Lordin ensimmäinen levy.. jota en kylä itse hankkiut vaan sain sen äidiltäni.. Olin vielä niin pieni että en ymmärtänyt mitä kieltä tai kuka sitä lauloin kuuntelin vain
Taisi olla kerralla ostettuna Get heavy, The Monsterican dream ja Lordin tarina ja vielä Lordi vihko.
Kaiken tuon ostin kerralla ja ne ovat ensimmäiset tavarani
Jos levyä ei lasketa niin seuraavana taisikin olla levy-yhtiöltä tilattu paketti, joka sisälsi:
Get Heavy t-paidan ja Kalman plektran, sekä kaupan päälle tuli Amen pinssi ja kait joitan muutakin. En ole varma, että tilasinko samalla Lordin 2005 -seinäkalenterin vai tapahtuiko se myöhemmin
Eka minkä ostin oli Get Heavy-cd
Ostin sen vissii vuonna 2006. Yks pikkupoika meinas ostaa sen ja meni pyytämää vanhemmilt rahaa ni sil välil mä kävin ostamas sen
Hyi, kun oon ilkee
Ps. Jos kyseinen kaveri lukee tän ni pyydän anteeks ja toivon et hän on löytäny Get Heavyn jostain muualta
Horghagen94 wrote:Ps. Jos kyseinen kaveri lukee tän ni pyydän anteeks ja toivon et hän on löytäny Get Heavyn jostain muualta
Eiköhän ole löytänyt, melko usein Get Heavya kauppojen hyllyillä näkee ja vieläpä edulliseen hintaan (alle 10 euroa). The Monsterican Dremin olen nähnyt alehyllyssä halvimmillaan 3 euron hintaan.