Monsterboard

Lordiko pelottava?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Lordiko pelottava?

Postby Rockman » Fri Aug 08, 2008 12:30 pm

Lordiko pelottava? No, riippuu, kenestä puhutaan. ehkä joku tarhaikäinen, joka ei ole kuullut lordista tai nähnyt lordia, voisi pelästyä. :wink:
Rockman

Postby Stude » Fri Aug 08, 2008 3:46 pm

Joni Master wrote:Eikös kuule Amen ollut Get Heavy aikaan ja ehkä vähän MD aikaankin aika pehmon tai "reppanan" näköinen

Ehkä sinusta, mutta minusta ne olivat paljon muumiomaisemmat kuin nykyinen puku, joka taas on vain palkkamurhaaja kuolleena. Vähän muumiomaistahan siinäkin on, muttei todellakaan niin paljon kuin MD'n aikoihin. Diggaan, että muumio näyttää muumiolta ja minusta se vain oli parempi. Oli se reppanan näköinen tai ei.
Vähän sama asia kuin puhuttaisiin sinusta - olet paljon "pelottavamman" (ei edes oikeasti voisi käyttää sitä sanaa) näköinen ilman sitä naamariasi (kuvitellaan, että se olisi entinen ulkonäkösi, mutta sama ihminenhän siellä on nytkin), joka on taas niin naurettava, että nauraa kyyneleet silmissä, kun näkee sen. Tosin, älä käsitä väärin - Amen ei ole naurettavan näköinen.
You're my heroin.
Stude

Postby Joni Master » Fri Aug 08, 2008 4:11 pm

Stude wrote:
Joni Master wrote:Eikös kuule Amen ollut Get Heavy aikaan ja ehkä vähän MD aikaankin aika pehmon tai "reppanan" näköinen

Ehkä sinusta, mutta minusta ne olivat paljon muumiomaisemmat kuin nykyinen puku, joka taas on vain palkkamurhaaja kuolleena. Vähän muumiomaistahan siinäkin on, muttei todellakaan niin paljon kuin MD'n aikoihin. Diggaan, että muumio näyttää muumiolta ja minusta se vain oli parempi. Oli se reppanan näköinen tai ei.
Vähän sama asia kuin puhuttaisiin sinusta - olet paljon "pelottavamman" (ei edes oikeasti voisi käyttää sitä sanaa) näköinen ilman sitä naamariasi (kuvitellaan, että se olisi entinen ulkonäkösi, mutta sama ihminenhän siellä on nytkin), joka on taas niin naurettava, että nauraa kyyneleet silmissä, kun näkee sen. Tosin, älä käsitä väärin - Amen ei ole naurettavan näköinen.

No jos haluat taistelemaan ruveta niin en sano kun yhden sanan "euroviisu fani".
Joni Master

Postby Stude » Fri Aug 08, 2008 4:21 pm

Kerroin vain oman mielipiteeni asiasta, kun sinä niin jyrkästi kommentoit, että Eiska lähes näytti pelkältä pehmolta yms. En siis tappelemaan ryhdy - se on pelkkää ajantuhlausta.

Ja hei, sorry, Euroviisut ei oo mun juttu. Mä en kamalasti niiden popista diggaa, joten en ole Euroviisu-fani.. Ja mitä nyt vihjailuun siitä, että kuinka kauan olen sinun mielestäsi kuunnellut Lordia, niin tuskin lordilaiset kamalasti katsovat, että koska heitä alettiin kuuntelemaan, vai katsovatko? Eiska ei ainakaan ole mitään moittinut, kun ollaan juteltu.

Ja jos asiaa tulee lisää, niin etköhän voi privan lähettää niin ei tuhrita tätä topicia.
You're my heroin.
Stude

Postby Gorehol » Fri Sep 19, 2008 6:40 pm

Ei Amen ole reppanaa nähnytkään....
Mother I tried please believe me,
I'm doing the best that I can.
I'm ashamed of the things I've been put through,
I'm ashamed of the person I am
Gorehol

Postby Shotgunkiller » Fri Sep 19, 2008 6:44 pm

Joni Master wrote:
Stude wrote:

No jos haluat taistelemaan ruveta niin en sano kun yhden sanan "euroviisu fani".

Nosta verkkarit korviin ja pääse sen yli, että Lordi sai faneja euroviisujen myötä. Luulis että sunkaltanen "Tosifani" olis ylpee että Lordi sais lisää faneja mutta ei. Euroviisuista on kulunut kaks ja puol vuotta! Mee baariin iskeen naisia, kumminkin saat.
No matter what I post here it'll still be AWESOME!
Shotgunkiller

Postby Kiter » Sat Sep 20, 2008 9:36 am

Joni Master wrote:
Stude wrote:

Hahhaahaa!

Ei vittu mä putosin tolle sun yhdelle sanalles, "euroviisu fani".
Katos ku ei "euro viisu fa ni".
Joni Master: Sellainen kysymys että saako tähän laittaa sama henkilö toisen kerran arvostelun?

Hemitys: Eipä tarvi ainakaan jos omat kyselyt koskevat "Liimasin Lordi-tarran moponkypärään"-osastoa.
Kiter

Postby Radamsa » Sat Sep 20, 2008 12:48 pm

huoh, here we go again...
Ettekö te voisi vaihteeksi elää sovussa?

Saattaisin säpsähtää jos tapaisin heidät pimeällä kujalla (etenkin uusissa asuissa) mutten kyllä välttämättä erityisemmin pelkäisi. He ovat minusta enemmän siistejä kuin pelottavia. Jos en olisi kuullut Lordista koskaan aikaisemmin ja katsoisin Dark floorsia he olisivat luultavasti paljonkin pelottavampia siinä.
"This is the Arockalypse!...Back to you Sam."
"....wtf?"
Radamsa

Postby monsterknight » Fri Apr 17, 2009 2:11 pm

Ymmärtäisin mummojen pelon, jos vuonna 2006 olisi ollut esim. Monsterican Dream-, tai Deadache asut, mutta Arockalypse asut näyttivät aika tökeröiltä, eikä kirkas hopeinen väri sopinut yhtään karmaisevalle Mr.Lordille. (ei pahalla)
monsterknight

Postby MikroBeast » Fri Apr 17, 2009 5:35 pm

monsterknight wrote:Ymmärtäisin mummojen pelon, jos vuonna 2006 olisi ollut esim. Monsterican Dream-, tai Deadache asut, mutta Arockalypse asut näyttivät aika tökeröiltä, eikä kirkas hopeinen väri sopinut yhtään karmaisevalle Mr.Lordille. (ei pahalla)

He`s right
Onhan se lordi pelottava riippuu iästä.
deadache asut on peloottavia pirusti amen varsinkin
To Kill A Monster
You Must Become One..
MikroBeast

Postby Erina » Fri Apr 17, 2009 5:37 pm

Radamsa wrote:Saattaisin säpsähtää jos tapaisin heidät pimeällä kujalla (etenkin uusissa asuissa) mutten kyllä välttämättä erityisemmin pelkäisi. He ovat minusta enemmän siistejä kuin pelottavia. Jos en olisi kuullut Lordista koskaan aikaisemmin ja katsoisin Dark floorsia he olisivat luultavasti paljonkin pelottavampia siinä.

Ja jos vielä tulisi "pöö"-huuto, kyllä mä säikähtäisin. Mutta samoilla linjoilla olen kanssasi, Radamsa.
latua oon lesbo
Erina

Postby Velociraptor94 » Mon Apr 20, 2009 7:56 pm

On se jännää toi väittely....
Kyll se Lordi pienill nassikoil pelottava asia on ..mut...
ei niille jotka on jo tottunu Lordiin!! :twisted:
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby -Delilah- » Sun Nov 29, 2009 6:17 pm

Olen elämäni aikana törmännyt vain yhteen henkilöön, joka oikeasti pelkäsi Lordia; pikkuinen serkkutyttöni. Aina kipitti jonkun aikuisen syliin itkemään kun alko tulla TV:stä jotain Lordista. :lol: Eihän sille saisi nauraa mutta kuitenkin.. Voi raukkaa. Ja tämä oli joskus -06.
"Kuka helvetti tuo kanan festareille?"
-Delilah-

Postby Merzzu! » Tue Dec 29, 2009 1:29 pm

En oo koskaa oikei pelänny lordia,mut mun 15 v isosiskon kaveri,sanotaa nyt vaikkapa "Tanja",oli meillä viikon yötä,ja nukkui mun sängyssä mun ja mn siskon yhteisessä huoneessa ja mulla oli iso lordi-juliste sängyn jalkopäässä. "Tanja" joka makas sängyllä selällää huomas julisteen ja rupes KIRKUMAAN! "Tanja" pelästyi Lady Awaa vuoden 2008 puvussa ja juoksi huoneesta karkuu.Sitte systerin kaa naurettii ja mä otin julisteen pois että se vois nukkua yöllä.Ihan tosi juttu,nauretaa sille vieläkii,vaikka "Tanja" pelkää Awaa vieläkii... :lol:
The cure is screaming
One helluva healing
Cut out the cancers
Corrupting ur soul
MUHAHHAAA!!!XD
Merzzu!

Postby Velociraptor94 » Tue Dec 29, 2009 4:21 pm

Merzzu! wrote:En oo koskaa oikei pelänny lordia,mut mun 15 v isosiskon kaveri,sanotaa nyt vaikkapa "Tanja",oli meillä viikon yötä,ja nukkui mun sängyssä mun ja mn siskon yhteisessä huoneessa ja mulla oli iso lordi-juliste sängyn jalkopäässä. "Tanja" joka makas sängyllä selällää huomas julisteen ja rupes KIRKUMAAN! "Tanja" pelästyi Lady Awaa vuoden 2008 puvussa ja juoksi huoneesta karkuu.Sitte systerin kaa naurettii ja mä otin julisteen pois että se vois nukkua yöllä.Ihan tosi juttu,nauretaa sille vieläkii,vaikka "Tanja" pelkää Awaa vieläkii... :lol:

Ei ois uskonu et joku mun ikäne pelkäis Lordii! :twisted:
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby Hunger » Wed Apr 28, 2010 5:17 pm

Pienenä Lordi pelotti enemmän, nykyään koen vain ihailua.
Let me be the one to shock you
Hunger

Re: Lordiko pelottava?

Postby AnZa The Great » Sat Feb 18, 2012 6:44 pm

En luettelisi Lordia pelottavaksi. Ainoat jotka toden näköisesti pelkäävät ovat vanhat ja sellaiset vavat jotka tajuavat jotain.
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

Previous

Return to Yleinen keskustelu