Monsterboard

Hauskinta mitä on sanottu Lordista?

Täällä voi keskustella suomeksi kaikenlaisesta Lordiin liittyvästä.

Moderators: Hemitys, psyanide

Postby -RedDevil- » Sat Sep 29, 2007 11:30 pm

Mun ja äitin keskustelu vuonna 2003, kun tuli radiosta uutuus, Would you love a monsterman:

Äiti: "Mikä tää bändi on?"
Mie: "Eikstää oo se Lordi?"
Äiti: "Hyi ne on hirveit"

Nyt äiti tykkää Lordista :D
Rumpali, Kita esikuvana.
-RedDevil-

Postby Little Gothic » Sun Sep 30, 2007 12:14 am

No vähän surullisenhauskaa oli se kun reksi kielsi meidän luokkaa puhumasta Lordista koulussa :roll:
Little Gothic

Postby Muumio » Sun Sep 30, 2007 1:23 am

Onhan tässä kuultu yhtä sun toista Lordista sanottavan.

Yksi ns. 'kaveri' sanoi kerran lukeneensa jostain, että Lordi on homo. Repesin sille niin totaalisesti, että nauroin varmaankin parisen tuntia putkeen. Minullako halvat huvit?

Ja sitten iskä joskus euroviisujen aikaan viimevuonna:
"No mikä hullu peikko tuokin oikein on" Ja myöhemmin herra sitten oli Lordi-fani henkeen ja vereen.
My Monsters Keep Me Company
Muumio

Postby DemonAngel » Mon Oct 01, 2007 6:57 pm

Söpöjä nuo nuoremmat koululaiset <3
Kävelin ekaluokkalaisten ohi koulussa Lordihuppari ja paitapäällä ruotsintunnille ja heti kuului jonkun pikkuisen huuto: "Loojdi on sujkee!!"
Rupesin vaa nauraa ;D <3
Sitte ku mentiin tänään viitosten poikien ohi (nojoo, vuotta nuorempia vaan mut ihansama) niin yks niistä huus: "Lordi on perseestä!!!1" mun kaveri huus sille heti takas "haista..." :lol:

Ainiin, kerran kun tulin koulusta ja mulla oli taas yllätysyllätys Lordihuppari sillälailla auki ja sen alla lordipaita, vastaan tuli pari n. 5-7 vuotiasta pikkupoikaa, toinen niistä alko vilkuttaa mulle ja huus "TEJVE LOORDI!"
Ei reps naurettiin kaverin kanssa :D Söpöjä <3
DemonAngel

Postby Tinzu » Sat Oct 13, 2007 11:13 pm

Mummoni oli eilen taas "nerokkaalla" päällä ja tämä seuraava asia nauratti kumpiakin osapuolia.
Luettelin mummolleni minkälaisia annoksia Rocktaurantista voi tilata, ja kun mainitsin Petterin viimeisen matkan", niin johan alkoi toista osapuolta naurattaa.

Mummoni tokaisi: "Senhän takia se varmaan on Petterin viimeinen matka, koska Lordi on päättänyt pistää Petterin lihoiksi."

:lol:
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

Postby Erina » Sun Oct 14, 2007 12:34 pm

Yksi meidän luokkalainen näytti jonkun kuvasarjan ja sano: "Tän takii Lordi on hirviö." Mua alko koko homma naurattaa.
latua oon lesbo
Erina

Postby saana » Sun Nov 11, 2007 10:27 pm

kukaan ei oo sanonu mulle mut jostakin luin et joku lehti luuli (Joskus vuonna nakki ja makkara) tai joku luuli/ymmärsi väärin et lordi olis saksalainen!! ja eihän se todellakaan ole!!! \../
Now listen kiddies
I salute the freaks
It's only pretty
when it's nasty
saana

Postby Monsterimies » Mon Nov 12, 2007 1:37 pm

no mulla on pari juttua
Katoin juutubesta videon missä Lordi oli jossai Ruotsalaisilla festareilla, siel oli joku nais juontaja, tää oli iha hysteerinen ja esitteli Lordin sanoilla ''Lörttiii''. Eiks se meinaa koiran Peetä
ja sit mää olin menossa kaverini kans ulos. Sovittiin et tavataan yhessä paikassa, olin siel ennen sitä ja sit sanoin puhelimeen pinene muokkauksen bring it on:ista
-Hello I'am here where hell are you? :lol:
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
I'm who I am and this is what I do
Raise Hell in Heaven! Raise Hell in Heaven!
In the end you know that I won't lose
Monsterimies

Postby _Hellhound_ » Tue Jan 08, 2008 8:05 pm

Eilen, kun olin kaverilla ja me oltiin netissä (Oikeastaan mää olin netissä. Kaveri soitti kitaraa). Niin mä tietenkin haen Amenin kuvan. Ja sanon kaverille:
-Eiks tää ookkin söpö, verrattuna Kaulitzin poikiin.
Sit se mun kaveri sano hiukan järkyttyneenä:
-Hyi, hyi! Ei tuollaisia saa katsoa.

Vähänks mä repesin. :'D Mähän nykyään repeilen kaikelle.
Jos päässäni olisi kanki...
Se olisi koko ajan käytössä.

www.ystavakirja.net/hellhound

Hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala...
Mikä hauki on?
_Hellhound_

Postby Sami » Wed Jan 30, 2008 11:09 am

Naapuri on sanonu et onpas Lordin jäsenet ujoja kun eivät ilman maskeja esiinny.
Sami

Postby Joni Master » Wed Jan 30, 2008 2:25 pm

PMK:n kirjaston WC:ssä luki "Lordit = homoja" :lol:
Joni Master

Postby Muumio » Sat Feb 09, 2008 3:20 pm

Tulipahan muuten revettyä taas nauramaan, kun Radio Rockilta silloin joskus parisen viikkoa sitten perjantaina tuli BLIP, ja ennenkuin kappale soitettiin, niin ne juontajat luki siellä muutaman kommentin joista yksi kuului jotenkin näin:
"Mä tapan itteni jos toi kappale vielä kerran soitetaan radiosta"

Äiti sitten kommentoi asiaan;
"No ihan rauhassa sitten vain. Päästäänpähän kaltasistas typeryksistä eroon"

Repesin sitten ihan totaalisesti, varsinkin, kun Lordia kuulee radiosta hyvällä tuurilla kaksi kertaa viikossa, kun taas kaikenmaailman Rihannoita tulee samalla biisillä varustettuna päivässä kymmenen kertaa. Ja tuo oli muuten ensimmäinen kerta, kun kuulin BLIPin Rock radioista(ja sitäkin ennen olin kuullut kyseisen kappaleen kaksi kertaa muistaakseni Yle X:ältä).

ED: No oho, kun meinas unohtua;
Eilen kun olin kaverini kanssa kattomassa DF:än uudelleen, niin siellä sitten oli samaan aikaan pari meitin koulukaista poikaa, joilla on tapana karjua meille aina "Yaar" kun meitillä on pääkallohuivit kummallakin päässä. Ja nyt minulla sitten oli aavistuksen Lordimainen viittani päällä, ja tietty paakallohuivinikin öfficöyrse. No, sitten elokuvan jälkeen, kun kaverin kanssa käppäiltiin niiden ohi, niin toinen niistä vaan karjasi:
"Örör, Lordii"
Repesin.

Ja sitten tunnelmointia Suomen 'unelmien' poikamies mainoksen jälkeen:
Mie: "Oikeasti. Toi on ihan hirveen näköinen. Lordi on ainakin kolkytkertaa söpömpi"
Sisko: "Niimpä. Mielummin mie Lordin kanssa lähtisin kun ton"
Mie: "Ota sitten se eläintenkesyttäjä mukaan" //ja jos joku ei tiedä, Hirviön tarina- Lordikirjassa luki, että Mr. Lordi olisi aikamoinen simpanssi treffeillä//
Sisko: "Äh. Se varmaan maksais... Entäpä sitten Kita?"
Mie: "Se söis sut, ennenkuin ehtisit silmääs räpäyttää"
Sisko: "Aijoo, entäpä sitten Amen?"
Ja tässävälissä äiti puuttuu keskusteluun:
"No se ainakin veis sydämen heti kättelyssä, niin liiton kestävyyttä ei tartteis miettiä"

Ja tähänväliin revettiin siskon kanssa. Äiti keksii ihan parhaita kommentteja x)

Sitten hetken hiljaisuuden jälkeen sisko vielä kysäisi:
"No entäpä sitten OX?"
Last edited by Muumio on Wed Feb 13, 2008 4:37 pm, edited 1 time in total.
Muumio

Postby mykkähiihtäjä- » Sat Feb 09, 2008 3:38 pm

No tää ei nyt oo niiin lordiin liittyvä mut kuitenki. Meiän bändi joutu soittaa rehtorille yhen laulun mitä ei oltu ehditty harjotella hirveesti. Noh olin viel sillon kitarassa ja jännitti ihan hirveesti, koska tän jälkee ei oltas saatu välttämättä enää harjotella musa luokas jos rexi luulis et me oltas siel vaa sen takii ettei tarvii mennä välkälle. Meni kuitenki hyvin ja rexi oli tyytyväinen mut kaveri totes myöhemmin et : "Emmi, sä näytit ihan muumiolta ku soitit kitaraa!" :)
Ja sitte tietenki: "En mä voi tulla kattoo Dark floorssii ku se on lordi elokuva ja oon kuullu joltain et se on ihan huono" :evil:
Last edited by mykkähiihtäjä- on Mon Mar 10, 2008 4:02 pm, edited 1 time in total.
mykkähiihtäjä-

Postby Muumio » Wed Feb 13, 2008 5:00 pm

No taasen sitten voisi tänne jotain kirjoittaa, kun sitä kuulee yhtä sun toista koulussa Lordi-faniuden oheistuotteena. Tämä nyt ei ihan varsinaisesti siis Lordiin liity.

Tänään olin tulossa ruokailusta(meitin koulussa ruokala on erillinen rakennus), ja siinä sitten oli kamala tollojen suma oven edessä(mukaan lukien nämä järjen riemuvoitto- jaarittelijat). Olin sitten kippaamassa lautasia ja niitä syömiseen tarvittavia välineitä omille paikoilleen, ja satuin sitten kuulemaan niiden laumapesijöitten puheita, ja jotain tämmöstä ne supattivat:
"Sitten kun tuo Lordi-fani merkkari menee tosta ohi niin aletaan Lordeilemaan sille" Oli jo lähellä, etten revennyt.
No, sitten menin sinne ovelle, ja purkaannuin siitä sumasta läpi "Hallelujaa, Lordii, Örinörinörrörör, yaar!" huutojen saattelemana. Tapahtui sitten niin, että rupesin nauramaan.

Ja sitten olin joskus kuulevinani jotain tämmöstäkin huudettavan perääni:
"Hei, kattokaa, Lordipiraatti!"

Ja sitten eilen, en tiedä kuulinko asian väärin, mutta uskoakseni en.
Eräs, tokaluokkailainen pikkupoika marssi oikein kovalla tuminalla pitkin käytävää samalla kun asensi takkia päälleen ja huusi sitten jotain:
"Mä olen OX, kun OX on kova jätkä!" repeilimpäs nyt sillekin.
Muumio

Postby Super_Monstar » Wed Feb 13, 2008 10:25 pm

Monsterimies wrote:ja sit mää olin menossa kaverini kans ulos. Sovittiin et tavataan yhessä paikassa, olin siel ennen sitä ja sit sanoin puhelimeen pinene muokkauksen bring it on:ista
-Hello I'am here where hell are you? :lol:

Aika jännää nauraa omille vitseille.....
Kirjoita allekirjoituksesi tähän.
Super_Monstar

Postby Zukka » Wed Feb 13, 2008 11:01 pm

Super_Monstar wrote:Aika jännää nauraa omille vitseille.....

Minäkin teen niin, että äläs herraseni yhtään yritä päteä. Ihan normaali juttu.
You may find me lying on some desert road
My eyes wide open to the universe
Zukka

Postby Zezima » Sat Feb 16, 2008 9:45 pm

Olin tossa äsken saunassa ja kuuntelin radiota samalla. Radiossa soitettiin Beast Lose In Paradise. Biisin jälkeen juontaja sanoi että: `` Siinä kuultiin Lordin Beast Losi In Aradise``. Kyllä repeilytti :mrgreen:
Tykkään susta, mut en susta.
Zezima

Postby Sweet pain » Sun Feb 17, 2008 1:37 pm

No kerran kemian tunnilla opettaja lähti jonnekin tunniksi.
Meidän ryhmällämme on mukana poikia, joilla on Aspergerin syndrooma. (katsokaa jostain, mitä tarkoittaa :lol: )
(No, ainakin nämä pojat tietävät fysiikasta, matikasta ja kemiasta kaiken, mutta saattavat saada raivokohtauksia, eivätkä ole kovin taidokkaita sosiaalisesti)
mutta sitten he alkoivat puhumaan kaverini kanssa Lordista ja he rupesivat rakentamaan LORDI-MOLEKYYLIÄ.
Ja he väkersivät vielä mikin ja höpisivät jotain Lordin levystä ja hiestä ja kyllä ei meinannut pokka pitää monessa kohtaa :lol: :lol:
Sweet pain

Postby wallahii » Tue Feb 19, 2008 4:49 pm

wallahii

Postby mykkähiihtäjä- » Thu Feb 28, 2008 4:45 pm

wallahii wrote:http://hiki.pedia.ws/wiki/Lordi

kattokaa kokonaan

Juu mäkin luin ton... Aika lapsellinen mut sehän on hikipedia.
R.I.P. H <//3 I'll never leave you lonely<3
mykkähiihtäjä-

Postby Erina » Thu Feb 28, 2008 7:29 pm

Muumio wrote:Ja sitten tunnelmointia Suomen 'unelmien' poikamies mainoksen jälkeen:
Mie: "Oikeasti. Toi on ihan hirveen näköinen. Lordi on ainakin kolkytkertaa söpömpi"
Mie: "Ota sitten se eläintenkesyttäjä mukaan" //ja jos joku ei tiedä, Hirviön tarina- Lordikirjassa luki, että Mr. Lordi olisi aikamoinen simpanssi treffeillä//
"No se ainakin veis sydämen heti kättelyssä, niin liiton kestävyyttä ei tartteis miettiä"

Ja tähänväliin revettiin siskon kanssa. Äiti keksii ihan parhaita kommentteja x)

"No entäpä sitten OX?"

*repsistä reps* No, minkäs analyysin OX sai?
latua oon lesbo
Erina

Postby monsu » Fri Feb 29, 2008 3:42 pm

kyllä separas kommentti on ehdottomasti se viime kesäinen, jonka kuulin olessani mummoni luona tuolla jossain korvessa kaukana kaikesta, paikassa nimeltä pyhäntä... mutta joo... asiaan....
keskustelin yhen pojan kanssa lordista ja se kysy: "siis on se lordi siis se bändi joka hoilaa sitä hard rock hallelujaa?"
mie sitten vastasin sille että on. niin voi hemmetti kun se sitten siihen, että "Ai vitja, nehän on niitä örrimörriäisiä, mistä ei tajua yhtään mitään"...
en mie ollenkaan revennyt sille "örrimörriäiselle" ... :lol:
I know I can't stay by your side forever
But I know I won't forget your beauty
My black diamond
monsu

Postby Spasmodic'90 » Sat Mar 01, 2008 5:09 pm

Muumio wrote:Ja sitten tunnelmointia Suomen 'unelmien' poikamies mainoksen jälkeen:

"No entäpä sitten OX?"

http://www.kerrolisaa.com/images/roflmfao.jpg

Lordia on joskus sanottu "Biomekaaniseksi perkeleeksi". :lol:
The Deadache epidemic started in 29th October in 2008. I caught it in 6th November.

It's obvious that the Devil is hiding behind my smile...
Spasmodic'90

Postby Riwander » Sun Mar 09, 2008 6:48 pm

No, eipä tässä heti tule mieleen kuin se, kun Lordi silloin euroviisuihin meni ja joku mummo kirjoitti lehteen, että hän syö hattunsa, jos Lordi voittaa :roll: Hän varmaan sitten teki niin.
Tervetuloa vampyyrit tänne! (vampyyrit foorumi)

Tosi ystävä
Puukottaa aina edestä
Riwander

Postby Tinzu » Thu Mar 13, 2008 1:02 am

Itse sain jostakin kyseisen artikkelin käsiini, miten Suomi kannusti Lordia viisuissa.
Huvittavana juttuna jäi mieleen tämä:
-"Syön hatullisen paskaa, jos eurooppa polvistuu moisen roskan edessä."
:lol:
Ent. ~Awa-fani~
Lozzy, you're very important to me <3
Tinzu

PreviousNext

Return to Yleinen keskustelu