Hmmh...Mun Lordiin tutustumiseni alkoi kyllä siitä, että näin Lordin kuvia ekan kerran lehdessä...Joo, siitä se alkoi. Aattelin, että ei nyt taas oikeesti! Taas tänne maan pinnalle on osunu joku ihme ilmiöbändi...Nyt on deathmetal piirit keksineet käyttää pukuja lavashownsa piristämiseksi ja olaakseen entistäkin rankempia...
Mutta sitten kävi niin, että näin Lordin "Would you love a monsterman?"- videon, niinkuin 1467 muutakin ihmistä, ja heti iski...Olipa kyllä hyvä biisi ja video, että huhhuh...Innostustani lisäsi sekin, kun kuulin, että Lordin jäsenet kuuluvat KISS Armyyn ja ovat todella suuria KISS-faneja...

Itsekkin, kun dikkailen KISSistä...Ostin sinkun, sitten levyn. Pitihän minun nähdä ja kuulla, että millainen bändi se semmoinen on jonka kaikki jäsenet kuuluvat KISS Armyyn ja koko bändillä on puvut ja maskit...Voi elämän kevät, että olen iloinen tästä päätöksestä nyt...

Ja loputhan te tiiätte...

Ja minä, kun luulin, että KISS on hajonnut...

Voi, että...Tulisivatpa suomeen.

No joo... Onkohan KISS vain ikuisellä jäähyväiskiertueella? Tuleeko Lordille itselleen muuten Gene Simmons:Tongue-lehti...?

Hah...!
-WihaMukula