Monsterboard

Miten innostuit Lordista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Miten innostuit Lordista?

Postby Arma » Thu Feb 27, 2003 7:21 pm

Elis. Oletteko Lordi faneja henkeen ja vereen, vaikka bändi ei olisi joskus niin suuressa suosiossa? Vaikuttaako toisten ihmisten mielipiteet teihin? Mikä oli SE JUTTU joka Lordissa ensimmäisenä kiinnosti ja joka johdatti teidät tilanteeseen "olen riippuvainen... LORDISTA"?

Itse innostuin heti kun kuulin eka kerran "Would you love a monster man?" biisin. Sitten aloin ottaa selvää Lordista. Voisin vannoa polvillani, oikea käsi sydämmeni päällä, Lordin jäsenten jalkojen juuressa, tulen ja jään, myrkyt ja luonnonmullistukset, oudot valoilmiöt, verottajat, ahdistavat lehtimyyjät, reistailevat kodinkoneet ja finnit kestävän uskollisuuden valan. Sillä olen pahasti "koukussa"! :D :wink:

It's time to get heavy! :twisted:
Arma

Postby Kelhanion » Fri Feb 28, 2003 11:49 am

Kun ensimmäisen kerran näin Would You Love A Monsterman- videon, ihmettelin että mikä ihmeen bändi tämä on. Musiikki kuulosti kuitenkin erittäin hyvältä. Sitten nauhoitin videon ja katsoin sen noin 50 kertaa :) Se kai oli Lordi-faniuteni alku.
Kelhanion

Postby Nightwolf » Fri Feb 28, 2003 12:51 pm

Siinä vaiheessa kun näin Monstermanin videon levyraadissa, koskapa huomasin kertakuuntelulla biisin soivan päässä vielä parin viikon jälkeenkin... :twisted: (ja se saatanan Ketchup voitti!)
Myös ilmiö iski vanhaan Kiss-faniin voimakkaasti. Etenkin kun kyseinen porukka lopetti tässä hiljattain. :cry: Nyt jäljellä on vain kolmisenkymmentä levyä joita pyöritellä kaivaten...
Lordi ei toki ole mikään korvike-Kiss, vaan itsessään loistava bändi, jolla on hyviä biisejä ja tyylikäs show, vaikka Kiss-pastissia lämmitelläänkin vahvasti. Enää Kiss Armyn vaihtoehtoa kaipailen... :twisted:
Lupus est homini homo, ego sum homini Lupus Nocturnus
Nightwolf

Lordin faneus

Postby Get Heavy » Fri Feb 28, 2003 12:56 pm

No siis mun Lordi faneus alkoi sillä, että mä vihasin koko bändiä ja kun Would You Love A Monsterman tuli Bänd-X:ssä ekan kerran niin ajattelin, että "Ei saakeli, ihan kamalaa musiikkia". Kun biisi tuli muutaman kerran Bänd-X:stä, oli se biisi pakko ladata koneelle ja sitten imutin muitakin Lordin biisejä ja niin faniuteni sai alkunsa :)
Would You Love a Monsterman
Could You Understand the Beauty of the beast
I would do it all for you, would you do it all
do it all for me
Get Heavy

Postby 13. » Fri Feb 28, 2003 1:31 pm

Että KISS ois muka lopettanut... moneskohan kerta tämä nyt taas bändin historiassa olikaan? :wink:
...I'm not as nice as I look...
13.

Postby Nightwolf » Fri Feb 28, 2003 2:00 pm

Criss erosi 80/81, Carr tilalle. Ei lopettanut.
Frehley erosi 82, Vincent tilalle. Ei lopettanut.
Meikit pois 83, Vincentille kenkää, St. John tilalle. Ei lopettanut.
St. John sairauden takia pois 85, Kulick tilalle. Ei lopettanut.
Carr kuoli 91, Singer tilalle. Ei lopettanut.
Reunion 95/96, Kulick ja Singer potkut, Frehley ja Criss takaisin. Turha sanoakaan.
Farewell Tour 2001/2002. Lopetti.
Stanley Broadwaylle, Simmons elokuvatuottajaksi/näyttelijäksi, Frehley sooloilemaan, Criss Havaijille. :twisted:

Muuta kysyttävää?
Nightwolf

Postby Lordi » Fri Feb 28, 2003 3:23 pm

Jopas löytyi kerrankin kiintoisa aihe täältäkin, että piti oikein vaivautua osallistumaan, heh heh. No vitsi vitsi.
Tällä hetkellä, as we speak, tänään siis, KISS vetää Australiassa sinfoniaorkesterin kanssa.
Lopettanut? Ehei veikkoset. Ei todellakaan. Eli ei taaskaan. Ei niin kauan kuin blasco valmistaa rasvavärejä.
Vitun jees.
Lordi
Vocals

Postby Nightwolf » Fri Feb 28, 2003 3:41 pm

Mr. Lordi, olet pelastanut päiväni useammin kuin kerran, tämä oli mones. Edellinen oli eilinen haastatteluvastaus... :twisted:
Nightwolf

Postby Blue Beast » Fri Feb 28, 2003 4:51 pm

Kiinnostuin Lordista heti kun näin Levyraadissa Would You Love A Monsterman videon. Musiikki iski muhun heti, samoin monsterit herätti uteliaisuuden ja kiinnostuksen! Sitten kun erinomainen video oli nähty ei mulla ollu mielessä kun "Tän bändin levy on pakko hankkia heti!" ja jäihän sinne päähän soimaan kertsit. :D Ei sitä levyä sitten kovin kauan tarvinnu odottaa ja sillä aikaa kattelin Bänd-X:stä Lordin musavideoo.
Levyhän iski muhun täydellisesti ja sittenhän mä ajattelin "Tän bändin keikalle on päästävä!" Keikkaahan ei oo vielä nähty, mutta kyllä jonain päivänä... :wink:
Muiden mielipiteet ei oo koskaan vaikuttanu mun musamakuun, ihan oma fiilis vaan, mutta sanotaan että Lordi kiinnostaa niin kaun kun niiden musa ei oo jazzia/poppia/bluesia ym. Ymmärsitte varmasti! :wink: :roll:
Vielä lisäyksenä, sen jälkeen kun mä innostuin Lordista, oon innostunu metallista yli päätään..eli aina kun rahaa/aikaa riittää metsästän hyvää metallia.. :D :twisted:
Blue Beast

Postby Arma » Fri Feb 28, 2003 5:29 pm

Lordi wrote:Lopettanut? Ehei veikkoset. Ei todellakaan. Eli ei taaskaan. Ei niin kauan kuin blasco valmistaa rasvavärejä.

Todellakin rakas Hirviöiden Ruhtinas! KISS on nyt, aina ja ikuisesti.... Aamen :lol:

Mutta, mutta.... Laittakaapas lisää kertomuksianne! Taidan rueta laittamaan ylös kuinka moni on musavideon näkemisen jälkeen innostunut Lordista yms.....

I need to see you
I need to feel you.... :twisted:
Arma

Postby WrathChild » Fri Feb 28, 2003 9:10 pm

Hmmh...Mun Lordiin tutustumiseni alkoi kyllä siitä, että näin Lordin kuvia ekan kerran lehdessä...Joo, siitä se alkoi. Aattelin, että ei nyt taas oikeesti! Taas tänne maan pinnalle on osunu joku ihme ilmiöbändi...Nyt on deathmetal piirit keksineet käyttää pukuja lavashownsa piristämiseksi ja olaakseen entistäkin rankempia... :wink:
Mutta sitten kävi niin, että näin Lordin "Would you love a monsterman?"- videon, niinkuin 1467 muutakin ihmistä, ja heti iski...Olipa kyllä hyvä biisi ja video, että huhhuh...Innostustani lisäsi sekin, kun kuulin, että Lordin jäsenet kuuluvat KISS Armyyn ja ovat todella suuria KISS-faneja... :wink: Itsekkin, kun dikkailen KISSistä...Ostin sinkun, sitten levyn. Pitihän minun nähdä ja kuulla, että millainen bändi se semmoinen on jonka kaikki jäsenet kuuluvat KISS Armyyn ja koko bändillä on puvut ja maskit...Voi elämän kevät, että olen iloinen tästä päätöksestä nyt... :wink: Ja loputhan te tiiätte... :wink: Ja minä, kun luulin, että KISS on hajonnut... :oops: Voi, että...Tulisivatpa suomeen. :D No joo... Onkohan KISS vain ikuisellä jäähyväiskiertueella? Tuleeko Lordille itselleen muuten Gene Simmons:Tongue-lehti...? :D Hah...!

-WihaMukula :twisted:
I set the mood,
It's like Evil Dead II!
WrathChild

Postby Not The Nicest Guy » Fri Feb 28, 2003 9:12 pm

Innostuin siit ku kuulin viime kesänä Would You Love Monstermanin radiosta. Kuuntelin koko kesän töis radioo ja sitte eräänä päivänä sattui kuulumaan tämä helmi siittä se innostus sitte lähti :twisted:
Before I was little and nice, now I am huge and ugly.
Not The Nicest Guy

Postby Lordi » Sat Mar 01, 2003 1:22 am

Tongue on aina vakiohankinnassa.

Ihmiset, kuulkaapas. Käykääpäs kaikki laittamassa äänenne kehiin, kun tuossa jossain oli polkaistu se polli aiheesta että mistä seuraava single. Se onkin nimittäin meille bändille aikas perkuleen mielenkiintoista luettavaa, että mistä biiseistä TE pidätte. Itselle henk.koht. aihe on ainakin lähes täydellinen mysteeri. Jee, kiitoksia vain jos jaksatte.
Lordi
Vocals

Postby hamlet69 » Sun Mar 02, 2003 5:42 am

Kelhanion wrote:Kun ensimmäisen kerran näin Would You Love A Monsterman- videon, ihmettelin että mikä ihmeen bändi tämä on.

Sama täälä. Lordi on jottain sellasta mitä olen oottanu jo liian monta vuotta. Lordissa on jottain mitä oli/on W.A.S.P.:issa ja Kiss:issä jne jne... Siinä on se fiilis.
If you love a monster man you can never love an Animal.
Mie tapan.
hamlet69

Re: Kuinka uskollisia faneja olette?Kuinka innostuitte Lordi

Postby death Boy » Sun Mar 02, 2003 12:57 pm

Arma wrote:Elis. Oletteko Lordi faneja henkeen ja vereen, vaikka bändi ei olisi joskus niin suuressa suosiossa? Vaikuttaako toisten ihmisten mielipiteet teihin? Mikä oli SE JUTTU joka Lordissa ensimmäisenä kiinnosti ja joka johdatti teidät tilanteeseen "olen riippuvainen... LORDISTA"?

Itse innostuin heti kun kuulin eka kerran "Would you love a monster man?" biisin. Sitten aloin ottaa selvää Lordista. Voisin vannoa polvillani, oikea käsi sydämmeni päällä, Lordin jäsenten jalkojen juuressa, tulen ja jään, myrkyt ja luonnonmullistukset, oudot valoilmiöt, verottajat, ahdistavat lehtimyyjät, reistailevat kodinkoneet ja finnit kestävän uskollisuuden valan. Sillä olen pahasti "koukussa"! :D :wink:

[ :twisted: :twisted: tulin Lordi faniksi heti ku kuulin sen kappaleen ku would you love a monsterman meinaan ostaa heti sen levyn ku näen sen jolla kaupan hyllyl
death Boy

Postby monster lover » Fri Mar 07, 2003 11:25 am

mun LORDI faneus lähti heti kuultuani would you love a monsterman biisin radiossa ja kohta näin sen bänd-x. nyt oon alkanu metsästää metallia tosissani ja jopa saanu samalla LORDIN levyn samalla mut se oli myös pää tarkotus. ei sillä oo mitää väliä mitä muut valittaa tai tykkää musiikista jota kuuntelee. LORDIA lähtee himassa kovaa ja muut perheen jäsenet hyppii seinille...
monster lover

Kuinka uskollisia faneja olette?kuinka innostuitte Lordista?

Postby lusifer666 » Fri Mar 07, 2003 2:28 pm

Mä ihastuin Lordiin heti ku kuulin sen monsterman biisin ekan kerran radiost..ja mul on neljä lordi julkkaa seinäl,kaikki sinkut,levy ja seinäl on myös lordi juttui ja kasetit on täynnä lordii...eikö se tee minusta lordin uskollisen fanin?
lusifer666

Re: Kuinka uskollisia faneja olette?kuinka innostuitte Lordi

Postby Get Heavy » Fri Mar 07, 2003 2:57 pm

lusifer666 wrote:Mä ihastuin Lordiin heti ku kuulin sen monsterman biisin ekan kerran radiost..ja mul on neljä lordi julkkaa seinäl,kaikki sinkut,levy ja seinäl on myös lordi juttui ja kasetit on täynnä lordii...eikö se tee minusta lordin uskollisen fanin?

Tosiaan tekee :) Olisikin noin uskollinen Lordi fani kuin sinä :roll:
Would You Love a Monsterman
Could You Understand the Beauty of the beast
I would do it all for you, would you do it all
do it all for me
Get Heavy

Postby Lorditar » Sat Mar 08, 2003 12:37 pm

Minä tykästyin heti bändiin, kun kuulin ja näin ekan kerran tuon Monserman-videon ja siitä lähtien, kun "Get heavy" cd:n hankin myyntiin tulon jälkeen, ei oikeastaan monikaan muu levy ole mankassani soinut. Ekan kerran olin keikalla joulukuussa Nosturissa. Avokki ei pahemmin tuolloin bändistä välittänyt, mutta kun kävieltiin keikan jälkeen ulos Nosturista, avo totesi "tuo oli todella hyvä keikka, pakko päästä pian uudestaan" :lol: :lol:
Lorditar

Postby Dethroned » Sat Mar 08, 2003 1:24 pm

Satuin näkemään WYLAM videosta noin puolet ensimmäistä kertaa ja sitten myöhemmin kuulin nimenkin... sitten joskus kesällä satuin törmäämään WYLAMin sinkkuun. Ostin, tykkäsin ja tässä olen. ;) Ne mitä nyt on ilmestynyt (eli levyt) olen ostanut.

Kai se jotain uskollisuudesta kertoo, että pelkästään WYLAM soi viikon putkeen oston jälkeen. ;)
The place to avoid at all costs
http://www.gangstaniemi.net
Dethroned

Postby Lorditar » Sat Mar 08, 2003 1:43 pm

Dethroned: Mulla on myös pian kulunut toi Get heavy-levy puhki liialla soittamisella ja nytten taitaa käydä pian samoin tuolle "Devil is a loser"-sinkulle, joka soinut pian tunnin verran yhtä soittoa :lol:
Lorditar

Postby Dethroned » Sat Mar 08, 2003 1:46 pm

Lorditar wrote:Dethroned: Mulla on myös pian kulunut toi Get heavy-levy puhki liialla soittamisella ja nytten taitaa käydä pian samoin tuolle "Devil is a loser"-sinkulle, joka soinut pian tunnin verran yhtä soittoa :lol:

Sama vika :D Noh, vaikka siihen hetkeksi kyllästyisikin, niin kyllä liekki syttyy uudestaan ennemmin tai myöhemmin.

Gimme gimme fuel for my fire, just a little spark of desire :P
The place to avoid at all costs
http://www.gangstaniemi.net
Dethroned

Postby Lorditar » Sat Mar 08, 2003 1:48 pm

Dethroned: Minä en ole vielä onneksi kyllästynyt :lol:
Lorditar

Postby monstergirl » Sun Mar 09, 2003 4:45 pm

mä innostuin lordista ku mun serkku (arma) ja mun sisko oli eka hulluna siihen (on ne vieläkin) ja sit mäki aloin kuuntelee sitä ja siit se sit lähti...
monstergirl

Postby Devil,The Loser » Sun Mar 09, 2003 8:17 pm

:o :o :o lordi sainsen paidan keikalla 7.3 kiinni!kiitos.olin 4 rivissä.kalma oli kova hyppii ja amen.se oli siisti se tulipalo siin aidassa.siellä soi ennen keikkaa manowarin louder tahn hell,kissin god of thunder(v:n hyvä ja panteraa iron maidenin wasted years(hyvä).siisti show hyvät biisit.sisko tuli mukaa(hoppari henkee ja veree) ja silti tykkäs :) kehy sua ja kitaa komeeks:) ois halunnu nähä ilman maskii.miks ette jakanu nimmarei??? :cry: :cry: :cry: yhyy...
Devil,The Loser

Next

Return to Yleinen keskustelu