Monsterboard

Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby IHKU » Mon Jul 31, 2006 3:41 pm

Studen unet on mahtavia :twisted:
:wink: :wink: Nää pian lisää ja kirjota sitten niitä tänne? :twisted:
Amenin salarakas.
IHKU

Postby Stude » Mon Jul 31, 2006 3:42 pm

Enpä sano.. vihje: alkaa s -kirjaimella ja päättyy a -kirjaimeen! :lol: Miehiin liittyy! *nauraa mahaa pidellen. Vajoaa pöydän alle*
You're my heroin.
Stude

Postby Petster » Mon Jul 31, 2006 3:55 pm

Keksittyjä juttuja kaikki.

Stude wrote:Enpä sano.. vihje: alkaa s -kirjaimella ja päättyy a -kirjaimeen! :lol: Miehiin liittyy! *nauraa mahaa pidellen. Vajoaa pöydän alle*

Saha?
Not six, not seven.
Not Hell, not Heaven.
Petster

Postby Miru » Mon Jul 31, 2006 3:57 pm

Mistähän niin päättelet?[/quote]
Minä olen minä, enkä aio muuksi muuttua. Ne jotka pitävät minusta, saavat pitää minusta juuri sellaisena kuin olen.
Siksi lähes kukaan ei pidäkään minusta.

Haluatko toteuttaa itseäsi?
http://z4.invisionfree.com/HorseArt/index.php?
Miru

Re: Tuleeko LORDI teidän uniine? Pelottaa?

Postby Kitawa » Sat Sep 22, 2012 1:57 am

Näin unta Kitasta, kun hän oli eronnut juuri bändistä. Hän oli kakomassa kurkkuaan jossain vessassa, koska halusi hirviöroolin jättämän moskan pois kurkustaan, että pystyisi laulamaan puhtaammin. :lol: Vissiin oli jotain kitamaista kuolaa nielussa sitten? Ja kaiken huipuksi heräsin keskellä yötä tuohon uneen, ja koska miulla oli flunssa, jouduin itse menemään vessaan kakomaan moskaa kurkustani. Samaistuin hyvin paljon Kitan oloon sen myötä, korvissa soi vain "en halua olla enää Kita, haluan olla *nykyinen taiteilijanimi*!!". :D :lol:
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby Velociraptor94 » Mon Nov 12, 2012 11:50 am

Onhan ne kaikki tullu mun uniin mutta eniten kyllä Kita, mut ei ne must hirvee pelottavii oo..muutevaa toi Kita syö ihmisii elävält ja repii päitä irti ja sillai :) Mut tykkään kyl ku ne tulee uniin..niit o kiva sit jälkee päi kertoo kavereil ja sit saa nauraa niitä yhessä :)
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby 0Xrocks0X » Mon Dec 24, 2012 12:26 pm

Joo, mäkin näin kerran aika pöhköö unta! Tai no, oikeestaan olin puoliunessa, just nukahtamispisteeassä, enkä oikein tajunnu mitään! Siin unessa mä nukuin sängyssäni, kunnes herään siihen et Amen ryntää sisään! No mä oon sillee, et HELP! Amen kertoo mulle, et Ox on sairaana! Sitten me leijutaan ikkunan läpi lennetään tosi korkeella jäätikön yllä. Lopulta tullaan siihen Hard Rock Hallelujah -"musiikkivideoon" jossa on se demonien ja hirviöiden kylä! Siellä on semmonen kota, jos Ox-parka nukkuu kuumeessa! :( Mä kerään sille lääkeyrttejä, ja se paranee!

No sit mä herään! Aika hulluu, kylläkin! :mrgreen:
0Xrocks0X

Postby Hardluck Woman » Sat Dec 29, 2012 7:47 pm

No nyt tuli taas pitkästä aikaa nähtyä Lordista unta, joten pitää tulla jakamaan se tänne. :D

Siinä unessa olin lukemassa Monsterboardia ja Mana oli käynyt tekemässä tänne sen oman viestiketjun. Luin siinä sitä alotusviestiä ja Mana oli kirjoittanut että "liityin tähä bändiin vaa siks ku pitäs yhtä poikaa tässä elättää". Siitä sitten syntyi kauhea vihamyrsky ja kaikki kirjoittelivat tänne vaikka mitä. Yhtäkkiä foorumi sekosi ja kaikki fontit muuttuivat sellaisiksi että niitä ei voinut lukea ja ne alkoivat vaan liikkua näytöllä ympäriinsä x) Ja sitten yhtäkkiä kaikista maailman koneista alkoi kuoriutua sellaisia pikku-Manoja. xD
I don't care if you don't like me.
Hardluck Woman

Previous

Return to Yleinen keskustelu