Monsterboard

The other side of Lordi - Toinen totuus

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: The other side of Lordi - Toinen totuus

Postby Police Line Do Not Cross » Thu Jul 17, 2014 10:40 pm

Nikkeli94 wrote:^Lapsuuteni harhaluulot hajosivat juuri

Samoin :D Jotenkin hassua, että TMD puvut ovat GH pukuja tuunattuna, mutta ihan ymmärrettävää kuitenkin.
Police Line Do Not Cross

Postby MadMonsterMan » Fri Jul 18, 2014 4:37 pm

monsu wrote:
_orc_ wrote:Joo. Voihan ne olla vanhojen pukujen päälle tehtyjä. Mutta on ne silti niin erilaiset, että minä puhuisin niistä eri pukuina. Esim verratkaapa Mie oon Lordin takaa profiileista Amenin naamaa, Enaryn maskia, Kitaa jolla on selkeesti enemmän hampaita, Lordilla on sormikaulakoru lohikäärmeet olkapäillä, hanskat kätösissä ja maski vihasempi. Kalmistolla ehkä vähiten muutoksia, silinteri päähän ja takki kiinni. Maskia hieman päivitelty. Näistä Eikka ja Kalma siis vähiten olleet muutoksen alla. Harmi kun en ottanu kuvia tuosta kaksikosta niin ei voi tarkistella asiaa.

Onko siis aateltava näin että GH ajan asuja ei ole enää olemassa, jos ne on päivitetty aikanaan TMD asuiksi?

Varmaan pitää ajatella näin. :/

Veikkaisin, että GH ajan puvuista on otettu tietyt osat tuonne TMD:n pukuihin tai vaihtoehtoisesti TMD-puvut on rakennettu GH -pukujen päälle, korvaamalla ja uusimalla puvuista tietyt osat kokonaan. Maskit on tehty todennäköisesti aivan uusiksi ainakin osalla monstereista, mutta pukuja ei ole kokonaan uudestaan rakennettu. Toisinsanoen, jos asia näin on, niin GH -puvuista on jäljellä vain jäänteet, tai sitten on tosiaan vain tuo The Monsterican Dream -kaarti eli ns. yhdistelmäpuvut (kai sen niin voi ilmaista? D:), jolloin GH -pukuja ei enää ole olemassa kuin osana TMD -pukuja...

Siis mie oon sitä mieltä,että puvut olivat oikeat,koska nehän on suunniteltu jokaiselle kuin napa mahaan. Niin sen takia ne saattoivat näyttää kummallisilta. Veikkaisin kuitenkin,että oli pukuja hieman korjailtu.
Rock The Hell Outta You
MadMonsterMan

Postby MadMonsterMan » Fri Jul 18, 2014 5:26 pm

Mutta GH asuja ei enää oo mie oon sitä mieltä
Rock The Hell Outta You
MadMonsterMan

Postby Heavy Rock » Sun Jul 27, 2014 9:06 pm

Nyt tuli vihdoin käytyä näyttelyssä ja upeahan se oli! Oli mahtavaa päästä näkemään puvut vihdoin läheltä. Myöskin maalaukset olivat upeita. Jos rahaa olisi niin olisihan sieltä tullut ostettua muutama kotiinkin. Opastus oli myös positiivinen yllätys. Kaiken kaikkiaan todella hieno näyttely, joka oli kyllä Savonlinnaan ajamisen arvoinen. Sieltä ostettu T-paita on myöskin mahtava, onhan siinä kaikki jäsenet samassa kuvassa.
In the air a frightful thing, part animal, part machine!
Heavy Rock

Postby Rockman 2000 » Mon Jul 28, 2014 8:34 pm

Harmi kun en päässyy käymään siellä. Onneksi mun serkku toi other side of lordi t-paidan
Rockman 2000

Postby M.H » Tue Jul 29, 2014 2:04 pm

Toissapäivänä kävin näyttelyn katsomassa, mahtavahan se oli! Opastus oli kiva lisäys, jonkin verran
uutta tietoakin tuli. (Nyt minulle selvisi tämä Aku Ankka -naamarin mysteeri) :D

Mukaan tarttui Get Heavy -ja Näyttely -T-paita, kaupan päälle juliste. :)
Kuvia näyttelystä Täällä
M.H

Postby Heavy Rock » Wed Jul 30, 2014 7:53 pm

Jatkoa tulossa! :wink:
http://www.ita-savo.fi/uutiset/lähellä/lordi-näyttely-saa-jatkoa-183815
In the air a frightful thing, part animal, part machine!
Heavy Rock

Postby Zoka » Thu Sep 11, 2014 2:06 pm

Olisin voinut vaikka vannoa ettei tätä ollut olemassa kun kävin tuota kohtalokasta lauantaita edeltävänä torstaina kattelemassa ja kun sitten viikon päästä tämän löysin, olin liian laiska ja saamaton pistääkseni viestiä. :p

Anyways, lauantaiksi oli siis pakko päästä paikan päälle ja tulikin sitten varattua reissuun koko viikonloppu, matka kun oli sen verran pitkä. (Etelä-Pohjanmaalta kun lähdettiin köröttään.) Oli kyllä täysin vaivan ja rahan arvoista. Näyttely oli mahtava ja olin kuolla onnesta kun pääsin kosketusetäisyydelle kauniista herroista, vaikka olinkin niin hermona että hyvä että sain edes kaks sanaa suusta.

Jos siis bongasitte epäilyttävän näköisen hiipparin irokeesin kanssa tuolloin avajaisissa, se olin luultavasti meikäläinen.
Zoka

Postby Jere S » Thu Jan 29, 2015 8:39 pm

-
Last edited by Jere S on Sat Feb 02, 2019 6:03 pm, edited 1 time in total.
Jere S

Postby SFO » Sun Feb 08, 2015 4:32 pm

Hmm.. vois tsekkailla, jos netflix tätä tarjoilee
~Scare Force One~
SFO

Postby kappe » Sun Feb 08, 2015 4:37 pm

SFO wrote:Hmm.. vois tsekkailla, jos netflix tätä tarjoilee

Siis tuo The other side of Lordi - Toinen totuus oli Lordi-näyttely Savonlinnassa viime kesänä.
kappe

Postby Mena » Wed Feb 11, 2015 10:02 pm

Heavy Rock wrote:Jatkoa tulossa! :wink:
http://www.ita-savo.fi/uutiset/lähellä/lordi-näyttely-saa-jatkoa-183815

Onkohan sitä jatkoa tulossa vai ei, kun en minä ainakaan mitään tietoa siitä löytänyt kun asiaa juuri tutkiskelin. Näihin aikoihinhan ne seuraavan kesän tapahtumat yleensä alkaa olemaan jo aika pitkälle selvillä.
this blood in my veins runs cold when I think it'll never be the same
Mena

Previous

Return to Yleinen keskustelu