Lordi on yhtä paljon teinimusaa ku Fröbelin Palikat vanhusten. Mun mielestä sillä ei oo mitää väliä et millasta musaa ihmiset kuuntelee, mut sillä on väliä, et millasta musaa bändi tekee. Entäs ku sillä musalla ei oo varsinaista ikäryhmää joka sitä kuuntelee? Mä täytän puolen vuojen päästä 14. Ja oon tykänny Lordista jo 3 vuotta. Mut mä en todellakaa sano etten "sais" kuunnella Lordia siks et se ei oo mun ikäsille suunnattua musiikkia. V*tut mä siitä. Minähä kuuntelen iha mitä minä ite halluun kuunnella, ja mun mielestä kaikilla siihen on oikeus. Lordia piettiin ehkä Euroviisuaikana sellasena vitsinä, jonka villitys menee ohi. Sillon siitä piti kaikki, pikkukakarat mukaanlukien. Eipä muute tykkää enää. Jos jollai sataoppilaiselle ala-asteella tekis gallupin et kuin moni tykkää Lordista ni ei muute ois paljoo kannattajia. Siinä tulee ilmi, et Lordia kuuntelee ehkä vähän vanhempi ikäluokka. Anyway.
Mut mun mielestä on iha tyhmää luokitella bändit et "Toi tekee vaa lasten musaa, tota kuuntelee pian keski-ikäset..." jne. Se on rasittavaa. Jokainen kuuntelee sellasta musaa ku haluaa, niin kauan ku haluaa ja niin paljon ku haluaa. Iha sama juttu ku vaatteissa. Jokaine pitää sellasia vaatteita ku haluaa ja millo vaa haluaa. Ei se nyt nii ihmeellistä oo. Ja jotta en menis ihan aiheesta pois ni edelleenki jatkan jauhamista tosta väitteestä "Lordi on teinien musaa". Okei, tunnustan, mulla on tunnus myös Habbo-hotellissa. Ja oon ahkera Lordi-ryhmän käyttäjä siellä. Ja mua siis niin ärrrrsyttää ku siellä foorumilla kirjotetaan ainoostaa viestejä et "Lordi on surkee" ja pilaversioita: "Hääärd Rööööck Halleluujaa". Mulla nousee savu korvista ku mä luen niitä. Et kyllä keittää pikkasen yli. Ja ne ei nyt satu tykkäämää Lordista. Ne tekee sen liianki hyvin selväks. Ja siitä taas huomaa (tietäen minkä ikäset käyttää Habboo) ettei kovin moni varhaisteini kuuntele Lordia.
Ja nyt oon taas onnistunu jauhamaa iha jotai turhaa tähä monta rivillistä, mut pakkoha mun on puhua suuni puhtaaks. Pyydän anteeksi jos erittäin sekava ja vaikeasti luettava tekstini lisäsi migreenikohtauksia, huimausta tai pahoinvointia, mutta se ei nyt oo uutta...
multa.