NauravaDemoni wrote:ja toinen uni:
menin kotonani vessaan jossa ei ole ikkunoita, joten siellä oli täysin pimeetä! Laitoin valot ja katsoin vessan päähän ja siellä Kalma istui meiän pöntöllä paskalla!
nii joo kyllä mä Amenistaki näin unta!ItkevaEnkeli wrote:Miten sä Kalmasta näit unta etkä Amenista?
NauravaDemoni wrote:nii joo kyllä mä Amenistaki näin unta!ItkevaEnkeli wrote:Miten sä Kalmasta näit unta etkä Amenista?siinä unessa Amen vaan nukku mun sängyssä!!
Stude wrote:Super_Monstar wrote:Sä oot pervo,pervo,pervo ja pervo!!!
Miten niin? Toiveunia!![]()
Täytyy myöntää että "hieman" pervo olen..
Gateway-To-Hell wrote:Stude wrote:Super_Monstar wrote:Sä oot pervo,pervo,pervo ja pervo!!!
Miten niin? Toiveunia!![]()
Täytyy myöntää että "hieman" pervo olen..
Niin vaan ihan hieman pervo... justiinsa joo!
Mähän voin lähettää jonkun sun unistas Oxille tai Kalmalle...![]()
no en mä kehtaa...
Stude wrote:Öhh.. mä ja Amen oltiin.. Amenin luona..
Amen oli just tullu suihkusta.. ja sillä oli vaan pyyhe. Sitten.. öö.. Amen vei mut sen makkariin.. jaa.. dubbi duu.. voitte ajatella loput!
Sama juttu Kalmalla paitsi että vähän eri tavalla. Mä ja Kalma tekstailtiin () ja sitten Kalma pyysi mut sen luo. No ekaks me vaan juteltiin ja naurettiin kaikkee ja sitten Kalma vaan lähesty mua ja suuteli hennosti. Seurasi hetken hiljaisuus. Kalma kietaisi nopeasti kätensä mun ympärille ja suuteli mua intohimosesti. Mä olin todella hämmästynyt, mutta rentouduin, ja suutelin takas. Kalma kurottautui niin, että mä lensin sohvalla selälleni ja itse herra tuli päälleni. Kalma sitten vaan alko riisuu vaatteita ja ööö... sitten voitte kuvitella tällekkin unelle lopun..
![]()
Toivottavasti Kalma, Amen tai OX ei lue mun unia..Ei tiedä mikä soppa siitä syntys!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest