Monsterboard

Lordi vain teinien musaa?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Summer » Wed Apr 25, 2007 11:18 pm

Siis ihan summattuna tuo ikähaitari niin, Lordia fanittaa 1-90 vuotiaat. noin about!
Eli mistä ihmeestä tämä "teinien musiikkia" on oikeen alkunsa saanut :?
Tosiaan jos foorumia katselee, niin kyllähän väki täällä on suurimmaksi osaksi 14 liepeillä. Eikä mikään ihme, sillä teinithän foorumeille jaksaa kirjotella vaikka mitä (todellakin vaikka mitä).
Itse olen... 22, oma äitini on reilut 40 ja tykkää Lordista ihan yhtä paljon ku meikäläinenkin. Tiedän pikkusia jotka tykkäävät Lordista. Yksi esimerkki on noin 5-vuotias poika joka osaa biisien sanat ulkoa ja levyjen julkaisu vuodet, katsoo Lordia aina televisiosta ja sekosi kun sai erään keikalla otetun kuvan nimmarilla. Cute!
Eli unohtakaa teini hömppä. Lordin musiikki on koko kansalle yhtä tärkeä ;)
"Penttii! Minä olen mistelinoksan alla"
"Siin on varmaan kiva seisoskella ja silleen"
Summer

Postby Infernum » Wed Apr 25, 2007 11:24 pm

Joo ei se musamaku ikää kysy. Itsekin olen 20 ja Lordia kuuntelen. Olenko siis teini?
Isäni on 48 vuotta ja kuuntelee Lordia. Se ei ainakaan ole teini ollut ikuisuuksiin, mutta kylläpä se Lordia hehkuttaa ja kehuu minkä ehtii.
Toiset tykkää, toiset ei, mutta iän kanssa sillä ei pitäisi olla mitään tekemistä.
Infernum

Postby -Kitawa- » Sun May 06, 2007 11:11 am

Mistä semmonenki huhu on lähteny liikkeelle? :roll:
Että vain teinien musiikkia... Kyllä mie ainakin uskon että Lordi on tarkoitttanut musiikkinsa kaiken ikäisille. Ja kyllähän sitä kaiken ikäiset kuuntelevat (kuten tällä aiheella on todisteltukin).
ILL = I Love Lordi

I am ill for love to Lordi. <33
-Kitawa-

Postby Erina » Thu May 10, 2007 4:29 pm

-Kitawa- wrote:Mistä semmonenki huhu on lähteny liikkeelle? :roll:
Että vain teinien musiikkia... Kyllä mie ainakin uskon että Lordi on tarkoitttanut musiikkinsa kaiken ikäisille. Ja kyllähän sitä kaiken ikäiset kuuntelevat (kuten tällä aiheella on todisteltukin).

Jep jep, näinhän se on. Jos Lordi on "teinix-musaa" niin mie syön Kalman silinterin (vaikka en kai saisi tehdä niin). Mun koulukaverit kyllä väittää Lordin olevan "teinix-musaa" mut se ei mua paljon kiinnosta. Ihan sama mitä ne sanoo, kun tietää itse paremmin.
latua oon lesbo
Erina

Postby Lady de Paysant » Fri Aug 10, 2007 1:08 pm

En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka ajattelee, että Lordi on jotain ihmeen teinimusaa, koska sitä se ei TODELLAKAAN ole! Lordia voi kuunnella ihan kaiken ikäiset. Ei se iästä riipu, että voiko olla Lordi-fani vai ei.
Lady de Paysant

Postby de_paysant » Thu Aug 30, 2007 3:31 pm

Ei kyllä todellakaan ole mitään teinimusaa :evil: :evil: Ei todellakaan. Äitinikin kuuntelee joitain Lordin kappaleita, samoin isosiskoni. Millään musalla ei kyllä ole mitään ikäluokkia, toiset saavat tietysti olla eri mieltä, mutta tämä on mun mielipide.
Kannattaa käydä tsekkaamassa!
www.ladyawa.suntuubi.com
Mahtavat sivut!
de_paysant

Postby Samppa94 » Sat Jan 26, 2008 11:30 pm

No kyllähän Lordin fanit koostuvat tietääkseni enimmäkseen teini-ikäisistä, mutta ei kai tämä silti ole vain teineille tarkoitettua musaa.
Lordi rulez
Samppa94

Postby Sami » Sun Jan 27, 2008 5:18 pm

Lordi ei todellakaan oo mitään teinimusaa. Eiköhän Lordia kuuntele muutkin kun vaan teinit. Kun Lordi esiinty Pietarsaaressa, niin siellä oli ihmisii arviolta 10-60. Onko kuuskymmpinen joku teini?
Sami

Postby Monsterimies » Tue Jan 29, 2008 8:30 pm

Sami wrote:Lordi ei todellakaan oo mitään teinimusaa. Eiköhän Lordia kuuntele muutkin kun vaan teinit. Kun Lordi esiinty Pietarsaaressa, niin siellä oli ihmisii arviolta 10-60. Onko kuuskymmpinen joku teini?

Joo samaa mieltä! Ikäluokka oli sama myös Vuokatissa paitti etät siellä tais olla vieläkin nuorempia! Siellä oli niittiin ja nahkaan pukeutuneita hevihemmoja joten ei tod mitään teinimusaa!
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
I'm who I am and this is what I do
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
In the end you know that I won't lose
Monsterimies

Postby Sami » Thu Jan 31, 2008 11:25 am

Yks tyyppi sano et Dark Floors tulee varmaan olemaan jotain teinien purkka kauhua. Mitäköhän mahtaa tarkotta "teinien purkka kauhu"? Ois pitäny kysyy siltä tyypiltä..
Sami

Postby Hemitys » Thu Jan 31, 2008 12:13 pm

Sami wrote:Yks tyyppi sano et Dark Floors tulee varmaan olemaan jotain teinien purkka kauhua. Mitäköhän mahtaa tarkotta "teinien purkka kauhu"? Ois pitäny kysyy siltä tyypiltä..

Se tarkoittaa sitä että se yksi tyyppi ei tajua asioista mitään.

Toisekseen, Dark Floors ei ole Lordi-musaa joten keskustelut siitä leffan omaan threadiin.
A Monster Heart Is A Hell To Tear Apart
Hemitys
Site Admin

Postby Kokoro » Fri Feb 01, 2008 8:31 pm

Teinimusaa? Pah. Isäni ainakin tykkää Lordista. : D
on joskus kyyneleitä,
ja joskus naurattaa.
Kokoro

Postby suvi » Fri Feb 01, 2008 9:01 pm

Kokoro wrote:Teinimusaa? Pah. Isäni ainakin tykkää Lordista. : D

Ja mun äiti kanssa..:D
Mutta se nyt on sellanen ikuinen teini.. 8) :lol:

Eiku vakavasti, eihän se ikää katso millasesta musasta tykkää..
On vaan hieno että on monen ikästä, kokosta ja näköstä ihmistä faniympäristössä.. Tuo mukaan kirjavuutta.

Ja mitä nyt Lordiin tulee, niin ainakin niillä keikoilla joilla mä oon ollu on ollu kaiken ikästä ihmistä..
Hwo knows if we gonna meet in heaven tonight? <3
http://www.5wwwww5.com/monsterparadise
Suosittelen kans et käytte kattoo ton foorumin!!
suvi

Postby Monsterityttö » Fri Feb 08, 2008 7:16 pm

Ei munstakaan tunnu että Lordi olisi jottain teini-musaa. Vaikka olen ite vasta 16,mutta tiedän yli 18-vuotaita ihmisiä,jotka kuuntelevat Lordia joten ei oo mikään teinien ihQu bändi! :evil:
Monsterityttö

Postby Dedu » Wed Feb 20, 2008 8:24 pm

Ei minun mielestäni, tosin ei se haittaa, jos joku ala-astelainen Lordia kuuntelee, mutta kuitenkin suurin osa Lordi faneista (olettaisin) ei ole teinejä. Itse nyt en tiiä mitä sanoa, kun itse olen 15, en nyt ehkä lukeudu mihkään teinijoukkoon, jota tässä tarkoitetaan.
Dedu

Postby Nikkeli94 » Wed Feb 20, 2008 11:55 pm

Meillä Lordista tykkää koko perhe. Tai siis että iskä ainakin tykkää kuunnella, jos pistän soimaan ja kerran se pyysi mua pistämään pyörimään ton Market Square Massacren. Ja äiti on aina kehunut ISIHiä ja tuli mun kans DF:n kattomaan. Sisko ei nyt sinänsä tykkään, mutta kyllä se tykkää mun piirroksia katella ja joskus se hyräilee ihan tahdissa kun mä Lordia kuuntelen.
Että kaikki tykkää, vanhemmatkin. Eikä ne mitään teinejä oikein ole.

EDIT: Ja kerran Siwan edessä oli joku 50 vuotias jätkä jola oli Lordi T-paita.
Nikkeli94

Postby Sartsu » Thu Feb 21, 2008 3:04 am

Kannanpa korteni varsinkin tähän kekoon!

Olen 36.v. ja kai päässäni on sitten jotakin perustavanlaatuista vialla/olen jotenkin jämähtänyt "teinixi Lordixi rulexi", kun pidän Lordista eniten maailmassa. Pitänyt jo vuosikausia!

-Vastaan, että: EI.

Lordi ei ole vain teinien musaa ja tuskinpa olen ainoa pian neljääkymppiä käyvä Lordi-fani.

Ei kai teineillä ole mikään etuoikeus Lordiin ja on ikävää Lordin kannalta, jos heidät kategorioidaan "vain teinimusaksi", kun tämä ei alkuunkaan pidä paikkaansa.

No, tässä yksi hieman varttuneempi fani.
Amen, onhan tukka hyvin? ;-)
Sartsu

Postby Nixa » Sat Mar 01, 2008 2:27 pm

Teinimusaako? No näin sanovat vain Lordia -ei kuuntelevat tyypi, jotka eivät tiedä asiasta hölkäsen pöläystä..
Äitini ainakin on ihan hulluna. 8D (Terkut vain häneltä mr.Lordille, on fanisi :twisted: )

Kaverini sanoi joskus (Lordista mitään tietämättä), että Lordi- fanit koostuvat pääasiassa niistä alle kouluikäisistä ja ala-asteelaisista. Ja jos jokin hieman varttuneempi kuuntelee Lordia, on hän aika nolo. O.o

^ Parempi pitää suukku kiinni, tai sitten oikeasti ottaisi selvää enemmän asioista. :lol:

Itse en kyllä luokittele Lordia miksikään "teinimusiikiksi"..
~ Every time.. i look at you..
Nixa

Postby amwa » Sat Mar 01, 2008 7:29 pm

Yhellä kaverillani on 80 vuotias mummo joka tykkää lordista.
Joten siitä onkin hyvä väittää että lordi on vain teinien musaa. Niin ei todellakaan ole.
Can you hear how the children weep?
Chills of feel like a sawblade cutting deep
amwa

Postby mykkähiihtäjä- » Fri Mar 07, 2008 6:25 pm

Mäkin olen sitä mieltä että ei se ihan teinien musaa ole. Mun pikkuveli tykkää Lordista ja samoin mun iskä :D
R.I.P. H <//3 I'll never leave you lonely<3
mykkähiihtäjä-

Postby Tokushu » Fri Apr 25, 2008 8:14 pm

Mut taidataan laskea teiniksi, jos oon 12? :D
Joo, mutta tämä ei todellakaan ole teinien musiikkia, sillä ainakin huomatakseni suurin osa Lordin faneista on täysi-ikäisiä. Ei ehkä suurin, mutta melko suuri.
I don't mean to be mean.
Tokushu

Re: Lordi vain teinien musaa?

Postby eneyra » Tue Apr 29, 2008 4:47 pm

Get Heavy wrote:Ajattelin tehdä tälläisen topicin, koska monet mailikavereistani alkavat valittamaan kun mainitsen Lordin yhtenä lempi bändeistäni, että Lordi on suunnattu 11-14 vuotiaille pikku teineille :evil: Todella törkeä syytös! Mitä mieltä olette?

Ei tod.kaan oo... mun kaveripiiristä löytyvät Lordi-fanit on järkiään lähes kolmikymppisii (kuten minäkin) ei se ikään katso mistä musiikista pitää... :evil: Joo samaamieltä siis että toi on todellakin, jos ei törkeä niin ainakin typerä syytös tai muuten vaan hieman outo väite...
Kita ja kalma rocks!!!!!
eneyra

Postby Monster-1991 » Thu Sep 04, 2008 8:25 pm

Vime juhannuksena Nummirockissa ihan sattumalta näin, kun jollain pitkätukkahevarilla oli Lordi-paita päällä. Sen ikä oli arviolta ehkä noin 30 vuotta. Ja samaten, kun olin kaupassa käymässä tänään aiemmin päivällä, niin jollain aikuisella oli Lordi-paita päällä.

En ymmärrä, miksi jotkut luulee tietävänsä, että Lordi olisi muka vain lasten ja teinien musaa. Lapset ja teinithän eniten sitä meteliä pitää Lordista, niin siitä se varmaan johtuu. Tai sitten vaan siitä, että joillain ihmisillä on ennakkoluuloinen asenne Lordia kohtaan.

Joo itsekin olen vielä ala-ikäinen, mutta oli pakko kirjoittaa.
Monster-1991

Postby WeirdCreature » Thu Sep 04, 2008 8:57 pm

Mä en ole koskaan nähnyt missään että jotkut teini-ikäiset pitäis Lordi-paitaa päällä tai kuuntelis Lordin musiikkia.Itse asiassa ne on just niitä jotka aina haukkuu Lordia.Kaupungilla törmää useammin jo sitten vähän vanhempiin ihmisiin jotka kuuntelee Lordia.
Mä en oikeastaan ymmärrä mistä toi ,että Lordi olis vain teinien musaa, on keksitty.
- Is something wrong?
- Of course there is.
- You're still alive..
- But do I deserve to be?
WeirdCreature

Postby Erina » Sun Sep 07, 2008 12:30 pm

Munkin iskä tykkää Lordin musasta ja se on viiskymppinen äijänkäppänä. Ei oo muuten ollu teini enää aikoihin... Siis ihan tosi, kattooko se muka ikää, että mitä musaa saa kuunnella?
latua oon lesbo
Erina

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu