Monsterboard

lordi tatuointi

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby _orc_ » Sun Jan 30, 2011 8:06 pm

Erina wrote:Yhdyn Kingiin. Tosi hienot on. Uskaltaisipa itse ottaa tatskan... (no, vielä en edes saisi, mutta en kyllä ikinä voisi ottaa. Krooninen neulakammo, nääs)

Neulakammo ei tee mitään. Itteeni on hakattu jo yks kuva ja uutta tulossa maaliskuulla, ja neulakammo istuu syvällä. Ekan kuvan jälkeen on laitettu rokotteita ja ihan yhtä paskana olin ku aina ennenki. Elä siis huoli siitä neulakammosta ei sitä tajua siinä kuvan teon aikana, se unohtuu siinä vaiheessa viimestään ku näät sen uuden hienon kuvan iholla. Että kun ikää on niin kuvaa iholle vaan.
''All right! Mitä sitä tyhjää märehtimään, potkitaan ovet sisään ja puistetaan lettiä!'' Mr.Lordi
_orc_

Postby Police Line Do Not Cross » Mon Jan 31, 2011 11:18 pm

bond85 wrote:Sellasta:

http://i55.tinypic.com/5uis7r.jpg

Kita tulee vielä alapuolelle. Mies antoi jo puumerkkinsä viime viikonloppuna :)

Perkeleen hieno kyllä tuosta tulee kun vielä Kidankin tuohon lisää! Itseänikin kiinnostaisi kovasti tatuointi, mutta a) ei ole ikää ja täällä päin ei oikein tehdä tatuointia alle 18- vuotiaille ja b) olen aika kipuherkkä :?

Haluaisinkin tässä samalla kysyä, että miltä se tatuoinnin ottaminen tuntuu?
Police Line Do Not Cross

Postby MissPet » Tue Feb 01, 2011 12:20 am

Kuvatus
Tuossapa viime perjantaina kävin tämmöisen olkapäähäni iskemässä. Kuvanlaatu on vähän kökkö, olen pahoillani. Pitäisi varmaan napsaista parempi jokupäivä..
Kivasti tekivät kuvan, vaikka vasta ensi kuussa 17 vuotta tulee mittariin ja silleen. Kallis, kun hitto, mutta kyllä Jylppy teki hyvää työtä. Raukka vielä vähän flunssainenkin.

Police Line Do Not Cross wrote:Haluaisinkin tässä samalla kysyä, että miltä se tatuoinnin ottaminen tuntuu?

Nosiis minusta se ainakin tuntui kettumaiselta nipistelyltä pienissä jaksoissa. Ei siis varsinaisesti sattunut. Tuntui vain ajoittain ärsyttävältä. Onneksi toimenpidettä ei suoriteta putkeen, koska siinä menisi hermo. Puolivälissä olkapää turtui hieman, eikä se sitten enää kovinkaan pahalta tuntunut.
MissPet

Postby bond85 » Tue Feb 01, 2011 8:18 pm

^ Toihan on komea. Hienolta näyttää kun on mustaa ja punaista väriä sekaisin :)

Juurikin tuollaiselta "nipistelyltä" se tuntuu. Ei ole itsellä käynyt kipeää ollenkaan vaikka vähän pitempää viivaakin tatuoija vetelis.
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

Postby MissPet » Wed Feb 02, 2011 4:15 pm

bond85 wrote:^ Toihan on komea. Hienolta näyttää kun on mustaa ja punaista väriä sekaisin :)

Niinhän se on. Mulle sanottiin, että kannattaa välttää kokonaan mustaa kuvaa. Jos sattuukin olemaan jotenkin allerginen sille mustalle värille, niin se kuulemma menee ruman näköiseksi. Eräällä tutulla on käsivarressa kuva, joka on menny aika hurjaksi edellä mainitun syyn vuoksi.
Mallikuvani oli kokonaan musta, mut sitte sanoin Jylpylle, että laittaa siihen punasta. Hän suositteli sitä väriä siihen myös. Kuulemma se myös tekee kipeämpää sellanen kokousta kuva.
MissPet

Postby Jessica666 » Tue Feb 22, 2011 3:25 am

Hmm Veikkanen kanssa että kipu on ihmis/tatuoija/tatuointi kohta kohtaista, että mitä ohuempaa se iho on jossakin kohassa sen enemmän se sattuu. Itellä tuntui kuin kuumalla neulalla olisi raavittu, Mutta kyllä väritys neula on paljon mukkavempi kaveri kuin se pienosempi millä rajoja tehään ;F (siis näin kuvailisin miltä se tuntuu :D) Mutta olise kyllä nihkeempää ottaa tommonen vähän isompi kuva värityksineen kaikkineen samalla reissulla :F vika puol tuntia oli oikeastaan sitä tuskaa :D

Mutta kaikki sattuu loppupeleissä! Kaikkihan vain riippuu siitä paljon on valmis uhraamaan itseään ;D

Mut hei joo kivan näkönen MissPet tuo tuollasella punasella kontrastilla ! ^^
Mitkä ovat kyseiset kirjaimet kuvan alla? jos iiiihan huonosti saan selvää niin haluisin villinveikkausen heittää että HRH 2006?
Jessica666

Postby MissPet » Tue Feb 22, 2011 3:09 pm

Jessica666 wrote:Mutta kaikki sattuu loppupeleissä! Kaikkihan vain riippuu siitä paljon on valmis uhraamaan itseään ;D

Mut hei joo kivan näkönen MissPet tuo tuollasella punasella kontrastilla ! ^^
Mitkä ovat kyseiset kirjaimet kuvan alla? jos iiiihan huonosti saan selvää niin haluisin villinveikkausen heittää että HRH 2006?

Niin surullisen totta tuokin kuomaseni. 8''D
Mhmm. HRH 2006 se siellä on. Hyvin heitit, jos selvää ei saanut. Haha! Euroviisut on meikäläiselle sillain henkilökohtasesti aika tärkee juttu, niin voitto piti ehdottomasti hakata tuohon alle. Kun vielä sattui kerran elämässä se mahtava mäihä ja voittaja oli suosikkibändi!
Nykyisin sitten itken verta ehdokkaiden takia..
MissPet

Re: lordi tatuointi

Postby MrKaarle » Wed Jun 01, 2011 12:36 pm

Aijai, ylioppilaana on kiva olla kun saa rahaa - joten tämä jätkä saa ensimmäisen Lordi tatuointinsa parin viikon sisällä. 8) Pistän kuvaa tulemaan kun iho on kivasti neulalla hakattu!

EDITTIÄ: Ooolrait, aika varattuna tatuoijalle, ens perjantaina on kuva iholla. :twisted:
''Jätkä kuulostaa ihan Otukselta!''
-Mr. Lordi
MrKaarle

Postby MrKaarle » Sat Jun 11, 2011 1:53 am

Nonih, tatuointi komeilee iholla. :D Täältä pääsee kahtomaan millanen tuli: http://i412.photobucket.com/albums/pp21 ... too005.jpg

Eli siis Mr. Lordin vaakuna uusimman maskin arvilla lisättynä ja henkilökohtaisesti tärkeällä motolla. Kuva tosin vähän vääristää, tatuointi on oikeasti vallan suora ja vaakunan mukainen, mutta auta armias kun yrität itse ottaa kuvaa... noh. Olo on hurjan tyytyväinen. Ja yllätyin ettei edes sattunut juurikaan, oli meikäläisen eka tatuointi nääs. Kait mulla on vain paksu nahka. Mutta aijai näitä tahtoo kyllä lisää. 8)
''Jätkä kuulostaa ihan Otukselta!''
-Mr. Lordi
MrKaarle

Postby bond85 » Mon Jun 13, 2011 7:12 pm

Perkeleen komeitahan ne on kaikki leimat mitä tässä ketjussa näkee. Ei kahta sanaa!

Tänään tuli viimeinen silaus meikän käsivarteen ja kuvaa on mahdollisesti tulossa!
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

Postby bond85 » Mon Jun 20, 2011 4:45 pm

Siinähän sitä ois:

http://i51.tinypic.com/9veipi.jpg
bond85

Postby King » Mon Jun 20, 2011 6:25 pm

On se hieno!
I'm the carnivore Rex sinking fangs in your flesh!
King

Postby MussoliniX » Sun Sep 11, 2011 3:33 am

Itte haluaisin sellasen tatuoinnin missä olis Enary.. näin sellasen kuvan kerran ja ihastuin siihen..;)
MussoliniX

Postby LittleRoyal » Tue Sep 13, 2011 1:21 am

MussoliniX wrote:Itte haluaisin sellasen tatuoinnin missä olis Enary.. näin sellasen kuvan kerran ja ihastuin siihen..;)

Kappas, itsekin olen haaveillut samaa. Olen visioinnut että sen paikka tulisi eeehkä pohkeeseen. Siinä on vain se pieni miinus että mulla on aika pienet pohkeet joten tuota sijoitusta joudun kaiketi muuttamaan. Tosin en haluaisin tatuoinnin olevan hirveän iso joten se voisi jopa mahtuakin... Kuva olisi värillinen sekä koko kuva ihanasta viikinkimonstristamme mutta siinä Enary olisi Monsterican Dreamin ajalta koska Enary näytti niin täydelliseltä minuun silmääni. Jotta tatutointi ei näyttäisi siltä, että se olisi irtotarra niin kehystäisin kuvan semmoisella usvaisen soikean mutoisen reunan..
Prisoner of the darkness.
LittleRoyal

Postby Tinzu » Fri Feb 22, 2013 2:24 am

Tähän ketjuun joskus aikoinani kirjoittelin, mutta silloin en edes voinut kuvitella omistavani jonain päivänä tatuoinnin. Vaan nyt tosiaan on niin, tosin se ei ole Lordi-aiheinen.
Muistan joskus, kun "pahimmassa" Lordi-huumassa suunnittelin tatuointia ja vaikka bändi on edelleen minulle ykkönen ja tärkeä, kyllä se nyt oikeasti kaduttaisi. Ja kehtaan sen sanoa. Tuohon aikaan vielä pidin tatuoimista sellaisena toimenpiteenä, että en ikinä olisi uskonut tatuoitsijan tuoliin istuvani. Jengin ottamat Lordi-tatuoinnit on hienoja ja arvostan suuresti!^^

JOS joskus vielä innostuisin jonkinlaisen Lordi-tatuoinnin ottamaan, niin se olisi korkeintaan Awan nimikirjoitus - taitaa vain olla hieman kiven alla :lol: Nyt olen kuitenkin tyytyväinen että oikealle puolelle, niskan/kaulan rajalle on ikuistettu Heka-koirani tassu :)
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby amwa » Tue Feb 26, 2013 8:34 pm

Mä olen ottamassa kypärälogon, mustan, yksinkertaisen ja korkeintaan 10 cm leveän luultavasti lapaluun kohdalle. Lordi on ainoita asioita, jotka ovat pysyneet mun elämässä nämä kaikki vuodet, yli 10 vuotta. Monen monta vuotta tämä ajatus kypärälogosta tatuointina on pyörinyt ajoittain mielessä.

En kirjoittaisi ihooni "Lordi" tai tatuoisi kenenkään naamaa, mutta kypärälogo on eri juttu. Aika harva itseasiassa tunnistaa, että kyseessä on lordin logo.

Tatuoinnilla täytyy olla merkitys. Lordi on se, jonka kanssa olen kasvanut, se josta olen vaikeina aikoina saanut voimaa, enkä usko ikinä lopettavani etenkään vanhan tuotannon fiilistelyä. Kypärälogo on ainakin minun tapauksessani parempi vaihtoehto kuin esim. jokin tribaalitatuointi.

Tänään otin jo luurin käteen ja pirautin tatuointiliikkeeseen, saa nähdä koska toteutuu :)
Can you hear how the children weep?
Chills of feel like a sawblade cutting deep
amwa

Postby amwa » Thu Apr 18, 2013 8:07 pm

Can you hear how the children weep?
Chills of feel like a sawblade cutting deep
amwa

Postby Joni Master » Thu Apr 18, 2013 8:28 pm

Respect! :wink:
Joni Master

Postby bond85 » Fri Apr 19, 2013 5:13 pm

Onpas siinä komea leima 8)
bond85

Postby Police Line Do Not Cross » Sun Apr 21, 2013 10:31 pm

Todella makee! Kuten Joni sanoi, respect :wink:
Police Line Do Not Cross

Postby Caranthir » Fri Apr 26, 2013 9:17 pm

Piti ihan tätä varten rekisteröityä foorumille, mutta toissapäivänä tuli sitten Helsinkiin lähdettyä ja tällainen tatuointi otettua:

http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... .jpg/?sa=0

Tuo oli jo mielessä ennen kuin kerkesin tämän threadin edes bongata :) Mahtavia kuvia on kyllä kaikilla ollut!
Caranthir

Postby cami » Tue May 21, 2013 9:12 pm

Hienoja tatuointeja on teillä. :) Ajattelin tässä nyt sitte esitellä ja linkittää oman tatuointini: http://imageshack.us/photo/my-images/199/snoukkatattoo.jpg/

Sen verran kerron tuosta tatuoinnistani, että laini on tosiaan It snows in hellistä, joka on ihan mun favourite biisejä. Syy miksi kyseiseen pätkään päädyin johtuu ihan henkilökohtaisista syistä. Tykkään itse siitä kovasti. :wink: Tämä oli siis ensimmäinen tatuointini, jonka monen monen vuoden mietinnän jälkeen sain iholleni 16.1.13, eikä kyllä jää viimeiseksi. Muutama hyvä idea takaraivossa tallessa ja samalla aiheella jatketaan. 8)
cami

Postby dark_havens » Thu May 23, 2013 10:15 pm

Caranthir wrote:Piti ihan tätä varten rekisteröityä foorumille, mutta toissapäivänä tuli sitten Helsinkiin lähdettyä ja tällainen tatuointi otettua:

http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... .jpg/?sa=0

Tuo oli jo mielessä ennen kuin kerkesin tämän threadin edes bongata :) Mahtavia kuvia on kyllä kaikilla ollut!

cami wrote:Hienoja tatuointeja on teillä. :) Ajattelin tässä nyt sitte esitellä ja linkittää oman tatuointini: http://imageshack.us/photo/my-images/199/snoukkatattoo.jpg/

Sen verran kerron tuosta tatuoinnistani, että laini on tosiaan It snows in hellistä, joka on ihan mun favourite biisejä. Syy miksi kyseiseen pätkään päädyin johtuu ihan henkilökohtaisista syistä. Tykkään itse siitä kovasti. :wink: Tämä oli siis ensimmäinen tatuointini, jonka monen monen vuoden mietinnän jälkeen sain iholleni 16.1.13, eikä kyllä jää viimeiseksi. Muutama hyvä idea takaraivossa tallessa ja samalla aiheella jatketaan. 8)

Upeita tatskoja teillä kummallakin! Itsekin olen tota perinteistä kypärälogoa kyllä harkinnut (siis sitten kun ikä riittää) ja mielessä on pyörinyt aika paljon myös tuo idea että laitattaisi jonkun biisin lyriikoita kuten Camilla.
Image
A mummified soul
dark_havens

Postby Caranthir » Fri Jun 28, 2013 8:58 pm

dark_havens wrote:
Upeita tatskoja teillä kummallakin! Itsekin olen tota perinteistä kypärälogoa kyllä harkinnut (siis sitten kun ikä riittää) ja mielessä on pyörinyt aika paljon myös tuo idea että laitattaisi jonkun biisin lyriikoita kuten Camilla.

Kiitoksia.

Itsekin päädyin tatskaan myös osittain luettuani "Mie oon lordi" -kirjan, joka myös selvensi ajatuksiani. Tatuointi kuvastaa minulle ajatusta "jos haluat jotain tarpeeksi paljon ja teet sen eteen työtä, voit myös saavuttaa sen". Eli tavallaan Lordin syntyä, joka on ollut myös kovan työn ja yhteen asiaan uskomisen tulos.

Tapasin myös Mr. Lordin henkilökohtaisissa merkeissä jokunen aika sitten ja hän oli myös kovin utelias tatuoinnista ja tietenkin kyseli miten tuohon päädyin...
Caranthir

Previous

Return to Yleinen keskustelu