Monsterboard

Lordi faneja kavereista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Lordi faneja kavereista?

Postby Get Heavy » Fri Mar 21, 2003 10:05 am

Eli siis aika huonosti muotoilin kysymyksen, eikä tämä välttämättä tänne edes kuuluisi, mutta siirtäköön tämä sitten jonnekin muualle, mutta siis tahtoisin vaan tiedustella, että onko teillä hyvät kanssa Lordi fanit, ystäviä jotka ovat myös Lordi faneja? Siis ei täältä foorumista vaan ihan kotinurkista? Mulla ei :cry: Lordi tuntuu olevan kovin vieras bändi täälläpäin - tai mun kaveripiirissä :cry:
Would You Love a Monsterman
Could You Understand the Beauty of the beast
I would do it all for you, would you do it all
do it all for me
Get Heavy

Postby Lorditar » Fri Mar 21, 2003 12:21 pm

Mun avo innostui Lordista minun kauttani, kun rupesin kuuntelemaan :lol: ...Hän totesi jopa tuon ensimmäisen Nosturin keikan (7.12.02) jälkeen ulko-ovesta ulos päästyämme, että "tuonne on päästävä uudelleen mahdollisimman pian" :D ...tosin minä olen edelleen meidän perheessä se ykkösfani :P
Lorditar

Re: Lordi faneja kavereista?

Postby pirulainen » Fri Mar 21, 2003 4:16 pm

siedätyshoitoa. kun eräänä kauniina päivänä pelmahdin kouluun Lordin musta t-paita päälläni, kaikki osottelivat ja kuiskivat hieman kummissaan. raukat, kun eivät tienneet mitään, eivät osanneet arvostaa. sittemmin on välkät kulunu Lordia kuunnellessa ja yksi jos toinenkin on joutunut myöntämään että perkeleen hyvää musaahan tää on. :lol:
I got heavy first!
pirulainen

Postby koening » Fri Mar 21, 2003 4:35 pm

ennyt voi sanoa itteäni faniksi... :roll: Mutta eräs kavereistani "innostu" lordista by minä :?
koening

Postby Cold Ethyl » Fri Mar 21, 2003 4:41 pm

minä olen lähettäny frendeille sveitsiin ja saksaan lordin sinkkuja, ja ainakin pari frendiä sveitsissä on menossa wacken kevätkiertueen keikalle kun mä käskin :)
ne jo ihan innoissaan odottaa keikkaa.

ja onhan sitä täälläkin päässä tullut pari frendiä/sukulaista käännytettyä :twisted:
~ Just a little insane
A couple shots, I can't feel no pain
Hey, where have I been?
And who are these scary men? ~
Cold Ethyl

Postby Blue Beast » Fri Mar 21, 2003 8:41 pm

No tokihan mä kiikutan kaikki uusimmat levyt ystäväni (serkun) luo kuunneltavaks ja ainakin tähän mennessä se on innostunut kaikista. :D Yeap, serkkuhan se mukaan pitää raahata kun Lordin tulee mörisemään tännekin päin keikalle. :lol: Toista kaveriani taas musiikki ei pahemmin kiinnosta ja jos näin niin poppi vain. :?
Ens viikolla pidän koulussa musiikin esitelmän Lordista, saas nähdä mitä ne tykkää. Ja varsinkin klassista kuunteleva ope, kun se näkee nämä hirviö pärstät! :twisted:
Blue Beast

Postby pirulainen » Sat Mar 22, 2003 11:22 am

heh, minäpä pidin mussantunnilla esitelmän tästä hirviöpoppoosta... maikkahan otti jalat alleen ku kuuli ekat örinät levyltä :lol: kyllä jotkut pojat meijän luokalta vähän naureskeli, mut sehän johtuu vaan siitä et tän ikäset pojat ei millään voi olla mistään samaa mieltä ku tytöt. ja 13-14-vuotiaat pojat ei ymmärrä et tyttöki voi olla hevari. välillä tekee niille tiukkaa haukkua mun musamakuu, varsinkin ku mä oon opetellu ton Kalma-tuijotuksen joka pelästyttää meijän marsutki turkeistaan... eiköhän se siitä... :twisted:
I got heavy first!
pirulainen

Postby Arma » Sat Mar 22, 2003 4:28 pm

Minun serkut ovat Lordi faneja. Toinen on kirjautunut tänne foorumeille, toinen on ei. Etenkin toi nuorempi versio on ihan villinä LORDIin ja etenkin Kalmaan. :D

Muita ei sitten olekaan...
Arma

Postby Get Heavy » Sun Mar 23, 2003 12:51 am

Blue Beast wrote:No tokihan mä kiikutan kaikki uusimmat levyt ystäväni (serkun) luo kuunneltavaks ja ainakin tähän mennessä se on innostunut kaikista. :D Yeap, serkkuhan se mukaan pitää raahata kun Lordin tulee mörisemään tännekin päin keikalle. :lol: Toista kaveriani taas musiikki ei pahemmin kiinnosta ja jos näin niin poppi vain. :?
Ens viikolla pidän koulussa musiikin esitelmän Lordista, saas nähdä mitä ne tykkää. Ja varsinkin klassista kuunteleva ope, kun se näkee nämä hirviö pärstät! :twisted:

Kerrohan sitten hyvä Blue Beast miten se esitelmä meni siellä koulussa. Miten porukka suhtautui Lordiin :roll:
do it all for me
Get Heavy

Postby Micco » Mon Mar 24, 2003 3:33 pm

Kaveri piirissä noita lordi faneja on vaikka kuinka paljon! :wink:
Micco

Postby Dethroned » Mon Mar 24, 2003 10:30 pm

No, osa on ainakin WYLAMia kuunnellu, tiedä sitten millä mielin :roll: Tosin yhen tyypin mielipiteen tiedän, että hän pitää Devil Is A Loserista, mutta ei sitten juuri muusta.
The place to avoid at all costs
http://www.gangstaniemi.net
Dethroned

Postby Monsterlord » Tue Mar 25, 2003 8:45 am

no mun serkkuki tykkää siitä ja kyllä kans muutama kaveriki :twisted: :evil:
Monsterlord

Postby 13. » Tue Mar 25, 2003 9:47 am

@pirulainen: Kalma-tuijotus? :D Varmasti tepsii hyvin! :D
...I'm not as nice as I look...
13.

Postby Blue Beast » Wed Mar 26, 2003 8:31 pm

Get Heavy wrote:Kerrohan sitten hyvä Blue Beast miten se esitelmä meni siellä koulussa. Miten porukka suhtautui Lordiin :roll:

Vähän paha sanoa kun tuijotin lukea sitä esitelmää enkä vilkassutkaan ketään. Jännittää aina noi esiintymiset, punastuu. :oops: Omasta mielestä esitys meni kuiteskin tosi hyvin vaikka alussa vapisin ja kirjotuksesta tuli suht luonteva omaan suuhun. :D Kädet vaan takataskuihin niin eikös jo ala esitelmä sujua luontevammin..kuin tököttäis paikoillaan kädet täristen! Asiaan, luulempa tosin ettei kukaan välittänyt esitelmästä sen enempää kuin kenenkään muunkaan. Mutta kyllä kaikki ties mistä on kyse kun monsteriden naamat iskettiin taululle! Kuulin tosin jonkinlaista naurua/hörähdyksiä tuosta Suosikissa olleesta sarjiksesta jonka pistin kiertämään, jos tyypit haluu tietää enempi noista hahmoista. Tosin eräs innostui tilaamaan sarjiksen takaa soittoääniä, törkeää! :x Harmitus iski kun esitelmä oli viimeisenä eikä monikaan jääny kuuntelee Dynamitea loppuun, tupakille kiirus kait? :? Väsäilin hienon(?) Lordi logon A3:lle verenpunaisella vesivärillä ja mustalla tussilla, alle bändiläisten kuvat, nimet ja soittimen töllisteltäväks taululle eli jos ei ysiä tipu niin mrh, opettaja! :evil:
Last edited by Blue Beast on Thu Mar 27, 2003 8:25 pm, edited 1 time in total.
Blue Beast

Postby Get Heavy » Wed Mar 26, 2003 10:04 pm

Blue Beast wrote:
Get Heavy wrote:Kerrohan sitten hyvä Blue Beast miten se esitelmä meni siellä koulussa. Miten porukka suhtautui Lordiin :roll:

Vähän paha sanoa kun tuijotin lukea sitä esitelmää enkä vilkassutkaan ketään. Jännittää aina noi esiintymiset, punastuu. :oops: Omasta mielestä esitys meni kuiteskin tosi hyvin vaikka alussa vapisin ja kirjotuksesta tuli suht luonteva omaan suuhun. :D Kädet vaan takataskuihin niin eikös jo ala esitelmä sujua luontevammin..kuin tököttäis paikoillaan kädet täristen! Asiaan, luulempa tosin ettei kukaan välittänyt esitelmästä sen enempää kuin kenenkään muunkaan. Mutta kyllä kaikki ties mistä on kyse kun monsreinaamat iskettiin taululle! Kuulin tosin jonkinlaista naurua/hörähdyksiä tuosta Suosikissa olleesta sarjiksesta jonka pistin kiertämään, jos tyypit haluu tietää enempi noista hahmoista. Tosin eräs innostui tilaamaan sarjiksen takaa soittoääniä, törkeää! :x Harmitus iski kun esitelmä oli viimeisenä eikä monikaan jääny kuuntelee Dynamitea loppuun, tupakille kiirus kait? :? Väsäilin hienon(?) Lordi logon A3:lle verenpunaisella vesivärillä ja mustalla tussilla, alle bändiläisten kuvat, nimet ja soittimen töllisteltäväks taululle eli jos ei ysiä tipu niin mrh, opettaja! :evil:

Paskoja. Aika paska luokka sulla, ei millään pahalla hyvä Blue Beast. Tai no.. jokaisella on oma musiikkimakunsa joten ei pitäisi aukoa päätään yhtään. Mä vaan tiedän miltä tuntuu kuin porukka ei kuuntele vaan istuu tumput suorina pulpetissa tylsistyneenä. Mä tein joskus vuosi sitten esitelmän jostain tv-sarjasta ja kukaan ei halunnut kysyä yhtään mitään tai ottaa kantaa asioihin :cry:
do it all for me
Get Heavy

Postby monstergirl » Sun Apr 20, 2003 4:24 pm

Mä oon mun luokast ainoo LORDI fani kun ne sanno (varsinki pojat) et LORDI on ihan perseestä...Mäki pidin täs yks kerta äikäs esitelmän LORDIsta niin kaikki vaan nauro ja sano et toi bändi ei tuu olee kasassa ku tän vuoden ja sekös mua suututti ja huusin niille esitelmän päätyttyy et LORDI tulee olemaan pystyssä vielä kaaaaaaaaaauuuuuuuaaaaaaan!!!!!!Eiks je???Mun yks kaveri sanoo et Would you love a monsterman on ihan ok biisi mut muut on ihan sieltä ja syvältä....Pidetää ees ME LORDIn lippu korkeella!!!!(lainasin ton amenilta) :wink: Pitäsköhän munki opetella toi kalma tuijotus??? :twisted:
monstergirl

Postby Get Heavy » Mon Apr 21, 2003 1:06 am

monstergirl wrote:Mä oon mun luokast ainoo LORDI fani kun ne sanno (varsinki pojat) et LORDI on ihan perseestä...Mäki pidin täs yks kerta äikäs esitelmän LORDIsta niin kaikki vaan nauro ja sano et toi bändi ei tuu olee kasassa ku tän vuoden ja sekös mua suututti ja huusin niille esitelmän päätyttyy et LORDI tulee olemaan pystyssä vielä kaaaaaaaaaauuuuuuuaaaaaaan!!!!!!Eiks je???Mun yks kaveri sanoo et Would you love a monsterman on ihan ok biisi mut muut on ihan sieltä ja syvältä....Pidetää ees ME LORDIn lippu korkeella!!!!(lainasin ton amenilta) :wink: Pitäsköhän munki opetella toi kalma tuijotus??? :twisted:

Tollasta munkin tutut valittaa, tai että on lapsellista piileskellä naamioiden takana :twisted: Jotkut taas väittää, että Lordi ei ole heavy bändi! :twisted: Ne kyllä saisi painua sinne minne aurinko ei paista helvetti!
do it all for me
Get Heavy

Postby monstergirl » Mon Apr 21, 2003 8:54 am

Tossa sä oot aivan oikeessa get heavy!!![/quote]
monstergirl

Ai niinkö??

Postby MonsterMonster » Mon Apr 21, 2003 10:14 am

monstergirl wrote:Mä oon mun luokast ainoo LORDI fani kun ne sanno (varsinki pojat) et LORDI on ihan perseestä...Mäki pidin täs yks kerta äikäs esitelmän LORDIsta niin kaikki vaan nauro ja sano et toi bändi ei tuu olee kasassa ku tän vuoden ja sekös mua suututti ja huusin niille esitelmän päätyttyy et LORDI tulee olemaan pystyssä vielä kaaaaaaaaaauuuuuuuaaaaaaan!!!!!!Eiks je???Mun yks kaveri sanoo et Would you love a monsterman on ihan ok biisi mut muut on ihan sieltä ja syvältä....Pidetää ees ME LORDIn lippu korkeella!!!!(lainasin ton amenilta) :wink: Pitäsköhän munki opetella toi kalma tuijotus??? :twisted:
Vai että ei LORDI pysy kasassa!? :? Prkl! Sanoppa niille että menee minne Get Heavy neuvo! :evil:
MonsterMonster

Postby Tommi Kajaanista » Mon Apr 21, 2003 11:08 am

:twisted: Asiasta kolmanteen. (Ei liity lordiin muutenkuin kauhun tavalla)
ensi perjantaina subtv esittää dracula elokuvan muistaakseni 1966. christopher lee pääosissa. ASIASTA KIINNOSTUNEILLE. :twisted:
Tommi Kajaanista

Palataan

Postby MonsterMonster » Mon Apr 21, 2003 3:10 pm

Palataanpa aiheeseen: Minulla on ainakin kolme kaveria jotka ovat LORDI faneja 8) , ja toivottavasti lisää tulee! :P
MonsterMonster

Postby fani » Tue Apr 22, 2003 8:33 pm

Get Heavy wrote:Eli siis aika huonosti muotoilin kysymyksen, eikä tämä välttämättä tänne edes kuuluisi, mutta siirtäköön tämä sitten jonnekin muualle, mutta siis tahtoisin vaan tiedustella, että onko teillä hyvät kanssa Lordi fanit, ystäviä jotka ovat myös Lordi faneja? Siis ei täältä foorumista vaan ihan kotinurkista? Mulla ei :cry: Lordi tuntuu olevan kovin vieras bändi täälläpäin - tai mun kaveripiirissä :cry:
:lol: mä oon mun kaveri piiris ainoo loordi fani
fani

Postby sfidea » Mon May 05, 2003 12:04 pm

pikkusisko joka on 11-vuotias ei tykänny WYLAMista silloin kun se ekan kerran kuuli sen mutta rupes pitää siitä vasta kun näki levyraadissa sen videon.varmaan aika monelle pennulle käyny samoin ja nytkin se pitää vaan parista biisitä.ite olin WYLAMin jälkeen ihan koukussa ja levyy tulee kuunneltuu ihan vitusti.kaverit ei pidä yhtään lordista mutta ne kuuntelee vain pelkästään rappii että eihän ne mitään tästä ymmärrä.pakko mennä tuskaan kesällä.NÄYTETÄÄN MUILLE MITÄ LORDI-FANIT OIKEIN ON
sfidea

Postby Walking wonder » Mon May 05, 2003 12:08 pm

mun veli on se jonka kautta mä innostuin lordista mut myös mun kaveripiiristä löytyy pari lordi fanii :mrgreen:
Walking wonder

Postby ExoPenol » Wed May 07, 2003 12:17 am

no on tossa yks kaveri peräti ketä pitää lordista...muut on just noita "paskaa musaa, pellejä ne on"-tyyppejä...

mut tosin kun pitää tätä "I Got Heavy 1st." paitaa päällä koulussa ni tulee aika usein "hieno paita" ja sitku ne näkee et se on lordin ni ne hiljenee..mut kyl jotain respektiä täl paidalkin saa =D
"...I'm the rider of thunder..."
ExoPenol

Next

Return to Yleinen keskustelu