Monsterboard

Lordi faneja kavereista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby _Demon-girl_ » Sat Jun 09, 2007 12:36 pm

Minun hyvä ystävä on rekisteröitynytkin tänne MB:lle [nimim. Bloodcurdling] ja käy joka päivä, mutta kirjoittelee hyvin harvoin...
Mä diggasin helvetisti. Varsinkin kun mulla oli esimerkiksi sellaista, että sain tulla ryminällä seinästä läpi, mikä on aina siistiä! Mr.Ox
_Demon-girl_

Postby Kowareta » Sun Jun 10, 2007 3:59 pm

On kyllä. Paras ystäväni kuuntelee Lordia, mutta ei ihan niin innokkaasti kuin minä. Kaksi muuta hyvää ystävääni kuuntelevat myös Lordia samalla asteella kuin minä. n__n Ja muut hyvät ystävät sitten pitävät Lordia ihan ok bändinä, mutta siihen se sitten jääkin.
Kowareta

Postby -Sekotteli- » Sun Jun 10, 2007 7:27 pm

Kaksi iihan parasta kaveria kyllä kuuntelevat, mutta eivät ole yhtä... hmm, fanaattisia kun minä. Muut kamut sitten eivät rakasta yhtä paljon kun mie, eivätkä vihaa yhtä paljon kun eräs luokkalaisemme tyyppi. :roll: Selitänpäs taas niin järkevästi, että kaikki ihan varmasti tajuavat...
-Sekotteli-

Postby sweet_killing_machine » Sun Jun 10, 2007 9:30 pm

Yksi Lordi fani kaveri löytyy, ihan tuosta tien toiselta puolelta ^^ Muut kaverit ei sitten oikein Lordista välitä, sinäänsä harmi.
"Joo, Orave oli loisto-opettaja. Siinä oli vain se pikkuinen varjopuoli, että hänen takaraivossaan törrötti lordi Voldemort"
--
Valokuvasivuni
sweet_killing_machine

Postby K.i.t.a » Mon Jun 11, 2007 10:11 am

Meillä on koulussa tasan 2 Lordi fania minä ja mun kaveri ollaan samalla luokalla ja siinä luokalla on kaksi oppilasta minä ja mun kamu. :lol: ps. Menen nyt 6lk ollaan oltu 4lk asti kaksistaan sillä
koko koulussa on alle 30 oppilasta. :lol:

Tosi pieni koulu. :D
K.i.t.a

Postby Super_Monstar » Mon Jul 16, 2007 7:05 pm

Ois ees täältä joku jonka kanssa mennä keikoille ym... Mutta ei ketään tietenkään. :D
Kirjoita allekirjoituksesi tähän.
Super_Monstar

Postby _Hellhound_ » Mon Jul 16, 2007 7:39 pm

No ei taida olla sen pahemmin... :evil: He pitävät vain: Who´s your daddy? kappaleesta :cry: ja, kun sai tuoda (joululoman jälkeen) kouluun yhden saamistaan joululahjoista, kiikutin paikalle the Arockalypse levyn! Special edition vielä. Sitten soitettiin ensin basshuntteria ja tuli Lordin vuoro, niin kaikki alkoi vinkumaan:
"Pistä Who´s your daddy? soimaan!" Olisi tehnyt mieli sanoa:
"En perkele pistä! Nyt kuunellaan It snows in hell ja sillä siisti!" No sitten siellä soi It snows in hell, mutta kaikki murjottivat koska kuuntelimme lempi kappalettani! :P Menin silloin joskus kouluun Lordin fanipaita päällä :wink: ja kaverit ensin kauhistelivat ja olivat ihan noloina, mutta lopulta he myöntyivät sanomaan:
"Onhan se hieno..." :twisted: Ja mentiin sinä päivänä luokkaretkelle ja käytiin kirkossa... :roll: Monet 'uskovaiset' olivat kyllä aika kauhuissaan. :? Miksi? :shock:
Jos päässäni olisi kanki...
Se olisi koko ajan käytössä.

www.ystavakirja.net/hellhound

Hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala...
Mikä hauki on?
_Hellhound_

Postby de_paysant » Mon Jul 23, 2007 2:48 pm

On mulla yksi Lordi-kamu, tosi nasta tyyppi onkin ja uskollinen Lordi-fani, olen tuntenut kyseisen henkilön jo noin puoli vuotta :)
Kannattaa käydä tsekkaamassa!
www.ladyawa.suntuubi.com
Mahtavat sivut!
de_paysant

Postby saana » Sun Nov 11, 2007 10:22 pm

Mun kavereista kukaan ei kuuntele LORDIa.. paitsi poikakamu mut ei se sillei kuuntele kun minä.. eli joka paikassa jos mahdollista!!!
Now listen kiddies
I salute the freaks
It's only pretty
when it's nasty
saana

Postby suvi » Mon Nov 12, 2007 9:29 am

Mulla on nyt käynyt niin että oon saanu täältä foorumilta aivan sairaasti kavereita. Joka on onni. :D
Ennen mun kavripiiri koostui 2 ihmisestä joista toinen on Antti Tuisku fani ja toinen ei fanita ketään. Onneks tää toinen jaksaa sentään kuunella mun höpötyksiä Lordista, mutta ei se koskaan lähtis mun kanssa minnekkään keikoille tai muuta..
Nykyään mun yksi parhaita kavereita on Awa Fani täältä, :D Ihana ihmeinen!

Ja muhunhan saa kyllä vapaasti tutustua jos haluaa! Kavereita ei koskaan ole liikaa! ;)

-Suvi

Niin, nykyäänhän koko kaveripiiri kosstuu vain Lordi faneista, ja siitä saan olla ilonen! You know hwo you are. ;D
Last edited by suvi on Fri Sep 19, 2008 4:55 pm, edited 1 time in total.
Hwo knows if we gonna meet in heaven tonight? <3
http://www.5wwwww5.com/monsterparadise
Suosittelen kans et käytte kattoo ton foorumin!!
suvi

Postby Monsterimies » Mon Nov 12, 2007 12:34 pm

Mulla on 2 kaveria jotka kuuntelee Lordia. Toinen ei tykkää siitä hirveesti mut oli mun kanssa Vuoaktin keikalla ja toisen mielestä se on paras bändi.
Ennen kolmaski tykkäs Lordista mut nyt se on sit surkee ku siltä ei oo tullu uusia videoita pitkään aikaan. En tajua. Lukis seki tyyppi lehtiä ja ostais levyjä. Nii ja toinen noista kavereista on saanu ''Lorditartunnan'' mun kautta. Nii ja pikkuveliki tykkää Lordista! 8)
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
I'm who I am and this is what I do
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
In the end you know that I won't lose
Monsterimies

Postby Kazku2 » Mon Nov 12, 2007 3:32 pm

Mun paras kaveri tykkää lordista kans. Onneks on edes yks kaveri joka pitää lordista.
Oli mulla yks kamu joka tykkäs lordista heti euroviisujen jälkeen, mutta nyt lordi on sen mielestä ihan tyhmä.
Get Heavy!
Kazku2

Postby Emm » Mon Nov 12, 2007 4:29 pm

Ei kukaa oo oikeestaa kiinnostunu.. Entinen paras kaveri tuli yks päivä sanoo mulle " Tuskin voidaa olla enää kavereit ku en tykkää enää Lordista!"
Ja sit joskus oon yrittäny kotona kavereitten kaa kuunnella Lordii mut kaikki sanoo et "laitetaaks jo Anna Abreuu?" :shock:
Emm

Postby Kitdi » Mon Nov 12, 2007 4:45 pm

Kyllä! Jotenkin kavereistani jotka ennen inhosivat suunnilleen lordia on nyt tullut lordi faneja.
Jotenkin seurani manipuloi ihmisiä :twisted: Seurassani on syntynyt kahden vuoden sisään ainakin neljä uutta lordifania :D
Niiden neljän tyypin lisäksi koulussani on ainakin kaksi lordifania. Yks mun luokkakaveri ja sen isosisko.
Kitdi

Postby kikimushi » Tue Nov 13, 2007 12:16 am

Eipä ei. Masentavaa mutta totta. Äippä kyllä pitää Lordista (*köh*) mutta ei ole läheskään yhtä fanaattinen kuin minä. Vähän kurjaa kyllä, kun oikein kukaan kavereista ei tunnu ymmärtävän bändin ihanuutta...
kikimushi

Postby Erina » Tue Nov 13, 2007 1:12 pm

Mun kaks kaveriani ja siskoni ovat ihan fanaattisia Lordifaneja, mutteivät niin fanaattisia kuin mie oon. Lisäksi miulla on yks kaveri, joka ei sillä tavalla tyksi Lordista, mutta ei myöskään vihaa sitä. Meillä on ollut hyvät keskustelut sen kaverini kanssa, että "Lordin olis pitäny vetää viisuissa Snowsi eikä Hallelujah..." ja silleen.
latua oon lesbo
Erina

Postby _Heviletti_ » Tue Nov 13, 2007 8:17 pm

minun sisko inhoaa lordia mutta kerran se oli koneella ja kuunteli last kiss goodbye:tä ja sano vähän hyvä minkä bändin sanoin lordin niin se ei voinu uskoa en tajuu miksei
_Heviletti_

Postby Erina » Wed Nov 14, 2007 3:30 pm

^Ehkä siskosi ei voinut ymmärtää, miten joku "niin surkea" bändi kuin Lordi voi tehdä niin hyvän biisin.
Meidän luokalla on yks poika joka vihaa Lordia. Kun soitin EviLovea levyraadissa (nimettömänä, kun niin piti tehdä), niin se oli silleen "tosi hyvä biisi, mikä tää tämmönen bändi on?" Mä sanoin pokkana, että Lordi. Nyt se sitte tyksii Lordista, kun pakotin sitä kuuntelemaan YouTubesta parit viisut. XD
latua oon lesbo
Erina

Postby Love Gun » Wed Nov 21, 2007 6:51 pm

Mun yks tosi hyvä kaveri oli Lordi-fani, ja tosi kova sellainen. :wink: Me keskusteltiin välkil ja näin ees päin, mut sit -07 kevääl se ei enää diggaillut ja sit mekin ruvettiin jotenkin etääntyy. No ei se munkaa oo enää melki koskaan, ja se muuten fanittaa nyt Tokio Hotelia. :lol:
Love Gun

Postby miss Deathly » Wed Nov 21, 2007 7:55 pm

Onhan miulla yksi tosi hyvä kamu, joka asuu suht. lähellä ja pitää kanssa Lordista.. :D Eiska on kuulemma hänen suosikkinsa.. :wink:
miss Deathly

Postby Tonnikala » Wed Nov 21, 2007 11:34 pm

ei ketään. kukaan kamu ei tykkää Lordista ja pitää sitä vain vitsinä. Yksin olen diggailuni kanssa koulussa.
I`m God. I can do anything with peoples lives. even take them away.

Kami no Ener.
Tonnikala

Postby Samppa94 » Sat Jan 26, 2008 11:26 pm

se ei ole salaisuus luokkakavereilleni, että kuuntelen Lordia, mutta eipä siellä oo kuin yks muu fani. Mutta kyllä ne minut silti hyväksyy kaveriksi.
Lordi rulez
Samppa94

Postby Undead.Zombie » Tue Jan 29, 2008 11:01 pm

Mulla on yksi kaveri, joka kuuntelee Lordia ja on samalla luokalla kun mä. Mä en ois kestänyt ilman sitä. Viimevuonnakin ala-asteella meidän luokkalaiset jätkät valitti ja huusi ja no, kiusasi meitä siitä. :x Mun kaveri sai pidettyä mut jyrkkänä niitä vastaan. :)
Onhan tosiaan täällä ylä-asteellakin tullut vähän kommenttia, muttei läheskään yhtä paljon
Suurkiitos silinteripäinen zombie! ^^
-Heil In The Name Of Rock 'n' Roll-
Undead.Zombie

Postby LaDy- » Wed Jan 30, 2008 6:49 pm

Ei, ei ole ketään kaveria joka pystyis ees sietää Lordia :evil:
Sinäänsä harmi, kun ei ole kavereita joitten kanssa voisi jutella Lordista, koska aina kun mainitsenkin jotai siihen liittyvään niin kaverit jauhavat että: "Millo sie lopetat sen paskan kuuntelun?!" tai jtn... :(
Mutta, onneksi on nämä ihanat foorumit keksitty, tänne sitä voi aina tulla juttelemaan :D
LaDy-

Postby Muumio » Wed Jan 30, 2008 7:23 pm

Nojaa, aika köyhäähän tämä.

Parhaan kaverini aivopesin sietämään, ja myöhemmin vähä-fanittamaan Lordia. Vähän pakko se oli, ei se olisi kestänyt minua, jos olisi Lordininhoaja. (kaveri fanittaa Kitaa, ja on se itsekin luonteeltaan varsin Kitamainen toisinaan)

Sitten on yksi wannabe-kaveri, joka on ärsyttävän ahdasmielinen pikku paska, ja ärsyttää minnuu miun Lordeilustani. Nyt se on kyllä ykskaks alkanyt tykätä BLIPistä, mutta siihen se sitten varmaan jääkin.

Onhan minulla sitten kolmas kaveri, joka on entinen Lordi-fani, mutta nykyään semmonen hälläväliä tyyppi tälle suunnalle. (lakkas fanittamasta kun Lörvi meni euroviisuihin O.o)

Harmillistahan tämä, kun ei ole toista fanina yhtä hullua kaverina, mutta mutta, eipä sille mitään mahda.
My Monsters Keep Me Company
Muumio

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu