Hemitys wrote:Ovatkos nämä nyt ihan oikeita unia vai fan ficia?
Joni Master wrote:Mitäköhän Lordi huumeita te käytätte...
Jassu wrote:voi vee, tätä en kerro yksityyskohtaasesti. Näin unta et mun bestalla, Oxilla ja Lordilla oli Tiimarin kassalla kimppakivaa..
Hemitys wrote:Ovatkos nämä nyt ihan oikeita unia vai fan ficia?
Darkhystium wrote:Jassu wrote:voi vee, tätä en kerro yksityyskohtaasesti. Näin unta et mun bestalla, Oxilla ja Lordilla oli Tiimarin kassalla kimppakivaa..
Kerro!! Repesin jo tuolle. 8D
Ahahahaa!
.
Jassu wrote:Darkhystium wrote:Jassu wrote:voi vee, tätä en kerro yksityyskohtaasesti. Näin unta et mun bestalla, Oxilla ja Lordilla oli Tiimarin kassalla kimppakivaa..
Ahahahaa!
.
No okei.. En vastaa sit teidän sairaalakuljetuksesta kun te kuolette järkytykseen.
Kuten sanottu bestallani Oxilla ja Lordilla oli kimppakivaa tiimarin kassalla.
Lordi pani bestaa perseeseen ja besta imi Oxin kullia. Sen Gigulit oli jalkkiksen kokoset. En pysty enempää
Jassu wrote:Darkhystium wrote:Jassu wrote:voi vee, tätä en kerro yksityyskohtaasesti. Näin unta et mun bestalla, Oxilla ja Lordilla oli Tiimarin kassalla kimppakivaa..
Ahahahaa!
.
No okei.. En vastaa sit teidän sairaalakuljetuksesta kun te kuolette järkytykseen.
Kuten sanottu bestallani Oxilla ja Lordilla oli kimppakivaa tiimarin kassalla.
Lordi pani bestaa perseeseen ja besta imi Oxin kullia. Sen Gigulit oli jalkkiksen kokoset. En pysty enempää![]()
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests