Pakko on tähän aiheeseen nyt kirjoittaa.
Löysin lordin vuonna 2004 eräältä kokoelmalevyltä. Kappale oli Blood Red Sandman, kuuntelin sitä kirjaimellisesti yötä päivää. Hankin molemmat siihen mennessä julkaistut Lordin levyt ja rakastuin vielä enemmän.
Viisujen aikaan olin tietysti hyvin onnellinen kaikesta, mutta oli myös ahdistavaa kun kaikki yhtäkkiä pitivät Lordista.
Kesän jälkeen 2006, mennessäni yläasteelle, jatkoin linjaani kovan luokan lordifanina. Se näkyi ulospäinkin paidoissa jne.
Yllätys, yllätys... Minulle alettiin huomauttelemaan asiasta "Lordi oli ja meni.." "Hyi s***ana"
Sitä se oli joka päivä, mutta en lannistunut.
Kahdeksannella luokalla ollessani kaikki alkoi jo mennä yli, paria ystävääni alettiin haukkua koska kulkivat minun, lordifanin kanssa.
Meistä tuli "lordijengi"
Minusta naurettavinta oli se etteivät ystäväni ole koskaan olleet lordin faneja. Hahah.
Yleensä aina olen pärjännyt sanallisesti jokaista ääliötä vastaan, mutta kun täytyy puolustaa kolmea... sitä en jaksanut pitkään.
En tarkalleen tiedä mitä tapahtui, mutta lordi alkoi häviämään minusta.
Joulun aikaan 2008 sain Deadachen lahjaksi (olin jättäny tietoisesti ostamatta). Se lojui levyhyllyssäni kuuntelemattomana puoli vuotta. Luultavasti siksi, että pelkäsin sen olevan liian hyvä.

Ja oikeassa olinkin.
Koskaan ennen en ole tehnyt mitään muiden painostuksen alaisena...
Tämä juttu kaduttaa minua todella paljon, mutta asiat meni miten meni.
Nykyään 'ääliöt' pitävät turpansa kiinni ja fanitan onnellisena Lordia.
Pakko myöntää, että tällainen kokemus on tehnyt minusta vahvemman ihmisen.
(Olet voinut kuulla tarinan alkuosan ennenkin, vanha nimimerkkini oli amwa)