Joni Master wrote:- Fani juliste, 2002 (Magnumin nimmarilla)
Police Line Do Not Cross wrote:Joni Master wrote:- Fani juliste, 2002 (Magnumin nimmarilla)
Siis EIKÄ!!!!!!!! Onnee, nyt vihdoinkin sait Magnumin nimmarin. Vaikkakin jollekkin toiselle omistettuna![]()
PS. Tai sit se on feikki, ei olis eka kerta![]()
Joni Master wrote:Police Line Do Not Cross wrote:Joni Master wrote:- Fani juliste, 2002 (Magnumin nimmarilla)
Siis EIKÄ!!!!!!!! Onnee, nyt vihdoinkin sait Magnumin nimmarin. Vaikkakin jollekkin toiselle omistettuna![]()
PS. Tai sit se on feikki, ei olis eka kerta![]()
Joo kyllä mä yleensä löydän kaiken mitä etsin.
Nikkeli94 wrote:Kuis oot nuin varma? Minun silmiini näyttää aika samalta ku kaikki muutkin Magnumin nimmarit joita oon nähnyt. Ellei oo mitään suurempia syitä eipäillä ton aitoutta niin oot vaan lämpimiksesi huudellu.
Police Line Do Not Cross wrote:Nikkeli94 wrote:Kuis oot nuin varma? Minun silmiini näyttää aika samalta ku kaikki muutkin Magnumin nimmarit joita oon nähnyt. Ellei oo mitään suurempia syitä eipäillä ton aitoutta niin oot vaan lämpimiksesi huudellu.
Magnum ihan itse kertoi ettei ole ikinä Fani-lehden julkkia signannut ja käsialakaan ei näytä ko herran käsialalta. Ja nimmarikin näyttää ihan täsmälleen samalta kun netissä esim Wikipediassa oleva Magnum nimmari, eli siitä on otettu mallia. Ja vielä vuosilukukin puuttuu, jonka Magnum kirjoittaa melkein aina jos tilaa riittää.
Että näin, en lämpimikseni huutele.
EDIT: Toivon todella ettet ole Joni tosta paljoa pulittanut, jos olet sen siis joltakulta ostanut.. Se, että oletko sen itse piirtänyt onkin sitten eri juttu
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests