pirulainen wrote:suurin osa mun ikäsistä ainakin täällä päin on sitä mieltä, että Lordi on kaupallista teatteria
Blue Beast wrote:pirulainen wrote:suurin osa mun ikäsistä ainakin täällä päin on sitä mieltä, että Lordi on kaupallista teatteria
Mitäs ne sit sanoo niistä muista bändeistä, gimmellyksistä ja sellasista? Kaupallinen, kaupallisuus, siis kalskahtaako muka pahalle? Siis ellen nyt (mikä ei oo mahdotonta) ole täysin sekaisin niin, kauapallisuus on vaan hyvästä, elikkäs menestystä ja mammonaa. Mikäs sen parempaa, mutta että teatteria! Räyh!Mä kyllä ajattelisin et Lordi tekee musaa koska ne nauttii sen tekemisestä, tuskin Lordia on pykätty vain suuren rahan toivossa. Vaikka en ihmettele tuota ajatusta, kyllähän tää olis menevä rahasampo kun niitä oheistuotteita alkais pukata vähän kuin ex-spaissareilla (älkää syyttäkö en keksiny parempaa!) jne. Mutta mä ajattelisin et sitä kamaa tulee, koska lordi tykkää kerätä itse kaikkea sellaista ja sit kilttinä aattelee et muutkin haluu keräillä ja tykkää siit.
pirulainen wrote:aivan... ja siis kun eräältäkin kysyin, että millä hän perustelee kantansa että Lordi olisi kaupallista, tyyppi sanoi että Lordi on halunnu menestyä! ja se tekee bändistä kaupallisen!!!voi jumalauta miten mä suutuin... VOI JUMALAUTA!!!
okei... mun kaverin bändi on kaupallinen koska se haluaa pinnalle?! joo, ja se on teatteria koska ne toteuttaa lapsuutensa unelmaa ja erottuu massasta?! tollanen panee oikeesti suuttumaan.. ja itkemään.
tosiaan, Lordi tekee musaa koska se nauttii siitä. niin se on... mutta silti se on näköjään kaupallinen ja lapsellinen paska. mua... mua itkettää.
pirulainen wrote:,nyt esim. KISS, eivätkä vain juokse rahan ja julkisuuden perässä...
MadMan wrote:Eiköhän se ole niin, että jokainen joka perustaa rockbändin toivoo julkisuutta ja menestystä (myös rahallisesti). Ja KISS nyt on aika loistava esimerkki superkaupallisesta bändistä, jossa liikeyritys ja bändi yhdistyy saumattomasti. Mutta onko se huono asia? Ei minusta niin kauan kuin kaiken pohjalla on kuitenkin hyvä musiikki.
Ja Lordi on suurta teatteria ja myös kaupallista musiikkia, sillä mikä musiikki nykyään ei olisi kaupallista?
Get Heavy wrote:Ajattelin tehdä tälläisen topicin, koska monet mailikavereistani alkavat valittamaan kun mainitsen Lordin yhtenä lempi bändeistäni, että Lordi on suunnattu 11-14 vuotiaille pikku teineilleTodella törkeä syytös! Mitä mieltä olette?
[LORDIMANIAC] wrote:get heavy on paras kappale..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ei millään pahalla ..
biomechanic-girl wrote:Kuules Tammerfestissä oli aika monta jopa ehkä 5-vuotiasta pikkupoikaa
että ei se mitenkään harvinaista ole.
Hollow_Reaper wrote:jos lordi olis vain teinien musaa, teinien keski-ikä olis varmaa joku 22...
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests