Monsterboard

Lordi faneja kavereista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: Lordi faneja kavereista?

Postby AnZa The Great » Wed Dec 21, 2011 11:46 pm

Onhan miulla kaksi joitten mielestä on ihan ok. Mutta minun kavereiden ja perheessä olen ylivoimaisesti kovin Lordifani.

-Anza-
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

Postby Mr. Sandman » Thu Dec 22, 2011 11:42 pm

Vain yksi kaveri joka kuuntelee lordia. Hän taas sitten onkin yhtä kova fani kuin minä, ellei kovempi.
Mr. Sandman

Postby DarkAlessa » Thu Dec 22, 2011 11:53 pm

Mulla ei ole yhtään kaveria joka tykkäis Lordista. Mä olen ollut ja olen edelleen meidän koulun AINOA Lordi-fani, ellei lasketa vuodesta 2002-2007 Lordi-fanina tunnettua ystävääni Liisaa (nini muutettu). Nykyisin tämä tyttö nyrpistelee minulle vaan nokkaansa kun kävelen ohi kuulokkeet korvissa niin että kuuluu, mitä kuuntelen.
Olisi mukava saada uusia Lordista pitäviä kavereita :)

Ottakaa yhteys IRC-Gallerian kautta näin ensi alkuun:)

http://irc-galleria.net/user/Evilyn
Roses r gray
Violets r grayer
Fuck this poem
And listen to SLAYER!
DarkAlessa

Postby Dr. Sin » Thu Dec 22, 2011 11:58 pm

Olen laittanut yhden kaverini kuuntelemaan Lordia silloin tällöin. On harkinnut jopa levyjen ostamista.
Dr. Sin

Postby Zoka » Sun Dec 25, 2011 10:09 pm

Vuoden 2006 jälkeen oli useampi Lordi-fani kaverina pari vuotta. Enää vain yksi kavereistani on Lordi-fani. Sekä sitten yksi kaveri jonka mielestä Lordi on ihan ok. Nämä kaksi kaveriani myös sattuvat olemaan siskoksia... XD
Olen myös hyvää pataa kavereideni kanssa jotka ennen olivat Lordi-faneja. Masentavaa kuulla miten joidenkin kaverit ovat alkaneet kiusata Lordi-faniuden takia, varsinkin jos ovat itse olleet faneja. Kai sitten valitsin kaverini oikein~ X3
Zoka

Postby dark_havens » Sun May 27, 2012 6:22 pm

Mulla ei niitä Lordi-faneja kyllä oikeen kaveri/lähipiiristä löydy :D Mitä nyt äiti tuossa on myöntänyt että tykkää Hard Rock Hallelujahista ja Would You Love A Monstermanista sekä jonkin verran Who's Your Daddysta + yhden kaverin mielestä Lordi on ihan ok samalla kun muut suurin piirtein vihaa sitä :x... Pienenä kyllä parhaan kaverin kanssa kuunneltiin kovasti Lordia sen Euroviisuvoiton jälkeen (olen nyt 12 eli sillon ikää löyty 6 vuotta) :lol:
Image
A mummified soul
dark_havens

Postby Nikkeli94 » Sun May 27, 2012 7:02 pm

dark_havens wrote:Pienenä kyllä parhaan kaverin kanssa kuunneltiin kovasti Lordia sen Euroviisuvoiton jälkeen (olen nyt 12 eli sillon ikää löyty 6 vuotta)

Pakko myöntää, että mahtava homma, kuinka vieläkin jaksat tykätä Lordista ulkopuolisista paineista huolimatta! Et ole antanut yhtään periksi, vaikka noinkin 'kriittisessä' iässä olet, tuolloin kiusataan herkimmiten jaa se voi aiheuttaa jos mitä.

Itsehän olen sen 7 vuotta jo pitänyt yhdelle kaverille siedätyshoitoa Lordista, ja näille uusimmille kavereille 3-4 vuotta. Yläasteen aikana sai osan kavereista aika nopeaa tajuamaan, että Lordi on bändi siinä missä kaikki muutkin bändit. Sen verran yksi kaveri tykkää Lordista, että olisi lähdössä Jääliin katsomaan sitä kanssani, jos kolmas kaveri suostuu kuskiksi lähtemään.
Nikkeli94

Postby Dr. Sin » Sun May 27, 2012 7:06 pm

Nikkeli94 wrote:Sen verran yksi kaveri tykkää Lordista, että olisi lähdössä Jääliin katsomaan sitä kanssani, jos kolmas kaveri suostuu kuskiksi lähtemään.

Vähän sama täällä; saan ehkä raahattua Simerockiin yhden kaverini, joka ei mikään varsinainen fani ole mutta pitää ihan hyvänä musiikkina. Ehkä minä vielä saan hänet lopullisesti käännytettyä...
Dr. Sin

Postby dark_havens » Mon May 28, 2012 7:40 pm

Nikkeli94 wrote:
dark_havens wrote:Pienenä kyllä parhaan kaverin kanssa kuunneltiin kovasti Lordia sen Euroviisuvoiton jälkeen (olen nyt 12 eli sillon ikää löyty 6 vuotta)

Pakko myöntää, että mahtava homma, kuinka vieläkin jaksat tykätä Lordista ulkopuolisista paineista huolimatta! Et ole antanut yhtään periksi, vaikka noinkin 'kriittisessä' iässä olet, tuolloin kiusataan herkimmiten jaa se voi aiheuttaa jos mitä.

Kiitos :) Olen minä kyllä koko ajan Lordista tykännyt, en missään vaiheessa ole ajatellut, että se olisi huono/nolo tms. mutta on pakko myöntää, että näiden kuuden "välivuoden" aikana se oikea fanitus pääsi vähän sammumaan, mutta on siellä jossain minun pääkopan sisässä kuitenkin koko ajan asunut se pieni kipinä joka nyt tässä viime Kuorosota-kauden aikana leimahti uudelleen, kovempana kuin koskaan :twisted: Ja nyt tässä vaiheessa voisi sanoa, että kyllä se Lordi vaan on mulle henki ja elämä, enkä myöskään meinaa päästää siitä irti niin kuin niiden edellä mainittujen "välivuosien" aikana pääsi käymään. Se on vaan just se mun oma juttu, johon muilla ei ole mitään vastaan sanomista. Mä olen mun kaveri/tuttupiirin ainoa Lordi-fani ja en voisi olla ylpeämpi siitä! <3
Image
A mummified soul
dark_havens

Postby amwa » Wed Jul 18, 2012 1:13 am

Kavereista löytyy yhä muutamia, jotka diggailevat musiikista, mutta en ihan faneiksi asti luokittelisi. Nuorempana kyllä pari parasta kaveriani rupesivat minun vanavedessä fanittamaan Lordia kovastikin. Aikaa on kulunut ja paikkakunnat ja ystävät ovat vaihtuneet.
Can you hear how the children weep?
Chills of feel like a sawblade cutting deep
amwa

Postby amppux » Tue Dec 04, 2012 8:40 pm

Itelläni on tietääkseni kaveri puolelta yksi Lordi fani, mutta on kyllä kans pari muuta joita en nyt faneiksi luokittelisi, tai ehkä vanhoja faneja? :D
THIS IS HEAVY METAL!!
amppux

Postby AnZa The Great » Wed Dec 05, 2012 8:44 am

dark_havens wrote:
Nikkeli94 wrote:

Kiitos :) Olen minä kyllä koko ajan Lordista tykännyt, en missään vaiheessa ole ajatellut, että se olisi huono/nolo tms. mutta on pakko myöntää, että näiden kuuden "välivuoden" aikana se oikea fanitus pääsi vähän sammumaan, mutta on siellä jossain minun pääkopan sisässä kuitenkin koko ajan asunut se pieni kipinä joka nyt tässä viime Kuorosota-kauden aikana leimahti uudelleen, kovempana kuin koskaan :twisted: Ja nyt tässä vaiheessa voisi sanoa, että kyllä se Lordi vaan on mulle henki ja elämä, enkä myöskään meinaa päästää siitä irti niin kuin niiden edellä mainittujen "välivuosien" aikana pääsi käymään. Se on vaan just se mun oma juttu, johon muilla ei ole mitään vastaan sanomista. Mä olen mun kaveri/tuttupiirin ainoa Lordi-fani ja en voisi olla ylpeämpi siitä! <3

Miulki oli Lordin fanittaminen hiipunut näiden 6 vuoden aikana, mutta Kuorosta-ohjelman aikana se kipinä taas leimahti taas uuteen loistoonsa.
Valitettavasti on taas hiipunut tuo fanitus, mut tämän lumisateen takia olisi syytäkin kuunnella It Snows In Helliä :D
On kyllä huomattavasti vähentynyt täällä Monsterboardillakin käyminen, voi voi, täytyy alkaa kuluttaa aikaansa täälläkin :)
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

Postby Para-Noir » Tue Dec 18, 2012 12:29 pm

Pari FB-kaveria pitää Lordista eli FRiikka ja ulkomaiden eliöistä KittyCat.
En tosin keskustele heidän kanssaan aiheesta.
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby 0Xrocks0X » Sun Jan 06, 2013 2:09 pm

Mulla ei ole ystäviä, ei ainakaan luokalta, jotka Lordia kuuntelisi... Tytöt on vaan kiinnostunu teknosta ja popista ja kaikki vierastaa tämmöstä musiikkia... Kerran kun pari meidän luokkkalaista tyttöä sai tietää, että fanitan ja kuuntelen Lordia, niin ne heti haukkumaa bändiä ja ihmetteli, miten mä voin semmosta kuunnella... :? Mun paras ystäväni ei kuuntele Lordia, mutta ymmärtää kyllä fanitukseni, siitä olen iloinen. :) Mutta nykyään ne tytöt ei siitä mulle ikinä puhu, ja ehkä on jo unohtaneetki... Kyllä mun mielestä saa olla erilainen ja kuunnella mitä haluaa! :D
0Xrocks0X

Previous

Return to Yleinen keskustelu