Monsterboard

Päivä Lordin kanssa.....

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby Stude » Tue Jul 25, 2006 11:58 am

Hmm.. olisin aivan äimänä. Katsoisin suu auki ja kuola valuen kaikkia. Enimmäkseen OXia! ;) Pyytäisin heidät sisälle ja juteltaisiin siinä sitten kaikkea. Pyytäisin kainosti nimmarit ja "muutaman" yhteiskuvan. Tehtäs kaikkee kivaa..! Menisin OXin kanssa omaan huoneeseeni ja.. :lol: Joo.. annetaan tää olla. Siis juteltais ja pelattas vaikka jotain. Katottas leffa ja silleen. Esittelisin perheeni. Mutta tietenkin he lähtisivät pois kun Lordi olisi meillä! :twisted:
You're my heroin.
Stude

Postby Ninska » Tue Jul 25, 2006 12:38 pm

Avaisin oven ja sanoisin polvet tutisten höh.. moi? ööäh... *mutisee*
Sitten varmaan pyytäisin sen sisälle ja koirani haukkuisi kamalasti (pelkää kaikkea isoa) Sitten varmaan kysyisin että mitä hän haluaa tehdä ^^
Kheops, Jesus
Ninska

Postby -Sad_moon- » Tue Jul 25, 2006 3:58 pm

Heh... Mä varmaankin pelästyisin niin että sulkisin oven samantien kiinni
kiljaisten ja avaisin sen uudestaan naama punaisena ja nolona...
Mutta kyllä varmaan tulis tehtyä päivän aikana kaikkea! Ekaksi
esittelisin kotini (erityisesti oman huoneeni... Mikä varmaan kiinnostaakin
monstereita suuresti?), ja totta kai Mörönkin pitäisi tulla minun
koiran kaveriksi mukaan meille! xD
Tarjoaisin varmaankin pulla-kahvit ja juteltais niitä näitä... Ox vois
jäädä vähän pidemmäksikin aikaan ;)
Krhm... Loput ajat varmaankin soitettais kunnol musiikkia ja bailattais
xD Monsterit voivat sitten soittaa/laulaa siinä omia biisejänsä nii mä
voin olla sellainen sivussa tanssija ;D
Vois ne jäädä yöksikin jos tahtovat :D Mutta silloin luultavasti saisivat
petikaveriksi koirani... Ellei se sit pelkäis näitä... Se on sellainen iso
koira, joka pelkää kaikkea xD bailaamisen jälkeen voitais kattoa joitaki
kunnon kauhuleffoja!
- kuvan maksimikorkeus 50 pikseliä -
-Sad_moon-

Postby Antti. » Mon Aug 14, 2006 9:07 pm

Joo ei mulla voi mitenkään olla koskaan ikinä millonkaa niin hyvä tuuri. Olisihan se ihan jännää kyllä kun jonain päivänä Lordin jäsenet tulee oven taakse.
Antti.

Postby Tinzu » Tue Aug 15, 2006 8:12 am

Aika paha kysymys...Aluksi en uskaltaisi katsoa ketään bändin jäsentä silmiin. Keittäisin ehkä kahvit, ja voitaisiin vähän lörpötellä. Muuta en osaa sanoa...
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby pimeyden lapsi » Sat Aug 19, 2006 9:20 pm

no avaisin oven ja soittaisin koulukamulleni että Lordi on mun luona..

Keittäisin pulla kahvit.

pyytäisin nimmaritt ja muutamia yhteis kuvia.

esittelisin huoneeni.

katottais kauhuleffaa.

sais jäädä yöks jos halusi.

Amenin voisin ottaa viereeni.
pimeyden lapsi

Postby Joni Master » Sat Aug 19, 2006 9:36 pm

Lordi ja muut jäsenet kirjoittaisivat mun huoneeseen nimmareita... Ja Awan kanssa käytäisiin kamarin puolella... :wink:
Joni Master

Postby pimeyden lapsi » Sat Aug 19, 2006 9:41 pm

Joni Master wrote:Lordi ja muut jäsenet kirjoittaisivat mun huoneeseen nimmareita... Ja Awan kanssa käytäisiin kamarin puolella... :wink:

mitäköhän mahtais Awan kanssa käydä?? :wink:
pimeyden lapsi

Postby Shotgunkiller » Sun Aug 20, 2006 4:49 pm

Joni Master wrote:Lordi ja muut jäsenet kirjoittaisivat mun huoneeseen nimmareita... Ja Awan kanssa käytäisiin kamarin puolella... :wink:

Tyst ny! Tai no jos sä syöttäisit sille jotain lemmenjuomaa. :lol: (Turha viesti/vitsi)
No matter what I post here it'll still be AWESOME!
Shotgunkiller

Postby Who.The.Fuck.Is.Predator » Sun Aug 20, 2006 6:39 pm

NO, ensin ottaisin "muutaman" yhteiskuvan, pyytäisin nimmareita ja Infero singleä(Jos herralla sattuu semmoista mulle tuottaa)pyytäisin tietenki kans kin-lyhytelokuvaa. Sitte lähtisin heidän kanssa jonnekin kaupungille(ehkäpä johonki tavarataloon, taikka musakauppaan) ja ostaisin "pari" Lordi-kamaa heidän pussiin(kai heillä sen verran rahaa on :wink: ) ja sitte menisin syömään heidän kaa johonki. Kotiin palattuani hommaisin pari kauhu leffaa ärrältä! :twisted: sitten kai tarjoisin "vähäisestä" varastostani pepsiä ja popcornia ja sitten leffa pyöriin! :D
Who.The.Fuck.Is.Predator

Postby Zusma » Sat Aug 26, 2006 7:37 pm

Jaahas.. ekana tietysti alkaisin varmaan kirkumaan tai saisin jonkun hysteerisen kohtauksen. En kuitenkaan pelosta vaan hämmennyksestä ja ilosta. Sitten kun tokenen kutsuisin tottakai sisään. Sen jälkeen teksisin esittely kierroksen meidän talossa. Näyttäisin Lordille kaikki mun Lordi piirrustukset. Sitten vaatisin, että muutkin on saatava paikalle. Tämän jälkeen me voitaisiin mennä joen rantaan ja ottaa jotain pikku evästä mukaan. Siellä me sitten istuttaisiin ja juteltaisiin. Lopuksi nimmarit, kuvat ja halit.

Olis aika ihana päivä.. <3
Zusma

Postby M1kk1s » Sun Oct 29, 2006 9:39 pm

pyytäisin varmaa ainaki sisälle :lol:
"Sleep tight! Don't let those bad bugs bite..."
M1kk1s

Postby Jassu » Sun Oct 29, 2006 9:42 pm

mä en uskaltaas puhuu.. Eheheh.. mut sit kun mä rohkaistuisin niin tarjoisin pullakahvit ja näyttääsin huoneeni etc etc..
Dont let my mother know that her baby's bad
Jassu

Postby K A L M A » Mon Oct 30, 2006 5:38 pm

Mä varmaan ekana pyörtyisin eteiseen ja ku taju palais pyytäisin kaikki vanhat ja uudet jäsenet paikalle. Sitte ne sais piirtää ja kirjottaa mun huoneen tapetteihin kaikkee (Vanhemmat ei kyllä tykkäis mut mitä välii)
Sit mä tarjoisin niille kahvii tai limpparii (Lordi-colaa :D ) Sitte yhteiskuvia jotka laittais niihin väleihin mitä piirrustusten ja kirjotusten väliin jäis ja loput kattoon. Sitte voisin vaikka kokeilla kokata niille jotain tai sitte vaa tilaisin meille syötävää...
When you see me, better flee me
When you hear me, better fear me
I help you from the fryer into the fire

Nananananah - Calling Mr. Killjoy
I'm the death of every party
Nananananah - Calling Mr. Killjoy
And I don't care if you don't like me
K A L M A

Postby M1kk1s » Mon Oct 30, 2006 10:14 pm

M1kk1s wrote:pyytäisin varmaa ainaki sisälle :lol:

nii ja sit näyttäisin mun Lordi-kamat (vaikka ne ovat varmasti heille jo tuttuja :lol: ) ja mun huoneen.. kuunneltas musaa, pyytäisin nimmarit, ottaisin (yhteis)kuvia jne jne jne...
"Sleep tight! Don't let those bad bugs bite..."
M1kk1s

Postby Kezza » Fri Nov 03, 2006 9:43 pm

Heh heh, tää olikin aika paha. :lol:

Noh, luultavasti sanoisin ensin että TERVE! ja kehuisin heidät maasta taivaisiin. Sitten luultavasti observoisin tummat silmänaluset ja väsähtäneen lookin ja käskisin monstereiden lähteä viettämään hyvin ansaittua vapaapäivää. :shock:
[url=http://www.himfinland.net/forum]
Image
[/url]
Kezza

Postby Edya » Tue Nov 21, 2006 11:15 pm

Pyörtyisin heti
Edya

Postby Kida » Thu Nov 30, 2006 10:12 pm

Ekana jos nyt aamul tulis
-Veisin taksiin
-Istuu mun vieressä hankin ison pulpertin (löytyyköhän edes niin isoa) :lol:
-Liikuntasalissa laulaa yksin ja meidän koululaiset tulee siihen soittelee
-Meen syömää jonnekki mukavaan paikkaan otan nimmarin ja on aika sanoa good bye.
tos mun ohjelma.
Scream , Aim , Fire.
Kida

Postby spyro_91 » Sun Dec 10, 2006 12:37 am

Lordi oven takana soittelemassa ovikelloo. Aikas niinku mielenkiintoinen kysymys.
Ensinnäki en uskois silmiäni ja jäisin tuijottaa sitä siihe ovensuuhu leipäläpi auki.
Jos tästä alkujärkytyksestä suoriutuis kunnialla niin sitten tottakai pyytäisin peremmälle. Sitten kun tulis saisin edes jotaki sanottua niin Lordi varmaa hukkuis kysymystulvaan. 15 päivää jouluun... Toivottavasti sit se Mie oon Lordi sitten vähän täyttäisi aukkoja tietoissani, tai sitten se vaan lisää.Sitte minä keittäisin sille 'itse' makaronia ja paistaisin makkaraa. Se on miun lemppariruokaa, toivottavasti herralle kotiruoka käy. Lähin pizzapaikka on 10 kilsan päässä teitä pitkin. Sillä aikaa ku teen sitä murkinaa niin se sais piirtää mulle jotaki, jos kehtais kysyä sitä. Lordi ku tuppaa olemaan miun tämä taiteilijaesikuva...

Ruuan jälkee istuttaisin sen mun autoon (minä ajan tietysti) ja siinä pellolla ajaessa sitten hölötän sille sitte kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ja mikä parasta, siinä autossa on vielä radio ja kasetti soitin :twisted:

Ajelun jälkee veisin sen metikköö pikku kävelylle. Se vois lainata kumpparit kuitenkin, jätkä taittaa vielä nilkkansa niillä kengillä kävellessään meidän metikössä. Siellä sitten varmaa selittäisin siitä karhusta joka meidän nurkilla tallustaa. Ja sitten kun palaittaisin sisälle näyttäisin tyypille kaikki kuvat ja karvapallot mitä oon siitä karhusta saanu.
Kiva päivä olis, liian hyvää ollakseen totta. Varsinkin jos jätkältä se hali tulis. Olen vain ehkä liian ujo sitä pyytääkseni.
spyro_91

Postby Kurosu » Sat Dec 30, 2006 3:16 pm

No mä varmaan ensiksi vahtaisin siinä silmät pyöreänä. Sitten kun oon toipunut "järkytyksestä" pyytäisin sitä peremmälle ja käskisin sen komentaa Kitan, Awan, Amenin ja Oxin paikalle. Sitten mä kyselisin kaikkee maan ja taivaan väliltä! (Mitä saitte joululahjaks? Tykkäättekö makaroonilaatikosta? Onko noi asut painavia? Plaa plaa plaa...!) Porukat tietysti häätäisin samantien vaikka Tuurin kyläkauppaan shoppailemaan... :wink:
Sitten mä keittäisin kaikille kahvit ja teetä, jos joku ei vaikka tykkää kahvista.. Siinä sumppia ryystäessään ja äiteen pullia syödessään mä soittaisin Lordi-hullut serkut ja kaverit mukaan messiin. Sitten voitas kattoa joku kauhuleffa ja mä menisin siihen Kitan ja Mr. Lordin väliin istumaan, ettei ala liikaa pelottaa...^^ Kun niitten sitten illalla pitäis lähteä, mä pyytäisin kaikilta miljoona nimmarin ja ottaisin vaikka miten paljon kuvia..! Digikamerat ja tavalliset kamerat surutta täyteen.
-Amen vei sydämeni! <3
-Niimpä. Kirjaimellisesti..
Kurosu

Postby Kuro Karas » Sat Dec 30, 2006 7:27 pm

Pyörtyisin tietenkin,
mutta ennen sitä tarjoaisin hiukan pepsiä. 8)
Kuro Karas

Postby Nizku » Sat Dec 30, 2006 7:32 pm

Jos Lordi tulisi ovelle, ällistyisin heti paikalla ja sanoisin jotain tämän tyyppistä: "Teiti olla meitin idoli.." xDD
Pyytäisin nimmaria tietty ja saattaisin antaa jotain naposteltavaa. Ehkäpä sitten kyselisin kaikenlaista^^
Nizku

Postby ana2009 » Sat Dec 30, 2006 7:39 pm

Varmaan kävis niin että saisivat nimmaroida kaikki mun oheistuotteet :lol:
It's The Ink That Never Heels
Image
1st You Love It Then You Hate It (You're Such A Saint!)
ana2009

Postby -Supermonstar- » Mon Jan 01, 2007 2:04 pm

Jos Lordi tulis mun oven eteen maskit päällä, mie varmaan eka säikähtäisin. Ei sillä että pelkään niitä mut jos oven eteen tulee hirviö ja ei huomaa niin kyllä säikähtää :D Mut en sitte tiiä mitä tekisin päivän aikana. Herra Lordi todennäkösesti tuntee Rovaniemen ehkä vähän paremmin kö mie (: Nooh, ehkä me mentäs syömään jonnekki ja sitte kiertelemään muutenki kaupunkia..
Last edited by -Supermonstar- on Fri Jun 08, 2007 12:31 pm, edited 1 time in total.
Tämäkään(^) vastaukseni ei taatusti liittynyt aiheeseen..

"Nykyisin tulee itku, jos Kitan kanssa ei pääse samaan hotellihuoneeseen kiertueella" Amen
-Supermonstar-

Postby suvi » Sun Jan 07, 2007 6:08 pm

Siis. Mulla riippuu ihan täysin siitä kuka tulee muttamutta..

Jos itse Mr.Lordi tulisi mun ovelle maskeissa olisin ekaks tietty hämilläni (kukapas nyt ei olis :wink: ) mutta alku hämmennyksen jälkeen pyytäisin varmasti sisälle ja pyytäisin nimmaria mun vajaampaan Lordi vihkoon. Sitten varmaan pyytäisin että mentäisiin käymään mun yhen kaverin oven takana vähän moikkaamassa toistakin fania. Sitten varmasti kyselisin vaikka mitä. Esim: Mikä on ollut kivoin maa keikkaila yms..
Sitten ehkä vielä halaisin ja kiittäisin kivasta päivästä. (Ja tietty sanoisin vielä terve tuloa uudestaankin!)

Jos Kita tulisi mun oventaakse mä kuolisin onnesta siihen paikkaan! 8) Ekana halaisin Kitaa kyllä niin ettei ketään koskaan ja pyytäisin Kitan sisälle. Sitten tarjoaisin Kitalle mun äitin leipomaa pullaa. :roll: Sitten esittelisin mun esitelmää (jota teen kouluun) ja kysyisin onko mitään lisättäviä juttuja.Sen jälkeen pyytäisin nimmarit kaikkeen mahdolliseen mihin voi kirjottaa. Sitten voitas mennä mun koiran kanssa yhessä lenkille. :D Sen jälkeen kyselisin rumpujen soitosta ja kysyisin vinkkejä tulevalle rumpalille. Sitten mentäisiin samalle kaverille käymään kun Mr.Lordinkin kanssa, mutta Kitan kannsa syntyisi sielläkin pyörtymisiä.. Kitasta tykkäillään sielläkin! :wink: Sitten me voitas käyä Kitan kanssa mun mummon luona. :twisted: Sitten mentäisiin takasin meille, vielä vähän juteltaisiin, kiittäisin käynnistä ja halaisin vielä kamalasti. Ja antaisin kutsukortin mun synttäreille! Pyytäisin että Kita tulee toistekkin, ja sanoisin että oli tosi kiva päivä! Ja sitten tietty ovi on jämähtänyt kiinni eikä siitä pääse ulos.. 8)

Jos Ox tulisi käymään olisin melkeen samassa jamassa kun Kitan kanssa. :D Eli hengen lähtö lähellä onnesta! Mutta jälleen kerran pyytäisin sisään ja esittelisin mun äidin Oxille. Mun äiti varmasti hukuttais Oxin halauksiin, kehuihin ja omaleipomiin pulliin. (mikäli yhtään äitiäni tunnen.) Sitten varmaan hengailtaisiin kolmisteen. Mentäs kadulla kolmisteen Ox tietty meidä keskellä. Äiti varmasti haluis käydä Oxin kanssa meidän mummolla koska on niin kurkkua myöten täynnä mun mummon Lordi mäkätystä. (Samasta syystä menisin Kitan kanssa mummolleni) ja kun sieltä ollaan tultu mentäisiin takasin meille ja Ox sais kirjottaa meille nimmareita. Äiti pitäs varmaan vielä jonkun sortin "haastattelun". Me annettaisiin Oxille henkilökohtainen kuutsu meille uudestaan ja sitten olisi kai jo jäähyväisten aika. :cry:

Jos taas Amen saapuisi visiitille saattaisin aluksi säikähtää, mutta hyppäisin sen jälkeen Aatun kaulaan ja sanoisin jotain sekaista sössötystä. Sitten sisälle ovesta ja nimmarit Lordi vihkooni. Sen jälkeen istuttaisiin keittiön pöydän äärellä ja juteltaisiin kaikkea. Mä varmaan kehuisin Eiskan soitto tyyliä ja kyselisin kaikenlaista Lordista ja muusta. Sitten voitas lähteä kävelylenkille ihmisten iloksi. 8) Ja sitten varmaan olisi loppu halien aika. Kuiskaisin tietty että: Terve tuloa uudestaan.

Ja viimeisenä mutta ei yhtään vähäisempänä! :wink:
Jos Awa tulisi oven taakse pyytäisin hänet sisälle. Pyytäisin nimmareita ja juttelisin kaikkea Lodiasioita ja paljon muutakin. Sitten kellosta riippuen halaisin ja pyytäisin käymään uudestaan.

Että semmosia suunnitelmia mulla.. heh! :wink: :lol:
suvi

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu