Mr. Owl wrote:Awalla on ainakin Euroviisuesityksen perusteella Yamahan Motif ES 6 -koskettimet.
Kas, kun eivät käytä kunnon custom -soittimia. Kita esimerkiksi voisi paukuttaa rumpuja jotka näyttävät suuriilta pääkalloilta. jne... jne...
Horror_kalma wrote:mikä basso oxil o?
Amenin kitara on Jarno Salo -nimisen jannun tekemä custom, ei siis Custom. Kyseisestä kitarasta oli juttu viime viikonvaihteen Iltalehdessä.eikös tuo Amenin uusi kitara nimenomaan ole Custom
monstour wrote:Mr. Owl wrote:Awalla on ainakin Euroviisuesityksen perusteella Yamahan Motif ES 6 -koskettimet.
Kas, kun eivät käytä kunnon custom -soittimia. Kita esimerkiksi voisi paukuttaa rumpuja jotka näyttävät suuriilta pääkalloilta. jne... jne...
eikös tuo Amenin uusi kitara nimenomaan ole Custom
_orc_ wrote:Custom ja custom on kaks eri asiaa...custom on jollekkin varta vasten tehty ja Custom on ainakin eräs lesPaul malli...näin sanoisin noin kahen vuojen soitto kokemuksella mutta mistäpä mie asioita tiän...
Hirvi wrote:Horror_kalma wrote:mikä basso oxil o?
Oxin basso on Ibanez BTB200
http://www.ibanez.co.jp/eb_page.php?AREA_ID=3&PAGE_ID=286&COLOR=CL01&MODEL_NO=BTB200
Mr. Owl wrote:No, onhan se varmasti custom. Näytäisi siinä olevan (Mitä nyt Viisuissa näkyy) jotain egyptiläishenkisiä maalauksia. Peräänkuulutan sitä, että Lordin tapaiselle bändille sopisi huomattavasti rajummin customoidut soittimet. Aamenen kitara kuitenkin on edelleen tavallisen kitaran näköinen muutamaa maalausta lukuunottamatta.
bass-of-doom wrote:Mä oon kuullut että kalmalla olisi esp:n basso...
Hellbender turbulence wrote:bass-of-doom wrote:Mä oon kuullut että kalmalla olisi esp:n basso...
No niinähän sillä on ollutkin (ja kai on vieläkin)! Mutta tuosta Awasta, että minun tietääkseni Awan koskettimien merkki on Korg Triton Classic. Vai muistanko väärin? Ja Amenin kitara on kai Gibson Les Paul. Olen aina luullut, että Kitan rummut ovat Yamahat.
bass-of-doom wrote:Mä oon kuullut että kalmalla olisi esp:n basso...
Horror_kalma wrote:bass-of-doom wrote:Mä oon kuullut että kalmalla olisi esp:n basso...
eipä sori oo, Kalmistolla on ESP-LTD, ei ESP.
ESP-LTD ja ESP on niinku Epiphone ja Gibson. ESP on se "aito" merkki ja ESP-LTD on niin sanottu "tytär-yhtiö" ja tekee samanlaisia skittoja/bassoja mut halvemmalla...
Tommi Kajaanista wrote:Kalma - Ltd viper 304
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests