Siis. Mulla riippuu ihan täysin siitä kuka tulee muttamutta..
Jos itse Mr.Lordi tulisi mun ovelle maskeissa olisin ekaks tietty hämilläni (kukapas nyt ei olis

) mutta alku hämmennyksen jälkeen pyytäisin varmasti sisälle ja pyytäisin nimmaria mun vajaampaan Lordi vihkoon. Sitten varmaan pyytäisin että mentäisiin käymään mun yhen kaverin oven takana vähän moikkaamassa toistakin fania. Sitten varmasti kyselisin vaikka mitä. Esim: Mikä on ollut kivoin maa keikkaila yms..
Sitten ehkä vielä halaisin ja kiittäisin kivasta päivästä. (Ja tietty sanoisin vielä terve tuloa uudestaankin!)
Jos Kita tulisi mun oventaakse mä kuolisin onnesta siihen paikkaan!

Ekana halaisin Kitaa kyllä niin ettei ketään koskaan ja pyytäisin Kitan sisälle. Sitten tarjoaisin Kitalle mun äitin leipomaa pullaa.

Sitten esittelisin mun esitelmää (jota teen kouluun) ja kysyisin onko mitään lisättäviä juttuja.Sen jälkeen pyytäisin nimmarit kaikkeen mahdolliseen mihin voi kirjottaa. Sitten voitas mennä mun koiran kanssa yhessä lenkille.

Sen jälkeen kyselisin rumpujen soitosta ja kysyisin vinkkejä tulevalle rumpalille. Sitten mentäisiin samalle kaverille käymään kun Mr.Lordinkin kanssa, mutta Kitan kannsa syntyisi sielläkin pyörtymisiä.. Kitasta tykkäillään sielläkin!

Sitten me voitas käyä Kitan kanssa mun mummon luona.

Sitten mentäisiin takasin meille, vielä vähän juteltaisiin, kiittäisin käynnistä ja halaisin vielä kamalasti. Ja antaisin kutsukortin mun synttäreille! Pyytäisin että Kita tulee toistekkin, ja sanoisin että oli tosi kiva päivä! Ja sitten tietty ovi on jämähtänyt kiinni eikä siitä pääse ulos..
Jos Ox tulisi käymään olisin melkeen samassa jamassa kun Kitan kanssa.

Eli hengen lähtö lähellä onnesta! Mutta jälleen kerran pyytäisin sisään ja esittelisin mun äidin Oxille. Mun äiti varmasti hukuttais Oxin halauksiin, kehuihin ja omaleipomiin pulliin. (mikäli yhtään äitiäni tunnen.) Sitten varmaan hengailtaisiin kolmisteen. Mentäs kadulla kolmisteen Ox tietty meidä keskellä. Äiti varmasti haluis käydä Oxin kanssa meidän mummolla koska on niin kurkkua myöten täynnä mun mummon Lordi mäkätystä. (Samasta syystä menisin Kitan kanssa mummolleni) ja kun sieltä ollaan tultu mentäisiin takasin meille ja Ox sais kirjottaa meille nimmareita. Äiti pitäs varmaan vielä jonkun sortin "haastattelun". Me annettaisiin Oxille henkilökohtainen kuutsu meille uudestaan ja sitten olisi kai jo jäähyväisten aika.
Jos taas Amen saapuisi visiitille saattaisin aluksi säikähtää, mutta hyppäisin sen jälkeen Aatun kaulaan ja sanoisin jotain sekaista sössötystä. Sitten sisälle ovesta ja nimmarit Lordi vihkooni. Sen jälkeen istuttaisiin keittiön pöydän äärellä ja juteltaisiin kaikkea. Mä varmaan kehuisin Eiskan soitto tyyliä ja kyselisin kaikenlaista Lordista ja muusta. Sitten voitas lähteä kävelylenkille ihmisten iloksi.

Ja sitten varmaan olisi loppu halien aika. Kuiskaisin tietty että: Terve tuloa uudestaan.
Ja viimeisenä mutta ei yhtään vähäisempänä!
Jos Awa tulisi oven taakse pyytäisin hänet sisälle. Pyytäisin nimmareita ja juttelisin kaikkea Lodiasioita ja paljon muutakin. Sitten kellosta riippuen halaisin ja pyytäisin käymään uudestaan.
Että semmosia suunnitelmia mulla.. heh!