Monsterboard

Ongelmia fanituksen kanssa

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby suvi » Wed Nov 12, 2008 9:56 am

Sartsu wrote:
Otus wrote:
Nemision wrote:Siis homoja! Onko naurettavampaa kuultu? :shock: :D

Ei kyllä ole. :lol:
Millon he olisivat tulleet homoiksi? En nyt ihan ymmärrä... :D

Haaah, hah..Amen ja Mr.Lordi ei ainakaan ole homoja todistettavasti..Noh joo! Bisset asia erikseen..Mutta tuskinpa niitäkään.

Nyt olen vihdoin ja viimein saanut tutustua pariin kolmeen oikein hyvään tyyppiin, Lordi-faniin ja iloinen siitä. Mulla kun ollut enimmäkseen tuo ikä-rasite ja myös se, ettei ole ymmärrystä Hc-fanitukselle tällä iällä enää.
Eihän ole mitenkään normaalia, että lähestulkoot nelikymppinen fanittaa hulluna jotain bändiä..Ja vieläpä Lordia voi kamala kamala..Toivottavasti Lordia ymmärtämättömät kamut voivat jotenkin elää asian kanssa yöuniaan menettämättä. Heidän ongelmansa ei mun.
Mistä kummasta tuo käsitys pikkulasten bändistä lie tullutkaan, kun eivät edes kuuntele Lordia..Täh?

Lordeillaan me vaan täällä kaikki kaikessa rauhassa ja sulassa sovussa. On se niin ihanaa, kun on tää foorumi. Perjantaina lähen baariin yhen fani-kamun kanssa..Nastaa, saa hehkutella "samaa kieltä" puhuvan ystävän kanssa!

LORDI = Suomen paras bändi!

Ei sitten nähtykkään tavalla, oli siinä kaikenlaista hösellystä.. :evil:

Mutta tohon ikäasiaan, mun äiti on almost 50 ja tykkää Lordista. Käy nykyään kaikilla keikoilla minne pääsee, ja on melkeen kaikkien omaikäisteni kavereideni kaveri. Ettei se ikä ole mikään este, kuhan saman henkisiä ollaan. Eikös?
Hwo knows if we gonna meet in heaven tonight? <3
http://www.5wwwww5.com/monsterparadise
Suosittelen kans et käytte kattoo ton foorumin!!
suvi

Postby Tinzu » Wed Nov 12, 2008 11:10 pm

Ikä EI missään nimessä ole este, se on mielestäni hienoa että Lordilla on eri ikäisiä faneja.
Olen nimittäin itse huomannut ja kokenut, että jos fanitetaan jotain tiettyä ja samaa asiaa (oli se sitten Lordi tai Nightwish) niin mikään ei tunnu olevan este. Ollaan ns. samassa veneessä. :wink:

Nykyisin omaan fanitukseeni ei ole kukaan erityisemmin kiinnittänyt huomiota. Ennen sai kuulla jos jonkinlaista kommenttia, jos kulki Lordi-paita päällä yms, mutta ei nykyään.
Lähinnä jotkut pikkulapset saattavat ohimennessään huutaa "Katso äiti, tuolla oli Lordi-paita päällä tms."

Jokaisella on omat fanituksen kohteensa ja mikäli se ei jotakuta miellytä, niin mölyt voi pitää mahassaan. :wink:
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby Black_evil » Thu Nov 13, 2008 11:19 pm

LilaTiikeri wrote:Amen ja Kita homoja... Nyt tuli rajut naurut! :lol:

off:

eihän me sitä voida tietää, jospa ne ei vaan oo kertonu vielä kellekkään? :lol:
Ego sum rex romanum et supra grammaticam!
Black_evil

Postby LilaTiikeri » Fri Nov 14, 2008 7:41 am

Black_evil wrote:
LilaTiikeri wrote:Amen ja Kita homoja... Nyt tuli rajut naurut! :lol:

off:

eihän me sitä voida tietää, jospa ne ei vaan oo kertonu vielä kellekkään? :lol:

OffaanOffaanOffaan:
Ei voidakaan, mutta jotenkaan en usko.
Jos ovat niin sitten se on... ihan Saatanan söpöä! :twisted:
*yskii ja vilkuilee fanfiction -kirjoituksiaan* Asiaa on kyllä ajateltu kauan ennen tätä... Moneltakin kannalta. :lol:
OffiOnLoppunut,HuokaiseHelpotuksesta.

Ja tähän fanin ikä kysymykseen voisin kertoa oman kantani, eli ei se ikä fania katso. Niin se minun mielestäni on ja tulee aina olemaan.
"Ouch! My Skin! Ox... My face... How it looks? I can't marry! My face is broken!"
"Amen, err... Don't worry! You look like an anatomical model! Scary, but cool face! Everyone will get to love you! Trust me!"
LilaTiikeri

Postby LivHanna » Tue Nov 18, 2008 11:05 am

Ei katso ikää ei.. ^^
Kyllähän tota huuteluu välillä (tosin hyvin harvoin, mut anyways..) tulee mut kyl ne siit aina on vaiennu ku huutaa takasi ja kovempaa.. :twisted: Voi paska, tunti jatkuu! Gotta go..
"You're loud and loaded
You're rock and roll"
LivHanna

Postby Evil-Love » Wed Mar 25, 2009 7:28 pm

En tiiä minne tää pitäis laittaa,mut otsikkona oli et ongelmia fanituksen kanssa...

Eli siis tämä on ongelmani: (olen siis ihan uusi fani)
-On jotenkin vaikea sulattaa tota et yhtyeen jäsenistä ei saa varmaan tyyliin koskaan nähä et minkä näkösii ne on....ja muutenki tälleen..sen tiedän että Lordi on itse halunnut piettää erossa julkisuuden ja yksityisen itsensä...mutta onko Lordi sanonnut vielä jtn. muuta mitä fanien pitäisi kunnioittaa yms...sanokaa vaan kaikki mitä tiiätte,auttais tosi paljon..

-Kiitos.
22.3.2009<3
Lordi is my bich!!!<3
And I`m the Lordi`s Pet!<3
Evil-Love

Postby Joni Master » Sun Apr 12, 2009 3:34 pm

Mulla oli enemmän peruskoulussa aina kommentteja "Lordi on pask*." Mutta nykyään ei oikein tule mitään kommenttia fanituksesta kaupungilla kävellessä.
Joni Master

Postby FFD » Wed Jun 10, 2009 10:12 pm

Ala-asteellaha se oli iha hiton iso ongelma et kuunteli jotain erilaista musaa ku mihi massat oli tottunu. En yhessä vaiheessa ees kehannu kuunnella koko bändiä, varsinkaa koulussa, ku siitä tuli nii paljo sanomista. Nyt mä oon iha hullun tyytyväine etten oo mukana massassa ja et mun koululaukussa oleva puhdas ja ihana ja uus ja mitähävielä Lordi-merkki herättää ihmisten huomion. Se on nii siistiä... Mut silti jotkut tekee vieläki siitä kauheen ongelman et kuuntelen jotai sellasta musaa mitä ne inhoo. Mut siinäpähä valittaa. Kulunu juttu mut: EVVK. :'DD

Joo ja sillä ei oo mitää helluva väliä et millasta musaa kuuntelee ja minkä ikäsenä. Mun mielestä ihmisellä on oikeus olla iha sellane ku se haluu ite olla eikä siinä oo muilla paljoo sananvaltaa. Ei ainakaa mun kohalla. Arvostan muutenki ihmisiä just sellasena ku ne on. Miks kaikki ei voi aatella tällä tavalla. Sitä mä en tajua. Ja mulla ei enää oo esim. perhe sellane joka ei tykkäis siitä et fanitan Lordia. Äiti usko vielä vuos sitte et se on iha ohimenevä ilmiö, mut v***u ei tod. oo!! Vähä mä hyökkään heti seuraavalle Lordin keikalle ku vaa ite pääsen... Ei muuta ku oottaa riparia. Ja 15-vuotis synttärilahjaa.. Skootteri ois iha kätsy, varsinki ku pitäis Lordin keikoille päästä. Oli ne sitte vaikka Torniossa tai Espoossa. Kyllä täältä Jyväskylästä nyt muutamassa tunnissa sinne ajaa... :twisted:
Image
FFD

Postby -Delilah- » Tue Sep 08, 2009 7:30 pm

Kyllähän niitä löytyy, mm. sukulaisten ja joittenki tyyppien kanssa koulussa. Ne ei vaan jotenki pysty sulattamaan et mä oon Lordi-fani, esimerkkinä ainakin ku käytiin kesän alussa mummilla ja mulla oli Deadache-paita päällä niin mummi katto heti siinä että "Tommonenko susta on sitten tullu?" ja yks serkku ku oltiin niillä: "Tykkääks sä vieläkin Lordista?!" Ja sitten on näitä entisiä luokkalaisia jotka tulee välillä välkillä et "Kuunteletteks te muka vieläkin Lordia?" ym. Idiootteja. :?
"Kuka helvetti tuo kanan festareille?"
-Delilah-

Postby Rageme » Mon Oct 19, 2009 5:47 pm

noo...ei mulla muutako ett koulussa nauretaan. mutta plääh, ketä kiinnostaa!!?? :roll:
Rageme

Postby MikroBeast » Tue Oct 20, 2009 10:20 am

Joo kävelin yläasteella ( oon 7-luokalla) Lordi paita päällä ja kyllä kaikki katsoi sillai murhaavasti.
To Kill A Monster
You Must Become One..
MikroBeast

Postby Riemu » Tue Oct 20, 2009 12:45 pm

Ennen oli. Porukat haukkuivat minua Lordin takia ja Lordi fanisivuillani spämmättiin ja lähetettiin loukkaavia viestejä. Nyt tilanne on kuitenkin rauhoittunut ja ruvettuani opiskelemaan, luokalleni sattui yksi boardin jäsen ja muukin porukka kuuntelee Lordia silloin tällöin. :wink:
Riemu

Postby Hunger » Sun Jan 03, 2010 10:25 pm

Ainut ongelma on se, että aaaahhhh ihana äiskäni ei luota noihin nettiosteluihin ainoastaan sen takia, että tuli pikkuhäikkää isoveljen Xboxin tilaamisen kanssa. Siitä lähtien ollaan oltu sormiojossa että eipä poika tilatakkaan mitään, kun ei koskaan muka tule perille ja jos toluu nii rikkinäisenä
Let me be the one to shock you
Hunger

Postby Jinna » Fri Jan 08, 2010 4:50 pm

Mulla ei oikeestaan oo ongelmia esim. koulussa, kun ei juuri kukaan kavereita lukuunottamatta tiiä että Lordista tykkään. Ku oltiin lähös mun kaverin kans Baronalle ja tuli ilmi että siellä on Lordi, ni kyllähän siinä sitten kuuli taas sitä kuinka pellejä Lordilaiset on yms.. :roll: Pari luokkalaista sai tietää samalla että tykkään Lordista, mutta eipä noi mitään sanoneet.

Nyt äikän tunneilla pitää tehä mielipidekirjotus tai arvostelu, jotka sit menee myös koulun verkkolehteen. Teen arvostelun Deadachesta ja varmaan kuulen siitäkin sit jälkikäteen. Ei voi mitään. En jaksa alkaa väkisin tekee jostain muusta, jos kerran on jotain josta oikeesti tykkään ja osaan myös kirjottaa niistä biiseistä jotai muutaki ku vaan "hyvä".

Kylällä saa joiltain vähän pitkiä katseita ku Lordi paita sattuu olemaan päällä, mutta kattokoot mun puolesta jos on kerran jotain niin ihmeellistä. :D
There's no escape because the haunt is on
Jinna

Postby Tommi Kajaanista » Sun Jan 10, 2010 9:56 am

Pidätte vaan päänne ettekä välitä muitten puheista. Itsellä oli kasarina Kissin kanssa ihan sama homma kun kiss ei ollut muodissa ja pinnalla olivat mitkä lie soundgardenit ja nirvanat joista en edelleenkään pidä. Nykyään tuleevat entiset vanhat tutut oikein asioikseen kyselemään että sinä se taisit pitää kiss orkesterista ihan oikeesti. sillä tiellä ollaan edelleen. jo 25 vuotta. En ole koskaan välittänyt muiden kommenteista. pääasia että ite tiedän mikä musiikki on minulle hyvästä. kyllä olen saanut elää hyvää elämää kissin kanssa. se on osa elämää minulle. ilman en voisi olla.
Tommi Kajaanista

Postby Hunger » Sun May 02, 2010 2:46 pm

Tuskin mikään varsinainen ongelma, mutta: kaverit tuskin suhtautuu muhun vakavasti jos tulee ilmi että kuuntelen Lordia
Let me be the one to shock you
Hunger

Postby Velociraptor94 » Tue May 18, 2010 11:42 am

No mull se on kyll ongelma, kun mua kerta siitä kiusataan, kun kuljen fanipaita päällä. Kyllä siitä mua dissataa...mut ei se mua haittaa. Ne on kato raukkoi ku kiusaa musan takii :lol:
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa.
Mikään ei tehoa,
mä vaan ajattelen sinua ja minua
Mikä meni pieleen?
Sun kaunis kuvasi jää syvälle mun mieleen
Mangekyō Sharingan
Velociraptor94

Postby Hardluck Woman » Sun May 30, 2010 2:30 pm

Mr:Killjoy wrote:Ennen oli. Porukat haukkuivat minua Lordin takia ja Lordi fanisivuillani spämmättiin ja lähetettiin loukkaavia viestejä. Nyt tilanne on kuitenkin rauhoittunut ja ruvettuani opiskelemaan, luokalleni sattui yksi boardin jäsen ja muukin porukka kuuntelee Lordia silloin tällöin. :wink:

Heh, tästä olen kiitollinen. :) Vihdoin satuin tapaamaan edes jonkun, joka ihan aidosti ja oikeasti Lordista tykkää. :)

Kyllähän tuota naljailua saa välillä kuunnella. Vituttaa, koska ne henkilöt eivät tiedä mistään mitään. Eräskin on olevinaan tosi kovis räppäri, mutta satun tietämään, että tuolla henkilöllä on heikko itsetunto.

Itse olen ylpeä omasta musiikkimaustani, ja haluankin tuoda sitä esille kangasmerkein ja vaikka millä muulla tavalla. Jos Lordilta joskus ilmestyisi selkälippuja, niin en hetkeäkään epäröisi laittaa sitä jonkun takin selkään. Siihen viereen voisi toki ommella keskarin merkin ihan vain varoitukseksi, että täle tyypille ei kannata huudella. :D
I don't care if you don't like me.
Hardluck Woman

Postby Riemu » Mon Jun 14, 2010 6:29 pm

Itse toivon aivan valtavasti, että markkinoille tulisi isoja "This is Heavy Metal"-selkälippuja Lordin logolla varustettuna. Sen verran ärsyttäväksi on koitunut tämä Lordi-fanien dissaaminen, että olisi hauska päästä porukkaa provosoimaan :lol:
Riemu

Postby monsterknight » Mon Jun 14, 2010 6:39 pm

paljon ongelmia on
monsterknight

Postby Ananas1997 » Mon Jun 14, 2010 6:47 pm

monsterknight wrote:paljon ongelmia on

?
Ananas1997

Postby Staalo » Wed Jul 07, 2010 1:16 am

Jos jotain hyvää keski-ikäisyydestä hakee, niin se voisi olla itsenäisyys tehdä ja tykätä ihan mitä itse tykkää. Rumana(?), kaljupäisenä ja Suomen suurimman Iron Maiden tatuoinnin kantavana pitkän linjan heavy metal kannattajana voin sanoa missä vain tykkääväni Lordin musasta eikä ininää tule vastaan. Mulle se on ehkä helppoa, mutta te nuoremmat fanit olette rohkeita, jos pysytte omassa linjassanne riippumatta muiden mielipiteistä! Pitäkää lippu korkealla ja volyyminupit kaakossa!
Heavy Metal - Lada Metal
Staalo

Postby Rageme » Tue Jul 20, 2010 9:46 pm

olin niin happyhappyhappy kun kouluuni ilmestyi, kylläkin vuoden nuorempi poika, joka piti lordipaitaa yllään ^^ sitten aloin uskaltaa itsekin taas pitää lordipaitaa....mutta sitten se poika vaan katosi, muutti kai...ja olin taas surullinen. olisin kyllä halunnut mennä juttelemaan mutta ei riittäny pokka :cry:
Rageme

Postby 666monsterman666 » Mon Jul 26, 2010 10:12 pm

mul on sellanen set mä en uskalla ees mun sisterille sanoo et lordi on makee bändi :evil: ite kuuntelen lordia päivitäin suosikki kappaleeni on Would You Love a Monsterman suosikki jäsen on amen mut kukaan ei ymmärrä mua ku kysytään lempi esittäjä sanon amen nii heti haukutaa homoks. musta vaa lordi on nii paras ja ne jäsenet nii makeeit kaikineen arpineen
666monsterman666

Postby DeMartini » Fri Nov 05, 2010 3:31 pm

Joo eihän sitä kyllä kovin suureen ääneen kehtaa sanoa Lordia kuuntelevansa, kun heti pidetään jonain idioottina joka fanittaa jotain lapsellisia hirviöitä. :?
DeMartini

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu