Monsterboard

Mr. Lordi ja Rovaniemi Kuorosodassa!

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: Mr. Lordi ja Rovaniemi Kuorosodassa!

Postby Police Line Do Not Cross » Fri Dec 02, 2011 10:19 pm

I WANNA BE SOMEBODY! :wink: Se oli kyllä niin kova veto, että siitä on vaikea laittaa paremmaksi. Ehkä kuitenkin kaikista vedoista WYLAM? vetää hieman pidemmän korren. Mutta en ole kyllä ihan 100 % varma voitosta, Hämeenkyrö on tosi paha vastus. Jussin ja Mr.Lordin laulubattlea odotellessa! :D
Police Line Do Not Cross

Postby Erina » Fri Dec 02, 2011 10:20 pm

Hajosin Kauniille pedolle xD I Wanna Be Somebody oli tosi hieno mun mielestä, siitä Twisted Sisterin biisistä puhumattakaan. Voi kun Rovaniemi nyt voittaisi. On kaikki peukut pystyssä ja sormet ristissä ja gods know what else.
latua oon lesbo
Erina

Postby M.H » Fri Dec 02, 2011 10:21 pm

Siivet oli hyvä veto tohon be somebodyyn ! :)
M.H

Postby Joni Master » Fri Dec 02, 2011 10:25 pm

I wanna be somebody oli kyllä tähän astisista biiseistä paras! Aikoinaan netissä pyöri fake versio Mr. Lordin versiona. Mutta olisi kyllä vielä parempi Lordin vetämänä. :)
Joni Master

Postby Police Line Do Not Cross » Fri Dec 02, 2011 10:49 pm

No voihan Scheiße! Noh, Hämeenkyröllä oli kyllä hyvä kohde :)
Police Line Do Not Cross

Postby Riemu » Fri Dec 02, 2011 10:50 pm

...nyt ...mitä?

Minä en nähnyt tässä edes haastetta, en Jussissa enkä hänen suosiossaan mutta... nyt näköjään kävi näin.

I Wanna Be Somebody oli kyllä paras veto koko sarjassa. Mutta... huhhuh.
Riemu

Postby Joni Master » Fri Dec 02, 2011 10:54 pm

Nyt tuli kyllä muutto Ruotsiin! :evil: Uskomatonta että kävi näin. Olin ihan varma että Lordi erottui alusta asti koko porukasta ja olisi ottanut helpon voiton. Ja ottaen huomioon että Lordi sai ääniä ulkomailta asti. :o
Joni Master

Postby -Evilyn- » Fri Dec 02, 2011 10:55 pm

Saakelin Hämeenkyrö. :evil: Mut Lordi oli paras. Mie en sano enää mitään.
"Pellolla oli hevosia, jotka puhui mulle"
-Evilyn-

Postby BloodRedSandgirl » Fri Dec 02, 2011 10:55 pm

....mie oon sanaton.
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby M.H » Fri Dec 02, 2011 10:59 pm

Lordi oli paras ! Ei sitä muuta selittelemään
M.H

Postby MissPet » Fri Dec 02, 2011 11:03 pm

BloodRedSandgirl wrote:....mie oon sanaton.

Mie myös.. Ja itken verta.
Hämeenkyrö pilas Irwinin aivan loistavan kipaleen ja siitä hyvästä voittivat.
Ei yhtään "harmita".
Rollolla oli kuitenkin parhaat biisit ja lavashow oli niin tunteella vedettyä, että tuntui kuin olisi itse ollut mukana!
Jopa mun äiti huus suurinpiirtein kirjavaa kirosanakaartia, kun kuuli tuloksen.
Pääsiäinen tulee, oletko valmis?
MissPet

Postby Erina » Fri Dec 02, 2011 11:04 pm

Onneks en tunne ketään hämeenkyröläistä, siellä taitaa sakki olla aika leuhkana.
latua oon lesbo
Erina

Postby Joni Master » Fri Dec 02, 2011 11:05 pm

Eiköhän tänään voittanut heidän hyväntekeväisyys ideansa eikä itse artisti. Veikkaan että ihmiset eivät äänestäneet korvieansa perusteella vaan sydämensä. :roll: Ja kieltämättä jos Lordi lasit ottaa pois niin toi toinen kohde on jotenkin tärkeämpi.
Joni Master

Postby Zoka » Fri Dec 02, 2011 11:13 pm

Menin myös sanattomaksi... Kesti hetken ennen kuin aivoni rekisteröivät sen mitä korvani kuulivat.

Mutta olis ollut hienoa jos Lordi olisi vastannut siihen "Miksi sinun kuoroasi tulisi äänestää?" -kysymykseen että "Koska jos et äänestä, mie tuun kyläilemään ja sitten ei ole enää kellään kivaa."

Mutta juuh, eipä tuo Jussin kuorokaan huono ollut...
Zoka

Postby Joni Master » Fri Dec 02, 2011 11:14 pm

Zoka wrote:Menin myös sanattomaksi... Kesti hetken ennen kuin aivoni rekisteröivät sen mitä korvani kuulivat.

Mutta olis ollut hienoa jos Lordi olisi vastannut siihen "Miksi sinun kuoroasi tulisi äänestää?" -kysymykseen että "Koska jos et äänestä, mie tuun kyläilemään ja sitten ei ole enää kellään kivaa."

Mutta juuh, eipä tuo Jussin kuorokaan huono ollut...

Lordihan voitti selvästi sen biisitaistelu osan. Olin ihan varma että homma oli taputeltu siinä vaiheessa.
Joni Master

Postby Zoka » Fri Dec 02, 2011 11:16 pm

Joni Master wrote:Lordihan voitti selvästi sen biisitaistelu osan. Olin ihan varma että homma oli taputeltu siinä vaiheessa.

Niinhän me kaikki... Isosiskoni sanoin: "Jussi kuulostaa ihan nassikalta Lordin rinnalla."
Zoka

Postby Muumio » Fri Dec 02, 2011 11:19 pm

Semmonen paskariuku sen sitten voitti.

Vituttaa - varsinkin kun Jussi oli minusta se heikoin lenkki heti Ressun jälkeen -, mutta tosi hienoa, että Lordi pääsi sentään toiseksi! On sekin jo saavutus.
My Monsters Keep Me Company
Muumio

Postby _eesti999_ » Fri Dec 02, 2011 11:20 pm

Jonilla on oikea, hyväksyn. Eikä se ole joku Euroviisut.
Ja nyt kaikki Huuto.net:iin ostamaan sohvia
Image
_eesti999_

Postby King » Sat Dec 03, 2011 2:33 pm

Tykkäsin kauheesti Lordin XL5-coveroinnista. Ja kyllähän siinä meni hetki, että tajus, ettei voitettukaan. Ja mitä Joni sanoi, että Jussin hyväntekeväisyyskohde tuntui tärkeämmältä, niin siitähän nyt voisi vääntää vaikka maailman tappiin asti. Tässähän oli vastakkain kaksi ääripäätä: lapset ja vanhukset. Henkilökohtaisesti olisin antanut rahaa vanhuksille, vaikkakin lapsilla on vielä elämä edessä.
I'm the carnivore Rex sinking fangs in your flesh!
King

Postby Dr. Sin » Sat Dec 03, 2011 2:53 pm

Minä en oikeastaan kauheasti pettynyt häviöstä, enkä kyllä tiedä, miksi en. Tuntui vain jotenkin kummalliselta, kun ei voitto tullut Lordille. Mutta saatiinpa sentään kaikki esitykset esitettyä, vaikkei Lapin vanhuksille päävoittoa tullutkaan.

Ja se taistelu oli hieno siihen asti, että muut kuoronjohtajat tulivat sössimään hienon dueton.
Dr. Sin

Postby Nikkeli94 » Sat Dec 03, 2011 3:08 pm

Miettikää kuinka tärkeä asia Mr.Lordille ja koko Lordi-yhtyeelle oli se että näinkin pitkälle päästiin! Miettikää, mitä kansa tai me itsekään ajattelimme, kun hieman karu Lapin mies, joka tekee kasariheviä hirviöksi pukeutuneena, osallistuu KUOROsotaan. Mitä siitä olisi voinut tulla?? Itse odotin mielenkiinnolla WYLAMin kuulemista, kuten myös Twisted Sisterssin ja WASPin, jotta saisin tietää kuinka Mr.Lordi sen sovittaisi kuoroversioksi. Myös Kaunis Peto näytti meille ja muille, että Lordi osaa tehdä mistä vain omansa näköistä, ja myös sitä, että kyllä Mr.Lordi oikeasti tietää musiikista.

Hmh, tulipas tästä viestistä tyhjemmän ja tarkoituksettomamman kuuloinen kun omassa päässäni. En osaa juuri nyt koota ajatuksiani tarpeeksi selkeästi juuri nyt... mutta ymmärsitte pointtini!
Nikkeli94

Postby BloodRedSandgirl » Sat Dec 03, 2011 3:39 pm

Miun äitin viisaat kommentit lähetyksen aikana: "Voi ku minnuu käy sääliks tuota Loordii ku ei se raukka pysty sohvallakaa istumaan", ja mie hajoon.

Muttanojaa kaipa tästä sitten ollaan toivuttu. Ite kyllä olin, niinku sanoin, vitun pettynyt, mut ei todellakaa huonolle hävitty.
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby MissPet » Sat Dec 03, 2011 5:10 pm

BloodRedSandgirl wrote:Muttanojaa kaipa tästä sitten ollaan toivuttu. Ite kyllä olin, niinku sanoin, vitun pettynyt, mut ei todellakaa huonolle hävitty.

Niinno pettyineitä ollaan varmaan kaikki tavalla tai toisella. Henkilökohtaisesti en ole vielä päässyt yli suoranaisesta järkytyksestä. Tuohon "huonolle ei hävitty" kommenttiin sen verran, että iiiihan en ole samaa mieltä. Toki Jussin kuoro oli kova vastus ja näin, mutta oli niitä parempiakin siellä.
Yhdyn kyllä tuohon, että Jussillakin oli äärimmäisen tärkeä hyväntekeväisyys kohde ja on tavallaan oikein, että rahat menivät kyseiseen kohteeseen. Toisaalta olisi kuitenkin ollut hyvä, että vanhukset olisivat saaneet tämän palkinnon. Toivottavasti ainakin se pari tonnia auttaa heitä jonkun verran! Moni, kun nykypäivänä tuntuu unohtavan vanhuksienkin merkityksen. Mutta ei siitä sen enempää.

Dr. Sin wrote:Ja se taistelu oli hieno siihen asti, että muut kuoronjohtajat tulivat sössimään hienon dueton.

Samaa mieltä. Siihen olin ehkä häviön jälkeen toisiksi eniten pettynyt. Sitä, kun mainostettiin nimenomaan Mr.Lordin ja Jussin välisenä. En todellakaan odottanut näkeväni muita räpistelemässä siinä. Tosi, tosi pettynyt olen.
Pääsiäinen tulee, oletko valmis?
MissPet

Postby LittleRoyal » Sat Dec 03, 2011 8:38 pm

Minua kyllä harmitti kun Lordin kuoro ei voittanu. Mutta eihän ne huonolle kuorolle hävinny onneksi! Hämeenkyrö oli mun toinen lempparikuoro koko kisassa ja heillä oli ihana hyväntekeväisyyskohde joka kosketti minua syvältä. ♥ Minusta he vetivät Irwin Goodmanin kappaleen todella hyvin ja se Tunnit - kappaleen esitys oli myös koskettavan upea. Lordin kuoron omat kappaleet olivat mahtavia!
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby bond85 » Sat Dec 03, 2011 8:42 pm

Kakkostila jäi sitten käteen. Yllätyksenä se tuli, mutta ei huonolle kuorolle hävitty. Lordin lisäksi Uniklubi on myös suosikkibändejäni ja Jussi & Lordi finaalia ennustin jo ennen ensimmäistäkään lähetystä. Ja hyvin ennustin.

Karvas tappio tuli, mutta huomenna Rollossa Lordin aukiolla juhlitaan kuoroa. Sinne siis!
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu