Monsterboard

Mr. Lordi ja Rovaniemi Kuorosodassa!

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: Mr. Lordi ja Rovaniemi Kuorosodassa!

Postby Dr. Sin » Sat Dec 03, 2011 10:31 pm

bond85 wrote:Karvas tappio tuli, mutta huomenna Rollossa Lordin aukiolla juhlitaan kuoroa. Sinne siis!

Olisin ehkä tulossa, jos en kipeä olisi. Yhyy...
Dr. Sin

Postby Joni Master » Sat Dec 03, 2011 11:06 pm

bond85 wrote:Kakkostila jäi sitten käteen. Yllätyksenä se tuli, mutta ei huonolle kuorolle hävitty. Lordin lisäksi Uniklubi on myös suosikkibändejäni ja Jussi & Lordi finaalia ennustin jo ennen ensimmäistäkään lähetystä. Ja hyvin ennustin.

Karvas tappio tuli, mutta huomenna Rollossa Lordin aukiolla juhlitaan kuoroa. Sinne siis!

Nyt en ymmärrä mitä te juhlitte siellä. Ei toista sijaa muissakaan lajeissa juhlita. :roll:
Last edited by Joni Master on Sun Dec 04, 2011 10:19 pm, edited 1 time in total.
Joni Master

Postby MissPet » Sun Dec 04, 2011 2:58 pm

Joni Master wrote:
bond85 wrote:Kakkostila jäi sitten käteen. Yllätyksenä se tuli, mutta ei huonolle kuorolle hävitty. Lordin lisäksi Uniklubi on myös suosikkibändejäni ja Jussi & Lordi finaalia ennustin jo ennen ensimmäistäkään lähetystä. Ja hyvin ennustin.

Karvas tappio tuli, mutta huomenna Rollossa Lordin aukiolla juhlitaan kuoroa. Sinne siis!

Nyt en ymmärrä mitä te juhlitte siellä. Ei toista sijaa muissakaan lajeissa juhlita. :P

Nomutta miksikäs ei? :D
Kyllä minusta on ihan oikein, että heitä juhlistetaan, vaikka kakkoseksi jäivätkin. Sen verran hyviä olivatten.
Pääsiäinen tulee, oletko valmis?
MissPet

Postby bond85 » Sun Dec 04, 2011 10:04 pm

Lordi veti uutisen mukaan tuhansia ihmisiä Lordin aukiolle pari tuntia sitten:

http://yle.fi/alueet/lappi/2011/12/lord ... 79235.html

Eturivissä oltiin ja helvetin siistiä oli. Zezuga myös messissä ja vähän meinasi kylmyys iskeä, mutta lopulta hieno tilaisuus ja lopuksi kuvat Lordin kans ja nimmareita kuorolaisilta. Rock N' Rollo \,,/
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

Postby Monsterimies » Mon Dec 05, 2011 2:41 pm

Joni Master wrote:Nyt en ymmärrä mitä te juhlitte siellä. Ei toista sijaa muissakaan lajeissa juhlita. :roll:

Vähän Offtopickia, mutta juhlittiinhan jääkiekon olympiahopeaakin 2006? Helsingissä olivat vissiin ihmiset kattoneet screeniltä pakkasessa koko pelin ja jääneet vielä odottamaan, kun pelaajat tulivat Torinosta kotiin.

Itse asiaan, eli toinen sijakin on ihan ok saavutus, varmasti toi Lordia vähän paremmin esiin kotimaisessa mediassa. Tietenkin hieman pettynyt olen, koska Lordia pidin ainakin itse ennakkosuosikkina viimeistään finaalissa.
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
I'm who I am and this is what I do
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
In the end you know that I won't lose
Monsterimies

Postby Joni Master » Mon Dec 05, 2011 3:13 pm

Monsterimies wrote:
Joni Master wrote:Nyt en ymmärrä mitä te juhlitte siellä. Ei toista sijaa muissakaan lajeissa juhlita. :roll:

Vähän Offtopickia, mutta juhlittiinhan jääkiekon olympiahopeaakin 2006? Helsingissä olivat vissiin ihmiset kattoneet screeniltä pakkasessa koko pelin ja jääneet vielä odottamaan, kun pelaajat tulivat Torinosta kotiin.

Itse asiaan, eli toinen sijakin on ihan ok saavutus, varmasti toi Lordia vähän paremmin esiin kotimaisessa mediassa. Tietenkin hieman pettynyt olen, koska Lordia pidin ainakin itse ennakkosuosikkina viimeistään finaalissa.

Itse olen pettynyt että mitään ei tapahtunut Kuorosodan jälkeen. Ei ole ollut lehdissä mitään juttua eikä Monsterboardissa ketään uusia / entisiä faneja.
Joni Master

Postby Riemu » Mon Dec 05, 2011 11:50 pm

Joni Master wrote:
Monsterimies wrote:

Itse olen pettynyt että mitään ei tapahtunut Kuorosodan jälkeen. Ei ole ollut lehdissä mitään juttua eikä Monsterboardissa ketään uusia / entisiä faneja.

Se oli Suomen Kuorosota. Ei sitä nyt edes kannattanut odottaa.
Riemu

Postby Zezuga » Tue Dec 06, 2011 8:34 pm

Nyt kävi näin, mutta eiiiii se mitään. \m/

Kuorosota on ollut ehdottomasti yksi meikäläisen elämän tärkeimmistä ja jännittävimmistä kokemuksista. Paikalla tuli viihdyttyä hyvin jokaisessa lähetyksessä Rovaniemen kuoroa kannustamassa. Äänestettyä tuli niin paljon, että vähän kauhulla venttailen seuraavaa puhelinlaskua, mutta olkoot se sitten myöhempi murhe. Tottakai se hopealle sijoittuminen harmitti ja harmittaa muuten vieläkin, mutta hei, eipä kukaan muista voittajakuoroa enää ensivuonna, vaan Rollon tyypit on kaikkien huulilla. Lordi sai ohjelman myötä paljon positiivista näkyvyyttä aina hyväntekeväisyyskohdetta myöten. Se on jo paljon se. Ehdottomasti upein, kovaäänisin ja parhaan asenteen omaava jengi kyseessä. Toivottavasti keikkailevat vielä jatkossakin varmuueella ja asenteella.

Sitä tuli kävästyä Rovaniemellä juhlistamassa hienoa menestystä with Bondi. Hieno meno, ei voi muuta sanoa. Itseasiassa toi Lapin raadiossa oleva minuutin mittanen "fanipätkä" on meikäläisen turinoita, joka on vieläkin varmaan netin aalloilla kuunneltavissa. Yleisöä paikalla oli tuhatpäin ja meikäläistä lämmitti pohojosen kylymyydestä huolimatta porukan mahtava yhteishenki. Sähköt tosiaan pelleili aika paljon esitysten aikana ja Rollon kööri joutui muutaman zibaleen sen vuoksi karsimaankin, mutta eipä tuo menoa haitannut. Olihan siinä jotain nimmaritilaisuuttakin jne.

Omasta puolestani kiitos Lordille aivan valtavasta työstä ja ajasta kuoron parissa. Nyt on herra lepoa ansainnut jos vaan malttaa. Lisäksi kiitosta ihanille kuorolaisille, joihin tuli tutustuttua viikkojen myötä. Afteryt todistivat, että kyllä siellä pohojosessakin osataan bilettää.
You know love's a thief, steal your heart in the night

I tremble as I look at you
My heart keeps pounding
My love is true
I can't explain this fire, burns inside
Zezuga

Previous

Return to Yleinen keskustelu