Lordi wrote:Mutta sitten kun tulee se dvd, toivottavasti ensi joulun kulmille, niin siinä nyt ihan varmasti viimeistään.
WrathChild wrote:Lordi wrote:Mutta sitten kun tulee se dvd, toivottavasti ensi joulun kulmille, niin siinä nyt ihan varmasti viimeistään.
Perseen perse, niin sata vuotta siihenkin. Noh, toivottavasti Riskin Pete iskee sen elohopean sivuille, että voisi sieltä kattella jossain vaiheessa. Itken kyllä verta, jos nään sen joulukuussa.
road to hell wrote:voisitteko laittaa Hard rock hallelujah- musiikki videon lordi.orgin sivuille? siellä kun on ne muutkin videot
Landbruiser wrote:Bongasin Lordin Ruotsin tv:llä antamassa maskit päällä haastattelua backstagella ruotsalaiseelle toimittajalle. Ihan hyvä, mutta eikö Lordi ole itse painottanut, että Monsterit eivät puhu mitään. Saataisihan se kuulostaa vähän pelleltä jos alkaisi suomeksi sönköttämään, mutta eipä kuulostanut ruotsin tv:ssä. Saavatko ulkomaiset fanit erilaista kohtelua kuin kotimaiset?
Open up and say aaahhh!!!
velocity wrote:Polttavatko kaikki Lordin jäsenet tupakkaa?
(Kalman ja Lordin tiedän)
Onko millään levyllä yhtään vähääkään pakolla keksittyä kappaletta? (Olen aina kuullut että Lordin kappaleet ovat "syntyneet itsestään", eikä pakkokeksintöä ole tarvittu. Mutta onko asia jokaisessa kappaleessa näin?)
Onko Lordilla ja Udolla suunnitelmia tehdä lisää kappaleita yhdessä? (They only come out at night on kultaa korville)
Kuinka kauan Magnum ehti olla bändissä ennen kuin hän lähti?
(Magnumistahan on ollut paljon puhetta ja haluaisin tietää että mikä oli suurinpiirteinen totaaliaika minkä hän Lordissa vietti?)
Onko teidän kaikki puvut tehty kokonaisuudessaan omin käsin ja inspiraatioin?
(Näin olen kuullut ja kaikkea, mutta eikös tuo ole erittäin vaikeaa toteuttaa ilman jumalallisia kädentaitoja, siksi heräsi kysymys)
Onko lähitulevaisuudessa kaikille bändin jäsenille tulossa custom-soittimet?
(Kitan rummut ovat hienot, AWA:n kosketinsoittimisto on myös, mutta entäs OX:n basso ja Amenin kitara?)
Toivon saavani vastaukset näihin kysymyksiin, koska nämä ovat askaruttaneet mieltäni viimeaikoina.
Eipä sitten mitään, ja toivon todellakin ettei modet poistaisi viestiäni koska olen miettinyt näitä kauan ja löysin viimeinkin paikan josta näihin mahdollisesti saisi vastaukset.
hirviö wrote:Joni Master wrote:Sitä olen miettinyt miten Lordi muistaa jokaisen laulunsa sanat ulkoa... Wau... Vai onko sillä joku kuuloke mistä se kuulee kaikki vai onko niin hyvä muisti...
Tähän taitaa käydä lausahdus: "Harjoitus tekee mestarin!"
road to hell wrote:Landbruiser wrote:Bongasin Lordin Ruotsin tv:llä antamassa maskit päällä haastattelua backstagella ruotsalaiseelle toimittajalle. Ihan hyvä, mutta eikö Lordi ole itse painottanut, että Monsterit eivät puhu mitään. Saataisihan se kuulostaa vähän pelleltä jos alkaisi suomeksi sönköttämään, mutta eipä kuulostanut ruotsin tv:ssä. Saavatko ulkomaiset fanit erilaista kohtelua kuin kotimaiset?
Open up and say aaahhh!!!
kyllä lordi puhui ainakin minulle sillä nimmarikeikalla. Ei se taida olla enään niin tärkeä juttu että onko ne hiljaa vai ei
Landbruiser wrote:Bongasin Lordin Ruotsin tv:llä antamassa maskit päällä haastattelua backstagella ruotsalaiseelle toimittajalle. Ihan hyvä, mutta eikö Lordi ole itse painottanut, että Monsterit eivät puhu mitään. Saataisihan se kuulostaa vähän pelleltä jos alkaisi suomeksi sönköttämään, mutta eipä kuulostanut ruotsin tv:ssä. Saavatko ulkomaiset fanit erilaista kohtelua kuin kotimaiset?
Bodomi wrote:Olisi pari kysymystä (Eka viesti PERKELE!) teille, idoleilleni.
Tuletteko pitämään joskus keikkoja täällä Oulun lähettyvillä? Olisi pakko nähdä teidät livenä![]()
Hemitys wrote:Bodomi wrote:Olisi pari kysymystä (Eka viesti PERKELE!) teille, idoleilleni.
Tuletteko pitämään joskus keikkoja täällä Oulun lähettyvillä? Olisi pakko nähdä teidät livenä![]()
Otappas silmä kauniiseen käteen Bodari, Lordi esiintyy Oulun Teatrialla ensi lauantaina eli 18. päivä maaliskuuta.
Black Spirit wrote:Landbruiser wrote:Bongasin Lordin Ruotsin tv:llä antamassa maskit päällä haastattelua backstagella ruotsalaiseelle toimittajalle. Ihan hyvä, mutta eikö Lordi ole itse painottanut, että Monsterit eivät puhu mitään. Saataisihan se kuulostaa vähän pelleltä jos alkaisi suomeksi sönköttämään, mutta eipä kuulostanut ruotsin tv:ssä. Saavatko ulkomaiset fanit erilaista kohtelua kuin kotimaiset?
Kai suomen tv haastattelut on jätetty (toistaiseksi) koska murteellinen kotikieli tekisi liian suuren kontrastin Lordin hahmoon. Englantia pystyy solkkaamaan koska se on yleiskielienglantia mitä kaikki puhuvat, eikä liitä Lordia mihinkään. Laukovathan ne ulkomailla välispiikkejäkin. Jossain haastiksessa tms Lordi totesikin, että ulkomailla spiikit menevät samalla rokkienglannilla kuin biisitkin, joten siksi juttua ulkomailla. Ois kai se liian kornia, jos Lordi vetäisi kesken keikan rovaniemen murteella "Onko teillä kivaa" tai jotain. Ja radiossahan niillä riittää juttua vaikka kuinka, kun kukaan ei näe naamaa ja ala väkisin miettiä, miten niin pahan näköisellä hemmolla on näin ystävällinen ääni. Lordi-mystiikan on säilyttävä!
EDI 12/3: tänään oli Hesarissa koko sivun juttu euroviisuedustajasta, ja haastattelussa Lordi mainitsi, että mykkäkoulu johtuu juuri siitä, että murteella jutteleva Lordi voisi olla huvittava, ulkomailla voi käyttää englantia, joka ei kolhi Lordin imagoa, joten siellä haastatteluja ei tehdäkään kuin naamarit päällä.
velocity wrote:Joo, mutta kyllä näytti "tänään otsikoissa"-ohjelmassa olevan Lordin haastattelu, ilman pukuja ja maskeja.
Tosin selästä kuvattuna.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests