Onhan miulla kaksi joitten mielestä on ihan ok. Mutta minun kavereiden ja perheessä olen ylivoimaisesti kovin Lordifani.
-Anza-
dark_havens wrote:Pienenä kyllä parhaan kaverin kanssa kuunneltiin kovasti Lordia sen Euroviisuvoiton jälkeen (olen nyt 12 eli sillon ikää löyty 6 vuotta)
Nikkeli94 wrote:Sen verran yksi kaveri tykkää Lordista, että olisi lähdössä Jääliin katsomaan sitä kanssani, jos kolmas kaveri suostuu kuskiksi lähtemään.
Nikkeli94 wrote:dark_havens wrote:Pienenä kyllä parhaan kaverin kanssa kuunneltiin kovasti Lordia sen Euroviisuvoiton jälkeen (olen nyt 12 eli sillon ikää löyty 6 vuotta)
Pakko myöntää, että mahtava homma, kuinka vieläkin jaksat tykätä Lordista ulkopuolisista paineista huolimatta! Et ole antanut yhtään periksi, vaikka noinkin 'kriittisessä' iässä olet, tuolloin kiusataan herkimmiten jaa se voi aiheuttaa jos mitä.
dark_havens wrote:Nikkeli94 wrote:dark_havens wrote:Pienenä kyllä parhaan kaverin kanssa kuunneltiin kovasti Lordia sen Euroviisuvoiton jälkeen (olen nyt 12 eli sillon ikää löyty 6 vuotta)
Pakko myöntää, että mahtava homma, kuinka vieläkin jaksat tykätä Lordista ulkopuolisista paineista huolimatta! Et ole antanut yhtään periksi, vaikka noinkin 'kriittisessä' iässä olet, tuolloin kiusataan herkimmiten jaa se voi aiheuttaa jos mitä.
KiitosOlen minä kyllä koko ajan Lordista tykännyt, en missään vaiheessa ole ajatellut, että se olisi huono/nolo tms. mutta on pakko myöntää, että näiden kuuden "välivuoden" aikana se oikea fanitus pääsi vähän sammumaan, mutta on siellä jossain minun pääkopan sisässä kuitenkin koko ajan asunut se pieni kipinä joka nyt tässä viime Kuorosota-kauden aikana leimahti uudelleen, kovempana kuin koskaan
Ja nyt tässä vaiheessa voisi sanoa, että kyllä se Lordi vaan on mulle henki ja elämä, enkä myöskään meinaa päästää siitä irti niin kuin niiden edellä mainittujen "välivuosien" aikana pääsi käymään. Se on vaan just se mun oma juttu, johon muilla ei ole mitään vastaan sanomista. Mä olen mun kaveri/tuttupiirin ainoa Lordi-fani ja en voisi olla ylpeämpi siitä! <3
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest