Monsterboard

Lordi Cola!

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby "Wings,you know&qu » Sat Sep 15, 2007 7:23 pm

jotenkin musta tuntuu että olvi lopetti lordi-colan myymisen sen takia että ne voisi tehdä the simpsons-limsaaa. tuli nimittäin huomattua kun kävin yks päivä kaupassa että on olvilta tullu the simpsons limsaa. voin olla väärässäkin.
Evilove<3
"Wings,you know&qu

Postby Tinzu » Sat Sep 15, 2007 8:36 pm

En usko tuohon. Tuskinpa Olvi sitä tällä tavalla ajattelee:
"Nyt tuli Simpsonit ja vedetäänpä hyllyille Simpsonit-limsaa, jotta Lordi-cola saadaan jyrättyä pois kaupoista."
Ei näin.
Mr.Proteinia lainaten:
"Yritysten lisenssisopimus on päättymässä levy-yhtiön kanssa."
Tämän vuoksi Lordi-colaa ei enää useimmissa kaupoissa näe. :roll:
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby DemonAngel » Mon Sep 17, 2007 4:49 pm

Awa-fani wrote:En usko tuohon. Tuskinpa Olvi sitä tällä tavalla ajattelee:
"Nyt tuli Simpsonit ja vedetäänpä hyllyille Simpsonit-limsaa, jotta Lordi-cola saadaan jyrättyä pois kaupoista."
Ei näin.
Mr.Proteinia lainaten:
"Yritysten lisenssisopimus on päättymässä levy-yhtiön kanssa."
Tämän vuoksi Lordi-colaa ei enää useimmissa kaupoissa näe. :roll:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Parkuminen ei auta ei.
Sokoksen S-marketissa ei ollu enää Lordicolaa. Eikä Prismassa. Citymarketista löysin muutama viikko sitten..
Kauheeta, tukehdun jos Lordicolaa ei enää myydä! Ihan oikeasti :shock: :(
DemonAngel

Postby Afrodite » Mon Sep 17, 2007 4:56 pm

Tuli vaan tosta mieleen (LÄPPÄ!!) Että pitäisiköhän tehdä adressi Olville että tekevät lisää Lordicolaa..? Kun näin lyhyellä varoitusajalla poistivat colan myynnistä :(
mommy kiss goodnight the dead.
Afrodite

Postby Tinzu » Mon Sep 17, 2007 8:08 pm

En usko että tarvitsee mitään adressia tehdä, mutta voisihan Olville laittaa esim. palautetta koskien sitä, että Lordi Cola voisi palata takaisin kauppoihin.
Tänään sitten viimeinen Lordi Cola Vanilla Light tarttui mukaani. Onhan tämä haikeaa, mutta muistona siitä ovat pullot + etiketit.
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby Finlandia » Mon Sep 17, 2007 10:22 pm

En ole Lordi Colaa täällä Turussa nähnyt enää juuri missään. Eurowicked Edition-pulloja välillä olen nähnyt. Kaikki etiketit olen ottanut talteen, joten sikäli minun ei tarvite ruveta jäljellä olevia cola-pulloja metsästämään. Ei Olvin cola-juomien makukaan minulle koskaan kovin mieluinen ole ollut, joten makua en jää kaipaamaan. Vaikka kaipaisinkin, täysin samaa limsaa myydään vain eri etiketillä - eli Classic Cola ja Vanilja Cola. Totuus Lordi Colasta on se, että kyseessä ol tavallista Olvin Classic Colaa, johon lätkästiin Lordi-etiketti (kieltämättä hyvä myyntikikka).
Finlandia

Postby -Supermonstar- » Tue Sep 18, 2007 2:22 pm

Ite löysin kaverini kanssa Lordi-Vanilja Colaa Rovaniemen s-Marketista.. Enpä ole sen jälkeen nähny kun pikkupulloja muutaman
Tämäkään(^) vastaukseni ei taatusti liittynyt aiheeseen..

"Nykyisin tulee itku, jos Kitan kanssa ei pääse samaan hotellihuoneeseen kiertueella" Amen
-Supermonstar-

Postby Hannu95 » Tue Sep 18, 2007 8:05 pm

-Supermonstar- wrote:Ite löysin kaverini kanssa Lordi-Vanilja Colaa Rovaniemen s-Marketista.. Enpä ole sen jälkeen nähny kun pikkupulloja muutaman
Missäpäin se S-Market oli?
Hannu95

Postby ana2009 » Tue Sep 18, 2007 8:21 pm

Hannu95 wrote:
-Supermonstar- wrote:Ite löysin kaverini kanssa Lordi-Vanilja Colaa Rovaniemen s-Marketista.. Enpä ole sen jälkeen nähny kun pikkupulloja muutaman
Missäpäin se S-Market oli?

Vaikken olekkaan rovaniemeltä niin jopa minäkin tiedän missä siellä on S-market.
Eli tosiaan lordin aukion vieressä sampokeskuksen sisäänkäynnistä nähtäen se on vasemmalla ja kun katsoo lordin aukion kyltistä taakseen nin näkee.
It's The Ink That Never Heels
Image
1st You Love It Then You Hate It (You're Such A Saint!)
ana2009

Postby DemonAngel » Wed Sep 19, 2007 6:51 pm

Epäreilua kun mä oon pistäny aina pullot johonki säilöön et voin ottaa etiketit talteen vähän myöhemmin, ja joku on sit vahingossa pistäny ne pullonkierrätyksene, niin nyt mulla on jäljellä vaan 3 etikettiä :(
DemonAngel

Postby Sami » Sun Jan 27, 2008 5:23 pm

Mulla on ikävä Lordi Colaa. Tulispa sitä taas myyntiin. :cry:
Sami

Postby Finlandia » Mon Jan 28, 2008 10:02 am

Sami wrote:Mulla on ikävä Lordi Colaa. Tulispa sitä taas myyntiin. :cry:

Lordi Cola oli sama tuote kuin Olvin valmistama Classic Cola. Lordi Vanilla Cola oli taasen Maku Vanillaa, vain eri etiketillä ;)
Finlandia

Postby Joni Master » Mon Jan 28, 2008 11:17 am

Mr. Protein wrote:

Lordi Cola oli sama tuote kuin Olvin valmistama Classic Cola. Lordi Vanilla Cola oli taasen Maku Vanillaa, vain eri etiketillä ;)

Eihän se minusta nyt täysin samanlaista ollut kuin Olvin Classic Cola. :roll:
Joni Master

Postby Black-92 » Mon Jan 28, 2008 6:50 pm

Joni Master wrote:
Mr. Protein wrote:

Kyllä oli Classic kolaa ainakin Wikipedian mukaan, mutta sitä en tiedä onko tuohon luottamista.
\m/ (o)-(o) \m/
Black-92

Postby Sorsenroos » Mon Jan 28, 2008 7:23 pm

Black-92 wrote:
Joni Master wrote:
Mr. Protein wrote:

Kyllä oli Classic kolaa ainakin Wikipedian mukaan, mutta sitä en tiedä onko tuohon luottamista.

Jaaha, osoitus siitä, että Wikipediassa totuuksia ovat yleisesti totuuksina pidetyt asiat - lordi etiketti oli enemmistön mielestä vain rahastusta, joten se wikipediaankin laitettiin tietona.
Olen muistaakseni tästä jo todennutkin ja monelle kaverille sanonut, että Lordi Cola ei ole/ollut ainakaan täysin samaa tuotetta kuin Classic Cola. Silloin, kun Lordi-colan ravinnesisällöt oli vielä Olvin sivuilla, oli nähtävissä että ainakin sokeria(mitään muutahan siellä ei juuri ilmoitettu) oli Lordi Colassa eri määrä kuin Calssic Colassa, Lordi Colassa enemmän. No, ehkä kohta joku väittää että Lordi Cola oli Calssic Colaa johon on lisätty sokeria, muttaah...

Vanilla Colasta en tiedä.

Edit 1: itseäni lainatakseni sivulta 26.
Sorsenroos wrote:Lordi Cola:
Sokeripitoisuus (g/l) 107

Classic cola:
Sokeripitoisuus (g/l) 42

Edit2: Tuo kappale tekstiä poistettiin wikipediasta
Sorsenroos

Postby ana2009 » Mon Jan 28, 2008 7:54 pm

ana2009 wrote:Tein tässä tutkimusta normaalin Olvi colan ja normaalin Lordi colan välillä.
Katsoin Olvin sivuilta ja tuoteet ovat kuitenkin erillaisempia kuin luulisi.

Vertailu:

Olvi Classic Cola on kolajuoma parhaimmillaan. Se sisältää mm. kasvisuutteita ja kofeiinia 84 mg/l. Olvi Classic Cola on oivallinen janojuoma, mutta myös yleinen ruokajuoma, ja se toimii erittäin hyvin myös mikserinä.

Sokeripitoisuus (g/l) 42

Energiasisältö
(kcal/kJ/dl) 18/73
(kcal/kJ/0,5 l) 90/365
(kcal/kJ/1,5 l) 270/1095

Lisäaineet
fosforihappo E338
sokerikulööri E150
arabikumi E414
sitruunahappo E330

Makeutukseen käytetty glukoosi-fruktoosisiirapia, aspartaamia (E951) ja asesulfaamin-K:ta.

LORDI COLA
Olvi Oyj sai kunnian valmistaa LORDI COLAA, joka on tehty omalla LORDI COLA -reseptillä. Mr Lordi on intohimoinen colafani ja hän on itse suunnittelut etiketit pulloihin. LORDI COLA on suunnattu kaiken ikäisille cola- ja Lordi -faneille. LORDI COLAA myydään 0,5 ja 1,5 litran pulloissa. Hard rock LORDI COLA!

Sokeripitoisuus (g/l) 107

Energiasisältö
(kcal/kJ/dl) 44/184
(kcal/kJ/0,5 l) 146/608
(kcal/kJ/1,5 l) 221/921

Lisäaineet
Väri 150d
happamuudensäätöaineet E330, E338
stabilointiaine E414

LISÄAINEISTA.

Tuossa vielä itseäni lainaten tarkemmat sisältötiedot.
Eli Classic cola ja Lordi Cola olivat kahta erilaista juomaa.
Image
ana2009

Postby Joni Master » Mon Jan 28, 2008 10:14 pm

Toki maku on lähes identtinen Classic Colaan.
Joni Master

Postby Muumio » Mon Jan 28, 2008 10:58 pm

Äshf~
Minulla on varastossa vielä yksi 1,5 litran pullo Lordia in autotallin jääkaappi kera kahden pienen Lordi-colan. Sittenkun menen kathellemaan Dark Floorsin, niin toinen pikkupullo lähtee mukaan.

Löysin muutes kaupasta tavallista vanilja colaa, joka on siis sama limsa, kuin tuo Lordi Vanilla Light silloin aikoinaan. Vaikka etiketissä ei olekaan Lordeja, niin minulle se on Lordi-colaa siitä huolimatta. Yau~

//Ja kyllä Lordi-colajuoppona voin sanoa, että tavallisella Lordi-colalla ja Classic-colalla oli eronsa

Ja lordista menee helpommin kofeiinihumalaan x)//

//jaanteeksiturhavisti//
My Monsters Keep Me Company
Muumio

Postby Sorsenroos » Mon Jan 28, 2008 11:30 pm

Muumio wrote:Ja lordista menee helpommin kofeiinihumalaan x)//

//jaanteeksiturhavisti//

Itsekkin mietin, että kuvittelenko vain vai onko lordi-colassa enemmän kofeiinia kuin tavallisessa colassa :lol: . Tuli sellanen pieni vipinä käsiin kun piristyi, mitä ei muista colista ole tullut sellaista :lol: .
Sorsenroos

Postby Joni Master » Tue Jan 29, 2008 2:25 pm

Muumio wrote:Äshf~
Minulla on varastossa vielä yksi 1,5 litran pullo Lordia in autotallin jääkaappi kera kahden pienen Lordi-colan. Sittenkun menen kathellemaan Dark Floorsin, niin toinen pikkupullo lähtee mukaan.

Löysin muutes kaupasta tavallista vanilja colaa, joka on siis sama limsa, kuin tuo Lordi Vanilla Light silloin aikoinaan. Vaikka etiketissä ei olekaan Lordeja, niin minulle se on Lordi-colaa siitä huolimatta. Yau~

//Ja kyllä Lordi-colajuoppona voin sanoa, että tavallisella Lordi-colalla ja Classic-colalla oli eronsa

Ja lordista menee helpommin kofeiinihumalaan x)//

//jaanteeksiturhavisti//

Niin, oletko varma että haluat juoda Lordi colaa tossa leffassa tai ylipäätänsä enää ollenkaan.
En ole tutkinut vanhan limpparin juomisen seurauksia, mutta tuskin ainakaan kovin terveellisiä / hyviä.
Kaikissahan Lordi colissa on päiväysmenny umpeen, taitaa olla jopa Vanilja Colassa.

Ja itse henk. koht suosittelen säästämään avaamattomina noita pulloja, koska joskus 3 vuoden päästä on niinkun vähän kova jätkä, jos on pystynyt säästämään.
Tokihan noi voi helposti väärentää jotain muuta Colaa laittamalla niihin ja iskemällä kuvia MB:n ja olemalla näin myös astetta kovempi jätkä. (Tän idean patentti sitten kuuluu Mulle, jos joku käyttää.)
Joni Master

Postby Finlandia » Tue Jan 29, 2008 4:48 pm

Itselläni on kaikki etiketit tallessa (kehystetty tauluiksi) ja muutama avaamaton cola-pullokin löytyy kirjahyllyn päältä muiden "koristeiden" seasta :D
Finlandia

Postby Muumio » Thu Jan 31, 2008 4:59 pm

Joni Master wrote:Niin, oletko varma että haluat juoda Lordi colaa tossa leffassa tai ylipäätänsä enää ollenkaan.
En ole tutkinut vanhan limpparin juomisen seurauksia, mutta tuskin ainakaan kovin terveellisiä / hyviä.
Kaikissahan Lordi colissa on päiväysmenny umpeen, taitaa olla jopa Vanilja Colassa.

Ja itse henk. koht suosittelen säästämään avaamattomina noita pulloja, koska joskus 3 vuoden päästä on niinkun vähän kova jätkä, jos on pystynyt säästämään.
Tokihan noi voi helposti väärentää jotain muuta Colaa laittamalla niihin ja iskemällä kuvia MB:n ja olemalla näin myös astetta kovempi jätkä. (Tän idean patentti sitten kuuluu Mulle, jos joku käyttää.)

On sitä vanhempaakin limsaa juotu, ja ei ole kyllä sivuvaikutuksia tullut(tai sitten ruumiini on vaan niin paskana jo muutenkin, etten tuommoisia enää huomaa). Ja limsa säilyy jääkaapissa ties kuinka kauan.

Ajattelinkin säästää tuon Vanilja-colapullon ja toisen pikkuLordin joskus myöhemmin ryypättäväksi, mutta en oikein nää ideaa pitää kahta samanmakuista limsaa jääkaapissa tilaa viemässä, vielä, jos ne joskus tulevaisuudessa vuonna mummo menevät pilalle.

Itselläni on kaikki 1,5 l. pullojen etiketit hallussa, ja pikku vanilja pulloista puuttuisi vain itse Mr. Lordi. Harmi, kun en sitä ehtinyt saada, ennenkuin Lordi-cola meni markkinoilta.
My Monsters Keep Me Company
Muumio

Postby Poltergeist » Thu Jan 31, 2008 8:21 pm

Ei se Lordi-cola kauhean hyvän makuista ollut. ^^ Vaniljacola oli parempaa, kuin tavallinen. Vain yksi etiketti on tallessa, koska äiti ei suostunut ostamaan kyseistä colaa meille usein. Kaksikertaa mutsi on sitä meille tuonut ja ensimmäisellä kerralla piti ottaa etiketti talteen, mutta perkule, Awan pärstä meni ja repesi! :/ Eiska jäi sentään eloon.

Mutta kyllä harmittaa, kun ei enään kaupassa näe tuttuja naamoja limuhyllyillä. =)
"I like Kiss but I dislike the new Kiss" "WHAT?! You want a kiss?!" "I mean the Kiss, with Paul Stanley and Gene Simmons..." "You want to make out with Gene Simmons and Paul Stanley?!"
Poltergeist

Postby Black-92 » Fri Feb 01, 2008 5:30 pm

Omistan kaikki erilaiset pienet Lordi cola, light cola, vanilla cola ja eurowicked edition pullot (Olen tosin jo saattanut asiasta mainita).

Ensimmäisen kerran kun join vanilla colaa meinasi yrjö tulla, niin pahalta se miusta maistui :oops: Mutta toisella kerralla se olikin jo ihan hyvää.
\m/ (o)-(o) \m/
Black-92

Postby ana2009 » Sat Feb 02, 2008 1:09 pm

Aijai kun kävi tänään hyvä tuuri.
Sain yli 40 puolen litran pulloa Lordi cola -eurowicked editionia.
Menee kylllä hetki jos toinenkin, että ne saa juotua.
Oli muuten iso homma raahata parinkymmen kilon edestä niitä kotiin.
En nyt ole jaksanut kuvaa ottaa, mutta ehkä sekin onnistuu.
Tosiaan joku poisto homma niissä oli.
Ihan hyvältä maistuu vieäläkin. =)
Image
ana2009

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu