Monsterboard

Q/A - Kysy asiantuntijoilta

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: Q/A - Kysy asiantuntijoilta

Postby Jere S » Wed Feb 11, 2015 8:11 pm

-
Last edited by Jere S on Sat Feb 02, 2019 6:06 pm, edited 1 time in total.
Jere S

Postby Jere S » Wed Feb 11, 2015 8:30 pm

-
Last edited by Jere S on Sat Feb 02, 2019 6:06 pm, edited 1 time in total.
Jere S

Postby Mena » Wed Feb 11, 2015 9:44 pm

Jere S wrote:
Mena wrote:
Eli onko tuo kaikki oikeasti noin sekavaa, vai olenko minä vaan jotenkin pihalla? Tai no joo siis pihallahan minä hyvinkin usein olen milloin missäkin asiassa, mutta nyt tarkoitan siis tätä juutuupi asiaa. :mrgreen:

Eipä tällä minulle mitään henkilökohtaista väliä ole, ajattelen vaan Lordin ja fanien kannalta parasta ja toimivinta ratkaisua.

Olen itekin huomannut tuon saman, joten et ole ainoa. Miunkin mielestä tuo on aika sekava systeemi, ettei kaikkia bändin musiikki- tai studiosessiovideoita ole jostain ihmeen syystä voitu änkee samalle YouTube-kanavalle. Kaikki videot samalla kanavalla olis just tattis homma.

Samankaltainen tapaus taitaa olla Kissinkin kohdalla. Syksyllä Googletin "KissVEVO" ja siltä kanavalta löyty vaan osa Kissin musavideoista sekä joitain keikkapätkiä. Ja bändin nettisivujen YouTube-painikkeesta päädyinkin sitten eri kanavalle, joka koostui lähinnä keikka-, behind the scenes- ja haastattelupätkistä. Muttei musavideoista. Eli muillakin bändeillä on siis samantyylisii YouTube-kanaviin liittyviä tapauksia, ei pelkästään Lordilla. Kumpa sais vaan tietää miksi?! :?:

Vastasikohan tavallaan tämä yhtään kysymykseesi, Mena?

Juu, ja kiitos kun vastasit. Hyvä kuulla, etten ole ainoa joka on huomannut tuon, ja ettei vika ole jollain tavalla minussa tai koneessani tms.

Onkohan tuo tosiaankin ihan tarkoituksellista, vai voiko olla, ettei hän, joka youtube-hommista on vastuussa, ole edes tietoinen tuosta sekavuudesta. Jos siinä on tullut joku tahaton moka, ja tarkoitus on ollut saada ne musavideot saman nimen alle samalle kanavalle...kun luulisi sen todellakin olevan kaikille osapuolille selkeintä ja helpointa, jos olisi vain se yksi ja sama kanava. Siis ainakin niille musavideoille, studiosessiovideot ja vastaavat voisi kyllä olla toisella, omalla kanavallaan. Ja tulisipahan sitten ainakin varmasti kaikille sellainen olo, että siihenkin olisi panostettu ja haluttu palvella sitäkin kautta faneja, kun nyttenhän siis periaatteessa voi jollekin tulla sellainen olo, ettei faneja arvosteta kun on tuolla tavalla jätetty videoiden etsiminen fanin omalle vastuulle. Tässä olisi tosiaankin ihan aiheellinen korjaamisen paikka, jos minulta kysyttäisiin.

Tosin tuo, että Kissilläkin on sama juttu voi toisaalta tarkoittaa kyseessä olevan tahallinen teko, koska Kissihän on Lordin esikuva, niin samankaltainen sekavuus youtubessa voisi olla tavallaan myöskin yksi kunnianosoitus lisää...nojoo, ei nyt tarvi välttämättä kauheen vakavasti tuota lausetta ottaa, kunhan tuli mieleen. :)
this blood in my veins runs cold when I think it'll never be the same
Mena

Postby Jere S » Thu Feb 12, 2015 6:21 pm

-
Last edited by Jere S on Sat Feb 02, 2019 6:07 pm, edited 1 time in total.
Jere S

Postby kappe » Mon Nov 02, 2015 10:46 pm

Oon tässä pohtinut, mitä materiaalia Lordin kengänpohjat on?
kappe

Previous

Return to Yleinen keskustelu