Heavy Rock wrote:Mie oon Lordi-kirja
Kuolo wrote:Heavy Rock wrote:Mie oon Lordi-kirja
harmittaa vietävästi kun tänään vietiin mie oon lordi takasin kirjastoonei voitu lainata uudelleen ku oli jonotuslista
mutta kaipa sen jostain voisi ostaa
Joni Master wrote:Kuolo wrote:Heavy Rock wrote:Mie oon Lordi-kirja
harmittaa vietävästi kun tänään vietiin mie oon lordi takasin kirjastoonei voitu lainata uudelleen ku oli jonotuslista
mutta kaipa sen jostain voisi ostaa
Käytettynä saa halvalla:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s ... di&order=B
Joni Master wrote: "To Joni, Thanks for your support!" paperi nimmarilla Amenilta
Kitawa wrote:Joni Master wrote: "To Joni, Thanks for your support!" paperi nimmarilla Amenilta
Awww, vähänkö kiva.
Kitawa wrote:Mites on Joni Master, huomasin allekirjoituksessasi:
"MINUN LORDI KOKOELMANI (YMPYRÄ ON SULKEUTUNUT. KAIKISSA ALBUMEISSA (5X) KAIKKIEN JÄSENTEN NIMMARIT)"
Tarkoittaako tämä, että sait myös Magnumin nimmarit?Vai nykyisiä jäseniäkö tarkoitat? (miten se uusi rumpali mahtaa nimmaroida nimettömänä?)
Joni Master wrote:Kitawa wrote:Mites on Joni Master, huomasin allekirjoituksessasi:
"MINUN LORDI KOKOELMANI (YMPYRÄ ON SULKEUTUNUT. KAIKISSA ALBUMEISSA (5X) KAIKKIEN JÄSENTEN NIMMARIT)"
Tarkoittaako tämä, että sait myös Magnumin nimmarit?Vai nykyisiä jäseniäkö tarkoitat? (miten se uusi rumpali mahtaa nimmaroida nimettömänä?)
Tarkoitan että kaikki alkuperäiset jäsenet: Lordi, Kita, Kalma, Amen, Enary ja uudemmissa levyissä OX ja Awa. (Awa toki puuttuu vielä Deadache ja Babezistä ja Enary Monsterican Dreamista.) Kuten tästä kuvasta näet:
http://i28.photobucket.com/albums/c206/ ... M_0529.jpg
Kitawa wrote:Joni Master wrote:Kitawa wrote:Mites on Joni Master, huomasin allekirjoituksessasi:
Tarkoitan että kaikki alkuperäiset jäsenet: Lordi, Kita, Kalma, Amen, Enary ja uudemmissa levyissä OX ja Awa. (Awa toki puuttuu vielä Deadache ja Babezistä ja Enary Monsterican Dreamista.) Kuten tästä kuvasta näet:
http://i28.photobucket.com/albums/c206/ ... M_0529.jpg
Juu juu eli siis ne, jotka levyllä soittavat. Oulraitten.
Police Line Do Not Cross wrote:Mullakin on nyt eräs ympyrä sulkeutunut kun sain hommattua itelleni kaikki Lordi- singletElectricalille kiitokset It Snows In Hellin myynnistä
Joni Master wrote:Police Line Do Not Cross wrote:Mullakin on nyt eräs ympyrä sulkeutunut kun sain hommattua itelleni kaikki Lordi- singletElectricalille kiitokset It Snows In Hellin myynnistä
Mahtavaa! Itsekin muistan sen tunteen.
Police Line Do Not Cross wrote:Joni Master wrote:Police Line Do Not Cross wrote:Mullakin on nyt eräs ympyrä sulkeutunut kun sain hommattua itelleni kaikki Lordi- singletElectricalille kiitokset It Snows In Hellin myynnistä
Mahtavaa! Itsekin muistan sen tunteen.
Joo, onhan se hienoo, mutta on kyl kans vähän tyhjä olo. Tyyliin "mitä seuraavaksi kerään?" Mutta voishan sitä keskittyy vaikka promoihin tms.
Dr. Sin wrote:Joni Master wrote:-- mutta ihan itse valitsen mille tasolle viet keräilyn --
Aiot säädellä PLDNC:n keräilyä? :O
Joni Master wrote:Dr. Sin wrote:Joni Master wrote:-- mutta ihan itse valitsen mille tasolle viet keräilyn --
Aiot säädellä PLDNC:n keräilyä? :O
Häh?Eikun yritin vain neuvoa / auttaa.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests