Monsterboard

Lordiko pelottava?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby a.men » Mon Apr 30, 2007 9:23 pm

Minusta Lordi ei ainakaan ole pelottava, joidenkin mielestä varmasti on.
Tietysti jotkun Lordin musavideot, esim. BRS, ovat omalla tavallaan pelottavia, mutta en nyt rupea kirkumaan/huutamaan/näkemään painajaisia niiden takia. Aluksi niitä katsellessa niskavillat nousivat kyllä pystyyn, mutta ei enään.
Pikkulapset tuskin pelkäävät Lordia (ainakaan useimmat), vetoan siihen, että silloin kun olin itse pieni, en pelännyt asioita, joita saattaisin nyt pelätä.
No, vanhukset ovat sitten eri juttu. Kyllähän he voivat pelästyä Lordia, jos näkevät vaikka jonkun musavideon telkkarista, nehän nyt vaan on sellaisia :lol:
Mutta lyhyesti ja ytimekkäästi: Jotkut pelkäävät Lordia, jotkut eivät.

- a.men
Image
a.men

Postby Joni Master » Mon Apr 30, 2007 10:22 pm

Ainut pelottava juttu Lordissa on musiikkivideoissa aina ne "valkoiset silmät" niitä voi säikähtää. Kokemusta on Monsterman videosta. :lol:
Joni Master

Postby suvi » Mon Apr 30, 2007 10:49 pm

[quote="Hemitys"] huolestuneet mummot ja mammat

Juu, näitähän piisaa aina joka päivälle.. Hauskaa kattoa niien ilmeitä aina kun ne kävelee ohi. Semmosta altakulmain mulkoiluahan se pitkälti on ja joskus jotku sanoo jotai.. Minä vaan hymyilen takasin! :D
Hwo knows if we gonna meet in heaven tonight? <3
http://www.5wwwww5.com/monsterparadise
Suosittelen kans et käytte kattoo ton foorumin!!
suvi

Postby Tinzu » Mon Apr 30, 2007 10:49 pm

Omasta mielestänihän Lordi ei ole pelottava, mutta joidenkin pienten naperoiden mielestä se voikin olla.
Esim. Olin tänään grillaamassa tuossa pihassa ja päälläni oli Mr.Lordi face-paita. Pidin takkiani auki, sillä grillin edustalla oli sen verran lämmin. Siinä sitten 4-vuotias naapurin poika tuli kyselemään tekemisiäni. Kun käännyin poikaa kohti, hänen ilmeensä muuttui suoraan sanottuna tällaiseksi :shock: Poika lähti liukkaasti karkuun ja oletin, että poika oli säikähtänyt paitaani.
Ainakaan nämä muut naapurit eivät pidä Lordia pelottavana, vaan rumina ja haisevina örkkeinä. Eräs naapurin rouva oli nähnyt kuvani lehdessä (koskien sitä Lordin nimmarikeikkaa). Hän vaan tokaisi minulle: "Miten sä uskallat edes mennä niiden lähelle? Ajatella, että ne on noinkin kilttejä vaikka ulkonäkö tuo ihan toista mieleen."
Mutta tämäkin riippuu siitä keneltä asiaa kysytään... :wink:
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby Demon Angel » Mon Apr 30, 2007 11:32 pm

Yks ja puol vuotias kaverini pikkuveli ei pelkää.
Mutta en kyllä pelkää minäkään. Ne on jotenki vaa nii sulosia ja sympaattisia. Joo sanokaa vaa jos kuulostan hullulta mut musta ne on söpöjä (lukuun ottamatta Awa ja Enary)
Mä oon ollu aina ihan hulluna hirviöihi. Pienenä mä en koskaa halunnu barbii tai nukkee vaa jonku hirviölelun tai sotilasukon.
Vanhemmat vähä ihmetteli sitä. Mut nyt ne on jo tottunu siihe et mä oon erillaine ku muut.
Ja korjaan mun äiti on tottunu siihen. Ja kyl isiki oli mut nythän se on kuollu.
Se on vaa niitte mummeleitte ongelma...
-Peter vittu, senki äpärä! (Gene Simmons)
Demon Angel

Postby Sami » Wed Jan 30, 2008 10:30 pm

Mun mielestä Lordin tyypit ei oo yhtään pelottavan näkösii. Awa on muuten mun silmissä tosi symppiksen näkönen, en tiiä miks.
Sami

Postby Monster-1991 » Thu Jan 31, 2008 5:12 pm

Olisi nämä monsterit varmasti miljoona kertaa pelottavampia, jos nämä ei olisivat olleet jokaisissa lehdissä ja televisiokanavilla esillä. Kun näihin tottuu, niin eivät sitten ole enää kovin pelottavia. Onhan näissä vieläkin jotain yksityiskohtia, mitä saa kylmiä väreitä aikaan.

Dark Floors -elokuvassa nämä monsterit ovat varmasti pelottavia juuri tuon tunnelman takia.
Monster-1991

Postby Kokoro » Fri Feb 01, 2008 8:15 pm

Lordiko pelottava?! Eijjei. Hänhän on kaunis, tai siis komea. :D Lordi kun kävi meidän koulussa vierailulla (siis ei koko bändi vaan Mr.Lordi), niin ei ykkösetkään pelännyt.^^
on joskus kyyneleitä,
ja joskus naurattaa.
Kokoro

Postby peruna » Mon Mar 31, 2008 9:15 pm

Ei, onhan ne hienot ja omalla tavallaan pelottavat releet mutta ei lähelläkään oikeasti pelottavaa.

Ed: Niin no, jos noissa Deadache-puvuissa kovistelisivat pimeällä kujalla, saattaisi pelottaa.
Last edited by peruna on Sun Nov 29, 2009 7:16 pm, edited 2 times in total.
''I am a wicked young man''
peruna

Postby Awwaa!! » Fri Apr 04, 2008 8:23 am

noh, asia on niin että lordi ei ole pelottava mutta kyllä siinä säikähtäis jos joku muu kun kita (jota ei voi pelätä) tulis illalla vastaan kulman takaa. varmasti ei monet pelkää lordia koska se on nykyään niin tuttu kaikille.
Awwaa!!

Postby Erina » Sat Apr 05, 2008 4:31 pm

Jos joku Lordilaisista hyppäisi nenän eteen pimeällä kujalla ja huutais "pöö!", kyllä siinä väkisinkin säikähtäis. Mut muuten Lordi ei todellakaan oo miusta pelottava. Yhden perhetuttuni noin puolivuotias tytär kävi meillä, eikä todellakaan pelännyt miun Lordi-kuvia.
latua oon lesbo
Erina

Postby kossupullo » Thu Jul 10, 2008 8:12 pm

Mää en tajua miten jotkut voi ajatella että lordi olis pelottava. Se on silleen näyttävätyyliin pelottava, mut ei silleen hui_kauhee_saan_sydärin_pelottava. Lordin hirviöt on pelottavia omalla tavallaan, mut mulla on 2 v. pikkuveli, joka alkaa huutamaan, kiroilemaan ja lyömään :roll: , jos tekee sen virheen ettei anna sen kattoo lordia kun se tahtoo. Sen takia meillä onkin aina 'lordi,s the Kin' dvd TVn lähellä siltä varalta et se haluaa kattoo lordia. Sen jälkeen saa kestää puoltuntii sitä et hän on 'lordimiäs' :lol: .
Morienttes!
kossupullo

Postby Znake » Thu Jul 10, 2008 9:14 pm

Pienenä kun näin Wylam videon niin en uskaltanut katsoa sitä kokonaan :D
En pidä Lordia pelottavana, mutta jotkun pinemmät varmasti pitävät, jotka eivät vielä oikein ymmärrä, että kyseessä on maskit. Kun ostin vuonna 2004 MD albumin en uskaltanut selata kansilehteä kun siinä olin niin pelottavia kuvia, enkä uskaltanut katsoa The Kin leffaa. Olin Silloin 7 vuotias :D
Oli herra King Kong meni maahan Honkong tapas neiti Sing Song veti alas kalsong pisti väliin kondom kondom meni ving vong synty pieni ping pong made in Honkong :D

http://s3.fi.bitefight.org/c.php?uid=35187
Varokaa Vampyyrejä!
Znake

Postby DemonAngel » Sat Jul 12, 2008 6:34 pm

Monster-1991 wrote:Dark Floors -elokuvassa nämä monsterit ovat varmasti pelottavia juuri tuon tunnelman takia.

Hmm. En sanoisi. Kun olin katsomassa elokuvaa, meinasin ruveta nauramaan aina kun joku monstereista hyppäsi esiin. Se näytti vaan aika koomiselta.
DemonAngel

Postby Finlandia » Sun Jul 13, 2008 12:52 pm

DemonAngel wrote:
Monster-1991 wrote:Dark Floors -elokuvassa nämä monsterit ovat varmasti pelottavia juuri tuon tunnelman takia.

Hmm. En sanoisi. Kun olin katsomassa elokuvaa, meinasin ruveta nauramaan aina kun joku monstereista hyppäsi esiin. Se näytti vaan aika koomiselta.

Totta. Varsinkin Oxin ensimmäinen kohtaus, kun Ox tulee seinän läpi. Itsestäni tuo kohtaus on aina näyttänyt hieman koomiselta.
Finlandia

Postby Jassu » Sun Jul 13, 2008 3:50 pm

En kyllä todellakaan pelkäisi missään tilanteessa..
Dont let my mother know that her baby's bad
Jassu

Postby Erina » Sun Jul 13, 2008 7:21 pm

^Vaikka hyppäisivät nenäsi eteen pimeällä kujalla ilman kunnon katuvaloja ja huutaisivat "pöö"?
latua oon lesbo
Erina

Postby Jassu » Sun Jul 13, 2008 7:50 pm

no en. Miks pelkäisin?
Saattaisin mä hätkähtää et mikä saatanan puliukko toi on mutten pelkäis.
Dont let my mother know that her baby's bad
Jassu

Postby Black_evil » Wed Jul 16, 2008 11:36 am

En mä näitä muita pelkäisi, mutta oikeastaan, jos Kita tulisi pimeässä metsässä vastaan ja yrittäisi syödä, niin ei olisi kovinkaan mukavaa :lol:
Ego sum rex romanum et supra grammaticam!
Black_evil

Postby monsu » Fri Aug 01, 2008 6:39 pm

onhan lordi omalla tavallaan karmiva, ei sitä voi kiistää. minä ainakin näen lordissa omanlaistaan karmeutta... ^^
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby Kiter » Tue Aug 05, 2008 8:44 am

Jassu wrote:no en. Miks pelkäisin?

Kovis.
Joni Master: Sellainen kysymys että saako tähän laittaa sama henkilö toisen kerran arvostelun?

Hemitys: Eipä tarvi ainakaan jos omat kyselyt koskevat "Liimasin Lordi-tarran moponkypärään"-osastoa.
Kiter

Postby Shotgunkiller » Tue Aug 05, 2008 8:56 am

Kiter wrote:
Jassu wrote:no en. Miks pelkäisin?

Kovis.

pehmo.
No matter what I post here it'll still be AWESOME!
Shotgunkiller

Postby Joni Master » Thu Aug 07, 2008 3:05 pm

No ei kuvissa, mutta livenä esim. Mr. Lordi punaisine silmineen näyttää kyllä aika rajulta ja Amenkin on livenä aika evilin näköinen. Awaa tuskin ikinä pelkään.
Kitan nykyinen maski taas näyttää niin paljon turtlekselta, että ei ole pelottava.
Ja eipä toi OX:aan livenä niin pelottavalta näytä.
Joni Master

Postby Stude » Thu Aug 07, 2008 4:23 pm

Hitto vie - usko jo! Se on "näyttää Turtlesilta" eikä "näyttää turtlekselta". Älä raiskaa niitä.

Ja ei, en usko, että säikähtäisin, jos joku monstereista tulisi vastaan. Saattaisin ehkä alkaa nauramaan samalla tavalla kuin leffateatterissa, jos Kitaan törmäisin. Tai en tiedä.
Mutta eivät nuo enää niin pelottavilta näytä kuin esim. Monsterican Dreamin aikaan. Tuolloin olisin voinut vaikka säikähtää, jos Eiska olisi tullut vastaan, mutta en enää. Harmi. Se oli siisti puku.
You're my heroin.
Stude

Postby Joni Master » Thu Aug 07, 2008 8:00 pm

Stude wrote:Hitto vie - usko jo! Se on "näyttää Turtlesilta" eikä "näyttää turtlekselta". Älä raiskaa niitä.

Ja ei, en usko, että säikähtäisin, jos joku monstereista tulisi vastaan. Saattaisin ehkä alkaa nauramaan samalla tavalla kuin leffateatterissa, jos Kitaan törmäisin. Tai en tiedä.
Mutta eivät nuo enää niin pelottavilta näytä kuin esim. Monsterican Dreamin aikaan. Tuolloin olisin voinut vaikka säikähtää, jos Eiska olisi tullut vastaan, mutta en enää. Harmi. Se oli siisti puku.

Eikös kuule Amen ollut Get Heavy aikaan ja ehkä vähän MD aikaankin aika pehmon tai "reppanan" näköinen, nyt kun taas hampaat näkyy niin selvästi ja on sellainen "evil" naama.
Joni Master

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu