Monsterboard

Ongelmia fanituksen kanssa

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Re: Ongelmia fanituksen kanssa

Postby Heavy Rock » Tue Mar 19, 2013 9:14 pm

Minäkin olen varmaan ainut Lordi-fani meidän koulussa. Joskus oli ennen kesäloman alkua semmone disco mun luokassa minne sai laittaa ite yhen biisin. No, minähän laitoin Lordia. Sitten yks tyttö tulee sanoo että Lordin biisit on ihan homoja. Mä sanoin sitte sille että mitä sää ny siinä jankutat? Sitte lähti suurin osa luokasta pois korvistaan kiinni pitäen. Vaan pari kaverii jotka ny vähän kuuntelee Lordii jäi sinne luokkaan. Mää en ymmärrä miten jotkut ei kestä kuunnella Lordii yhtään. Ne niinku luulee varmaan kuolevansa jos kuunteelee vähänki Lordia. Ei se nyt mua haittaa vaikkei ne kuunteliskaa Lordia mutta kun niitte pitää tulla mulle valittaa siitä kun mä kuuntelen sitä. Ne sano että Lordi on "maailman paskinta musaa".
In the air a frightful thing, part animal, part machine!
Heavy Rock

Postby pakastekalapuikko » Tue Mar 19, 2013 10:05 pm

Heavy Rock wrote:Ne sano että Lordi on "maailman paskinta musaa".

Kuulen itekki tota usein :/ Ainoo tuttu kenen en kuule haukkuvan Lordia maanrakoon on mun tyttöystävä, vaikkei sekään kyl koko yhtyeestä tykkää... Monil vaa tuntuu olevan ongelmii maskien ja viisuvoiton kanssa :/
pakastekalapuikko

Postby dark_havens » Tue Mar 19, 2013 10:47 pm

pakastekalapuikko wrote:
Heavy Rock wrote:Ne sano että Lordi on "maailman paskinta musaa".

Kuulen itekki tota usein :/ Ainoo tuttu kenen en kuule haukkuvan Lordia maanrakoon on mun tyttöystävä, vaikkei sekään kyl koko yhtyeestä tykkää... Monil vaa tuntuu olevan ongelmii maskien ja viisuvoiton kanssa :/

Jep, varsinkin tuosta maskijutusta saa kyllä tosi usein kuulla, yleensä "lapsellinen/naurettava"-sanoihin liitettynä niin kuin täällä onkin monet sanoneet :roll: Tähän kategoriaan siis luokittelen myöskin vanhemmat, jotka ei ny kuitenkaa Lordia vihaa (ovat suostuneet lähtemään keikoillekin) mutta just maskien takia eivät voi sanoo tykkäävänsäkään...
Image
A mummified soul
dark_havens

Postby _orc_ » Sat Mar 23, 2013 1:55 pm

dark_havens wrote:Jep, varsinkin tuosta maskijutusta saa kyllä tosi usein kuulla, yleensä "lapsellinen/naurettava"-sanoihin liitettynä niin kuin täällä onkin monet sanoneet :roll: Tähän kategoriaan siis luokittelen myöskin vanhemmat, jotka ei ny kuitenkaa Lordia vihaa (ovat suostuneet lähtemään keikoillekin) mutta just maskien takia eivät voi sanoo tykkäävänsäkään...

Nykyajan penskoilla tuntuu olevan se ongelma, että on pakko aikuistua niin pirun nopeesti. Halutaan kaikki kiva ja siisti, mut ei tiedetä sitä että aikuisena olo on aika hanurista. Pitäs osata ottaa myös se vastuu asioista. Lapsena ei tarvi. Mie ainakin oon sitä mieltä, että 15 vee saa olla ihan rauhassa vielä lapsi jos haluaa. Ja minusta se on lapsellisempaa kiusata ihmisiä musamaun vuoksi. Kyllä 15 vee saa olla niin rauhassa lapsi vielä kun haluaa. Itsehän olen käynyt mm. Sauruxien keikalla ja diggaillu ihan kympillä. Ja olin sillon sen 22-23. Ja ei, minulla ei ole lapsia.

Aikuisuus ja lapsellisuus on henkistä. Ite oon tavannu montakin 13-17 kesästä tapausta jotka on henkisesti paljon kypsempiä kun moni ikätoveri. Ja ehkä tärkein juttu ikinä, musamaku ei tee lapselliseksi/aikuiseksi.
''All right! Mitä sitä tyhjää märehtimään, potkitaan ovet sisään ja puistetaan lettiä!'' Mr.Lordi
_orc_

Postby Para-Noir » Sun Mar 24, 2013 1:13 am

Ei silloin, kun minä olin nuori, haukuttu bändejä homoiksi vaan sen takia, ettei pidetty heidän musiikistaan. Jos ei tykätty jostain, sanottiin, että tuo ja tuo bändi soittaa surkeaa musiikkia. Taitaa tuo homottelu olla tämän vuosituhannen ns. trendi. Surullista, että suurin osa näistä tulevaisuuden aikuisista saa kuunnella tuollaista soopaa ikätovereiltaan, jotka eivät välttämättä ole edes kuulleet esim. sellaisesta henkilöstä kuin Freddy Mercury.

Kuten _orc_ tuossa ylempänä totesi, on aikuistuminen vuosi vuodelta tullut yhä nuorempien skidien "ongelmaksi". Ongelmahan se on, jos niukasti yli 12-vuotias pikkupoika asettaa itsensä aikuisen asemaan ja rupeaa tuomitsemaan asioita siltä kantilta. Lapsilla on kuitenkin etuoikeutena nimenomaan ennakkoluulottomuus ja myös viattomuus. Tai ainakin näin pitäisi olla. Kun kaupungilla kuljeskelee, niin valitettavan moni yllämainitun ikäinen rääpäle roikkuu jonkun kioskin edessä rööki suussa ja huutelee vittua sekä leikkii kovista. Minusta hakattiin tuollaiset taipumukset pois ja siitä olen kiitollinen vanhemmilleni.
I think I'm paranoid.

KLIK!
Para-Noir

Postby Kitawa » Tue Mar 26, 2013 10:58 pm

Itse asiassa mielestäni voitaisiin melkeinpä puhua aikuisuudesta ja "aikuisuudesta". Nykyajan skidien ongelma ei ole aikuistuminen nuorena, vaan se, että kuvitellaan aikuisuuden tarkoittavan typerää käytöstä, kovistelua, viinanjuontia, kiroilua, seksin harrastamista ja luovien ja positiivisten juttujen karttamista. Todellinen aikuisuus on kaukana tuollaisesta teinipelleilystä. Aikuinen eli toisin sanoen kypsä ihminen käyttäytyy fiksusti, kantaa vastuun tekosistaan, hänen ei tarvitse esittää mitään ja hän voi olla juuri sitä mitä on ja antaa toisten olla sitä mitä ovat. Itse tykkään "lapsellisista" asioista kuten piirrossarjoista ja opiskelen itse asiassa piirrosanimaatiota. Mutta arvatkaapa mitä! Ne ovatkin aikuisten tekemiä, nuo piirrosleffat! Lapsi ei sitä taitoa osaa, joten voidaanko piirrosanimaatiota sitten sanoa lapselliseksi asiaksi? Sama pätee Lordiin. Kyllä lapsellisuus ja aikuisuus ovat ihan muita asioita kuin se, mistä joku tykkää tai ei tykkää. Nuo sanat tarkoittavat henkistä kypsyyttä ja kypsiä tekoja ja asenteita elämässä ja siihen on ah-niin-koviksilla naperoilla vielä pitkästi matkaa.
I can do all things through Christ, who strengthens me. Phil. 4:13
Kitawa

Postby Erina » Wed Mar 27, 2013 1:08 am

Totta, Kitawa. Osaisiko lapsi muka tehdä sellaisia maskeja kuin Mr. Lordi? Ehkä joku ihmelapsi, mutta niitä ei ole kovin monta tässä maailmassa. Loistavia pointteja sinulla, taputan täällä^^

Eikä kyllä munkaan lapsuudessa bändejä, joista ei tykätty, haukuttu homoiksi. Lordiakaan, vaikka oli niitäkin älykääpiöitä, jotka haukkuivat sen lyttyyn. Sanoivat vaan, että surkeaa musiikkia. (Repesin kyllä kerran, kun joku 10-vuotias pikkuipana sanoi mulle, että Adam Lambert on niin homo, kun kerroin kaverilleni pitäväni hänen musiikistaan. Ei voinut ipana aavistaa, miten oikeassa oli xDD)

Mutta joo, nykymaailman pikkuskideille pitäisi kyllä opettaa, mitä se aikuisuus oikeasti on.
latua oon lesbo
Erina

Postby atrytone » Mon May 20, 2013 10:39 am

Olin ensimmäisellä luokalla kun lordi voitti euroviisut. Sen jälkeen kaikki valitti, että miksi minä kuuntelen vieläkin lordia. Se on ihan huono, eikä kukan muu kuuntele sitä kuin sinä. No nyt olen seiskalla, ja fanitan lordia yhä. nykyajan lapset eivät tuskin tiedä mitä homo tarkoittaa.homo sanaa käytetään vähän kaikessa mikä ei miellytä.
Last edited by atrytone on Mon May 20, 2013 10:48 am, edited 1 time in total.
atrytone

Postby Joni Master » Mon May 20, 2013 10:44 am

atrytone wrote:Olin ensimmäisellä luokalla kun lordi voitti euroviisut. Sen jälkeen kaikki valitti, että miksi minä kuuntelen vieläkin lordia. Se on ihan huono, eikä kukan muu kuuntele sitä kuin sinä. No nyt olen seiskalla, ja fanitan lordia yhä.

Ai voiton jälkeen valittivat?
Joni Master

Postby pakastekalapuikko » Thu Jun 27, 2013 8:16 pm

Joni Master wrote:
atrytone wrote:Olin ensimmäisellä luokalla kun lordi voitti euroviisut. Sen jälkeen kaikki valitti, että miksi minä kuuntelen vieläkin lordia. Se on ihan huono, eikä kukan muu kuuntele sitä kuin sinä. No nyt olen seiskalla, ja fanitan lordia yhä.

Ai voiton jälkeen valittivat?

Voiton jälkee ainaki kaikki omat kaverit kääntys lordismiin. Pari vuot myöhemmin huomasin et jäljel ei oo enää kettää... yläasteel ei uskaltanu ees mainita kuuntelevansa Lordii, koska automaattisesti kiusaamist. Ny lukios tilanne o parempi, vieläki o niit ihmisii jotka nauraa mut suurin osa vaa ottaa sen vaa ''Lordi vai? Okei''

Kuten toss muutama viestii aikasemmin sanoin et kaikki vaa haukkuu siit nii taisin vähä ylireagoida... -.-
pakastekalapuikko

Postby Rockman 2000 » Sat Jul 12, 2014 8:40 am

Mulle ainakin koko ajan urpoiltiin alakoulussa kun innostun lordista. Muistan kun laitoin kerran serkkuni lordi-paitan päälle ala-koulusaa niin heti kaikki 12 oppilasta kysy että mikä hel***in paita tuo ja on että on hel***in ruma bändi. Koulussa minua kokoajan kannustamaan että jätä hard rock, heavy metalli ja lordin musa pois koska se on jo yli 1000 vuotta vanhaa musaa. Jumankauta. Minä en ole välittänyt noista mitään ja olen aina sanonut jokainen pitää siitä mistä tykkää. Oolin varmaan ala-asteen ainoa lordi fani. Mulle ruvettiin vit****la vasta sitten kun rupesin kuuntelemaa lordin lisäks kissiä ja twisted sistersiä ja muita rock bändejä. Jumankauta kun sain jurputusta niskaan. Myös mun vanhemmat eivät ole mitään innokkaita lordi faneja esim kun lähdin Tallinnaan katsomaan Lordia 26.6.14 mun iskä sanoi et miks he****issä meet serkun kanssa kattoo nii pa*kaa bändiä. Välillä tuntuu siltä että koko maailma on mun lordi faniutta vastaa. Onneksi minulla serkku ja muutama kaveri. Jos nyt lauinaan mie oon lordi kirjasta yhden lordi lausahduksen ja käännänse nyt lordimaisesti: Paskinkin lordi biisi on parempi kuin yksikään minkään muun bändin biisi koska se on lordia. Nyt olen parhaillamani suunittelemassa bändiä joka jatkaa näitten mahtavien 70-80 luvun rock bändiä ja lordin esimerkkiä
Rockman 2000

Postby MadMonsterMan » Sun Jul 13, 2014 2:08 pm

Joku ei välttämättä tykkää antakaa niiden olla painutte vaan jonnekin mettää piiloo kuntelee Lordia vaikka puhelimesta. Mulla on ollu vähän samaa juttua ,että ala-asteella kukaan ei tajunnu että Lordi on hyvä kaikki sano,että se on ihan paska mutta mä jatkoin uskomista koska jos kerran rupee likee Lordista siitä likee aina siihen ei voi kukaan vaikuttamaan. Pitäkää lippu ylhäällä fanit määki pidän :mrgreen: :twisted:
Rock The Hell Outta You
MadMonsterMan

Postby Caranthir » Sat Aug 02, 2014 9:28 pm

Noh, itse olen 30-vuotias, eikä yhtään hävetä Lordi, miksi pitäisi?. Oikeata kättä kaunistaa Lordin tatuointi ja yksi Lordi-paitakin löytyy, jota käytän normaalisti töissäkin. Yksi työkaveri jaksaa nauraa että "ai ne tekee edelleenkin musiikkia" kun kyseinen henkilö ei ole Lordia euroviisujen jälkeen kuunnellut (yllättäen on helppo huudella).

Mutta kertaakaan kadulla ei ole kukaan tullut sanomaan mitään paidasta tai tatuoinnista, sopii yrittää.

Turhaan te nuoret tuskailette fanituksen ongelmista, pitäkää päänne!
Caranthir

Postby MadMonsterMan » Sun Aug 03, 2014 5:29 pm

Caranthir wrote:Noh, itse olen 30-vuotias, eikä yhtään hävetä Lordi, miksi pitäisi?. Oikeata kättä kaunistaa Lordin tatuointi ja yksi Lordi-paitakin löytyy, jota käytän normaalisti töissäkin. Yksi työkaveri jaksaa nauraa että "ai ne tekee edelleenkin musiikkia" kun kyseinen henkilö ei ole Lordia euroviisujen jälkeen kuunnellut (yllättäen on helppo huudella).

Mutta kertaakaan kadulla ei ole kukaan tullut sanomaan mitään paidasta tai tatuoinnista, sopii yrittää.

Turhaan te nuoret tuskailette fanituksen ongelmista, pitäkää päänne!

Tottakai näin hyvää musaa ei saa mistään muualta kuin itse Lordilta
Rock The Hell Outta You
MadMonsterMan

Postby Rockman 2000 » Sat Aug 09, 2014 9:31 am

Muistan myös sellaisen reaktion vanhemmilta kun kerroin kaikki Lordi-tapahtumat mitä tulee tapahtumaan(2014). Kun sanoin että lähden serkun kaa Lordia kattoo Tallinnaan joskus talvella niin vanhemmat sanoi että mietitään. Siten loppu keväällä sanoivat että et lähde koska sulla on vesipallo turnaus mut mä olin säästänyt koko talven ajan niin paljon rahaa. Sitten kun Tallinnan keikka oli ohi ja käytiin viellä leffassa niin seuraava kohde olisi Other side of Lordi-näyttely. No kun mä ja Serkku suuniteltiin sitä asiaa ja katottiin bussi ja juna-aikatauluja niin olis ollut mahdollisuus niin äiskä on sano vaan että kyllä sitä lordia on tullut ihan tarpeeks sulle ja tietysti vaikkuti se myös oli kaverin rippijuhlat. Sitten kun se näyttely päättyi ja samana päivänä kerroin siitä iskälle et päätty nyt se Lordi-näyttely päättyi ja se oli ihmeissään et se oli vain tän kesän ajan. No sitten että voi hyvänen aika olisit sää voinut sitten käydä siellä mut sitten on liian myöhästä. Onneksi serkku kuitenkin toi mulle näyttely-paidan mulle ja otti videon näyttelystä :)
Rockman 2000

Postby SFO » Fri Jan 30, 2015 11:10 am

Mä en ainakaan välitä siitä mitä muut ajattelee ko. yhtyeestä
~Scare Force One~
SFO

Previous

Return to Yleinen keskustelu