Joni Master wrote:Meidän rakennus mies sano onpas pitkäkyntisiä miehiä, kun katoin Lordin musiikkivideoita!
13. wrote:Voi noita poikaparkoja...
Eiköhän ne ole jo suht aikuisia noiden maskien takana? Tuskin mitään teinejä enää
Lorditytsy wrote:Tammerfesteillä yx aika pullero ja n.50w mies sanoi; "Tää on ihan hiton hyvä" ja näytti päissään \,,/ -merkkiä ja huteroi...
Zezuga wrote:Lorditytsy wrote:Tammerfesteillä yx aika pullero ja n.50w mies sanoi; "Tää on ihan hiton hyvä" ja näytti päissään \,,/ -merkkiä ja huteroi...
Hassua, mun takana oli just joku tuon ikänen mies ja sano nuo sanat. Kuvauksesi sopii hyvin häneen, koska muistan tuon miehen, kun se näytti heavymerkkiä, niin se pudotti vahingossa mun Lordi-lippiksenSinä varmaan olit silloin jossain mun lähellä. Kun kerta itsekkin näit tuon miehen. *nimimerkillä Tammerfestin keikalla 2 etummaisessa rivissä*
Zezuga wrote:Tammerfestillä joku likka "Lordissa on 2 muijaa, se rumpujen soittaja on ihan varmasti muija."
Lortsukka wrote::lol:![]()
![]()
![]()
![]()
Would you love a monkeyman could you understand the beauty of the monkeyy!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zezuga wrote:Lortsukka wrote::lol:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Missähän se järki taas on?
Lortsukka wrote::lol:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Micco wrote:Joo eli kävin tuossa eilen viemässä kännykkäni huoltoon kun siihen jokin vika tuli, no minullahan tietenkin oli nuo Lordi kännykuoret ja myyjä katsoi niitä ja sanoi "Johtuukohan tuo vika näistä pelottavista kuorista?" Minä sitten siihen vastasin että "sekin on hyvin paljon mahdollista"
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests