Monsterboard

Lordi faneja kavereista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Kokoro » Fri Feb 01, 2008 8:30 pm

Pikkuserkkuni RAKASTAA Lordia. (: Se ei paljoa muuta teekkään kuin puhu Lordista. No okei, kai se nyt jotain muutaki tekee/puhuu. (sen käyttäjä täällä muuten on dead_miracle) :P
on joskus kyyneleitä,
ja joskus naurattaa.
Kokoro

Postby Sami » Sun Feb 03, 2008 11:22 am

No eipä ne mun tuntemat tyypit oikeen diggaile Lordia. Paljon on semmosia tyyppejä jotka vaan naureskelee mun Lordi faneudelle. Ois kyllä hienoo olla kaveria jonkun Lordi fanin kaa.
Sami

Postby Joni Master » Sun Feb 03, 2008 2:59 pm

Sami wrote:No eipä ne mun tuntemat tyypit oikeen diggaile Lordia. Paljon on semmosia tyyppejä jotka vaan naureskelee mun Lordi faneudelle. Ois kyllä hienoo olla kaveria jonkun Lordi fanin kaa.

Ei kannata välittää noista naurajista. Pidät kiinni vahvasti musiikki maustasi, vaikka muut miten yrittäisivät ärsyttää.
Joni Master

Postby WeirdCreature » Sun Feb 03, 2008 4:44 pm

Ei mulla oikein ole muutenkaan kavereita niin ei sitten oo ketään Lordi fanejakaan kamuina. En kyllä muutenkaan ketään Lordi fania tuntis, kun ei täällä asu ketään joka edes sietäis Lordia.
WeirdCreature

Postby mykkähiihtäjä- » Sat Feb 09, 2008 2:58 pm

Mulla on yks kaveri joka on Lordi fani. Muita kiinnostaa Anna Abreu yms. :D ja nykyää kaikki enemmänki inhoo mua lordin takii ..
Last edited by mykkähiihtäjä- on Sun Jun 08, 2008 3:56 pm, edited 1 time in total.
mykkähiihtäjä-

Re: Lordi faneja kavereista?

Postby eneyra » Tue Apr 29, 2008 5:27 pm

Get Heavy wrote:Eli siis aika huonosti muotoilin kysymyksen, eikä tämä välttämättä tänne edes kuuluisi, mutta siirtäköön tämä sitten jonnekin muualle, mutta siis tahtoisin vaan tiedustella, että onko teillä hyvät kanssa Lordi fanit, ystäviä jotka ovat myös Lordi faneja? Siis ei täältä foorumista vaan ihan kotinurkista? Mulla ei :cry: Lordi tuntuu olevan kovin vieras bändi täälläpäin - tai mun kaveripiirissä :cry:

Jokunen löytyy ja jopa rakkaani pitää lordista....
Kita ja kalma rocks!!!!!
eneyra

Postby Ananas1997 » Mon May 26, 2008 9:10 pm

Eipä kukaan suuremmin välitä Lordista paitsi yks mun kaveri ennen. Kävin sen kaa kattoos Lordin Pietarsaaren keikan yli vuosi sitten. Mutta nykyään sekin kuuntelee räppii eikä sen takii olla enää kavereita :(
Ananas1997

Postby monsu » Fri Jun 06, 2008 1:34 pm

yksi kaverini on Lordi-fani (tunnetaan täällä nimellä Niili)...
ja unohtamatta sitten...
pikkusiskopuoltani, joka on 8w. ja yrittää olla joku hemmetin wannabe hevari. ja tietysti sen veli myös (vielä pahempi)... -.-' eikä ne tiedä lordista mitään muuta kuin, että ne voitti euroviisut... ja sitten ne tietävät kaikkien bändin jäsenten nimet (siis ne taiteilija nimet), ja niillä on peräti lordi paidatkin... kerran ne myös väitteli mun kanssa siitä että onko the arockalypse lordin depyytti vai ei... siitä käytiin sitten puolentunnin kinastelu ja kukas sen voittikaan... minä. piti vielä kaiken hyvän päälle todistaa, että the arockalypse ei todellakaan ole lordin depyytti... ne melkein pölli multa Monsterican Dreamin ja Get heavyn... -.-' jos sen olisivat tehneet niin olisi seuraukset olleet oikein ihanat... vieläkin naurattaa se kinastelu tuosta the arockalypsesta... rupeavat väittelemään tuollaisesta jutusta tyypin kanssa, joka on fanittant lordia vuodesta 2002. :D
nehän kuulivat lordista vasta se jälkeen kun lordi meni ja voitti euroviisut :lol: mutta joo... hyvä että se miun 'ihana' pikkusiskopuoli asuu iskän luona, niin ei tarvitse kinastella Lordiin liittyvistä asioista koko ajan (me nähdään aina mummin luona, tai silloin kun käyn mummin kanssa iskän mökillä), ja minä kun epäilemättä olen aina oikeassa, niin se tietää ettei kannata ruveta kinastelemaan minun kanssani... ^^
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby The Beast » Sun Jun 29, 2008 1:55 pm

Yksi kaverini oli lordi fani, mutta nykyään sen mielestä Lordi on ihan perseestä. Ja puoli-pikkuveli rupesi kuuntelemaan lordia sen jälkeen kun minä aloitin kuuntelemaan. Nykyään sen mielestä lordi on ihan ok.
The Beast

Postby Gorehol » Fri Sep 19, 2008 2:04 pm

Eipä ole juuri Lordi-fani-kavereita minulla.
Veljeni kuuntelee myös Lordia ja yhdellä kaverilla on Arockalypse.
Ei oo täällä päin juuri Lordi-faneja, paitsi toi Donny5, jota en ole itse tavannut, vaikka pikkukylässä asunkin.
Kuhmo, Rock City!!!!
Gorehol

Postby Erina » Fri Sep 19, 2008 5:05 pm

Mulla on tasan siskoni ja kaksi kaveriani, joista toinen on melkein hylännyt Lordin w-inds.-nimisen J-pop-bändin takia. (just sen takii mä en voi sietää sitä bändiä - oonko ihan kummallinen?) Mutta ei siinä mitään, kun täällä voi käydä.
latua oon lesbo
Erina

Postby Lady Red » Sat Feb 21, 2009 11:38 pm

Mulla on yks frendi joka diggaa vähän Lordii, mut ei mitenkään erityisesti.
She pulls the trigger and the bullet...won...
Lady Red

Postby Ikia » Sat Feb 21, 2009 11:48 pm

Kukaan ei tykkää, paitsi entinen kaveri (siis on se mun kaveri vieläkin, mutta se muutti) antoi 4 (1-5) levyraadissa Bring It Onista. Ja yks toinen 2, mutta muut 1. Pikkuveli ja sen paras kaveri on faneja, mutta ne luulee vähän mitä luulee. "Enary erotettiin sen takia, että kaikkien piti katsoa bändin bussissa pomoa...

:lol:
Oh no, it is everything they said it was
Oh no, I am all the things they said I was
Ikia

Postby BloodRedSandgirl » Mon Sep 14, 2009 6:56 am

Mulla on aika monta kaverii joille en oo ees kertonu tykkääväni Lordista, koska pelkään et tuun siitä vielä enemmän koulukiusatuks... Mut ne jotka tietää: Pari oli silleen ku kerroin, alko räkättää nauramaan, yks rupes vähän niinku tykkäämään, mut ei mitenkään fanittamaan.
Image
Ya better pucker up, and open wide, and take it cause we love you
BloodRedSandgirl

Postby monsterknight » Mon Sep 14, 2009 2:36 pm

Mun yks "kaveri" on alkanut kuunteleemaan Lordia, kun lähetin sille Dynamiitti tonitin kännykkään :)
monsterknight

Postby FFD » Sun Sep 27, 2009 12:48 pm

Siis mun poikaystävä on kanssa Lordi-fani. Ollaanki sit varmaa ainoot koko meijän koulusta... Tai ainaki sillei et 'tunnustaa' kuuntelevasa Lordia. Kyllähä mulla on sit kanssa yks aivan ihana kaveri joka innostu Lordista suurinpiirtei sammaa aikaa ko määki ja se on fani vieläki. Se ei iha sovi yhtee sen muun ulkonäön / luonteen kanssa eikä se kerro sillei yleisesti kellekkää et se kuuntelee Lordia mut kuuntelee silti. Sitä ei kyllä uskois faniks. ;D

Mut muute ei sit kaverit oo mitenkää innostunu siitä et meen kouluu miesten M-kokosessa Lordi-hupparissa Lordi-pipo päässä ja Amen-kaulakoru kaulassa laukussa koreillessa kaks Lordi-merkkiä... Noh, omapaha on asiasa. Enne ne nälvi mua siitä et kuuntelen nii erilaista musaa mut enää ne ei uskalla. Hah.
Image
FFD

Postby Tina » Mon Sep 28, 2009 1:36 pm

meidän koulus mää taidan olla ainoa fani. nykki oon koulus, on nääs
atk-tunti.joku tais höpistä jotai Kalmasta.
jos mulla on kamui kyläs nii ne on vaivautuneita
ku mä kuuntelen lordia niiden aikana.jee. :(
Tina

Postby Hihhuliini » Mon Sep 28, 2009 5:53 pm

Munki kaikki luokkalaiset on jotenki Lordi vastaisia... Ja onks muilla sellast ongelmaa et ku menee esim. ihmisjoukon ohi nii ne osottelee ja huutelee sun perään jotain: Lordi on ihan paska, puheita... Joskus se pännii ihan sairaasti... Nyt kuitenkin sain tietää et meidän rinnakkaisluokalla on Lordifani... :wink: jee!
-Olen mies ja perseenhelutus kiinnostaa kyllä...
Edit: Kalma
Hihhuliini

Postby RockPrincess » Tue Sep 29, 2009 11:44 am

Enpä nyt voi sanoo et kukaan kaveri ois fani. Mut en mä silti omasta faniudestani saa muilta kuulla. On meinaan vaan yks kaveri joka tietää asiasta. Ei sekään kyllä Lordia fanita, mutta kyllä se silti parista biisistä tykkää.
Niin ja tiedän, että jollakin rinnakkaisluokallani on myös joku muu Lordi-fani, en vaan tiedä kuka se on. Vähän vaikee selittää.... :D
RockPrincess

Postby -Delilah- » Thu Oct 08, 2009 6:18 pm

No juu, löytyy yksi. Bestikseni nääs kuuntelee Lordia ja diggailee yhtä paljon kuin minäkin. Empä sitten muita tiedäkkään että kuuntelisivat, tosin aika vähän porukkaa tunnen meiän koulusta.. who knows.. :roll:
"Kuka helvetti tuo kanan festareille?"
-Delilah-

Postby Jezebel » Fri Nov 20, 2009 4:06 pm

Meijän koulussa on 2 oppilasta jotka tykkää Lordista. Minä ja joku poika. Tänään meillä molemmilla oli Lordi-paita päällä koulussa. Jos tunnistat itsesi, niin kiva. Olen Päämajakoulusta...

Ennen luokallani oli yksi Toni joka tykkäsi myös Lordista, mutta joutui vaihtamaan koulua jostain ihme syystä.
Eirikur Hauksson: Hello Reykjavik! Are you out there? I said: Are You Out There?

Brent Jansen: Oh, for Christ's sake Eirikur! Put on your glasses!
Jezebel

Postby Jinna » Sat Nov 21, 2009 2:18 pm

Mun veljen tyttö tykkäs ennen Lordista ja oli ihan hulluna Ameniin. Sit se löysi räpin ja Lordin fanitus jäi. Kyllähän tuo vieläki sanoo että voi lähtee mun seuraks keikalle ja Amen on kuulemma edelleen ihana, mutta ei enää kuuntele Lordia.. paitsi sillon ku tulee meillä käymään, Lordin levy pyörii lähes aina soittimessa. ;)

Yks kaveri tykkää muutamasta biisistä ja on sillä soittimessaki jokunen Lordin biisi, mutta ei fanita. Oli mun kans Baronalla ja sano että "se Lordin show oli aika siisti". :D Ei tulis varmaa mitään jos se inhois Lordia, kämppiksiä kun ollaan.

Muut kaverit ei voi sietää Lordia ja sanoo että "ne on kyl yksiä vi*un pellejä".. Yhtään varsinaista fania ei siis mun kaveripiiristä löydy.
There's no escape because the haunt is on
Jinna

Postby Velociraptor94 » Fri Nov 27, 2009 10:20 am

Ei mun kaverit ainakaa oikee pidä Lordist mut ei se mua haittaa...ei niitäkää haittaa ku kuljen koulus Lordi paita pääl...kavereit silti. :twisted:
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby Samppa94 » Sat Jan 16, 2010 3:29 pm

Jaa, ei mun kaverit paljoa Lordista välitä, mutta se ei syö yhtään meidän välejä. Kyllä mie aina silloin tällöin kuljen Lordi paita päällä koulussa ja soitankin niiden biisejä musiikintunneilla. En tiedä mitä muut siitä tykkää. en ole katsonut enkä kyllä välitäkkään :D
Lordi rulez
Samppa94

Postby bond85 » Sat Jan 16, 2010 4:13 pm

En ole yhtään kaveria saanut innostumaan Lordista, mutta Lordin faneista olen saanut kavereita :)

Pari serkkupoikaa on kuunnellut Lordia ja omistaa pari levyä, mutta ei niitä faneiksi voi sanoa. Yleensäkään meiän suvussa ei paljon välitetä Lordin musiikista, mutta aina mulle ilmoitetaan jos jokin lehtijuttu jossain on mitä en itse ole huomannut tai jossain kirpparilla on Lordi-tavaraa myytävänä.
Pääasiassa kavereiden suusta kuulee, että "oli se kova juttu kun Lordi voitti ne viisut", mutta eipä niitä muuten paljon kiinnosta.

Keikoilta on sitten tarttunut kavereita/tuttuja Lordi-faneista (miten sen sitten haluaa määrittää). En pistä pahaksi vaikka tulevaisuudessa tutustuisin useampaankin faniin. Varsinkin Rovaniemen suunnalta olisi kiva tuntea joku muukin fani, mutta tähän mennessä en ole vielä keneenkään törmännyt.
"Lordin jälkeen lavalle asteli Alice Cooper. Jackson katsoi pari biisiä ja lähti kotiin."
bond85

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu