Monsterboard

Miten innostuit Lordista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Joni Master » Fri Apr 10, 2009 9:06 pm

Jezebel wrote:Weitaminit... Meitsi muisti tässä että näki silloin 2002 Wylamin Levyraadista :!: Enkä pariin vuoteen kuullut mitään Lordista. Sitten 2006 meikäläiselle tuli ensimmäinen fanin kipinä... Sitten vasta 2008 syksyllä miusta tuli fani. Tästä lähin kerään kaiken Lordi-tavaran minkä eteeni saan! Miks ihmeessä en ryhtynyt faniksi Wylamin aikaan :cry: ? Ehkä siksi, että olin vasta pieni nappula. Uusi Lordi-fani on syntynyt!

Sitä vielä, että mistä löytyisi fanitavaraa myyviä kauppoja ja nettikauppoja? Ja että mikä levykauppa myisi Lordin levyjä? (Tarkoitan Get Heavya ja Monsterican Dreamia)

http://forum.lordi.fi/viewtopic.php?t=11021

Englannin boardilla on hyvä aihe Lordi aiheisiin kauppoihin.

Get Heavyn ja Monsterican Dream:n saat halvimmalla 1-5 E www.huuto.net :stä.

Monsterican Dream:n saat vaivaisella 3 E:llä uutena täältä:
http://www.multitronic.fi/index.php?prod=0828766131024
Joni Master

Postby Jezebel » Sat Apr 11, 2009 3:37 pm

Kiitos. :wink: Ei muuta kun shoppailemaan. Mutsilta pitää kyllä kysyä lupa. *laulaa *
Eirikur Hauksson: Hello Reykjavik! Are you out there? I said: Are You Out There?

Brent Jansen: Oh, for Christ's sake Eirikur! Put on your glasses!
Jezebel

Postby BloodRedSandgirl » Wed Sep 16, 2009 3:26 pm

Euroviisuissa ensimmäisen kerran edes kuulun Lordista... :oops: Sitten HRH oli mielestäni niin hyvä laulu, niin oli pakko mennä kuuntelemaan se koneelle. Sitten löysin muita biisejä, yksi niistä oli Blood Red Sandman. Sen jälkeen aloin fanittamaan Lordia.

Vähän ajan päästä en muistanut mikä oli BRS:n laulun nimi. Se vain soi koko ajan päässä. Vähän ajan päästä en edes muistanut koko laulua, ja Lordin fanitus loppui :( Sitten viime jouluna sain MP3:sen, johon kummini oli valmiiksi ladannut biisin Blood Red Sandman. No sitten aloin kuuntelemaan mitä kaikkia biisejä jättäisin laitteeseen, ja mitkä poistaisin. No sitten painoin jonkun aivan tuntemattoman laulun kohdalta, se olikin sattumoisin Blood Red Sandman :D Aloin kuuntelemaan silleen tyyliin: "Mikä ihmeen laulu tääkin on..." Sitten kuului pianolla soitettu alkumusiikki, ja sitten kuuluu omasta huoneestani tietokoneen äärestä: "JEEEEEEEEEEEEEEEEEE TÄÄ ON SE YKS IHANA LAULU JOTA OON FANITTANU!!!!!!!!" Ja siitä alkoi Lordi-fanitukseni (uudestaan) :lol:
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby Rageme » Sun Oct 04, 2009 11:29 am

BloodRedSandgirl wrote:Euroviisuissa ensimmäisen kerran edes kuulun Lordista... :oops: Sitten HRH oli mielestäni niin hyvä laulu, niin oli pakko mennä kuuntelemaan se koneelle. Sitten löysin muita biisejä, yksi niistä oli Blood Red Sandman. Sen jälkeen aloin fanittamaan Lordia.

Vähän ajan päästä en muistanut mikä oli BRS:n laulun nimi. Se vain soi koko ajan päässä. Vähän ajan päästä en edes muistanut koko laulua, ja Lordin fanitus loppui :( Sitten viime jouluna sain MP3:sen, johon kummini oli valmiiksi ladannut biisin Blood Red Sandman. No sitten aloin kuuntelemaan mitä kaikkia biisejä jättäisin laitteeseen, ja mitkä poistaisin. No sitten painoin jonkun aivan tuntemattoman laulun kohdalta, se olikin sattumoisin Blood Red Sandman :D Aloin kuuntelemaan silleen tyyliin: "Mikä ihmeen laulu tääkin on..." Sitten kuului pianolla soitettu alkumusiikki, ja sitten kuuluu omasta huoneestani tietokoneen äärestä: "JEEEEEEEEEEEEEEEEEE TÄÄ ON SE YKS IHANA LAULU JOTA OON FANITTANU!!!!!!!!" Ja siitä alkoi Lordi-fanitukseni (uudestaan) :lol:

OOH!!! melkein tasan samalla tavalla ku mä!!!! :shock: luulin että olen ainoa...
Rageme

Postby BloodRedSandgirl » Sun Oct 04, 2009 2:20 pm

Rageme wrote:OOH!!! melkein tasan samalla tavalla ku mä!!!! :shock: luulin että olen ainoa...

No hyvä luulin itekin että olin ainoo :D Mites sulle tapahtui? (Millä tavalla Lordi otti sinut haltuunsa :lol:)
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby Rageme » Sat Oct 10, 2009 5:48 pm

BloodRedSandgirl wrote:
Rageme wrote:OOH!!! melkein tasan samalla tavalla ku mä!!!! :shock: luulin että olen ainoa...

No hyvä luulin itekin että olin ainoo :D Mites sulle tapahtui? (Millä tavalla Lordi otti sinut haltuunsa :lol:)

Aloin nähä lehdissä ihan hirveesti juttuu ett "LORDI EUROVIISUIHIN" jne, ja mä olin että joo mikäs juttu tää on. sitte aloin nähä kuvia ja olin ett VOOOOU!! rajun näköstä!! en muista missä kuulin ekan kerran lordia, mutta SE ISKI LUJAA!!! alussa oli aivan "sallittua" tykkää lordista ja mä menin hommaan mukaan, ja olin aivan täysillä mukana euroviisuissa ja rupesin melkein itkee ku se voitti...sitten piakkoin olinkin 'se tyttö, joka tykkää lordista' ja mua alettii välttelee........ :cry: ei se mua tosin haitannu, mä olin niin suojelevainen Lordia kohtaan ettei mitää muuta. kaikki sai jäädä mun maailman ulkopuolelle jos se ei liittyny loordiin (todistuksen keskiarvo laski kaksi numeroa...)
nyt ku siitä on kohta neljä vuotta nii oon hommas edelleen täysil mukana, mutta sillon en viel ollu kuullukkaa mistää muusta bändistä ku Lordista. Lordi sitten kertoi mulle Kissistä, W.A.S.Pista, Alice Cooperista ja kaikista muista mahdollisista. en oo mikää suosittu tyyppi vieläkää (enkä oo koskaa ollu) ja tuun aina olee Lordi tyyppi. mutt ei se haittaa!!! jos jollaki on jotai vastaa nii tulkoo sanomaan luokse nii vedän turpaan nii että tuntuu!!!!!!!!!!!!!! :twisted:
Rageme

Postby Dingo » Sat Dec 26, 2009 9:54 pm

Innostuin Lordista siinä jokin aika ennen Euroviisuja.
Olimme mökillä ja istuimme perheeni kanssa nuotion äärellä.
Isäni huomasi että olin väsynyt ja sanoi mulle että "Mene vaan mökkin nukkumaan, ei siellä mörköjä ole. Vai luuletsie että tuolta järvestä tulee Lordi ja syö sut? "
Kysyin että mikä ihmeen Lordi ? En olut kuullukkaan tällaisesta tyypistä.
No, isäni sitten selitti mulle että mikä tää bändi on.
Myöhemmin, kun olin sitten menossa nukkumaan, tuli radiosta Hard Rock Hallelujah ja kysyin että " Tämäkö se on se Lordi? "
Ja nukahdin sitten HRHn veristen riimien soidessa taustalla.
Seuraavana päivänä olinkin jo Lordi- fani : P
Jaa että semmosta..
Dingo

Postby Monsterphantom » Mon Dec 28, 2009 1:07 pm

Innostuin Lordista, kun kuuntelin hieman kappaleita. Vähitellen uskallauduin kuuntelemaan enemmän, ja enemmän kappaleita. Lopulta aloin tutustua jäseniin, yhen youtube videon kautta. Tällainpa vaan tutustuin. Euroviisu voittokin se alkoi hiukan nostaa mielenkiintoa.
Now as my soul is yearning
Morph to new paradigms
Find wisdom in the learning
My will always finds a way
See the embers burning
Sense no dividing line
Same being, dead or living
My will burns through time
Monsterphantom

Postby Discoevil » Sun Nov 28, 2010 9:56 pm

Innostuin Lordiin 2005 alussa niiten asujen takia. :)
Discoevil

Postby DeMartini » Mon Nov 29, 2010 12:17 am

Innostuin kun kuulin WYLAMin radiosta, joskus 2002-2003(?).
En kuitenkaan jaksanut perehtyä yhtyeeseen paremmin vaan lähinnä noita radiosta kuultejen biisien(My Heaven Is Your Hell ja Blood Red Sandman) kautta yhtyettä kuuntelin, mutta sitten kun Euroviisuissa äkkäsin bändin ja yhdistin sen noihin edellä mainittuihin biiseihin aloin fanittamaan ja muhun iski oikee Lordimania ja aloin hommaamaan kaikkee Lordi kamaa ihan hulluna, mutta joskus 2007 aikoihin fanius hiipui, kun Lordista tuli sellanen ala-aste ikästen sankari bändi ja Lordin fanittamista pidettiin lapsellisena (Jollaisena sitä pidetään vieläkin, ainakin mun kaveri piireissä.). Nyt vasta TIHM singlen aikoihin olen löytänyt Lordin taas ja yhtä hyvältähän se kuulostaa kuin silloin 2006 ja aivan sama ketkä sitä fanittaa ja mitä mieltä siitä ollaan pääasiahan on että omiin korviin kuulostaa hyvältä. :wink:
Give Your Life For Rock And Roll!
DeMartini

Re: Miten innostuit Lordista?

Postby Fwooperi » Sun May 29, 2011 1:36 pm

Kiittäkää serkkua ::D
Se näytti muutamii kappaleita, ja tuli sillee olo et "hei täähä on iha hyvä". Sit kotona youtubeen ja linkit laulamaa :wink: Sit niitä lempparikappaleita alko tulla lisää ja lisää ja lisää...
Ja tässä ollaan ;;D
~Silence is singing~

//meidanmusaa.blogaaja.fi
Let's search, really ::D
Fwooperi

Postby Discoevil » Sat Jun 18, 2011 7:31 pm

Ite innostuin siinä vuoden 2005 alussa tai 2004 lopussa.. en oo varma. Ensi näin niitte videon netistä ja ne maskit heti kiinnitti huomion siihe bändii sit rupesin kuuntelee niitte biisei ja nyt oon kuunnellu Lordii 6 vuotta.
Discoevil

Postby monsteri1234 » Sun Nov 06, 2011 2:57 pm

Innostuin lordista euroviisuista,- ja se oli ensimmäinen bändi jonka koskaan tiesin.
monsteri1234

Postby Zoka » Sun Nov 13, 2011 4:22 pm

Yks kaks vuotta ennen niitä kuuluisia euroviisuja kuulin ekan kerran Lordia kaverin synttäreillä, mutta en sen kummemmin kiinnittänyt huomiota. Euroviisujen jälkeen sitten hurahdin~ XD Oli muuten eka kerta kun katsoin euroviisuja~

Nykyään tämä kyseinen kaverini jonka luona Lordia ekan kerran kuulin ei ole enää Lordi-fani... Moni kaverini kuunteli Lordia hetken aikaa euroviisujen alla, enää vain yksi. Enkä luultavasti näe kyseistä ihmistä enää ensi kesän jälkeen. Typerää kun ei ole paljon ketään, jonka kanssa keskustella Lordista... =/
Zoka

Postby MussoliniX » Tue Nov 15, 2011 5:49 pm

Moi. Mie innostuin Lordista kun kuulin radiosta vuonna 2002 WYLAM:in. Itse taisin olla silloin jtn 7 vuotta...:D ja edelleen olen fani...;) olen tietenkin monesti saanut kuullu haukkumisia, mutta en välitä niistä. (tai en ainakaan enää yhtä paljon kuin alkuaikoina! :mrgreen: ) no tietenkin olin ekaluokkalainen ja silloinhan kuunnellaan kaiken maailman ns. lastenlauluja (sori jos yleistän!) ja sain kuulla koko ajan opettajaltakin palautetta tyyliin että: ''ei tämmönen mussiikki kuulu vielä sun ikäsille'' ja tietenkin toiset luokkalaiset pitivät miuta ihan outona... mutta sitten kun oltiin neljännellä luokalla? vuosi tais olla 2006? Lordin voitettua euroviisut., menin kouluun ja eikö mitä. Koko luokka oli yhtäkkiä muuttunut mukamas lordi-faneiksi, ne, jotka olivat haukkuneet minua ekalla luokalla. no, aika menee nopeasti ja mä olen nyt yhdeksännellä luokalla ja edelleen Lordi-fani... mutta meidän muut luokkalaiset ei edes tunnista koko ''Lordi'' sanaa...

No, tässä miun selostukseni miten miusta tuli erään kyseisen bändin fani.. hey guys.. it's time to get heavy! :wink:
MussoliniX

Postby AnZa The Great » Fri Dec 23, 2011 2:58 pm

Minä innostuin Lordista vuonna 2006 Euroviisujen yhteydessä. Silloin, kun Lordi voitti Euroviisut silloin minusta tuli varsinainen fani.
Vaikka olen kohta 6 vuotta ollut fani niin en siltikään ole ollut yhdelläkään keikalla.

Tietenkin niitä mukamas Lordi faneja oli Euroviisujen jälkeen, mutta enpähän kuulu niihin.

-Anza-
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

Postby Mr. Sandman » Fri Dec 23, 2011 8:25 pm

Tossa vuonna -04 kaveri soitti että "Hei Kassu, mä löysin tämmösen hienon bändin! Soittajat on hirviöitä ja kaikkee!"
Mä siinä sitten kysyin että millasta musaa ne soittaa. Kaveri sano että rokkia. No pentele, eihän tämmönen bändi VOI olla huono. Siitä eteenpäin mä sitten olen kuunnellut lordia mutten yhdelläkään keikalla vielä ole käynyt.
Mr. Sandman

Postby amppux » Fri Dec 07, 2012 9:43 pm

En oikeastaan tiedä miten innostuin Lordista mutta Euroviisuissa kun oli Lordi Hard Rock Hallelujah, niin sen kun kuulin, se iski jollain tapaa.. Sitten se alko soimaan radiosta, ja aloin tykkäämään siitä biisistä enemmän ja enemmän, en sillain oikeein kuunnellut vielä raskasta musiikkia, mutta niin.. Nyt parin vuoden aikana olen alkanut kuuntelemaan enemmänkin Lordia, ja silloin tajusinn että Lordilla on monia muitakin hyviä biisejä! :) Ja se oli kanssa mukava yllätys että miun yksi HYVÄ kaverinkin pitää Lordista.. :mrgreen:
THIS IS HEAVY METAL!!
amppux

Postby Hérainia » Sat Dec 22, 2012 9:16 pm

Itse innostuin Lordista kymmenen vuotta takaperin, eli vuonna 2002. Olin 10 -vuotias nuori likka, joka silloin kuunteli kaiken maailman suomalaisia pop -bändejä ja artisteja, kunnes näin telkkarista "Would you love a monster man?" -kappaleen musiikkivideon ja kiinostuin heti, että mikäs tämä tällainen hirviöbändi on. Ja pienoinen hauska tieto oli se, että luulin bändin olevan ulkomaalainen yhtye, mutta eipä sitten ollutkaan.

Joka tapauksessa Lordi alkoi kiinostamaan minua todella paljon ja muistelen, että perheeni ja sukulaisenikin jopa hieman aluksi ihmettelivät moista hirviöinnostuksen kohdettani. Tosin ei olisi pitänyt tulla hirveänä yllätyksenä, koska Michael Jacksonin "Thriller" -musavideo kiehtoi mua jo 3 -vuotiaana :lol: . Vaikka ala-aste -aikana kuuntelin bändin kahta ekaa levyä ja pidin bändistä todella paljon, niin kunnon fanittaminen alkoi yläasteella, kun tapasin nykyisiä kavereitani, jotka kyseisestä bändistä myös pitävät. Omana ala-aste aikanani olin yksin fanitukseni kanssa, mutta kaikki muuttui yläasteella. Ja kavereiden lisäksi Euroviisujen aikana Lordi oli niin paljon näytillä, että se vain sinetöi fanitukseni loppuiäkseni.

Tälleen miun monsterifanitukseni on alkanut.
"It won't be long-
you'll sing along
With the devil's lullaby!"

- Devil's lullaby
Hérainia

Postby pakastekalapuikko » Thu Jun 27, 2013 8:22 pm

Onko muka niin etten oo tähän topiciin viel vastannu :O

Itsestäni tuli Lordifani viisujen aikaan. Katottiin Suomen finaalia ja sitte siihe ruudulle pamahti kaikki esiintyjät ja äänestynumerot yms... Luin sieltä Lordi ja ajattelin et se o joku tummien jätkien räp-yhtye... Sitte ne esiintys ja olin rakastunu. Ja rakastan vieläkin.

11-vuotias Juho ei voinu käsittää että hirviöitä ja rokkia voi yhdistää noin coolisti. 17-vuotias Juho tajuaa.

Vuosie aikan o tapahtunu paljo, mut Lordi o pysyny lempparina koko ajan. Deadachen jälkene aika on vähä sitä et mun puolest ei ois tarttenut tulla enää uusii levyjä, mut en vastustakkaa.

Alkaako mennä off-topic?

Mut nii, viisut 2006. Siitä se lähti. Lordin voimal oon nä vuodet menny :)
pakastekalapuikko

Postby Ferraro » Mon Jul 29, 2013 5:59 pm

Heipä hei kaikki foorumistit ja Lordi-fanit! Pakkohan tänne oli tulla kirjoittamaan, kun Lordin tavallaan löysin uudelleen. :)

Ensimmäisen kerran kuulin Lordista Suomen euroviisukarsinnoissa, joissa esitettävänä oli "Bringing Back the Balls To Rock". Sitten tuli tietysti euroviisuvoitto, jonka jälkeen oli tietysti pakko ostaa kaikki kolme siihen mennessä ilmestynyttä albumia. Seuraavana vuonna jostain syystä tyrehtyi lähes kaikki musiikin kuuntelu, ja Lordikin jäi taka-alalle.

Muutaman vuoden jälkeen aloin satunnaisesti kuunnella Lordin vanhaa tuotantoa uudelleen, mutta uusia levyjä en ostellut ja hetken päästä Lordi jäi jälleen paitsioon musiikin kuuntelussani.

Mutta tänä kesänä kun olin kaupasta ostamassa paria muuta levyä, näin hyllyssä myös Lordin uusimman albumin. En sitä vielä silloin ostanut, mutta parin päivän päästä asioidessani samassa kaupassa oli pakko astella kyseisen levyn kanssa kassalle (The Riffin olin kuullut jo ja ajattelin että ei tämä nyt ihan huono levy voi olla). Ensimmäisellä kuuntelukerralla iski kyllä niin vakuuttavasti kuin vain musiikki voi iskeä, aivan mahtavaa settiä alusta loppuun!

Viikon päästä hyllystä löytyi jo myös Deadache ja Babez, jotka vakuuttivat aivan yhtä paljon kuin tämä To Beast Or Not To Beast! Olen siis vihdoinkin löytänyt Lordin uudelleen! :) Oli pakko lukea myös hyllyssä ollut Mie Oon Lordi monen vuoden tauon jälkeen.
Ferraro

Postby Kuolo » Wed Jul 31, 2013 3:42 pm

Ferraro wrote:Oli pakko lukea myös hyllyssä ollut Mie Oon Lordi monen vuoden tauon jälkeen.

Sama täällä. Kyseessä on loistavin elämänkerta mitä ikinä on tehty. Se opettaa, että unelmistaan EI IKINÄ kannata luopua vaikka kuinka potkittaisiin päähän. :)
Kuolo

Postby pastamonsteri » Mon Mar 03, 2014 5:58 pm

Eiköhän ne ne viisut olleet aikanaan :wink: Eikä ole innostus loppunut!

Keep heavy! :evil: :evil: :evil: :evil:
pastamonsteri

Postby Rockman 2000 » Sat Jul 12, 2014 10:45 am

Minun lordi fanius alkoi 12 vuotiaana oikeasti. Ennen sitä olin nähnyt Iltasanomissa ja Seiska lehdissä kuvia lordista jo vuonna 2006 tai 2007 missä itse Mr.lordi oli suomihattu päässä kun hän oli voittanut euroviisut mutta palataan ajassa eteenpäin. Minun serkkuni tuli kysymään joskus helmi-maaliskuussa että haluasitko lähteä kattoo lordia viking grace laivalle ja mä sanoin että okei. Sitten kun oltiin gracellä ja ihan lavan edessä nii ajattelin että nyt menee kaikkiikkunat ja ovet kiini ja siten kun lordi alkaa soittaa niin kaikki katsojat ja fanit muutuvat zompeiksi. Kun kappale We're not bad for kids(we're worse) rupesi soimaan nii sitten tuli sellainen fiilis että on parasta musiikkia ja siitä lähtien olen ollut kova lordi niin perheessä ja omassa suvussaa. God gave rock roll and lordi to you :D
Rockman 2000

Postby SFO » Fri Jan 30, 2015 11:08 am

Lyhyestä virsi kaunis: kuulin ja näin videon/biisin Blood Red Sandman :twisted:
~Scare Force One~
SFO

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu