Monsterboard

Lordi vain teinien musaa?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Daughter of beast » Sun Sep 07, 2008 2:32 pm

Lordi mitään teinix-musaa ole.
Oon nähny nuorilla ja vanhoilla ihmisillä Lordi-paitoja.
Mun mielestä joku Tokio hotel on enemmän nuorten juttu. Mutta että Lordi ois sen kanssa samalla viivalla? Tuskinpa.
Daughter of beast

Postby Gorehol » Wed Sep 24, 2008 12:42 pm

Ei Lordi ole vain teinien musaa. Musiikilla ei ole ikärajaa.
Itse olen teini ja kuuntelen Lordia, mutta en minä kuuntelua aikuisena lopeta.

Tämä aihe on melko turha...
Mother I tried please believe me,
I'm doing the best that I can.
I'm ashamed of the things I've been put through,
I'm ashamed of the person I am
Gorehol

Postby Joni Master » Wed Sep 24, 2008 5:44 pm

Gore-92 wrote:Ei Lordi ole vain teinien musaa. Musiikilla ei ole ikärajaa.

Eikun tää aihe on klassikko. :)
Joni Master

Postby Gorehol » Wed Sep 24, 2008 5:50 pm

Joni Master wrote:

Klassikko?
Ihan miten vaan. :roll:
Gorehol

Postby k.ita » Wed Sep 24, 2008 6:26 pm

Joni Master wrote:

Mitäs Joni nyt säätää?? ei tää oo klasikko nii kauan ku tää on lukittu tai poistettu???
k.ita

Postby Kiter » Wed Sep 24, 2008 7:22 pm

Aihehan on selvästi klassikko kun se lukitaan tai poistetaan, jejejee.
Joni Master: Sellainen kysymys että saako tähän laittaa sama henkilö toisen kerran arvostelun?

Hemitys: Eipä tarvi ainakaan jos omat kyselyt koskevat "Liimasin Lordi-tarran moponkypärään"-osastoa.
Kiter

Postby Joni Master » Wed Sep 24, 2008 9:53 pm

Tää on yksi aiheista mitä ei ole vuosien saatossa poistettu.
Joni Master

Postby Gorehol » Thu Sep 25, 2008 10:58 am

Joni Master wrote:Tää on yksi aiheista mitä ei ole vuosien saatossa poistettu.

No joo...
Pakko myöntää.

Meinasin vaan että mitä hyötyä tästä on, kun kaikki on tietysti siitä samaa mieltä. Jos ei ole niin se on aihe lukkoon ja vastaaja jäähylle.
Gorehol

Postby Samppa94 » Sun Nov 09, 2008 6:33 pm

tulikin vielä mieleen, isoveljeni tässä lähti yöllä ajamaan autolla kaverin luo. Lähtiessään sanoi että lainaahan tuota arockalypseä levyä. (hän on 25 vuotias)
Lordi rulez
Samppa94

Postby Lady Red » Tue Mar 03, 2009 3:34 pm

Lordi on mun mielestä aika kaukana massaa, joka on erittäin hyvä.
She pulls the trigger and the bullet...won...
Lady Red

Postby j.örkki » Tue Mar 03, 2009 8:16 pm

Foorumin käyttäjistäkin iso osa tunnustautuu teineiksi (Ikänne-topicissa), ehkä tämä sitten on teinimusaa ja minä + muutama muu poikkeus yritämme elää kadotettua nuoruuttamme uudelleen...
Hirviöasut, taustatarinat, sarjakuvat, limsat, karkit, koulutarvikkeet yms musiikin ulkopuoliset asiat varmasti kiinnostavat enemmän nuoria kuin aikuisia. Lordilta löytyy niin paljon lapsille/nuorille suunnattua oheiskrääsää että en yhtään ihmettele että bändillä on teinimaine.
Last edited by j.örkki on Thu Mar 19, 2009 12:58 pm, edited 1 time in total.
j.örkki

Postby Velociraptor94 » Thu Mar 05, 2009 7:05 pm

Mun mielest ei ainakaa oo mitää teini-musaa!!! :o
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby Four Symbols » Wed Mar 18, 2009 10:50 pm

Niin paljon asiaa että oikein sanattomaksi vetää. No ei mutta siis, ei Lordi minunkaan mielestä teinimusaa ole ja jos joku sanoo että tämä bändi ei muka olisi jotenkin rock-uskottava, niin kyllä se mielipide aika pahasti pieleen menee. Nimittäin suoraan lähimpään näreeseen. Ei niissä maskeissakaan mitään vikaa ole(sehän kuuluu asiaan) ja ainakin mun mielestä niissä on oikeasti tyyliä :) Muistan erään illanvieton joskus (ah, mukavaan ammattikouluaikaan), niin kun joillekkin sen aikaisille luokkakavereille ilmoitin Lordia diggailevani niin sain kyllä jonkinlaista pilkallista palautetta kuulla. Ihmettelin kyllä jonkinverran, mutta ajattelin sitten kyllä että "noh, makunsa kullakin, mutta olisivat voineet olla kyllä kommentoimatta". Yksi kanssa aika epämiellyttävältä tuntuva määritelmä jonka olen kuullut, oli se kun yksi vanha työkaveri(oli viimekesänä kesätöissä edellisellä työpaikallani) käytti Lordista määritelmää "lelurock". Siinä kävi mielessä ajatus että "ota nyt sanasi takaisin ja äkkiä", mutta ihan yleisen rauhan ja sovun vuoksi jätin sen kummemmin reagoimatta. Toki mielipiteensä kullakin, mutta kyllä minä ainakin meinaan Lordin puolesta pitää lippua korkealla vastaisuudessakin :) Tiivistettynä: Ei mitään teinimusiikkia vaan kunnon heavyrockia ;)
Four Symbols

Postby Marvell » Thu Mar 19, 2009 8:23 am

Vai että teinimusaa vielä? Huhhuh. Sinne lajitelmaan kuuluvat mielestäni lähinnä nuo kaikki Anna Abreut ja Lady Gagat. Ei taida ihmisille riittää että Lordilaisia haukutaan saatananpalvojiksi, pitää vielä keksiä lisääkin pilkattavaa. :evil:
Marvell

Postby Hunger » Sat Mar 21, 2009 4:05 pm

No, musiikki on kaiken ikäisille.
Kyllähän heviä kuuntelee paljon nuoriso, mutta löytyy niitä hevipappoja ja mummoja, keski-ikäisiä ja vauvojakin.Jotkut kyllä sanovat että Lordi olisi lasten musaa, mutta tuon minä jo torjun tylysti.Kyllähän siis Lordia kuuntelee paljon "teinit"(esim mie :D), mutta kaikkihan me olemme todenneet, että Lordia kuuntelee myös paljon isoja ihmisiä, olen itsekkin nähnyt arviolta 17-30 ikäisiä ihmisiä Lordipaita päällä.
Let me be the one to shock you
Hunger

Postby FFD » Mon Jun 22, 2009 8:54 pm

Lordi on yhtä paljon teinimusaa ku Fröbelin Palikat vanhusten. Mun mielestä sillä ei oo mitää väliä et millasta musaa ihmiset kuuntelee, mut sillä on väliä, et millasta musaa bändi tekee. Entäs ku sillä musalla ei oo varsinaista ikäryhmää joka sitä kuuntelee? Mä täytän puolen vuojen päästä 14. Ja oon tykänny Lordista jo 3 vuotta. Mut mä en todellakaa sano etten "sais" kuunnella Lordia siks et se ei oo mun ikäsille suunnattua musiikkia. V*tut mä siitä. Minähä kuuntelen iha mitä minä ite halluun kuunnella, ja mun mielestä kaikilla siihen on oikeus. Lordia piettiin ehkä Euroviisuaikana sellasena vitsinä, jonka villitys menee ohi. Sillon siitä piti kaikki, pikkukakarat mukaanlukien. Eipä muute tykkää enää. Jos jollai sataoppilaiselle ala-asteella tekis gallupin et kuin moni tykkää Lordista ni ei muute ois paljoo kannattajia. Siinä tulee ilmi, et Lordia kuuntelee ehkä vähän vanhempi ikäluokka. Anyway.

Mut mun mielestä on iha tyhmää luokitella bändit et "Toi tekee vaa lasten musaa, tota kuuntelee pian keski-ikäset..." jne. Se on rasittavaa. Jokainen kuuntelee sellasta musaa ku haluaa, niin kauan ku haluaa ja niin paljon ku haluaa. Iha sama juttu ku vaatteissa. Jokaine pitää sellasia vaatteita ku haluaa ja millo vaa haluaa. Ei se nyt nii ihmeellistä oo. Ja jotta en menis ihan aiheesta pois ni edelleenki jatkan jauhamista tosta väitteestä "Lordi on teinien musaa". Okei, tunnustan, mulla on tunnus myös Habbo-hotellissa. Ja oon ahkera Lordi-ryhmän käyttäjä siellä. Ja mua siis niin ärrrrsyttää ku siellä foorumilla kirjotetaan ainoostaa viestejä et "Lordi on surkee" ja pilaversioita: "Hääärd Rööööck Halleluujaa". Mulla nousee savu korvista ku mä luen niitä. Et kyllä keittää pikkasen yli. Ja ne ei nyt satu tykkäämää Lordista. Ne tekee sen liianki hyvin selväks. Ja siitä taas huomaa (tietäen minkä ikäset käyttää Habboo) ettei kovin moni varhaisteini kuuntele Lordia.

Ja nyt oon taas onnistunu jauhamaa iha jotai turhaa tähä monta rivillistä, mut pakkoha mun on puhua suuni puhtaaks. Pyydän anteeksi jos erittäin sekava ja vaikeasti luettava tekstini lisäsi migreenikohtauksia, huimausta tai pahoinvointia, mutta se ei nyt oo uutta... multa. :twisted:
Image
FFD

Postby monsu » Tue Jun 23, 2009 10:10 am

ForsakenFashionDoll^^ wrote:Lordi on yhtä paljon teinimusaa ku Fröbelin Palikat vanhusten.

Fröbelin palikathan on hyvä. itse aina katson niitä videolta pikkuveljeni kanssa ja fanitetaan sitä ihan täysillä xD tanssitaan myös mukana. :twisted:
ihan huippuja kappaleita niillä. "sutsi satsi" on niin hyvä xD

Mutta eihän Lordi nyt mitään teinien musaa ole. Älkää siis peljätkö, että olen pimahtanut. xD Niin ei ole vielä käynyt. sitten kun sanon lordin olevan teinien musaa, niin sitten voitte todeta minut seonneeksi.

silti fröbelin palikat rulettaa xD \,,/ ja LORDI myös vieläkin enemmän.
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby peruna » Fri Jul 03, 2009 8:01 pm

Mut vetäis kyllä aika yllättyneeks, jos joku aktiivinen foorumin käyttäjä tulisi kertomaan että Lordi on vain teinien musiikkia. Useimmat vastaavat: ''No ei todellakaan ole!!!''
Niinhän se ehkä on, mutta perustelut olisivat sanotaanko... ilahduttavia. Ja en tarkoita ettei olisi poikkeuksia, joku sanoo että on ja joku sanoo että ei ole mutta perustelee hyvin, mutta tuntuu että useimmat vastaavat vain parilla virkkeellä, tai peräti sanalla.
''I am a wicked young man''
peruna

Postby The monster » Sat Jul 04, 2009 9:30 am

Kunntelehan minäkin fanitan lordia täysillä vaikka oon vasta 11v.
Lordi sopii kaikille! :wink:
Lordi forever
The monster

Postby MikroBeast » Sat Jul 04, 2009 11:20 am

The monster wrote:Kunntelehan minäkin fanitan lordia täysillä vaikka oon vasta 11v.
Lordi sopii kaikille! :wink:

Paitsi joillekin 3-vuotiaalle ku ruvetaan parkuu keikalla.
To Kill A Monster
You Must Become One..
MikroBeast

Postby Zana » Sat Jul 04, 2009 11:36 am

^ Luulisin, että The monster nyt tarkoitti lähinnä sitä musiikkia (otsikostakin huomaat varmasti 'musaa'-sanan). Keikat sitten ovat asia erikseen.

Mikä tahansa musiikki sopii mille tahansa ikäryhmälle. Jos diggaa musiikista, niin eihän sillä iällä sitten ole mitään väliä (vaikken nyt kuitenkaan suosittelisi mitään äärimustaa black metallia jollekin pienelle lapselle, varsinkaan jos tuo kykenee ymmärtämään noiden laulujen tekstejä) Eihän Lordinkaan lyriikat mistään kevyimmästä päästä ole, mutta eiväthän ainakaan suomalaiset pienet lapset niistä mitään ymmärrä.

Millään musiikilla ei ole minkäänlaista ikärajaa, joka vain saisi kuunnella tuota musiikkia/bändiä/artistia. Eihän siinä olisi edes mitään järkeä. Kaikki voivat kuunnella kaikkea, pääasiahan on se, että pitää musiikista, mitä kuuntelee. Eri asia sitten on, minkä ikäisistä bändin kuuntelijaryhmä pääasiallisesti koostuu, mutta uskoisin Lordilla olevan faneja ihan vauvoista mummiohin ja vaareihin, vaikka nuo tieni-ikäiset ehkä se suurin ja näkyvin ikäryhmä Lordifaneista onkin.
You can love us, you can hate us, be we'll never go away
Nyt lähtee!
23.4.2009
Zana

Postby The monster » Sat Jul 04, 2009 12:03 pm

Zana, veit sanat suustani.
Lordi forever
The monster

Postby mikami-sama » Sun Jul 05, 2009 11:27 pm

Hmm. No, ensinnäkin musiikilla ei ole mitään ikärajaa. Ehkä jotkut alle kymmenvuotiaat saattaisi hieman säikähtää, mutta nojaa. Mielestäni Lordia saa kuunnella ihan vaikka eläkeikäset (olen kuullut 60-vuotiaasta joka pelaa Pokemon-korteilla joten..). Ja jos tuolla ''teinien musalla'' tarkotetaan sellasta massamusiikkia niin siitä Lordi on mahdollisimman kaukana. En tunne henkilökohtaisesti kuin (kauhistus) yhden ihmisen joka fanittaa Lordia (+ 1 joka me saatiin tartutettua mutta ei se vielä sillei kuuntele, kiinnostusta on kuitenki). Esim. nämä Idols-laulajat on massamusiikkia kun niitä kaikki kuuntelee. Mutta olen aina halunnutkin erottua joukosta joten... Onhan siis vähän surullista kun niin moni on jäänyt näin mahtavasta bändistä paitsi, mutta ei kai siitäkään mitään tulisi jos jotkut lissupissikset vetäis tuolla tyyliin ''vähäx lordi on ihQ!!!!1yksi''... Tai no, itse en pitäisi siitä.
Mutta massamusiikkia tai ei, silti on se paras.
mikami-sama

Postby darkwolf » Sun Jul 19, 2009 11:59 pm

:shock: Hei, hoi! Vai että teinienmusaa?? No huhhuh.. Siis.. Siis.. Siis... Äsh.. Byyf! Lordia voi kuunnella monikin.. Ei sil oo ikärajaa.. *ilkee oon..* :shock: Kyllähä mieki kuuntelin heti sen jälkeen lordia ku kuulin sitä.. Olin muistaakseni olin alle 10 vuotias.. Oli mun synttärit ni siel soitettiin lordia |D Siin sit ihastuin bändiin.. Ekana ihmettelin että mikä ihmeen Lordi.. Mut, miun mielest, sitä voi kuunnella vanhemmatki ihmiset. Ei sil ole väliä..
darkwolf

Re: Lordi vain teinien musaa?

Postby AnZa The Great » Sat Dec 10, 2011 12:49 pm

Hah! Ite oon täl hetkel nuorempi kuin teini. En kerro ikää mut kuiteski. Lordii ei vois käytännössä nimittää ees teini musaks tai nuorenpien. Lordi on ehkä joidenkin miekestä jopa aikuisille suunnattua. Kuten joku sano niin musiikil ei oo ikärajaa (paitsi niillä jotka ovat nimen omaan nimetty esim. lastenmusaks), mut ei oo muuten. :shock: :lol: :roll:
Rest In Peace Otus and Rest In Peace The Rev
This is Heavy Metal !!!
Elämä ei ole mitään ilman hevi metallia \,,/
AnZa The Great

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu