Joni Master wrote:Eikös kuule Amen ollut Get Heavy aikaan ja ehkä vähän MD aikaankin aika pehmon tai "reppanan" näköinen
Stude wrote:Joni Master wrote:Eikös kuule Amen ollut Get Heavy aikaan ja ehkä vähän MD aikaankin aika pehmon tai "reppanan" näköinen
Ehkä sinusta, mutta minusta ne olivat paljon muumiomaisemmat kuin nykyinen puku, joka taas on vain palkkamurhaaja kuolleena. Vähän muumiomaistahan siinäkin on, muttei todellakaan niin paljon kuin MD'n aikoihin. Diggaan, että muumio näyttää muumiolta ja minusta se vain oli parempi. Oli se reppanan näköinen tai ei.
Vähän sama asia kuin puhuttaisiin sinusta - olet paljon "pelottavamman" (ei edes oikeasti voisi käyttää sitä sanaa) näköinen ilman sitä naamariasi (kuvitellaan, että se olisi entinen ulkonäkösi, mutta sama ihminenhän siellä on nytkin), joka on taas niin naurettava, että nauraa kyyneleet silmissä, kun näkee sen. Tosin, älä käsitä väärin - Amen ei ole naurettavan näköinen.
Joni Master wrote:Stude wrote:Joni Master wrote:Eikös kuule Amen ollut Get Heavy aikaan ja ehkä vähän MD aikaankin aika pehmon tai "reppanan" näköinen
Ehkä sinusta, mutta minusta ne olivat paljon muumiomaisemmat kuin nykyinen puku, joka taas on vain palkkamurhaaja kuolleena. Vähän muumiomaistahan siinäkin on, muttei todellakaan niin paljon kuin MD'n aikoihin. Diggaan, että muumio näyttää muumiolta ja minusta se vain oli parempi. Oli se reppanan näköinen tai ei.
Vähän sama asia kuin puhuttaisiin sinusta - olet paljon "pelottavamman" (ei edes oikeasti voisi käyttää sitä sanaa) näköinen ilman sitä naamariasi (kuvitellaan, että se olisi entinen ulkonäkösi, mutta sama ihminenhän siellä on nytkin), joka on taas niin naurettava, että nauraa kyyneleet silmissä, kun näkee sen. Tosin, älä käsitä väärin - Amen ei ole naurettavan näköinen.
No jos haluat taistelemaan ruveta niin en sano kun yhden sanan "euroviisu fani".
Joni Master wrote:Stude wrote:Joni Master wrote:Eikös kuule Amen ollut Get Heavy aikaan ja ehkä vähän MD aikaankin aika pehmon tai "reppanan" näköinen
No jos haluat taistelemaan ruveta niin en sano kun yhden sanan "euroviisu fani".
monsterknight wrote:Ymmärtäisin mummojen pelon, jos vuonna 2006 olisi ollut esim. Monsterican Dream-, tai Deadache asut, mutta Arockalypse asut näyttivät aika tökeröiltä, eikä kirkas hopeinen väri sopinut yhtään karmaisevalle Mr.Lordille. (ei pahalla)
Radamsa wrote:Saattaisin säpsähtää jos tapaisin heidät pimeällä kujalla (etenkin uusissa asuissa) mutten kyllä välttämättä erityisemmin pelkäisi. He ovat minusta enemmän siistejä kuin pelottavia. Jos en olisi kuullut Lordista koskaan aikaisemmin ja katsoisin Dark floorsia he olisivat luultavasti paljonkin pelottavampia siinä.
Merzzu! wrote:En oo koskaa oikei pelänny lordia,mut mun 15 v isosiskon kaveri,sanotaa nyt vaikkapa "Tanja",oli meillä viikon yötä,ja nukkui mun sängyssä mun ja mn siskon yhteisessä huoneessa ja mulla oli iso lordi-juliste sängyn jalkopäässä. "Tanja" joka makas sängyllä selällää huomas julisteen ja rupes KIRKUMAAN! "Tanja" pelästyi Lady Awaa vuoden 2008 puvussa ja juoksi huoneesta karkuu.Sitte systerin kaa naurettii ja mä otin julisteen pois että se vois nukkua yöllä.Ihan tosi juttu,nauretaa sille vieläkii,vaikka "Tanja" pelkää Awaa vieläkii...
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests