Sartsu wrote:Otus wrote:Nemision wrote:Siis homoja! Onko naurettavampaa kuultu?![]()
Ei kyllä ole.![]()
Millon he olisivat tulleet homoiksi? En nyt ihan ymmärrä...
Haaah, hah..Amen ja Mr.Lordi ei ainakaan ole homoja todistettavasti..Noh joo! Bisset asia erikseen..Mutta tuskinpa niitäkään.
Nyt olen vihdoin ja viimein saanut tutustua pariin kolmeen oikein hyvään tyyppiin, Lordi-faniin ja iloinen siitä. Mulla kun ollut enimmäkseen tuo ikä-rasite ja myös se, ettei ole ymmärrystä Hc-fanitukselle tällä iällä enää.
Eihän ole mitenkään normaalia, että lähestulkoot nelikymppinen fanittaa hulluna jotain bändiä..Ja vieläpä Lordia voi kamala kamala..Toivottavasti Lordia ymmärtämättömät kamut voivat jotenkin elää asian kanssa yöuniaan menettämättä. Heidän ongelmansa ei mun.
Mistä kummasta tuo käsitys pikkulasten bändistä lie tullutkaan, kun eivät edes kuuntele Lordia..Täh?
Lordeillaan me vaan täällä kaikki kaikessa rauhassa ja sulassa sovussa. On se niin ihanaa, kun on tää foorumi. Perjantaina lähen baariin yhen fani-kamun kanssa..Nastaa, saa hehkutella "samaa kieltä" puhuvan ystävän kanssa!
LORDI = Suomen paras bändi!
Ei sitten nähtykkään tavalla, oli siinä kaikenlaista hösellystä..

Mutta tohon ikäasiaan, mun äiti on almost 50 ja tykkää Lordista. Käy nykyään kaikilla keikoilla minne pääsee, ja on melkeen kaikkien omaikäisteni kavereideni kaveri. Ettei se ikä ole mikään este, kuhan saman henkisiä ollaan. Eikös?