Monsterboard

Lordiko pelottava?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Lordiko pelottava?

Postby SHV » Sat May 27, 2006 8:20 pm

Ihan mielenkiinnosta kyselen tällaista: Paljon on puhuttu julkisuudessa ja muuallakin Lordin jäsenten kauhean pelottavasta ulkonäöstä 8) Kiinnostaisikin tietää, että onko joku törmännyt ihmiseen joka oikeasti PELKÄÄ heitä heidän ulkonäkönsä vuoksi??

Lapset on nyt asia erikseen, vaikka meillä tuo nuorimmainen, neiti kohta 6v on leikannut lehdista itselleen Lordin kuvia ja ei hän todellakaan pelkää hirviöitä! Joskin pitää kyllä sanoa, ettei taida ihan "tavallinen" pikkuneiti olla, kun eka laulu, jota oppi laulamaan oli T.Rautiaista&trio Niskalaukausta.

Kaupassa kerran tässä viikolla tädit moitti, kun lööpeissä oli Lordin kuva, että lapseni saa traumoja, kun annan katsoa kuvaa. MInun olisi kuulemma pitänyt peittää lapsen silmät :roll:
SHV

Postby Hemitys » Sat May 27, 2006 8:29 pm

Parit huolestuneet mummot ja mammat lehtien keskustelupalstoilla, anonyyminä tietysti. Siinäpä se.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Näppituntuma on,

Postby ladybitch » Sat May 27, 2006 9:15 pm

että aikuisia pelottaa enemmän kuin lapsia. Itsekin aikoinani kauhistelin ulkonäköä: maskit on taitavasti ja erittäin pelottavan oloisesti tehty. Tämä pelko ei kuitenkaan ole "todellista" siinä mielessä, että olisin sen takia jättänyt katsomatta tai kuuntelematta vaan lähinnä tuntenut mukavia jännityksenväreitä selkäpiissä.

Meilläkin lapset ovat olleet enemmänkin kiinnostuneita kuin pelokkaita. Olen yrittänyt kysyä, että pelottaako teitä (vanhemmat lapset 7v ja kohta 5v) ja vastaus on "ei, mä tykkään niistä". Lapset kyselevät minulta, että miten "naamarit" on tehty, millä ne pysyy naamassa jne. kaikenlaisia kysymyksiä, joihin en sitten osaa vastata. Luulen kyllä, että heitäkin jollain tavalla jännittää, mutta se jännitys on positiivista sellaista.
ladybitch

Postby Kaya » Sat May 27, 2006 9:19 pm

Päinvastoin. Lordin jäsenillä on makeet puvusteet :) Turha niitä pelätä on, niitten alla kumminkin kun on ihan perus suomalaisia :)
Kaya

Postby Pauliina » Sat May 27, 2006 9:22 pm

Mun mielest ne puvut on tosi ihania :D mun äiti 'pelkää' niit vähän :p
"...All that you get is less than you deserve..."
Pauliina

Postby monstour » Sat May 27, 2006 9:48 pm

huomasin sillon uuden vuoden jälkeen kun menin Lordin nettisivulle, uuden kokoonpanon ni totesin vaa et ''ei helkuta kun on ''pelottavammat'' maskit'' esim. amenilla, mutta nyt kun ajattelee niin parempaan päin vain puvut menee ;)
Keep N' Rocking!
monstour

Postby MetalMama » Sat May 27, 2006 11:29 pm

Mua kyrsii se että ollaan niin "huolissaan" siitä pelottavuudesta, kun on aika ilmiselvää että hahmot on NIIN fantasiaa ettei niitä edes lapset ota ihan todesta vaan ymmärtävät teatteriksi.

Sit näitten samojen ihmisten mielestä on ihan OK että niiden lapset näkee joka päivä marketin lehtihyllyssä puolialastomia ämmiä tarjoamassa persettä ja tissiä katsojalle. Että on arvot kohdallaan. :roll:

Mun tyttärelle ainakin on takuuvarmasti vahingollisempaa nähdä median tarjoama naiskuva kuin pari hirviömaskiin sonnustautunutta heppua.
~ Kun vesi on niin ruumiinlämpöistä, ei huomaa oman veren vuotamista ~ (P. Saaritsa)
MetalMama

Postby Lordiholisti. » Sun May 28, 2006 9:00 am

Meiän suvussa on kylläkin niin että lapset on Lordifaneja ja aikuset pelkää :lol:
Lordiholisti.

Postby Fashion Doll » Sun May 28, 2006 7:50 pm

No kyllähän ne livenä aika vaikuttavia on. Eipä tekis mieli tulla Lordin jäseniä vastaan pimeällä kadulla. :wink:
Forsaken fashion dolls
will follow you forever
white eyes of sheer despite will dog you ´till you die
Forsaken fashion dolls
You´re meant to be together
just cry your silent scream tonite
Fashion Doll

Postby IHKU » Sun May 28, 2006 8:31 pm

ei ne oo pelottavii:) ku on sillee jo tottunu:) ne on just ihania:) kyl vähän pelottas jos tulis pimeellä kadulla vastaan :P
Amenin salarakas.
IHKU

Postby Inferno » Sun May 28, 2006 8:39 pm

Aikuiset pelkää, että lapset saa jotain traumoja Lordista. :roll: Lapset näkevät Lordin taruna ja showna, kun taas aikuiset ovat tylsiä ja näkevät vain ihmisiä maskien kanssa. Lapsenmieliset jaksaa uskoa hirviöihin. Kukaan ei varmaan tajunnut mitä tarkoitin. :oops:

Hassua, että lapset pelkää muumien mörköä melkein enemmän kun Lordia. :lol:
Image
Inferno

Postby H.R.H 2006 » Sun May 28, 2006 10:44 pm

Ei ainakaan tv:stä ja lehdistä katottuna ole yhtään pelottavan näkösiä, mutta taitaa olla eri asia kun näkis ne livenä.
H.R.H 2006

Postby Summer » Sun May 28, 2006 11:55 pm

en usko et kukaa pelkää pelkää, mut kauhistelee kyllä. Mut hauska kuulla ku vanhatki ihmiset puhuu niist iha innoissaan :D
kyl pelästyisin jos kadul yöllä tulis vastaan joku niistä ja jos en tunnistais :S varsinki jos itse Lordi tulis siihe Leather face naamariin pukeutuneena moottorisahan kaa :S hehe
mut anyway.... ei ne sillee oo pelottavii, mut on se sillee, mut kannattaa kiinnittää huomio niihi hienoihi yksityiskohtiin =)
"Penttii! Minä olen mistelinoksan alla"
"Siin on varmaan kiva seisoskella ja silleen"
Summer

Postby Infernum » Mon May 29, 2006 12:00 am

Minusta ainakin osa ihmisistä on pelottavampia kuin Lordin jäsenet. Varsinkin kun tietää nämä monsterit varsin leppoisiksi tapauksiksi niin niissä ei ole mitään pelättävää perheen pienimmillekään.
Infernum

Postby Summer » Mon May 29, 2006 12:05 am

todellakin :S näin Lordin perjantaina ja samana yönä junassa oli tavallisen näkösii tyyppei mut NE oli pelottavii.
"Penttii! Minä olen mistelinoksan alla"
"Siin on varmaan kiva seisoskella ja silleen"
Summer

Postby lohikäärmetar » Mon May 29, 2006 7:51 am

Äidit monet olemme selaisia jotka haluavat suojella lapsia kaikelta pahalta ja pelotavalta, meillä ei pelätä ja lapset on saaneet kattoa euroviisut ym. minusta lordi ei ole pelotava. ystäväni lapsi poika 3v. on aivan inostunut lordista ja haluaa maskin ja viitan.
eli mää olen 3 lapsen äiti tytöt 11v ja 8v ja poika 3v
Ohikulkia vaan !
lohikäärmetar

Postby OCS » Tue May 30, 2006 4:08 pm

Tos joku muutama vuosi sitten, yks pikkupoika (Oli kai silloin joku 6v) sanoi, että jos saisi jostain seillaisen Lordi-naamarin, hän menisi se päässää pelotteleen pikkulapsia :)
"Pelit ovat elämäni ja Final Fantasyt sen huippuhetkiä"
OCS

Postby UnholyGhost » Tue May 30, 2006 4:35 pm

En nyt sanois pelottava, jotenki coolin näkösiä (jos niin voi sanoa)...
Ja mun pikkuveli (huomenna 6v) pitää lordista kans tosi paljon eikä se pelkää niitä yhtään. Sit se sanoo et Kita on paras.
UnholyGhost

Postby Zukka » Tue May 30, 2006 7:55 pm

Inferno wrote:Hassua, että lapset pelkää muumien mörköä melkein enemmän kun Lordia. :lol:

Muumien mörköhän on pelottava!

Anteeksi offi. En sanoisi että Lordi pelottaa äitiäni, mutta kuvottaa kyllä. Minä ei tajua..
Last edited by Zukka on Sat Mar 29, 2008 2:11 pm, edited 1 time in total.
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby pegasos » Tue May 30, 2006 8:28 pm

Meidän perheessä kukaan ei pelkää. Täälläkin pienimmäinen leikkaa lehdistä Lordin kuvia.
pegasos

Postby ItkevaEnkeli » Tue May 30, 2006 8:49 pm

No eihän ne nyt pelottavia. Sehän on melkein julmaa jos heitä samotaan pelottaviksi tai rumiksi. Eihän meistäkään kukaan kaupungilla sano vastaantulijalle: "Hyi kettu, kun sä oot pelottava/ruma!!!" Ja kuten meille kaikille tutussa laulussa sanotaan We are what we want to be! ItkeväEnkeli kuittaa.
Ich will nur ficken, ficken, ficken... <3333
ItkevaEnkeli

Postby Bedretdin » Wed May 31, 2006 4:40 pm

Pelottavia? Hah, ei!
Näin kaupassa yhdesti kun jonkun lehden, jonka kannessa oli Lordin kuva, ympärillä oli muksuja taapertajista tarhaikäisiin ja kaikki ihastelivat Lordia!
Elleivät he sitten olleet kangistuneet leveät hymyt naamoilla. :roll: :D
Image
Bedretdin

Postby Awakener » Sun Jun 11, 2006 11:30 am

Ei niitä voi pelätä :) enemmänki pelkään jotain karhuja ja susia ku niitä tossa meijän mettässä liikkuu jossa oon kesätöissä. Yksikseni siellä heilun vielä :shock: Jumalattoman kokoset kuulokkeet päässä ja mp3 mukana , kuolenpahan sit ainakin Lordin musiikin kanssa jos ei muuten. :twisted:

Enkä tunne muuten yhtäkään muksua joka pelkäis Lordia. Naapurin täti kylläkin. :roll:
Ever felt away with me
Just once that all I need
Awakener

Postby Elyon » Sun Jun 11, 2006 12:18 pm

Eihän nämä Lordin jäsenet pelottavia ole. Ihan tavallisia suomalaisia niin kuin me muutkin.
Ne puvut on vaan sellaset, mitkä tekee niiden ulkonäön vähän pelottavaks...
Image
No more fate and no more mystery.
Even as time falls away I live my days
every moment and its memory,
not only to survive: to die alive.
Elyon

Postby Who.The.Fuck.Is.Predator » Mon Jul 10, 2006 8:17 pm

Olin Lordi lappi areena keikal ja pitää sanoo et show oli vaikuttava mut ei ollenkaan pelottava! repesin kun Ox alko huitoo sen pahvi bassolla yhtä tyyppii siel laval!
Who.The.Fuck.Is.Predator

Next

Return to Yleinen keskustelu