanssa.

Ymmärtaisin kyllä jos ihmiset mainitsisivat etteivät pidä Lordista, mutta tilanne on se, että jos vain ohimennen mainitset ko yhtyneen alkaa loppupäivöän kestävä vittuilu.

Todettu on, muilla maikkakunnilla (Esim Tampere ja Oulu) tätä ongelmaa ei ole ollut.
Riemu

Postby LivHanna » Tue Aug 24, 2010 1:59 pm

annajee wrote:

Minulla on kuule sellainen itsetunto ettette uskokaan ja tottakai aina löytyy ihmisiä, jotka eivät pidä siitä mitä sinä, mutta tilanne Kajaanissa on hieman erilainen. Jos luokassa mainitset Lordin alkaa seuraavanlaisia kommentteja tulla: "Saatanan pelle fanittaa jotain Looordia"

Ymmärtaisin kyllä jos ihmiset mainitsisivat etteivät pidä Lordista, mutta tilanne on se, että jos vain ohimennen mainitset ko yhtyneen alkaa loppupäivöän kestävä vittuilu.

Todettu on, muilla maikkakunnilla (Esim Tampere ja Oulu) tätä ongelmaa ei ole ollut.

Edelleen: ÄLÄ VÄLITÄ! :D Kyllä ne siitä asettuu, kun huomaavat, ettei sua ihan oikeasti kiinnosta. Ja viimestään tilanne rauhottuu, kunhan ko. valopäät saavat lisää ikää. :roll: Ja jos sun itsetunto oikeesti on niin rautaa, kuin mitä mainostat, et jauhais asiasta täällä ihan NÄIN paljon. ;)

Joopa joo, ei pahalla. Oli vaan pakko kommentoida..

-Liv
"You're loud and loaded
You're rock and roll"
LivHanna

Postby Monsterimies » Tue Aug 24, 2010 9:49 pm

Oon kyllä ihan samaa mieltä. Täällä Hauholan koulussakaan viiti mitää Lordi-paitaa pitää ,ku heti tulee paskaa niskaan. Itsetunto vielä perseestä ku haukuttu koko yläasteen ajan homoks ja ties miks muuksi.
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
I'm who I am and this is what I do
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
In the end you know that I won't lose
Monsterimies

Postby annajee » Tue Aug 24, 2010 10:05 pm

LivHanna wrote:
Mr:Killjoy wrote:Minulla on kuule sellainen itsetunto ettette uskokaan ja tottakai aina löytyy ihmisiä, jotka eivät pidä siitä mitä sinä, mutta tilanne Kajaanissa on hieman erilainen. Jos luokassa mainitset Lordin alkaa seuraavanlaisia kommentteja tulla: "Saatanan pelle fanittaa jotain Looordia"

Edelleen: ÄLÄ VÄLITÄ! :D Kyllä ne siitä asettuu, kun huomaavat, ettei sua ihan oikeasti kiinnosta. Ja viimestään tilanne rauhottuu, kunhan ko. valopäät saavat lisää ikää. :roll: Ja jos sun itsetunto oikeesti on niin rautaa, kuin mitä mainostat, et jauhais asiasta täällä ihan NÄIN paljon. ;)

Tässä Liv puhuu asiaa. Miksi sitten edelleen jauhat siitä, jos sun itsetunto on kerta niin helvetin hyvä? Tosiaan, pakko kommentoida kun ärsytti tämä ristiriitaisuus.
annajee

Postby Riemu » Wed Aug 25, 2010 1:23 pm

annajee wrote:
LivHanna wrote:
Mr:Killjoy wrote:Minulla on kuule sellainen itsetunto ettette uskokaan ja tottakai aina löytyy ihmisiä, jotka eivät pidä siitä mitä sinä, mutta tilanne Kajaanissa on hieman erilainen. Jos luokassa mainitset Lordin alkaa seuraavanlaisia kommentteja tulla: "Saatanan pelle fanittaa jotain Looordia"

Tässä Liv puhuu asiaa. Miksi sitten edelleen jauhat siitä, jos sun itsetunto on kerta niin helvetin hyvä? Tosiaan, pakko kommentoida kun ärsytti tämä ristiriitaisuus.

Minua taas ärsyttää tämä sinun ymmärtämättömyys. Suurin osa näistä ihmisistä ovat jo aikuista porukkaa ja hommaa on jatkunut jo neljä vuotta.
En edes oleta että ymmärrät asiasta, kun sinä et ole sitä kokenut. Et selkeästi omista minkäänlaista ymmärtämisen tajua, joten pidä turpasi kiinni!

Monsterimies: Nimenomaan näin. Lyseossa oli pari vuotta sitten aivan sama ongelma, mutta se että aikuistutaan, niin eheii, ei se ollut mikään tekosyy lopettaa hommaa. Tiedän miltä sinusta tuntuu, mutta voinen luvata, että jos joskus kaupungista/kainuusta lähdet, niin homma helpottuu. Sanonta, että Kainuulaiset ovat kateellisia paskoja pitää 99 % paikkaansa. Yleistää tietenkään ei saa.
Riemu

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu