Monsterboard

Miten minusta meinasi tulla entinen Lordi-fani

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Dingo » Fri Dec 11, 2009 8:53 pm

Itsellenikin tuli joskus sellainen vaihe etten juurikaan kuunnellut Lordia.
Innoistuin uusista bändeistä mutten myöntänyt itselleni että ne menisivät Lordin ylitse, jauhoin vain itselleni että Lordilla on aina vakiopaikka mun sydämessäni vaikken kuuntelesikaan bändin musiikkia pitkään aikaan.
Olen sellainen tyyppi että jos joskus pidän jostain bändistä/artistista, en koskaan lakkaa pitämästä siitä.
Joskus penskana tykkäsin Mikko Kuustosesta, en kyllä nykyään sitä kummemmin kuuntele mutta suhtaudun vieläkin positiivisesti tyypin musaan.

Omistan monta Lordi- paitaa mutten juurikaan käytä niitä koulussa,
en ole tälläkään hetkellä koulun suosituimpia enkä usko että Lordi-faniuteni tarvitsee kovin julkiseksi päästä..
Jaa että semmosta..
Dingo

Postby ^^wildchild^^ » Sat Dec 12, 2009 5:08 pm

Mä innostuin lordista ennen sitä euroviisu hässäkkää, omistin liki kaikki levyt, kuuntelin lordii n.vuoteen 2007 ja sitten se vaan unohtui, otin kaikki julisteet pois ja myin fanikamani, pistin kaikki levyt varastoon ja DVD:n annoin veljelleni. Nii sitten kun kuulin sen bite it like a bulldog nii en tykänny siittä, miun mielestä lordista oli tullu kaupallinen ja kaikilla viis vuotial pojilla oli lordi pipoja ja t-paitoja o_O ja kaikki varmaan oli vaan kuullu ainoostaan hard rock hallelujah -kappaleen... ja olivat sitten niiiiiin suurii fanei.

No kuiteski tos n.kuukausi sitten otin the arockalypsen esiin ja ajattelin kuunnella yhen biisin, siinä sit hujahti hetkessä koko tuotanto korvien ohi, miusta nous taas uus fani, uusinta levyy ei oo tullu hankittuu mut aikomukena ois hommata ja kriittisemmin ja tarkemmin kuunneltuna rakastin sitä uutta levyy <333

Lordi rock's forever and more \,,/ :twisted:
^^wildchild^^

Postby Monsterphantom » Sun Dec 20, 2009 12:55 pm

Innostuinpa Lordista viime- tai toissa vuonna. Kyllyin siihen kumminkin parissa kuukaudessa, kun kuuntelin sitä aamusta iltaan. Emmä sitä nykyäänkään hirveästi fanita, mutta kunhan kuuntelen musiikkia.
Now as my soul is yearning
Morph to new paradigms
Find wisdom in the learning
My will always finds a way
See the embers burning
Sense no dividing line
Same being, dead or living
My will burns through time
Monsterphantom

Postby BloodRedSandgirl » Sat Dec 26, 2009 5:24 pm

Ohoh enkö ollu vielä kirjottanutkaan tänne??

Noh... Mun kohdalla kävi näin:
Kuulin Lordista ensimmäisen kerran euroviisuissa, ja sillon ajattelin, että Lordi on hyvä bändi, ja haluisin kuulla muitakin biisejä. No sitten menin netistä kattelemaan muita Lordin tekemiä kappaleita, ja löysin Blood Red Sandmanin, joka oli mielestäni silloin maailman paras laulu minkä olin ikinä kuullu. Kuuntelin sitä päivästä päivään 24/7. No sitten muutaman kuukauden päästä en enää muistanu mikä oli sen laulun nimi, ja en enää sen jälkeen oikeen kuunnellut Lordia. Sitten vuoden 2008 jouluna sain joululahjaks mp3:n, johon mun kummi oli valmiiks laittanu joitain biisejä. No sitten aloin koneella kuuntelemaan, mitkä biisit jätän soittimeen, ja painoin Blood Red Sandmanin kohdalta. Aloin kuuntelemaan alkupimputusta silleen et täähän kuulostaa tutulta... Sit muistin mikä laulu oli kyseessä, ja Lordifanitus alkoi uudestaan, ja kunnolla. Siitä lähtien oon kuunnellu Lordii.
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby Merzzu! » Tue Dec 29, 2009 12:35 pm

Mulla on meinannu käydä samalla lailla monen monituista kertaa :? mut sitte huomasin että hei,ei tartte välittää muitten mielipiteistä,ku muakii on koulussa aina vähä uppo-oudoks sanottukkii. Muiden mielipiteistä ei ite tarttee muuttua.Se onkii mun motto;Kerran Lordi-fani,aina Lordi-fani! :twisted:
The cure is screaming
One helluva healing
Cut out the cancers
Corrupting ur soul
MUHAHHAAA!!!XD
Merzzu!

Postby Riemu » Mon Aug 30, 2010 2:52 pm

Mitähän tähän nyt sanoisi?
Kun suurin Lordi-huumani hiipui joskus 2007 lopulla oli pimeä kausi pitkähkö. Tottakai Deadachen ilmestyminen taas piristi minut, mutta ironista kyllä, vaikka Deddis oli mielestäni siihen asti Lordin paras lerpake, sen jälkeinen alkuvuodesta 2009 alkanut pimeä kausi kesti aivan viime kesän alkuun, eli reippaasti yli vuoden.

Syy? Noh jossain vuoden 09 alussa elokuva- ja pelimusiikki vei aivoni mennessään ja edelleenkin tapaan sanoa, että Lordi ei ole maailman parasta musiikkia. Kyllä, Lordi on maailman paras BÄNDI/YHTYE, mutta edelleenkin orkesterimusikki on mielestäni jotain sanoinkuvaamattoman hienoa.

Uuden levyn myötä Lordi-innostus on palannut kenties vahvempana kuin koskaan, mutta valitettavasti epäilen, että tämänkin levyn soitua putkeen se 4 kk, tulee seuraavaan levyyn kestävä pimeä kausi. Tämän takia olenkin aina toivonut, että Lordi julkaisisi levyjä hiukan tiuhempaan tahtiin...
Riemu

Postby LittleRoyal » Mon Aug 30, 2010 11:41 pm

Mr:Killjoy, kyllä se ois hienoa että Lordi julkaisi levyjä tiheämpään tahtiin mutta onko sinulla tullut ajatelleeksi sitä,
minkäläinen iso ja raskas projekti se on? Varsinkin jos kyseessä on Lordi.

Esim. Mitä itellä tulee mieleen:

1. Uudet maskit & puvut, ne vaatii paljon suunnitelu-sekä toteutusaikaa.

2. Levyn teema ja kappaleet. Miten saada uusi levy kuulostamaan ja näyttämään erilaiselta ja mikä kiinnittäisi median ja
ennenkaikkia fanien huomion verrattuna edelliseen levyyn?

3. Promot yms. ( julisteet, kiertueet, musiikkivideot ja singlet..)

4. Lavasteet ja esiintymiseen vaadittavat tarvikkeet.

5. Oheistuotteet.

Enempää ei nyt tule mieleen mutta josko tässä omasta mielestäni kaikki 'tärkeimät'. Saa toki lisätä muitakin jos huomaatte että jotain puuttuu.
Mr:Killjoy, minusta tuntuu että se ei taida onnistua niin nopeasti Lordilta levyjen ilmestymään tihempään tahtiin. Vai mitä itse olet mieltä tai mitä te muut olette? Etenkin Mr.Lordi?
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby Hemitys » Tue Aug 31, 2010 12:08 am

Mr:Killjoy wrote: Tämän takia olenkin aina toivonut, että Lordi julkaisisi levyjä hiukan tiuhempaan tahtiin...

Itseasiassa Lordin julkaisutahti on suhteellisen kiivas ottaen huomioon että kyseessä on bändi joka tekee kiertueita ympäri maailmaa. Kyllähän noita levyjä on parin vuoden välein (2002, 2004, 2006, 2008, 2010) ilmoille tullut. Monet bändit pitäisivät moisen tahdin jälkeen jo ties mitä välivuosia mutta eivät näköjään nämä veijarit. Toivottavasti polla kestää.

Eli ihan reipashan tuo tahti on verrattuna moniin meganimiin joilla saattaa levyjen väliin mahtua jopa viisi vuotta.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby Riemu » Tue Aug 31, 2010 9:09 am

Hemitys wrote:
Mr:Killjoy wrote: Tämän takia olenkin aina toivonut, että Lordi julkaisisi levyjä hiukan tiuhempaan tahtiin...

Itseasiassa Lordin julkaisutahti on suhteellisen kiivas ottaen huomioon että kyseessä on bändi joka tekee kiertueita ympäri maailmaa. Kyllähän noita levyjä on parin vuoden välein (2002, 2004, 2006, 2008, 2010) ilmoille tullut. Monet bändit pitäisivät moisen tahdin jälkeen jo ties mitä välivuosia mutta eivät näköjään nämä veijarit. Toivottavasti polla kestää.

Eli ihan reipashan tuo tahti on verrattuna moniin meganimiin joilla saattaa levyjen väliin mahtua jopa viisi vuotta.

No juu, tuo on kyllä totta jos ajatellaan yleisellä tasolla.
Mainittakoon sitten toinen syy (Josta en kylläkään bändiä tuomitse), joka on kohtalaisen vähäinen näkyvyys Suomessa. Keikkojen määrä saisi olla isompi ja muutenkin Lordia olisi kivempi mediassa nähdä, mutta ymmärrän kyllä syyt täysin, kun fanikanta on kutistunut minimiin ja puolet Lordista julkaistavista uutisista ovat negatiivisia...
Pitänee muuttaa ruotsiin :D
Riemu

Postby Joni Master » Tue Aug 31, 2010 10:24 am

Mr:Killjoy wrote:
Hemitys wrote:

No juu, tuo on kyllä totta jos ajatellaan yleisellä tasolla.
Mainittakoon sitten toinen syy (Josta en kylläkään bändiä tuomitse), joka on kohtalaisen vähäinen näkyvyys Suomessa. Keikkojen määrä saisi olla isompi ja muutenkin Lordia olisi kivempi mediassa nähdä, mutta ymmärrän kyllä syyt täysin, kun fanikanta on kutistunut minimiin ja puolet Lordista julkaistavista uutisista ovat negatiivisia...
Pitänee muuttaa ruotsiin :D

Joo tästä piti nauttia vuonna 2006, koska silloin tiesi että tää jää viimeiseksi Suomen ja maailman valloitukseksi noin laajastasti.

Se oli kyll hyvää aikaa. :)
Joni Master

Postby UnholyGhost » Fri Sep 10, 2010 12:55 am

En tiedä onko omalla kohdallani käynyt näin, sillä en osaa määritellä olenko fani vai en. Elämä kun muuttuu nopeaan tahtiin. Varsin mielenkiintoista on myös se, että syystä tai toisesta - todennäköisimmin uuden levyn lähestyessä - eksyin taas tänne, Monsterboardille, vaikka en ole käynyt täällä ainakaan vuoteen. Myönnän että innostus on hiipunut vuosien aikana.
Huolimatta siitä, että ostin ensimmäisen Lordi-levyni vuonna 2002, voin myöntää, etten nykyisin kuuntele ko. bändiä juuri lainkaan. Tarkoitan sitä, että silloin tällöin tulee sellainen olo että "nyt voisin kyllä kuunnella Lordia". Vaikka yhtyeen musiikin kuunteluni on varsin vähäistä, Lordi ja siihen liittyvät uutiset & tulevat julkaisut kiinnostavat. MySpacessa olen uusimman albumin kertaalleen käynyt läpi - jotkut biisit useampaan kertaan. Call of the Wedding on yksi parhaita biisejä. Mikäli minulla olisi parempi rahatilanne, niin varmasti tuon levynkin ostaisin. Harkitsen levyn ostamista siitä huolimatta että rahatilanteeni ei ole parhaimmasta päästä. (en tietenkään voi lopettaa nyt koska olen aikaisemmatkin albumit ostanut Zombilationia lukuunottamatta) Totta puhuakseni, en usko että olen entinen Lordi-fani ikinä. Kyllä se siellä jossain ihan varmasti on.
Hienoa olla täällä pitkästä aikaa.
UnholyGhost

Postby spyro_91 » Fri Sep 17, 2010 7:33 pm

Kyllä on tainnu munkin kohdalla käynyt näin. Ei oo tullu kuunneltua Lordia todella pitkään aikaan. Se alko hiipumaan jo ennen Deadachea ja satuin yks kaks yllättäen löytämään sen levyhyllystä niin se tarttu kouraan. Oli aika nostalgista kuunnella Lordin uutta rämpytystä.

Tuli Lordi mieleen siitä kun satuin töissä näkemään siitä juttua iltasanomissa niin pitihän se lukaista :D Tuli oikeastaan vähän ikävä niitä aikoja. Nykyään tulee kuunneltua paljon laajemmalta skaalalta musiikkia kuin ennen kun se rajoittui pienempänä pelkkään lordiin.

Nyt oon sitten vähän kujalla että niiltä on vissiin tulossa uus levy :D mutta nyt kun tänne foorumillekin eksyin niin kun kerta porukoille kerran tulin niin voisin kaivaa vanhat levyt esiin ja kuunnella vähän. Voi tulla kyllä pienet nostalgiakyyneleet silmiin. Omasta mielestäni monsterican dream on kyllä paras levy. Vois sillä aloittaa~
spyro_91

Re: Miten minusta meinasi tulla entinen Lordi-fani

Postby AnZa The Great » Tue Dec 06, 2011 6:03 pm

Miun fanitus meinas loppuu kun miun kaveri kuunteli Iron Maidenia ja SlipKnottia ja ite kuuntelin myös Children of Bodomia
Tänä vuona aloin Lordia kuuntelee iha täysil kuten silloin kun perehdyin siihen eli 2006. En ole ees ollu yhelläkään keikalla mutta kyllä vielä joskus meen :twisted:

Minulla on kaikki levyt mutta The Arockalypse ja Get Heavy ei toimi. Parhaat ovat Babez For Breakfast ja Deadache.
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

Re: Miten minusta meinasi tulla entinen Lordi-fani

Postby DarkAlessa » Fri Dec 23, 2011 8:34 pm

Innostuin Lordista ekan kerran kun näin WYLAM:in telkkarista. No, pari vuotta meni ja kaverit alko kuuntelee Madonnaa. No, tietenkin kaverit yritti mullekin: ala kuuntelee jotai muuta ku sitä Lordia!!
No, en ottanu neuvoja korviini,. Kaverinikin alkoi kiinnostua Lordin musiikista. ja suosikkikappaleemme oli Blood Red Sandman. sitä piti kuunnella joka päivä. no, ajat muuttuvat ka puhalsivat tähän kaveriini anti-Lordi- vaikutuksen. tämä kaveri yritti mua monesti käännyttää ja melkein onnistui käännyttämään minutkin pois lordista. mutta sitten tajusin että ei. en käänny kun olen fanittanut niin kauan. nykyään tämä kaverini ei ole missään tekemisissä kanssani, sitä hävettää olla seurassani. toivottavasti saitte selvää tästäkin.

Alessa kiittää ja kuittaa!

-Alessa-
Roses r gray
Violets r grayer
Fuck this poem
And listen to SLAYER!
DarkAlessa

Previous

Return to Yleinen keskustelu